OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oli niin typerä kommentti, että oli ihan pakko tarttua tähän. Tässä on vähän liikaa katsottu elokuvien osakesijoittamista, kaikki jotka vähänkään ymmärtää asioiden päälle näkee että tesla on aivan konkurssikypsä firma. Toivottavasti et oikeesti rakenna salkkuasi tälläisellä strategialla

Mites tää nyt menikään? Osakekurssi takaisin kaikkien aikojen huipuissa. Omituista kun Tesla ei osaa tehdä autoja, lanseeraukset epäonnistuu surkeasti ja firma on konkurssikypsä :D

JH4: Juu sama idea, mutta tossa pitää kai pitää nappia pohjassa koko ajan. Ärsyttävää! Biltemalla kans joku ok versio. Eipä tuolla muuta ku ajellaan kroppaa läpi. Forkkuihin käytän lajini takia ite eniten ja niihin menee viitisen minuuttia yhteensä. Voi käyttää joka päivä toisin ku hierontaa eikä toi laske tonusta niin paljoa. Se ei pyöri, vaan tärisee lujaa ku laittaa kontaktiin ja se on sen funktio lihashuollossa siis. Tärinä relaksoi tehokkaasti. Noin 20v oon ite käyttäny ja satoja urheilijoita ja muita mun vinkistä käyttää mokomaa.

JH4: Juu sama idea, mutta tossa pitää kai pitää nappia pohjassa koko ajan. Ärsyttävää! Biltemalla kans joku ok versio. Eipä tuolla muuta ku ajellaan kroppaa läpi. Forkkuihin käytän lajini takia ite eniten ja niihin menee viitisen minuuttia yhteensä. Voi käyttää joka päivä toisin ku hierontaa eikä toi laske tonusta niin paljoa. Se ei pyöri, vaan tärisee lujaa ku laittaa kontaktiin ja se on sen funktio lihashuollossa siis. Tärinä relaksoi tehokkaasti. Noin 20v oon ite käyttäny ja satoja urheilijoita ja muita mun vinkistä käyttää mokomaa.

Biltemasta kun toisen omani ostin niin hintalapun vieressä oli erityismaininta, "myyntimenestys", tietäisivät vaan mihin niitä käytetään

Nyt ku se on hierottu, se pitää saada pysyyn rentona. Harvemmin tuosta vaan häipyy.

Gluteus mediukseen osuu aika hyvin istu tuolilla, nilkka toisella polvella, sääri poikkipäin -tyyliset venytykset. Ja tietenkin lehmännaama :)
Juu noi kädet voi unohtaa, mutta koivet tuollai. Tärkeetä ei oo sama liikkuvuus ku kuvassa, vaan että vasen ja oikee puoli liikkus saman verran.

Hieronnan ja venyttelyn lisäksi suosittelen mediukselle ja minimukselle tärinää relaksoimaan seutua kunnolla. Eli autonvahauskone tietenkin kehiin.

Pelkkä lepo on aika turhaa, sillä ton sarvennoisen limapussin saa suht hyvin paineen alta pois ja vaiva katoaa. Kivulias ku mikä, mutta ei kauheen vaarallinen.
Tota venytystä on tullut tehtyä, samoin kyljellään jalannostoja. Samoin mulla on Hyperice vasara, jolla nakutan aina ennen ja jälkeen reisipäivien. Liikkuvuus ei sama ole tossa venytyksessä, vaan kipeämpi puoli tiukempi.

Koitas saada symmetriseksi. Liikkuvuuden ei tarvi olla erityisen runsas, mutta lantion seudulla symmetrisyys on aika tärkeetä.

Linkki laitteeseen. Siitä sitten itse modattu? Kertokaa millainen. Kiinnostaa itsekin.

Tuolla itse täristellyt ja loistava laite kyllä ollut.

Tuolla itse täristellyt ja loistava laite kyllä ollut.
Ilmeisesti ihan tuollaisenaan hierot. Sopii hyvin koko kropan hierontaan ?

Sopii juu. Kaveri/rouva/naapurin mummo jyrsii vaikka selkäpuolen sit. Ei sitä modailla tarvi mitenkään. Voi ajella ilman paitaa, mutta joillakin voi hieman iho ärsyyntyä. Oma kokemus on tosiaan 20v ja sinä aikana pari konetta käytelly loppuun. Hiilet siel varmaan vaan kuluu, mutta sen verran halpa kone, ettei pahemmin lompsaa kuluta. Vastoin kuvitelmia, mulla ei oo Bilteman kans tuosta diiliä, mutta saisin mä jonku bonuksen kyllä saada. Sen verran pitkään ja laajasti tuolle oon julkisuutta ansainnu.

Kovasti on duunia tehty että saadaan tuo takaisin online. Kun se aukeaa, linkittäkää ja kertokaa joka paikkaan galleriasta. Se on melkonen kulttuuriteko lajille yli 10v ajalta. Älkää pitäkö itsestäänselvänä, tämä on vaatinut töitä kuvauksien osalta ja sitten pävittelyn osalta en edes osaa laskea paljonko. 100% responsiivinen mobiilissa. Kymmeniä tuhansia kuvia sisältävälle gallerialle on perkeleen vaikea löytää mitään deskissä ja mobiilissa fiksusti toimivaa alustaa. Tämä on rakennettu Xenforon omalle alustalle.

galleria.jpg

IMG_9679.jpg

T-Nationin kyykkyohjelmaa olisi vielä jäljellä 4 treenin verran. Täytyy kyllä sanoa, että viimeinen kuukausi on ollut erittäin ilkeää. Nyt ohjelman loppupuolella olen huomannut, että treeniin latautuminen ja henkinen valmistautuminen on osoittautunut haastavimmaksi tässä ohjelmassa. Yleensä myös ensimmäiset työsarjat ovat olleet jostain oudosta syystä ne hankalimmat sarjat. Sopivasti sattuu 2 viikon joululoma nyt niin pääsee vetämään ohjelman kunnialla loppuun ja viimeinen treeni sattuu sopivasti vuoden viimeiselle päivälle!

miten muuten mike reenaat nykyään rintaa, onko rinnalle oma päivä ja minkälaisia liikkeitä teet?
Rinnalle on oma päivä, välillä deltsit samassa. Teen 10 toiston nousuja smith vinopenkissä ja sitten maksimikympillä 4x 45sec restillä. Sitten 10x10 peck deck.
Täällä pyörii myös vivus pikavippi mainos
Pitää kuittaa sekin pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom