OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Koitappa tehä vuorotöitä, ja kuljettaa siinä repussa 4 hengen perheen sapuskat, ja koiran sapuskat myös, ei riitä ees rinkka, ja jos riittäisikin niin se rinkka selässä 20 asteen pakkasessa lumihangessa(ei toki tänä talvena, mut ite tuppaan ajattelemaan vähän pidemmälle kuin seuraavat 2 päivää). Se on jotenkin jännä että melkein aina ne jotka kannustavat siihen autottomuuteen ja elämän helppouteen ilman sitä asuvat monesti isojen kaupunkien keskustoissa. Mitähän te siellä repussa kuljettaisitte jos me kaikki asuttaisi siellä keskustassa?

Niin, vähän tätä tarkoitinkin sillä, ettei tää oo tietenkään kaikille mahdollista. Iso perhe, asuinpaikka, huono fyysinen tai henkinen kunto, sääolosuhteet (tiedän kyllä etelän poikana, että muualla Suomessa talvi on ankarampi ja pidempi kuin täällä) jne. Toki jos teillä perheessä molemmat aikuiset kävis pyörällä yhdessä kaupassa, varmasti ostokset onnistuisivat niinkin. Vuorotyö ei liity tähän mitenkään, samalla tavalla niitä vapaita on ja kaupat on auki nykyään tosi hyvin. Meinaat nyt varmaan enemmän sitä, että sinne kauppaan on oikeasti pitkä matka ja kuljet muutenkin autolla työmatkoja ja kuskaat lapsia?

Mikelle auto lienee välttämättömyys ton sisällöntuoton kannalta. En lähtis roudaa kalliita välineitä julkisilla.

edit: Tuli vielä mieleen noista kauppojen hintatasoista, että nykyään melkeinpä kaikki isot tavaratalot tarjoaa kotiinkuljetusmahdollisuutta ostoksille. Esimerkiksi Foodie veloittaa jotain alta kympin kotiinkuljetuksesta. Aika pieni osuus, jos jakaa viikon tuotteiden kesken. Tämäkään ei tietenkään onnistu siellä hevonkuusessa - jossa kaikki muuten yhtäkkiä asuvat, kun puhutaan autoilusta - eikä siinä ole järkeäkään, jos autoa tarvitsee joka tapauksessa arjesta suoriutumiseen. Tuntuu, et moni kusettaa tässä aiheessa enemmän itseään kuin muita. Se on ihan ok ajaa sillä autolla, ei maailma pyöräilemällä pelastu. :D

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikelle auto lienee välttämättömyys ton sisällöntuoton kannalta. En lähtis roudaa kalliita välineitä julkisilla.
Se olis vielä aivan järjetöntä ajankäytöllisesti ja todella hankalaa. Valokuvaajat kun menee vähän syrjäisimpiin lokaatiohin monasti.

Twitchiäkö ei enää Mike käytä? Harmi homma, oli todella chilliä iltaisin katsella safkailun yms. iltapuuhan ohessa.
Lopetin sen kanavan, se palvelu ei ole mulle. Saatan ehkä pelaa siellä joskus. Tubeen tulee talk-show, kisastudiot, treenistriimit ja kuvankäsittelyt jatkossa. Se on paljon luonnollisempi paikka pitää niitä. Nyt tosin tällä viikolla en ole tehnyt yhtään mitään kun sain vuosikausiin tosi pahan flunssan ja olen 38.5 kuumeessa ollut 3 päivää. Peruin Aksun ja Matiaksen kanssa sovitut treenit ja se eniten harmittaa, että vedän puihin sovittuja juttuja.

Mites Mike sairastelu vaikuttaa bodaukseen? Itellä monesti lähtee vitusti kiloja ja ottaa hommat huolella takapakkia, miten sä dealaat sairastumisen kans? Miten nopeesti yleensä esim uskallat lähtee salille sairastelun jälkeen?

Mites Mike sairastelu vaikuttaa bodaukseen? Itellä monesti lähtee vitusti kiloja ja ottaa hommat huolella takapakkia, miten sä dealaat sairastumisen kans? Miten nopeesti yleensä esim uskallat lähtee salille sairastelun jälkeen?

Liittyen siis siihen että olit vissiin kipeeks tullu mitä snäpistä käsitin?

Itse tulee kyllä ajettua tosi vähän, joku alle 10tkm vuoteen ja autosta aiheutuneita kuluja n. 1500-1600 euroja sisältäen liikennevakuutuksen, osakaskon, verot, katsastuksen ja bensat (korjauksia en laskenut).
Toki auton hankintaa en laskenut, halvalla SAATAT päästä halvemmalla, kun en koe niihin tarpeelliseksi ostaa kaskoa yms.

Kyllähän sen itse koen elämänlaatua parantavaksi tekijäksi ilmaston huomioonottaen, vaikka pärjäisin kyllä varmaan ilmankin jos ei ole muita asioita hoidettavana kuin sali, työ ja kauppa, jos viitsii pyöräillä ympäri vuoden.
En koe, että oman kaupungin julkiset yhteyset olisi tarpeeks hyviä (asukkaita alle 30 tuhatta) .

Nyt tosin tällä viikolla en ole tehnyt yhtään mitään kun sain vuosikausiin tosi pahan flunssan ja olen 38.5 kuumeessa ollut 3 päivää. Peruin Aksun ja Matiaksen kanssa sovitut treenit ja se eniten harmittaa, että vedän puihin sovittuja juttuja.
Nää on näitä asioita mille ei vaan voi mitään. Etköhän saa herrojen kanssa sovittua uudet treenit (y)

Nää on näitä asioita mille ei vaan voi mitään. Etköhän saa herrojen kanssa sovittua uudet treenit (y)
Joo, äijät kyllä ymmärtää koska jokainen tietää että mä en feidaa koskaan ilman painavaa syytä. Matiaskin sanoi itse että parempi vaan siirtää, kun mä sanoin että kuittaan pe aamuna oonko kunnossa. Nyt oon jo kuumeeton ja huomenna takas salille.

Onko noita tubestriimejä mahdollista katsoa jotenkin jälkeenpäin kuten Twitchissä oli? Joskus kun joutuu lähtemään kesken jonkun mielenkiintoisen aiheen niin mielellään kattoisi jälkeenpäin loppuun.

Onko noita tubestriimejä mahdollista katsoa jotenkin jälkeenpäin kuten Twitchissä oli? Joskus kun joutuu lähtemään kesken jonkun mielenkiintoisen aiheen niin mielellään kattoisi jälkeenpäin loppuun.
Ei voi ennenkuin siihen on joku vastaava juttu kuten subauksen takana oleva.

Onko koskaan harmittanut puutteet fysiikassa bodauksen suhteen? Itse olen 187cm ja 90kg, atleettinen klassinen kroppa pitkine jalkoineen. Ei kovin hyvältä näytä toi sunkaan fysiikka, vai onko voimailu enemmän se juttu?

Onko koskaan harmittanut puutteet fysiikassa bodauksen suhteen? Itse olen 187cm ja 90kg, atleettisen klassinen kroppa pitkine jalkoineen. Ei kovin hyvältä näytä toi sunkaan fysiikka, vai onko voimailu enemmän se juttu?

Tarkoitin siis omien speksien mainitsemisella vain sitä, että en jaksaisi varmaan bodata jos tulos olisi joka tapauksessa rumaa.

Onko koskaan harmittanut puutteet fysiikassa bodauksen suhteen? Ei kovin hyvältä näytä toi sunkaan fysiikka, vai onko voimailu enemmän se juttu?
Välillä en oo täysin varma istuuko näppäimistön takana trolli vai vähä-älyinen ihminen.
Tarkoitin siis omien speksien mainitsemisella vain sitä, että en jaksaisi varmaan bodata jos tulos olisi joka tapauksessa rumaa.
Sä varmaan sanot myös naisille ettei niiden kannata meikata kun ovat joka tapauksessa rumia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom