PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Hieno tuo Pakkotoiston P-kirjain! Oliko teillä ton "Roope" -jutun aikana mennyt jo Tomin kanssa sukset ristiin? Vaikuttaa hänen kirjoitukselta... :ROFLMAO:

Hackia ja varottiin erikoistekniikoita. Ne kuulemma vei ylikuntoon. Samassa utopiassa valitettavasti nykytiedollakin moni menee.
Minkälaiset volyymit oli? Vai oliko treeni vaan tyyliin 3x8 ja kotiin?

Ikä
34
Tuo kuvakaappaus vuoden 2006 American Mass Blast -mainoksineen muistuttaa minua ajoissa, jolloin olin vuoden-parin ajan lievässä vaarassa ajautua bodauksen pariin, kunnes kamppailulajit pelastivat minut lopullisesti kehonrakennukselta.

Onko Mikellä yhtään suosikkeja legendaaristen, jo palstalla hiljentyneiden kirjoittajien joukossa? Viittaan siis legendoihin kuten Huppe, Neuvostoliitto, Neutraali, Weak, NGV, Hirvikolari, Pahis, Putka, Bodaaja (muistanette faijan kädet) jne.?

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Minkälaiset volyymit oli? Vai oliko treeni vaan tyyliin 3x8 ja kotiin?
Olisko ollut semmoista 6 sarjaa / treeni.
Onko Mikellä yhtään suosikkeja legendaaristen, jo palstalla hiljentyneiden kirjoittajien joukossa? Viittaan siis legendoihin kuten Huppe, Neuvostoliitto, Neutraali, Weak, NGV, Hirvikolari, Pahis, Putka, Bodaaja (muistanette faijan kädet) jne.?
Hannnibaali ehdottomasti.

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mites muiden lihasryhmien voluumit? Oot kyllä tosi kujalla ollu mutta niinhän suurin osa meistä alkuun 😊
Mähän penkkasin kilpaa, joten treenit meni sen mukana. Mutta aika pienet treenimäärät ja kauheat lääkkeet. Tyhmää joo. Sikäli vaan mua aina vituttaa katsoa sitä vähättelyä tällä forumilla kun puhun kovasta treenistä kun ite käynyt tuon vaiheen läpitte ja käsitän miten tärkeää se treeni on.

Kaupunki
Tampere
Mähän penkkasin kilpaa, joten treenit meni sen mukana. Mutta aika pienet treenimäärät ja kauheat lääkkeet. Tyhmää joo. Sikäli vaan mua aina vituttaa katsoa sitä vähättelyä tällä forumilla kun puhun kovasta treenistä kun ite käynyt tuon vaiheen läpitte ja käsitän miten tärkeää se treeni on.
Aivan totta joo, pääs unohtuu että sähän penkkailit paljon

Ikä
30
Onko Mike kattonut The Game Changers dokumentin ? Kertoo siis huippu-urheilujoista jotka on siirtyny syömää vegaanista ruokavaliota ja väittävät sen parantavan suorituskykyä. Veren virtaus paranee, syöpä riski pienenee,kolesteroli arvot laskee, miehillä erektiot unissa lisääntyy ja kestää kauemmin yms. En siis itse ole vegaani, mutta kyseisen dokumentin jälkeen tuli ajatus että voisi kokeilla vaikka pari viikkoa ja kattoa onko siitä mitään hyötyä itselle. Kai Greene kertoi instassa että aikoo kokeilla viikon, pidin sitä alkuun vitsinä mut kyl se taitaa tosissaan olla.

Hieno tuo Pakkotoiston P-kirjain! Oliko teillä ton "Roope" -jutun aikana mennyt jo Tomin kanssa sukset ristiin? Vaikuttaa hänen kirjoitukselta... :ROFLMAO:
En ole kirjoittanut Pakkotoistolle yhdelläkään alttarilla ikinä. En myöskään ole tuon Mother against -paskan takana.