OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Totuuden siemenhän tuossa kyllä oli. Ei lyhyestä miehestä saa koskaan sellaista vaikuttavaa ilmetystä tehtyä. Pikkumiehiä aina, vaikka ois kuinka lihasta. Oli aika ylläri, kun aikoinaan menin ensimmäisiä kisoja seurailemaan ja siellä näky näitä mediasta tuttuja bodareita. Ne näytti niin helvetin pieniltä, kun oli kuvista saanu kuvan, että ovat tosi massiivisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
cwhn4v4iorc31.jpg
Vince-and-Ronnie1.jpg

Liitteet

• cwhn4v4iorc31.jpg
    cwhn4v4iorc31.jpg
    56,1 KB · Katsottu: 114
Totuuden siemenhän tuossa kyllä oli. Ei lyhyestä miehestä saa koskaan sellaista vaikuttavaa ilmetystä tehtyä. Pikkumiehiä aina, vaikka ois kuinka lihasta. Oli aika ylläri, kun aikoinaan menin ensimmäisiä kisoja seurailemaan ja siellä näky näitä mediasta tuttuja bodareita. Ne näytti niin helvetin pieniltä, kun oli kuvista saanu kuvan, että ovat tosi massiivisia.
Kyllä se totuus vaan se on että naisetkin kiinnittää ensin huomionsa pitkiin miehiin.
Toki joku nyt tulee länkyttämään että kasvot, luonne, sormet blaa blaa.. Huoneeseen kun astuu +190cm mies niin kyllä siinä katseet monesti kääntyy.
Ja Miken ei tarvii heittää mitään 200cm/80kg siima esimerkkiä.

Jos nyt vielä yleisesti mietitään naisten miesihanteita niin taitaavat pitää Colemanien jne. isojen bodarien kroppia lähinnä epämiellyttävinä. Shortsi sarja kroppien perään ne kuolaa

Jos otetaan brianilta paita pois myös niin kyllä se roelly näyttää siltikin paljon vaikuttavammalta. Ulkopuolisesti brianista näkyy vaan pituus ja paljon läskiä. Roellysta taas näkyy kaikki bodaukseen liittyvä.

Tossa kun joku heitti että lyhyestä miehestä ei saa milloinkaan tehtyä vaikuttavaa ihmetystä, niin olet väärässä. Lyhyt ei ole vaikuttava ihmetys pituutensa suhteen mutta se voi olla taas todella vaikuttava lihasmassansa suhteen.

Jep. Toki lyhyt ja lihaksikas bodaaja on KEHONRAKENNUSMIELESSÄ näyttävä, mutta oon itekkin samaa mieltä että ei joku 170cm bodari voi olla iso. Varsinkin "taviksilla" se isous on hyvin pituus-sidonnaista. Itekkin tuli käytyä jollain bodarimessuilla, niin eipä ne miehet niin vakuuttavia livenä sitten olleetkaan, tai ainakaan semmosta WOU efektiä ei itselle tullut. Lihaisia ovat kyllä, eli ei sitä kukaan kiistä.

Ja siis oon itsekkin metrimake, joten ei pahalla lyhkäisiä miehiä kohtaan jotka ovat mielestään "isoja".

mutta kyllä ne lyhyet lihaskimput aina vähän huvittavilta näyttää.

Dexter Jackson (165,1 cm) on toiseksi lyhyin kaikista Mr. Olympia (2008) voittajista, eikä hän ainakaan minun silmissäni näytä mitenkään huvittavalta. Luuston rakenne ja lihasten mittasuhteet pituuteen suhteutettuina ovat ne tekijät, jotka tuovat tavoitellun symmetrian ja harmonian. Jos ilkeitä halutaan olla, niin pitkä ja pätkä voivat molemmat olla huvittavia (tai kaukana ihanteellisesta) jos muut mittasuhteet eivät ole kohdallaan. Kehon ihanteelliset mittasuhteet ovat perinteisesti laskettu antiikista tutun ns. Kultaisen leikkauksen avulla, jolla saadaan laskettua (kehon) kultainen suhde (esim. Eugen Sandow, Steve Reeves, Joe Weider yms.). Lajin ulkopuolla olevien ihmisten mielipiteistä ei tarvitse välittää, koska ne voivat vaihdella täysin mielivaltaisesti laidasta laitaan. Mutta lopulta joikaisen pitäisi treenata vain itseään varten ja omaa tyytyväisyyttään tavoitellen.

Mistä se oman potentiaalin sitten tietää ellei vuosien uurastuksen jälkeen? Muutamassa vuodessa kun ei raapaista vasta kuin pintaa. "Ei kovin hyvältä näytä toi sunkaan fysiikka" kehtaisitko mennä laukoon tuollaisia päin naamaa? Et kehtais, ja jos kehtaisit niin se kertoisi että olet luultavasti älyllisesti kehitysvammainen tai muuten jotain vakavampia henkisiä ongelmia. Varsinkin kun kyseessä on vieläpä henkilö joka ei edes kilpaile missään. Sitäpaitsi tämä sun ulkonäkö väittämä on täysin subjektiivinen ja moukkamainen ilman mitään pitävää perustelua, ja toiseksi jos bodylife on se juttu missä haluaa olla mukana, ja minkä mukaan haluaa olla ja elää niin miksi ei panostaisi vaikka tekisi vain omaksi ilokseen?

Minua ei kiinnosta sivistymättömän ihmisen pienet myötähäpeät, lainaan mielelläni itseäni viisaampien ajattomia sitaatteja, enkä koe siinä mitään kliseistä koska tottahan tuossakin lainauksessa on joka sana.

Olet aivan oikeassa, mielipiteeni on täysin subjektiivinen. En tiedä onko siinä mitään moukkamaista jos on sitä mieltä, että lyhyt mies on pikku mies vaikka kuinka bodaisi. Ja tosiaan, tyhmältähän lyhyt ukko näyttää bodattuna. Toivottavasti kasvat muutaman sentin myös niin ei tarvitse enää kiukutella netissä.

Mieluummin silti lihaksia kun siima, siimaksi pääsee kuka vaan (tai ei kaikki lihavat pääse vaikka yrittää). :D Oikeesti, aivan lapsellista kommenttia heitän ihan tahallani.

Itse asiassa mieluummin vaikka pitkä laihalla ja leanilla kropalla kuin lihaksikas lyhyenä. Huvittaisi jos joku 173cm pituinen aikuinen tulisi piipittämään siimaksi jostain alamaista :D

En tiedä onko siinä mitään moukkamaista jos on sitä mieltä, että lyhyt mies on pikku mies vaikka kuinka bodaisi. Ja tosiaan, tyhmältähän lyhyt ukko näyttää bodattuna.

Nooo, autan sua sen verran että kun noista sun viimeisimmistä kirjoituksista otetaan kaikki ylilautamainen ääliömäisyys pois, niin eipä siinä mitään jää jäljelle. Have a nice day.

Viimeksi muokattu:
187/90 on todellakin lean.. täys kuikelo. Sen verran itelläki pitkiä tuttuja et painoa saa olla pitkälti yli 100kg et näyttää miltään.

IMO. Kehonrakennuksessa asia on varmasti noin, mutta tuskin ihan oikeassa elämässä. Tiedän pari alle 100-kiloista bodaria, jotka ovat mielestäni paljon näyttävämpiä kuin monet lyhyet, isot massat omaavat ISOT bodarit. Fysiikka on se juttu, toki myös pärstä vaikuttaa hyvin paljon kokonaisuuteen, oli lyhyt tai pitkä. Ihmiset katsoo kuitenkin pääosin sitä pärstää.

Viimeksi muokattu:
187/90 on todellakin lean.. täys kuikelo. Sen verran itelläki pitkiä tuttuja et painoa saa olla pitkälti yli 100kg et näyttää miltään.

Juu itse olen ihan tyytyväinen matalissa rasvoissa tähän kondikseen. En silti hauku sinua tyhmäksi tai kuukauden idiootiksi, kaikilla kun ei mene tunteisiin mielipiteet😂

Kyllä se totuus vaan se on että naisetkin kiinnittää ensin huomionsa pitkiin miehiin.
Toki joku nyt tulee länkyttämään että kasvot, luonne, sormet blaa blaa.. Huoneeseen kun astuu +190cm mies niin kyllä siinä katseet monesti kääntyy.
Ja Miken ei tarvii heittää mitään 200cm/80kg siima esimerkkiä.

Sori, mutta +190cm ei ole mikään ihmeellinen. Kun mennään yli 2-metrin niin huomio voi kiinnittyä pituuteen. Esim. koripalloilijat.
Yli 2-metrisillä voi olla paljonkin vaikeuksia löytää tyttöystäviä, koska naisten keskipituus on noin 165cm. Honkkelit ei vaan kiinnosta. Honkkelit näyttää myös monen silmään kummajaisilta. Huonoryhtinen tai pitkäkaulainen +200cm ei silmää hivele. Katsotaan vaan, että onpas siinä pitkä ihminen:hyper:
Minä olen 189cm ja en kadehdi tai katso ylöspäin ketään itseäni lyhyempää tai pidempää. IMO. Aika vitun turhaa pohdintaa.

Viimeksi muokattu:
Ronnien ja Roellyn vieressa seisoneena voin sanoa etta molemmat on helvetin isoja
Mä olin '97 prime Nasserin vieressä niin se oli yllättävän pieni. Salihousut ja iso college paita päällä, pettymys.

Jos nyt vielä tosta Shawsta, tai Haftorista tjms vahvamieshistä, puhutaan niin koko keskustelu menee ihan idiootiksi.
Ne on suhteessa jo melkein yhtä paksuja kuin "bodarit."
Edelliset on vaatteet päällä kadulla ihan eri mittakaavan ihmisiä ja jälkimmäiset näyttää paremmilta lavalla. Öljyttynä tangoissa. Kuka mistäkin tykkkää.

Sori, mutta +190cm ei ole mikään ihmeellinen. Kun mennään yli 2-metrin niin huomio voi kiinnittyä pituuteen. Esim. koripalloilijat.
Yli 2-metrisillä voi olla paljonkin vaikeuksia löytää tyttöystäviä, koska naisten keskipituus on noin 165cm. Honkkelit ei vaan kiinnosta. Honkkelit näyttää myös monen silmään kummajaisilta. Huonoryhtinen tai pitkäkaulainen +200cm ei silmää hivele. Katsotaan vaan, että onpas siinä pitkä ihminen:hyper:
Minä olen 189cm ja en kadehdi tai katso ylöspäin ketään itseäni lyhyempää tai pidempää. IMO. Aika vitun turhaa pohdintaa.
Noo miten sen nyt ottaa, kyllä +190cm Suomessakin herättää huomion, eri asia jossain Hollannissa missä keskipituus suurempi.
Vaikka nyt yöelämässä naisilta tulee hymyjä ja katseita enemmän mitä keskimittaiset ystäväni saavat. Ei tätä nyt voi tietenkään pelkän pituuden piikkiin laittaa mutta kyllä se osakseen vaikuttaa.

Turhaa pohdintaahan tämä kyllä on. Aivan sama. Jokainen on sellainen kuin on

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom