ei vittu ihan paras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei vittu ihan paras
Mass Blast ja vanha kunnon P logo, mulla on tuo P logo huppari vieläkin...
Minkälaiset volyymit oli? Vai oliko treeni vaan tyyliin 3x8 ja kotiin?Hackia ja varottiin erikoistekniikoita. Ne kuulemma vei ylikuntoon. Samassa utopiassa valitettavasti nykytiedollakin moni menee.
Olisko ollut semmoista 6 sarjaa / treeni.Minkälaiset volyymit oli? Vai oliko treeni vaan tyyliin 3x8 ja kotiin?
Hannnibaali ehdottomasti.Onko Mikellä yhtään suosikkeja legendaaristen, jo palstalla hiljentyneiden kirjoittajien joukossa? Viittaan siis legendoihin kuten Huppe, Neuvostoliitto, Neutraali, Weak, NGV, Hirvikolari, Pahis, Putka, Bodaaja (muistanette faijan kädet) jne.?
Mites muiden lihasryhmien voluumit? Oot kyllä tosi kujalla ollu mutta niinhän suurin osa meistä alkuunOlisko ollut semmoista 6 sarjaa / treeni.
Hannnibaali ehdottomasti.
Mähän penkkasin kilpaa, joten treenit meni sen mukana. Mutta aika pienet treenimäärät ja kauheat lääkkeet. Tyhmää joo. Sikäli vaan mua aina vituttaa katsoa sitä vähättelyä tällä forumilla kun puhun kovasta treenistä kun ite käynyt tuon vaiheen läpitte ja käsitän miten tärkeää se treeni on.Mites muiden lihasryhmien voluumit? Oot kyllä tosi kujalla ollu mutta niinhän suurin osa meistä alkuun
Aivan totta joo, pääs unohtuu että sähän penkkailit paljonMähän penkkasin kilpaa, joten treenit meni sen mukana. Mutta aika pienet treenimäärät ja kauheat lääkkeet. Tyhmää joo. Sikäli vaan mua aina vituttaa katsoa sitä vähättelyä tällä forumilla kun puhun kovasta treenistä kun ite käynyt tuon vaiheen läpitte ja käsitän miten tärkeää se treeni on.
En ole kirjoittanut Pakkotoistolle yhdelläkään alttarilla ikinä. En myöskään ole tuon Mother against -paskan takana.Hieno tuo Pakkotoiston P-kirjain! Oliko teillä ton "Roope" -jutun aikana mennyt jo Tomin kanssa sukset ristiin? Vaikuttaa hänen kirjoitukselta...
Pitää katsoa, voisin itekin koittaa vegaanisettiä terveyden kannalta, mutta joskus koittanut, niin sen proteiinin saaminen on niin kuvottavaa. Kaikki mifut ja nyhtökaurat on aika hirveetä jauhoista kuraa.Onko Mike kattonut The Game Changers dokumentin ? Kertoo siis huippu-urheilujoista jotka on siirtyny syömää vegaanista ruokavaliota ja väittävät sen parantavan suorituskykyä. Veren virtaus paranee, syöpä riski pienenee,kolesteroli arvot laskee, miehillä erektiot unissa lisääntyy ja kestää kauemmin yms. En siis itse ole vegaani, mutta kyseisen dokumentin jälkeen tuli ajatus että voisi kokeilla vaikka pari viikkoa ja kattoa onko siitä mitään hyötyä itselle. Kai Greene kertoi instassa että aikoo kokeilla viikon, pidin sitä alkuun vitsinä mut kyl se taitaa tosissaan olla.
Toi ei muuten edes ole Pakkotoistolla, vaan jonnekin angelfireen aikanaan kirjoitettu, siis huomiona vaan.En ole kirjoittanut Pakkotoistolle yhdelläkään alttarilla ikinä. En myöskään ole tuon Mother against -paskan takana.
Onko Mike kattonut The Game Changers dokumentin ? Kertoo siis huippu-urheilujoista jotka on siirtyny syömää vegaanista ruokavaliota ja väittävät sen parantavan suorituskykyä. Veren virtaus paranee, syöpä riski pienenee,kolesteroli arvot laskee, miehillä erektiot unissa lisääntyy ja kestää kauemmin yms. En siis itse ole vegaani, mutta kyseisen dokumentin jälkeen tuli ajatus että voisi kokeilla vaikka pari viikkoa ja kattoa onko siitä mitään hyötyä itselle. Kai Greene kertoi instassa että aikoo kokeilla viikon, pidin sitä alkuun vitsinä mut kyl se taitaa tosissaan olla.
Pitää katsoa, voisin itekin koittaa vegaanisettiä terveyden kannalta, mutta joskus koittanut, niin sen proteiinin saaminen on niin kuvottavaa. Kaikki mifut ja nyhtökaurat on aika hirveetä jauhoista kuraa.
Kato tuo dokumentti. Siinä on bodareita, kestävyys urheilijoita, voimannostajia yms.Joskus itse kokeilin "semi"veganismia, eli parina päivänä viikossa rasvaista kalaa, ja voin sanoa että en koskaan ole ollut nälkäisempi 2,5kuukauden aikana, ja vatsa oli todella vetelällä. Yritin psylliumilla paikata, mutta siitä tuli järkyttävät ilmavaivat. Talopakettia pystyyn urakalla ja treenit päälle, niin ei vaan loppujen lopuksi kestänyt pää enää.
En muuten ole rakennuksilla tavannut ainuttakaan vegaania, uskon että suht mahdoton yhtälö jos on yhtään tulosvastuullinen töissä.
Olen rakennusalan yrittäjä, rakennan itse ja vielä siihen päälle asiakkaiden tapaamiset, suunnitelut yms, eli pitkää päivää tulee tehtyä. Nyt hieman yli vuoden ollut syömättä lihaa ja energia tasot on kyllä paljon paremmat. Ei ainakaan vielä ole hirveän ikävä lihaa.Joskus itse kokeilin "semi"veganismia, eli parina päivänä viikossa rasvaista kalaa, ja voin sanoa että en koskaan ole ollut nälkäisempi 2,5kuukauden aikana, ja vatsa oli todella vetelällä. Yritin psylliumilla paikata, mutta siitä tuli järkyttävät ilmavaivat. Talopakettia pystyyn urakalla ja treenit päälle, niin ei vaan loppujen lopuksi kestänyt pää enää.
En muuten ole rakennuksilla tavannut ainuttakaan vegaania, uskon että suht mahdoton yhtälö jos on yhtään tulosvastuullinen töissä.
Mulla on ne koneella ne pätkät.Youtubessa oli joskus (muistaakseni MTMM:än) ihan loistava treenipätkä Tampereelta. Muistan vaan että Mike retrohousut jalassa kulmasouti kuten huomista ei olisi. En löydä kyseistä pätkää, mihin lie kadonnut.
Oliko alussa kuinka vaikeeta? Aattelin silloin että proteiinin saanti oli niin heikkoa ettei kulkenut ja mitä enemmän söi kasviksia niin sitä huonommaksi vatsa meni. Ja lisäravinteita olen ottanut vain pakon edessä,en silloinkaan juomia käyttänyt.Olen rakennusalan yrittäjä, rakennan itse ja vielä siihen päälle asiakkaiden tapaamiset, suunnitelut yms, eli pitkää päivää tulee tehtyä. Nyt hieman yli vuoden ollut syömättä lihaa ja energia tasot on kyllä paljon paremmat. Ei ainakaan vielä ole hirveän ikävä lihaa.
Olen paljon kattonut noita veganismi dokkareita ja ymmärrän sen pointin että lihateollisuus on paska. Eniten harmittaa näissä dokkareissa ne ääripäät, että kaikki eläinproteiini on paskaa aiheuttaa sydän- ja verisuonitautia. Ja en todellakaan ole ehdoton tämän asian kanssa, näistä kirjoituksista puuttuu äänenpainot ja eleet ja kaikkea ei tuu kirjoitettua ettei pointti katoa sinne sekaan.Kato tuo dokumentti. Siinä on bodareita, kestävyys urheilijoita, voimannostajia yms.
Miksei voisi myös olla raksalla töissä ?
Se että jos ei itse ole nähnyt jotain, ei tarkoita etteikö se voisi olla mahdollista.
Oon itse ollut aina vegaaneja vastaan ja miettinyt et miten sillä ravinnolla nyt lihasta kasvatettais tai jaksais kovia treenejä. Tuo dokumentti tosiaan avasi uuden näkökulman.