OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tensorikivut saan jotenkin helpottamaan kun teen full range toistoja pienellä stopilla ylhäällä lepää hetken paine siellä. 4 treeniä enää tätä systeemiä edessä.

Hyvin tässä huomannut miten neljässä viikossa adaptoituu sarjamääriin ja sitten kun tulee uusi kuukausi ja kaksi sarjaa lisää, niin nimenomaan ne kaksi sarjaa tuntuu reilusti pahemmalta mitä edelliset. Nyt taas 7x15 alkaa tuntumaan ihan tehtävältä kun sitä on tehty, ekana kuukautena oli vain ajatus, miten vitussa tää voi mennä läpi. Tekniikka sarjoissa alkaa olemaan niin identtinen, että 15 toistoa voisi olla parin toiston giffi joka looppaa.

View: https://youtu.be/DDkkg6ZDVM4

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitsi mikä puhelin.

poyta.jpg

En aluksi millään löytänyt kuvasta puhelinta - sitten huomasin, ettei tuo pöydällä oleva läpyskä olekaan laskin :D

Huomasin tässä vasta, etten syö lihaa kuin päivällisellä: aamulla roheiinit tulee raejuustosta, lounaalla villasuk... nyhtökaurasta, välipalalla herasta, päivällisellä naudan jauhelihasta ja iltapalalla munasta (kanan, valkuaisesta). Mifua kokeilin kerran ja se oli kuin olisi syönyt murustettua pyyhekumia. Dieetillä se voisi tosin toimia, koska kesti varmaan kuusi tuntia ennen kuin se suli vatsassa ja pystyi syömään uudestaan.

Viimeksi muokattu:
Oliko alussa kuinka vaikeeta? Aattelin silloin että proteiinin saanti oli niin heikkoa ettei kulkenut ja mitä enemmän söi kasviksia niin sitä huonommaksi vatsa meni. Ja lisäravinteita olen ottanut vain pakon edessä,en silloinkaan juomia käyttänyt.

Olen paljon kattonut noita veganismi dokkareita ja ymmärrän sen pointin että lihateollisuus on paska. Eniten harmittaa näissä dokkareissa ne ääripäät, että kaikki eläinproteiini on paskaa aiheuttaa sydän- ja verisuonitautia. Ja en todellakaan ole ehdoton tämän asian kanssa, näistä kirjoituksista puuttuu äänenpainot ja eleet ja kaikkea ei tuu kirjoitettua ettei pointti katoa sinne sekaan.
Oon ymmärtänyt että se on aika henkilökohtaista kuka pystyy siirtymään ruokavaliosta toiseen ongelmitta.
Taitaa nykymaailman sairaudet, syöpä/sydän/verisuonitaudit/alzheimerit sun muut suurimmat ihmisten tappajat johtua siitä ettei tätä metsästäjä/keräilijä ihmisapinaa ei ole tehty elämään yli 40vuotta, ei ainakaan vielä. Evoluutio ottaa aikansa.
Helpotti kun tajusi lopettaa yrittää korvata lihan korvikkeilla. Nyt proteiini tulee melkein kokonaan pavuista, linsseistä, ja kalasta jotan syön kyllä. Isoin ongelma aluksi oli kaasun kerääntyminen, mutta ajan kanssa sekään ei ole enään ongelma.

Tuosta vegekeskustelusta mielipide etta mun mielesta lihan hinta pitaisi tuplata ja saadut rahat pitaisi laittaa elainten hyvinvointiin ja raviinnon laatuun. On tullut katsottua muutama dokkari ja onhan liha, maito ja kananmunatalous aika kammottavaa elaimille. Siina ei loppupelissa paina mikaan kun lihapalan hinta jonka pitaa kuluttajien mielesta olla aina halvin mahdollinen. Parempi elainten kohtelu ja ruokinta tuottaisi parempilaatuista rasvaa elaimissa ja muutenkin laadukkampaa lihaa ja se edistaisi ihmisten hyvinvointia.

Tuosta vegekeskustelusta mielipide etta mun mielesta lihan hinta pitaisi tuplata ja saadut rahat pitaisi laittaa elainten hyvinvointiin ja raviinnon laatuun. On tullut katsottua muutama dokkari ja onhan liha, maito ja kananmunatalous aika kammottavaa elaimille. Siina ei loppupelissa paina mikaan kun lihapalan hinta jonka pitaa kuluttajien mielesta olla aina halvin mahdollinen. Parempi elainten kohtelu ja ruokinta tuottaisi parempilaatuista rasvaa elaimissa ja muutenkin laadukkampaa lihaa ja se edistaisi ihmisten hyvinvointia.
Käyhän joskus ihan navetassa toteamassa, kuinka kauheaa se eläimien kohtelu on. Jotenkin veikkaan, että näissä dokkareissa ei käsitelty suomea millään tavalla. Muutenkin logiikka ontuu. Esim nauta. Hinta minkä saat, riippuu suoraan lihan laadusta. Sama maidossa, mitä enemmän lehmä lypsää ja mitä parempilaatuista maito on, niin sitä enemmän tulee rahaa. Myös tämä huono ruokinta kiinnostaisi? Ennen kuin viljelet antibioottikorttia, niin voit googlettaa että paljonko niitä eläimiä suomessa lääkitään.

Toki mä nyt en ole dokkareita katsonut, mutta aika monta tuotantorakennusta on tullut kierrettyä.

Osta luomua suoraan tilalta.

Osta luomua suoraan tilalta.

Olen ostanutkin paikasta jotka tulee suoraan maatilalta. Mutta usein laiskottaa ja tulee sitten ostettua "normaalia" lihaa. Siksi esitin spekulatiivisen lainsaadannollisen skenaarion jolla lihan kulutusta saisi laskettua, ihmisten hyvinvointia parannettua ja samalla myos elainten. Tiedan etta se on 100% utopiaa.

Käyhän joskus ihan navetassa toteamassa, kuinka kauheaa se eläimien kohtelu on. Jotenkin veikkaan, että näissä dokkareissa ei käsitelty suomea millään tavalla. Muutenkin logiikka ontuu. Esim nauta. Hinta minkä saat, riippuu suoraan lihan laadusta. Sama maidossa, mitä enemmän lehmä lypsää ja mitä parempilaatuista maito on, niin sitä enemmän tulee rahaa. Myös tämä huono ruokinta kiinnostaisi? Ennen kuin viljelet antibioottikorttia, niin voit googlettaa että paljonko niitä eläimiä suomessa lääkitään.

Toki mä nyt en ole dokkareita katsonut, mutta aika monta tuotantorakennusta on tullut kierrettyä.
Suomessakin on ollut tapauksia joissa olot navetoissa on ollut kurjat. Ei läheskään kaikki mutta kyllä noita taitaa joka vuosi löytyä.
Ja jotta lehmä tuottaa koko ajan maitoa on sen oltava tiineenä koko ajan. Vasikat otetaan aika nopeesti pois emolta ja ei niistä nyt kaikista uutta maitokonetta tule tai saa isot tilat olla :D

Kaikesta huolimatta ostan perus naudan jauhelihaa kunhan halvalla saa, tosin pitää olla se Atrian tiukka paketti eikä niitä kaasuun pakattuja, ihan älytön makuero kun on vuosia pelkkää tota syöny. Maidonkin ostan halvimman.

Ehkä karski ajattelutapa, mutta en jaksa murehtia vaikka eläimet lähellä sydäntä onkin. Tykkään mä joistain ihmisistäkin mutta ei hevon vittuakaan kiinnosta vaikka Afrikan nälänhätä

Suomessakin on ollut tapauksia joissa olot navetoissa on ollut kurjat. Ei läheskään kaikki mutta kyllä noita taitaa joka vuosi löytyä.
Ja jotta lehmä tuottaa koko ajan maitoa on sen oltava tiineenä koko ajan. Vasikat otetaan aika nopeesti pois emolta ja ei niistä nyt kaikista uutta maitokonetta tule tai saa isot tilat olla :D

Kaikesta huolimatta ostan perus naudan jauhelihaa kunhan halvalla saa, tosin pitää olla se Atrian tiukka paketti eikä niitä kaasuun pakattuja, ihan älytön makuero kun on vuosia pelkkää tota syöny. Maidonkin ostan halvimman.

Ehkä karski ajattelutapa, mutta en jaksa murehtia vaikka eläimet lähellä sydäntä onkin. Tykkään mä joistain ihmisistäkin mutta ei hevon vittuakaan kiinnosta vaikka Afrikan nälänhätä
Joo niitä yksittäisiä tapauksia tulee valitettavasti. Siinä yksi syy, miksi eläinvalvonta tehdään aina ilman ennakkoilmoitusta. Seuraamuksia siitä tulee, esimerkiksi eläintenpitokielto. Ongelma on paljon pahenpi lemmikkien kanssa. Silti ei näitä tarvitsi tulla ensimmäistäkään.

Mitä noihin eläimiin tulee, niin ei se lypsylehmä ikuisesti elä. Niitä poikimakertoja on keskimäärin 2-3. Vasikat, mitkä eivät mene omaan käyttöön myydään. Osa menee teuraaksi, osa muille tiloille.

Sillä luomulla ei ole Suomessa oikeasti sen suurempaa merkitystä, kun muuhun maailmaan verrataan. Vaikka ei sen luomun ostamisessa mitään haittaakaan ole.

Toki jokainen voi viljellä kasvinsa itse, kasvattaa eläimensä ja loput hoitaa metsästyksellä ja kalastuksella ja metsän antimilla. Kovin harva tuohon vaan lähtisi enää tänä päivänä.

Mitä noihin eläimiin tulee, niin ei se lypsylehmä ikuisesti elä. Niitä poikimakertoja on keskimäärin 2-3. Vasikat, mitkä eivät mene omaan käyttöön myydään. Osa menee teuraaksi, osa muille tiloille.
Juu taitaavat viisivuotiaaks keskimäärin elää koska tuo suuri maidontuotto rasittaa aika paljon niitä. Luonnollisessa tilassahan nuo eläis yli 20v.

Ennen vanhaan osa vasikoista tapettiin samoin tein mut onneks nykyään valvotaan tuota toimintaa

Harvoin näin mainostelen, mutta mun nykyiset sponsorit on siis seuraavat. Tukekaa Pakkotoistoa ja kaikkea tuotantoa vierailemalla sivuilla.

G-Shock - Tulossa arvonta, jossa palkintona G-Shock kello.

Fitnesstukku - Joka kuukausi Pakkotoistolla arvonta. Twitchissa randomisti arvontoja.

NOCCO

Gazoz

Muut yhteistyökumppanit

PTVGYM

Testoriginal - Tulossa 50€ lahjakortin arvonta

Mayors gym

Powergym Kouvola

Kiitos ja anteeksi.

Harvoin näin mainostelen, mutta mun nykyiset sponsorit on siis seuraavat. Tukekaa Pakkotoistoa ja kaikkea tuotantoa vierailemalla sivuilla.

G-Shock - Tulossa arvonta, jossa palkintona G-Shock kello.

Fitnesstukku - Joka kuukausi Pakkotoistolla arvonta. Twitchissa randomisti arvontoja.

NOCCO

Gazoz

Muut yhteistyökumppanit

PTVGYM

Testoriginal - Tulossa 50€ lahjakortin arvonta

Mayors gym

Powergym Kouvola

Kiitos ja anteeksi.

Hei sää teet kuitenkin kaikkien eteen jotain et ihan hyvä vain vähän pistellä moisia eikä itseä ainakaan haittane! Noccoa tuli kyllä hamstrattua kun töissä lipittelee aina niitä. Piti muuten kysyä että oliko se legendaarinen virveli jossain youtubessa kun kaveri sitä kyseli ja naureskeli toki sanoin että katsoo striimejä niin sieltäkin näkee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom