OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Välillä en oo täysin varma istuuko näppäimistön takana trolli vai vähä-älyinen ihminen.

Sä varmaan sanot myös naisille ettei niiden kannata meikata kun ovat joka tapauksessa rumia.

Selvä, voin olla vaikka vähä-älyinen. Rumat naiset on tosiaan joo rumia usein myös meikillä, mutta kyllähän sitä asiaa voi yrittää auttaa meikillä. Salille omistautuminen vuosikymmeniä on kuitenkin pikkusen eri asia ku meikkaaminen. Jos on huono fysiikka niin sitten on. Ja monella suomalaisella tuppaa olemaan.

Edit: Itse asiassa joo, on se mulle kyllä ihan sama että meikkaako se ruma nainen jos se on meikilläkin ruma :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin että jos ei ole lähtökohtaisesti (mihin tahansa ryhtyykin) hiomaton timantti niin kannattaa unohtaa koko juttu eikä edes yrittää?!

"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma." -A.Einstein

Niin että jos ei ole lähtökohtaisesti (mihin tahansa ryhtyykin) hiomaton timantti niin kannattaa unohtaa koko juttu eikä edes yrittää?!

"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma." -A.Einstein

Ei tietenkään tarvitse olla hiomaton timantti, vai onko joku astuessaan salille ekaa kertaa sinusta hiomaton timantti? Mistä edes sait moista päähäsi? Se nyt vain on niin, että jos on huono fysiikka ja vielä lyhyt pituudeltaan, niin ei kovin komeaa bodaria ole helppo saada siitä. Tämäkin pätee ihan kaikkeen. Kaikilla on omat juttunsa ja itse en ainakaan jaksa panostaa vuosikymmeniä juttuun johon ei rahkeita riitä.

Pieni myötähäpeä iski kun lainasit Einsteiniä, et sitten mitään kliseisempää keksinyt? Muutenkin koko viestisi asiasisältö meni aika lailla ohi aiheen ja käsitit (toivottavasti ainakin) tahallasi väärin.

Onko koskaan harmittanut puutteet fysiikassa bodauksen suhteen? Itse olen 187cm ja 90kg, atleettinen klassinen kroppa pitkine jalkoineen. Ei kovin hyvältä näytä toi sunkaan fysiikka, vai onko voimailu enemmän se juttu?
Mullahan on optimaalinen pituus bodaukseen eikä ole rakenteellisesti pitkää selkääkään.

Täh? Ihan helvetin kovannäkösiä ja paksuja noi 212 ukot on, nehän on jotain nippa nappa 170cm luokkaa.

Itse pidän pituutta isona tekijänä, ja sehän nyt onkin klassinen kauneusihanne miehessä. Harvempi normaali aikuinen joka ei bodyjuttuihin ole perehtynyt, pitää lyhyttä lihaskimppua muuta kuin huvittavana. Se nyt vain ei ole kovin esteettistä.

On varmaan joo optimaalinen, mutta kyllä ne lyhyet lihaskimput aina vähän huvittavilta näyttää.
173/100 näyttää vähemmän naurettavalta kun sun 90kg siimavartalo jos bodausta ajatellaan. Oot lähinnä kiraffin näköinen pitkine jalkoinesi humalassa vielä hoiperrellen.

Itse pidän pituutta isona tekijänä, ja sehän nyt onkin klassinen kauneusihanne miehessä. Harvempi normaali aikuinen joka ei bodyjuttuihin ole perehtynyt, pitää lyhyttä lihaskimppua muuta kuin huvittavana. Se nyt vain ei ole kovin esteettistä.
Kukaan sun pituutta katsele kun vieressä seisoo 10cm lyhyempi kaveri 50cm hanskoilla suonet pullottaen sun 40cm narujen vieressä. Usko pois. Jokainen nainen, mies, vanhus, mamu, alien katsoo niitä sen toisen kaverin käsiä. Osa ihaillen, osa kammoksuen, pääpointtina se, ettei ketään kiinnosta sun pituus.

Olkaa nyt joku samaa mieltä ton kanssa, niin saa hakemansa boostin itsetuntoon

Sellaset huutelut siihen väliin.

173/100 näyttää vähemmän naurettavalta kun sun 90kg siimavartalo jos bodausta ajatellaan. Oot lähinnä kiraffin näköinen pitkine jalkoinesi humalassa vielä hoiperrellen.

Voit uskotella itsellesi mitä haluat. 173cm ja 100kg ei ole kyllä mitään esteettistä, varsinkaan sun tapauksessa. Humalassa hoipertelevista kirahveista sen sijaan en tiedä mitään.

Kukaan sun pituutta katsele kun vieressä seisoo 10cm lyhyempi kaveri 50cm hanskoilla suonet pullottaen sun 40cm narujen vieressä. Usko pois. Jokainen nainen, mies, vanhus, mamu, alien katsoo niitä sen toisen kaverin käsiä. Osa ihaillen, osa kammoksuen, pääpointtina se, ettei ketään kiinnosta sun pituus.

Kunnes siihen otetaan sen 205cm joka paremmin vastaa yleisyydeltään noita 50cm hanskoja. :unsure:

Täys trolli tää kaveri kyllä.

Tulee näistä isomiehen kommenteista mieleen Matti Vanhanen, jolta kysyttiin Arnoldin tapaamisen jälkeen miltä tuntui tavata entinen Mr. Olympia ja vastaus oli tyyliin "No, olenhan minäkin aika iso mies" :ROFLMAO:
Fakta nyt vaan on, että pitkä tarvitsee todella paljon enemmän lihasmassaa kuin lyhyt ollakseen vakuuttavamman näköinen bodausmielessä.

On varmaan joo optimaalinen, mutta kyllä ne lyhyet lihaskimput aina vähän huvittavilta näyttää.
Oletko kehonrakennusta seurannut kuinka paljon? Taitaa parhaiten pärjäävien keskimitta olla jossain 173-175 cm maastossa. Yli 180cm on harvassa ja niitten saattaa olla hankalampi saada yhtä näyttävää fysiikkaa kuin lyhyempien. Coleman taisi olla 180cm.

Ei tietenkään tarvitse olla hiomaton timantti, vai onko joku astuessaan salille ekaa kertaa sinusta hiomaton timantti? Mistä edes sait moista päähäsi? Se nyt vain on niin, että jos on huono fysiikka ja vielä lyhyt pituudeltaan, niin ei kovin komeaa bodaria ole helppo saada siitä. Tämäkin pätee ihan kaikkeen. Kaikilla on omat juttunsa ja itse en ainakaan jaksa panostaa vuosikymmeniä juttuun johon ei rahkeita riitä.

Pieni myötähäpeä iski kun lainasit Einsteiniä, et sitten mitään kliseisempää keksinyt? Muutenkin koko viestisi asiasisältö meni aika lailla ohi aiheen ja käsitit (toivottavasti ainakin) tahallasi väärin.
Vai iski sulla pieni myötähäpeä Einsteinin lainauksesta ? No mulla iski JÄRKYTTÄVÄN ISO myötähäpeä sun postauksesta tuolla ylempänä ! Oletko sä ollenkaan edes seurannut Miken tekemisiä Pakkiksella ? Kysyt onko voimailu enemmän Miken juttu ?

Mistä se oman potentiaalin sitten tietää ellei vuosien uurastuksen jälkeen? Muutamassa vuodessa kun ei raapaista vasta kuin pintaa. "Ei kovin hyvältä näytä toi sunkaan fysiikka" kehtaisitko mennä laukoon tuollaisia päin naamaa? Et kehtais, ja jos kehtaisit niin se kertoisi että olet luultavasti älyllisesti kehitysvammainen tai muuten jotain vakavampia henkisiä ongelmia. Varsinkin kun kyseessä on vieläpä henkilö joka ei edes kilpaile missään. Sitäpaitsi tämä sun ulkonäkö väittämä on täysin subjektiivinen ja moukkamainen ilman mitään pitävää perustelua, ja toiseksi jos bodylife on se juttu missä haluaa olla mukana, ja minkä mukaan haluaa olla ja elää niin miksi ei panostaisi vaikka tekisi vain omaksi ilokseen?

Minua ei kiinnosta sivistymättömän ihmisen pienet myötähäpeät, lainaan mielelläni itseäni viisaampien ajattomia sitaatteja, enkä koe siinä mitään kliseistä koska tottahan tuossakin lainauksessa on joka sana.

Sellaset huutelut siihen väliin.

Voit uskotella itsellesi mitä haluat. 173cm ja 100kg ei ole kyllä mitään esteettistä, varsinkaan sun tapauksessa. Humalassa hoipertelevista kirahveista sen sijaan en tiedä mitään.
Mieluummin silti lihaksia kun siima, siimaksi pääsee kuka vaan (tai ei kaikki lihavat pääse vaikka yrittää). :D Oikeesti, aivan lapsellista kommenttia heitän ihan tahallani.

mikä sua oikein vaivaa.ei ihminen pituudellensa mitään voi.itse 193cm 105kg n,15 rasvoissa.tässä on oppinut jo 30v treenauksen aikana omat reaalititet oman kropan suhteen.koripalloa varmaan pitäis pelata mutta kun tykkään treenata.moni nuori voisi ottaa tavoitteeksi ensin edes sen uimarin kropan niin pääsisi tavoitteisiinsa.vituttaa tommoset muitten dissaamiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom