OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Koitas saada symmetriseksi. Liikkuvuuden ei tarvi olla erityisen runsas, mutta lantion seudulla symmetrisyys on aika tärkeetä.
Pakko kysyä vaikka off-topiciksi meneekin. Mä olen huomannut, että jos mä ihan kehonpainolla menen syväkyykkyyn ja katson alaspäin kohti omia kasseja, niin perse ei ole läheskään keskellä vaan oikean puolen pakaran ja kantapään välinen etäisyys on huomattavasti lyhyempi kuin vasemman. Mistä lienee johtuu ja mitä moiselle tekisi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko kysyä vaikka off-topiciksi meneekin. Mä olen huomannut, että jos mä ihan kehonpainolla menen syväkyykkyyn ja katson alaspäin kohti omia kasseja, niin perse ei ole läheskään keskellä vaan oikean puolen pakaran ja kantapään välinen etäisyys on huomattavasti lyhyempi kuin vasemman. Mistä lienee johtuu ja mitä moiselle tekisi?
Kokemuksesta voin sanoa että älä tee varsinkaan kyykkyä jos menee liikerata toispuoleisesti, hoida eka kuntoon se ongelma. Mulla ollu SI-nivel oikeel puolel juntturas parikymppisestä asti, ja en välittäny ku ei tuntunu pahempaa kipua.Myöhemmin ne ongelmat sit laajeni muualle. Mulla oli just kyykys sillai et perse käänty oikeelle puolelle.

Uppailen nyt noi kaikki vanhat podcastit audiona tubeen.

Screenshot 2019-12-20 at 0.33.00.png

Siellä voi toisella puolella nilkan liikkuvuus tai vaikka lonkan sisäkierto olla vajaa, niin työntää lantiota sinne puolelle mikä liikkuu paremmin.

Siellä voi toisella puolella nilkan liikkuvuus tai vaikka lonkan sisäkierto olla vajaa, niin työntää lantiota sinne puolelle mikä liikkuu paremmin.
Nilkat mä yritin silmämääräisesti katsoa, lonkka tosin haastavampi ja veikkaisin että ongelma on siellä. Varmaan kun kasvuikäisenä polvia leikkelty kolme kertaa niin se on sitten tollasen epäbalanssin aiheuttanut.

Nyt mun FB striimiin ja tänne dynaamisiin mainoksiin tulee koko ajan kiillotuskonemainoksia :)
Netti on kummallinen, kaikista hulluinta on se, että kun jossain ostarissa menee zekkaan jotain, niin instaan puskee sitten siihen liittyviä mainoksia. Fiksuja on nykyään robotit ja mun mielestä vain hyvä asia, koska mieluummin mua kiinnostavia mainoksia kuin pelkkää randomia.

Tänään pitikin kysyä, kun yritin ensimmäisiä sun ja allun podcasteja kuunnella, niin eipä ketjun alkupäässä olevat soundcloud pätkät toimineet. "Cannot find this sound" tms. No hyvä, että tulee tubeen.

Tänään pitikin kysyä, kun yritin ensimmäisiä sun ja allun podcasteja kuunnella, niin eipä ketjun alkupäässä olevat soundcloud pätkät toimineet. "Cannot find this sound" tms. No hyvä, että tulee tubeen.
Joo, menee kyllä jonkin aikaa kun noi pitää tehdä videoina. Eli ne on ladattu alas. Sitten vien ne premiereen ja laitan kuvan. Exporttaan mp4 ja uppaan tubeen. Eli ei ihan simppeliä uppaamista.

Iso kiitos ja arvostus tuosta työstä!

Pitkäaikainen foorumin lukija ja uusi käyttäjä, mut uuteen gallerian kuviin tuli jo käytettyä enemmän kuin piti olla aikaa!
Kiitos Mike!

En oo varmaan kertaakaan galleriasta mitään kattonu, mutta hieno juttu, että on nyt pystyssä! (y) Kiinnostavat kuvat on löytyny somesta ja mahdollisen kisaajan ketjusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom