OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja pitää edelleen kiittää JTO:ta joka reagoi nopsaan ja hienosti ymmärtää sen, että mä haluan tehdä, mutta vaikeudet pitää ehkäistä. Jos nyt valmentajaa pitäis kelata, niin JTO:sta annan itse täydet suositukset.

Mies ymmärtää mun probleemat ja jeesii vaikka meillä ei mitään valmennussuhdetta edes ole. Hieno mies. Uutta ehdotusta josta kyllä selviän kun toistomäärät on korkeemmat ja korkeammilla toistomäärillä mä saan reidetkin paremmin kohdistettua. Kovat femmat ottaa mulla aivan liikaa kauttaaltaan ja aiheuttaa sitten näitä ongelmia. Mä en kestä kovia kuormia enää, se olis pitänyt penkissä ymmärtää kun rinta meni rikki.

Treenit 1-4: RMx 160, 150, 140, 130
Treenit 5-8: RMx 165, 155, 145, 135, 125
Treenit 9-12: RMx 170, 160, 150, 140, 130, 120

Mä vain en ole sellainen joka haluaa luovuttaa, niin tässä nyt palaudun tästä pakarajutusta, joka ei ole iso juttu ja sitten kavennan kyykkyasentoa ja otan korkeampia toistomääriä tällä JTO:n ehdotuksella.

Tensorivaiva selkeesti hellittää heti kun pidennän treenien väliä, eli puhtaasti rasitusvamma tämä on. Kaikista eniten se sattui 220kg kyykyssä jonka jälkeen oli viikon verran vaikea kävellä. 120kg sarjoissa se vain kiusasi, ei niinkään estänyt tekemästä tai immobilisoinut mua kokonaan.

Ja joo mä tiedän, että tää on aika säälittävää ja naisten painoja ja jatkuvaa uuden ohjelman aloittamista. Olen mä kuitenkin toteuttanut Widowmakerin loppuun asti useassa kuukaudessa sekä yhden t-nationin 3kk ja sitten sikakyykyn. Jää kuitenkin itselle semmoinen kykenemätön ajatus ja tää on julmaa kun alkaa tajuamaan, että parhaat vuodet taitaa olla takanapäin. Voin pojat sanoa että ei tunnu yhtään kivalta. Esim vittuako tässä enää mitään kyykkyvideoita tekee, mitä niissä on edes katsottavaa. Striimeissä niitä teen kun ne jää mulle katsottavaksi tekniikan osalta jälkikäteen, muuten kyllä turhuutta enää kuvata yhtään pätkää.

Pahoittelut alakuloisesta viestistä, mutta jos mies ei pysty 180 kilolla tekemään sarjaa satuttamatta itseensä, niin ei tää enää tunnu miltään osin siistiltä.

Mitä jos tekisit mavea jonkun aikaa? Sähän et ole sitä tainnut kauheasti nostourallasi tehdä? Tietenkin pakaraan sekin ottaa mut jos kestäisi paremmin kun kyykyssä ja ei sitä tiedä vaikka pääsisit siinä hyviinkin rautoihin kiinni.
Sä olet kyllä tässä vuoden aikana kyykännyt varmaan enemmän ku mä koko ikänäni, niin ei ole ihme että paikat vähän prakaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä jos tekisit mavea jonkun aikaa? Sähän et ole sitä tainnut kauheasti nostourallasi tehdä? Tietenkin pakaraan sekin ottaa mut jos kestäisi paremmin kun kyykyssä ja ei sitä tiedä vaikka pääsisit siinä hyviinkin rautoihin kiinni.
Sä olet kyllä tässä vuoden aikana kyykännyt varmaan enemmän ku mä koko ikänäni, niin ei ole ihme että paikat vähän prakaa :)
En mä sillai mavesta välitä liikkeenä. Kyykyssä mulla on tarkoitus kasvattaa reisiä ja se on oivallinen liike mulla siihen. Mavea en tartte oikein mihinkään kun on selkä jo. Muutenkin alaselän lihakset kasvanut kyykyissä, niin ei viittis lisää niitä kasvattaa.

Ja pitää edelleen kiittää JTO:ta joka reagoi nopsaan ja hienosti ymmärtää sen, että mä haluan tehdä, mutta vaikeudet pitää ehkäistä. Jos nyt valmentajaa pitäis kelata, niin JTO:sta annan itse täydet suositukset.

Mies ymmärtää mun probleemat ja jeesii vaikka meillä ei mitään valmennussuhdetta edes ole. Hieno mies. Uutta ehdotusta josta kyllä selviän kun toistomäärät on korkeemmat ja korkeammilla toistomäärillä mä saan reidetkin paremmin kohdistettua. Kovat femmat ottaa mulla aivan liikaa kauttaaltaan ja aiheuttaa sitten näitä ongelmia. Mä en kestä kovia kuormia enää, se olis pitänyt penkissä ymmärtää kun rinta meni rikki.

Treenit 1-4: RMx 160, 150, 140, 130
Treenit 5-8: RMx 165, 155, 145, 135, 125
Treenit 9-12: RMx 170, 160, 150, 140, 130, 120

Mä vain en ole sellainen joka haluaa luovuttaa, niin tässä nyt palaudun tästä pakarajutusta, joka ei ole iso juttu ja sitten kavennan kyykkyasentoa ja otan korkeampia toistomääriä tällä JTO:n ehdotuksella.

Tensorivaiva selkeesti hellittää heti kun pidennän treenien väliä, eli puhtaasti rasitusvamma tämä on. Kaikista eniten se sattui 220kg kyykyssä jonka jälkeen oli viikon verran vaikea kävellä. 120kg sarjoissa se vain kiusasi, ei niinkään estänyt tekemästä tai immobilisoinut mua kokonaan.

Ja joo mä tiedän, että tää on aika säälittävää ja naisten painoja ja jatkuvaa uuden ohjelman aloittamista. Olen mä kuitenkin toteuttanut Widowmakerin loppuun asti useassa kuukaudessa sekä yhden t-nationin 3kk ja sitten sikakyykyn. Jää kuitenkin itselle semmoinen kykenemätön ajatus ja tää on julmaa kun alkaa tajuamaan, että parhaat vuodet taitaa olla takanapäin. Voin pojat sanoa että ei tunnu yhtään kivalta. Esim vittuako tässä enää mitään kyykkyvideoita tekee, mitä niissä on edes katsottavaa. Striimeissä niitä teen kun ne jää mulle katsottavaksi tekniikan osalta jälkikäteen, muuten kyllä turhuutta enää kuvata yhtään pätkää.

Pahoittelut alakuloisesta viestistä, mutta jos mies ei pysty 180 kilolla tekemään sarjaa satuttamatta itseensä, niin ei tää enää tunnu miltään osin siistiltä.
Mä näkisin kyllä asian niin et tuo sun älytön toistomäärä isoilla kuormilla on syyllinen siihen et paikat alkaa repeileen. Sähän olet vielä nuori mies moneen muuhun verrattuna ja sua paljon vanhemmatkin pystyy vielä treenaan kovaa. Ihan sama vaikka olisit parikymppinen niin noi määrät ja ohjelmat mitä olet tehny hajottais paikat ihan helposti.
Tottakai ikäkin tekee tehtävänsä mut en tossa iässä vielä pistäis iän piikkiin.

Kiitos kauniista sanoista! Kyllä täs itteekin harmittaa, ku et pääse kyykkään, hieno liike ja kiinnostava projekti! Tauko olis eniten paikallaan, mutta se kapeempi asento on kyllä tuolle parasta, jos jatkaa haluaa. On ihan eri asia ottaa esim 10x170 tiukasti lihassuunnatulla bodykyykyllä kuin liikefokusoidulla voimakyykyllä. Keskity tekeen vaan ja unohda kilot. Kyllä tuohon haasteeseen saa taatusti töitä tehdä ihan tarpeeksi.

Jäitä kans heti treenin perään pariin otteeseen ja edelleen sitä mediusta suosittelen muljuttaan, että vähentäs painetta trokanterin limapussilla. Todella turhauttavaahan se on vaivaa vastaan vääntää. Silti jokanen kunnolla treenannu ymmärtää, miten vaikeeta on jättää joku intohimon kohde pois liikevalikoimasta.

Bodauksen kaikki kisat saatu galleriaan. Nyt menossa bodyfitness ja fitness.

Screenshot 2019-12-16 at 3.01.56.png

Viimeisien sivujen aikana paljon Mike on kiitosta saanut. Menkää äänestämään Pakkotoisto Podcastia vuoden parhaaksi. Ei ole merkitystä vaikket koskaan olisi yhtään jaksoa katsonut tai kuunnellut, näin tuet foorumin toimintaa ja Miken tuottamaa sisältöä kaikinpuolin. Aikaa ei vie kuin alle minuutin eikä vaadi muuta kuin nimi ja sähköpostiosoite.

Suora linkki äänestykseen

Missäs noi podcastit on nykyään? Viime viikolla oli spotifyssä hirvee lista ihan ekoista lähtien niin nyt on enää 2. Ja tubessa ei taida vanhempia olla

Missäs noi podcastit on nykyään? Viime viikolla oli spotifyssä hirvee lista ihan ekoista lähtien niin nyt on enää 2. Ja tubessa ei taida vanhempia olla
Soundcloud piilotti kaikki audiot kun en enää jatkanut sitä tarpeetonta pro-palvelua. Latasin jo kaikki vanhat audiot alas aikaisemmin ja uppaan kaikki tubeen Podcast listaan. Spotifyyn tai muualle niitä ei enää tule, vain tubeen.

No mitä noihin painoihin tulee, niin luulen, ettei prosentuaalisesti monikaan esim Pakkotoiston käyttäjä tolla tekniikalla kyykkää samoja sarjoja / romuja. Niitä pommilla alas ja pompulla ylös tekniikoita kyllä riittää.

Mä pitäisin 2kk totaalitaukoo kyykyistä ja koittas ojennuksilla jne. hilavitkuttimilla ylläpitää massaa. Senkin jälkeen varovasti tyyliin joka toinen jalkatreeni kyykkyä jonkin aikaa ennen kun alkais taas täysiä painaa.

Ite oon diagnosoinut iteltäni ton saman vamman ja ei siihen auta kun lepo. Itelläkin oli vaikeeta pitää kyykystä taukoo mut jos on päätä tehdä peräsuoli ulkona treenejä niin miten ei oo päätä pitää taukoa.

Arvostan kyllä tota omistautumista kyykylle 😁

Mulla oli vuosia patellajänne enemmän ja vähemmän kipeä.pikkuhiljaa alkoi kipeytyä ja näin jälkikäteen ajateltuna jos oisin heti reagoinut asiaan ois varmaan parantunut ihan itsestään.Tein kuitenkin jalkoja aina miten milloinkin pystyi tekemään,hoidatin myös vaivaa milloin milläkin asiantuntijalla ja en malttanut levätä ni lopulta se jänne sitten lähti irti ja leikkauspöytä kutsui ja helvetin pitkä tauko oli edessä ja se vasta vituttikin kun melkei vuosi meni että oli taas kunnossa.nyt vaan reilusti lepoa sille jalalle ettei oikeesti hajoo pahemmin mitään.

Nyt ku se on hierottu, se pitää saada pysyyn rentona. Harvemmin tuosta vaan häipyy.

Gluteus mediukseen osuu aika hyvin istu tuolilla, nilkka toisella polvella, sääri poikkipäin -tyyliset venytykset. Ja tietenkin lehmännaama :)
Juu noi kädet voi unohtaa, mutta koivet tuollai. Tärkeetä ei oo sama liikkuvuus ku kuvassa, vaan että vasen ja oikee puoli liikkus saman verran.

Hieronnan ja venyttelyn lisäksi suosittelen mediukselle ja minimukselle tärinää relaksoimaan seutua kunnolla. Eli autonvahauskone tietenkin kehiin.

Pelkkä lepo on aika turhaa, sillä ton sarvennoisen limapussin saa suht hyvin paineen alta pois ja vaiva katoaa. Kivulias ku mikä, mutta ei kauheen vaarallinen.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom