OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko millä koneella?
316 kaasari ja siihen vaihdettiin 318i, joka sitten pamahti kerralla paskaksi, kuului vain iso poks ja se siitä koneesta. Kaasarista ruiskukoneeseen vaihto oli kauhea homma. Kone maksoi 10 tuhatta markkaa, bensatankki ei kelvannut, se piti vaihtaa, sähköt piti vetää uusiksi jne.

Reidet kun koneessa oli kierrossa yli 4 grammaa lääkkeitä.

katso liitettä 161463

Reidet kun 500mg sustaa.

katso liitettä 161464

Että niillä lääkkeilläkö ne lihakset kokonaan tehdään, vai olisko treenillä ja ruokavaliollakin melkoisen iso merkitys, joskus jopa näin iso.
Uskotko,että olisit tehnyt nuo reidet vaikka olisi ALUSTA ASTI ollut kierrossa vain 500mg Sustaa ?

Uskotko,että olisit tehnyt nuo reidet vaikka olisi ALUSTA ASTI ollut kierrossa vain 500mg Sustaa ?
Ne olis paljon isommat jos olisin osannut treenaa niitä vaikka 250mg sutikkaa viikossa. Mutta vasta pari vuotta olen kyykännyt, joka mulle sopii ja siinäkin selkeesti vain pitkät sarjat. Kyllä harmittaa kun en kyykännyt tällä tyylillä aikoinaan.

Mun mielestä Mikeltä ei oo koskaan kysytty suoraan että jos katsoo 10 vuotta eteenpäin niin voiko olla 55-v törkeen hyvässä kunnossa vielä, kun tulee geenien rajat vastaan ja periaatteessa ei enää voi välttyy urheiluvammoilta?

Mun mielestä Mikeltä ei oo koskaan kysytty suoraan että jos katsoo 10 vuotta eteenpäin niin voiko olla 55-v törkeen hyvässä kunnossa vielä, kun tulee geenien rajat vastaan ja periaatteessa ei enää voi välttyy urheiluvammoilta?
Mä koitan vältellä loukkaantumisia nykyään. Siksi en isoja painoja hirveesti käytä, vaan pitkiä sarjoja. Uskon että 10v päästä olen reilusti paremmassa kunnossa mitä ikäiseni.
Minkälaisia ne jalkatreenit oli tuohon aikaan?
Hackia ja varottiin erikoistekniikoita. Ne kuulemma vei ylikuntoon. Samassa utopiassa valitettavasti nykytiedollakin moni menee.

Vanhat kuvat jatkuu. Kyllä tää forumi vähän hienompi nykyään on.

roina.da.ru.gif

Suositut

Back
Ylös Bottom