Ja pitää edelleen kiittää JTO:ta joka reagoi nopsaan ja hienosti ymmärtää sen, että mä haluan tehdä, mutta vaikeudet pitää ehkäistä. Jos nyt valmentajaa pitäis kelata, niin JTO:sta annan itse täydet suositukset.
Mies ymmärtää mun probleemat ja jeesii vaikka meillä ei mitään valmennussuhdetta edes ole. Hieno mies. Uutta ehdotusta josta kyllä selviän kun toistomäärät on korkeemmat ja korkeammilla toistomäärillä mä saan reidetkin paremmin kohdistettua. Kovat femmat ottaa mulla aivan liikaa kauttaaltaan ja aiheuttaa sitten näitä ongelmia. Mä en kestä kovia kuormia enää, se olis pitänyt penkissä ymmärtää kun rinta meni rikki.
Treenit 1-4: RMx 160, 150, 140, 130
Treenit 5-8: RMx 165, 155, 145, 135, 125
Treenit 9-12: RMx 170, 160, 150, 140, 130, 120
Mä vain en ole sellainen joka haluaa luovuttaa, niin tässä nyt palaudun tästä pakarajutusta, joka ei ole iso juttu ja sitten kavennan kyykkyasentoa ja otan korkeampia toistomääriä tällä JTO:n ehdotuksella.
Tensorivaiva selkeesti hellittää heti kun pidennän treenien väliä, eli puhtaasti rasitusvamma tämä on. Kaikista eniten se sattui 220kg kyykyssä jonka jälkeen oli viikon verran vaikea kävellä. 120kg sarjoissa se vain kiusasi, ei niinkään estänyt tekemästä tai immobilisoinut mua kokonaan.
Ja joo mä tiedän, että tää on aika säälittävää ja naisten painoja ja jatkuvaa uuden ohjelman aloittamista. Olen mä kuitenkin toteuttanut Widowmakerin loppuun asti useassa kuukaudessa sekä yhden t-nationin 3kk ja sitten sikakyykyn. Jää kuitenkin itselle semmoinen kykenemätön ajatus ja tää on julmaa kun alkaa tajuamaan, että parhaat vuodet taitaa olla takanapäin. Voin pojat sanoa että ei tunnu yhtään kivalta. Esim vittuako tässä enää mitään kyykkyvideoita tekee, mitä niissä on edes katsottavaa. Striimeissä niitä teen kun ne jää mulle katsottavaksi tekniikan osalta jälkikäteen, muuten kyllä turhuutta enää kuvata yhtään pätkää.
Pahoittelut alakuloisesta viestistä, mutta jos mies ei pysty 180 kilolla tekemään sarjaa satuttamatta itseensä, niin ei tää enää tunnu miltään osin siistiltä.
Mitä jos tekisit mavea jonkun aikaa? Sähän et ole sitä tainnut kauheasti nostourallasi tehdä? Tietenkin pakaraan sekin ottaa mut jos kestäisi paremmin kun kyykyssä ja ei sitä tiedä vaikka pääsisit siinä hyviinkin rautoihin kiinni.
Sä olet kyllä tässä vuoden aikana kyykännyt varmaan enemmän ku mä koko ikänäni, niin ei ole ihme että paikat vähän prakaa