OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli mukava seurata Sihvosen kisaa striimissä. Rento fiilis hyvän ulosannin kanssa ja Miken asiantuntemus kilpailijoita vertaillessa, niin kyllä kelpasi seurata kisaa. Kiitokset!

Ihan off topic mut sulla on asiallinen tapa keskustella sekä ilmaista itseäsi.Pisteet sinulle.

Oli mukava seurata Sihvosen kisaa striimissä. Rento fiilis hyvän ulosannin kanssa ja Miken asiantuntemus kilpailijoita vertaillessa, niin kyllä kelpasi seurata kisaa. Kiitokset!
Ohan tota bodausta tullut katosttua ja menihän se top 5 kuten perustelin.

Ihan sairaasti mentiin ennätysten yli striimissä. 976 peak katsojaa oli viimeisin ennätys ja sekin Sihvosen edellisestä kisastriimistä. Nyt mentiin jo yli 1500, samalla yli 10 tuhatta uniikkia katsojaa, joka on kova lukema.

Ihan sairaasti mentiin ennätysten yli striimissä. 976 peak katsojaa oli viimeisin ennätys ja sekin Sihvosen edellisestä kisastriimistä. Nyt mentiin jo yli 1500, samalla yli 10 tuhatta uniikkia katsojaa, joka on kova lukema.
Jep! Ja noita kun vähän rummutat etukäteen, niin vielä tuplaantuu tosta! Erittäin viihdyttävää, kiitos!(y)

Mikellä on varmaan työtunteja kertynyt tosi paljon viime aikoina, mutta toisaalta sulla on sellainen työ, jota teet "rakkaudesta lajiin".

Ohan tota bodausta tullut katosttua ja menihän se top 5 kuten perustelin.

Ammattimies on ammattimies! Paljon on itselläni opittavaa ja tuskinpa koskaan tulen samanlaista tasoa saavuttamaan, mutta ei ole tarvis kun pitää korvat auki ja kuuntelee ammattimiestä. (y)

Mikellä on varmaan työtunteja kertynyt tosi paljon viime aikoina, mutta toisaalta sulla on sellainen työ, jota teet "rakkaudesta lajiin".
Kyllä tässä kovasti kaikkea on kokoajan, mutta tykkään tehdä. Ens viikolla Johannes Loiman kanssa kuvaukset, Sihvonenkin on tulossa jossain välissä kuvauksiin ennen Lahden kisaa. Maanantaina 1030 muuten sitten striimi PTV:ltä kun kyykkään Ayrton Kalekin kanssa t-nationin 11/24 treenin. Tiistaina on 4 tuntia kuvauksia. Sit joka päivä 2-4 tunnin talk-show twitch ja omat treenit päälle. Eihän tää toki ole normaalia 8h päivä työtahtia, mutta luominen on yllättävän raskasta henkisesti.

Kyssäreitä Mikelle:

Jos ostaisit avoauton nii mikä se olis?

Entä mikä moottoripyörä?

Tykkäätkö ajaa moottorikelkalla? Entä mönkijällä?
Avoautot on melkolailla kaikki oudon näköisiä ilman kattoa, esim joku BMW E30 tehtiin rättikattoisena ja voi elämä mikä laatikko se oli. En siis ole laisinkaan niiden fani, enkä osaa sanoa mikä olis itelle paras. Mopoissa joku musta kevyt vajaa tonninen kyykky. MItään sen isompaa intoa ei kelkkailuun ole, mutta mutsi on kova vetelemään lapissa kelkalla. Monta kuukautta ovat talvesta siellä ajelemassa.

Mullakin ois kyssäri, tosin aika huonoon aikaan kun varmaan aika kiireinen viikonloppu :LOL:

Onko mitään ultimaattista unelma-autoa vai onko se nyt alla? Tai haluisitko koittaa ajaa vaikka radalla jotain kunnon superautoa?
Mulla on aina sellaisia realistisia ideoita, eli uusin GT-R nyt vain on helvetin makee peli. Radalla taas olen ajanut Audin kutsutapahtumassa pienellä porukalla R8 V10+, TTRS, RS6 jne. Mut nekin meni jo niin lujaa, itseasiassa ässätkin on jossain Alastarolla aika vikkeliä normaaliin ajoon verrattuna, että siellä tajuaa miten paljon niissä autoissa potkua kun kun kenkii kurveissa.

Minkä verran kuvausten valmistelu vie keskimäärin aikaa? Sekä ideointi että kuvauskaluston ja -paikan laittaminen kuntoon ennen kuvauksia.
Ideointi on semmoista passiivista, ne ideat tulee itekseen ja sitten etsin mallin. Ärsyttävintä kuvauksessa on kamojen kasaaminen, niiden pystyssä pitäminen ulkona ja niiden kantelu ees taas.

Nyt kun kellot on alkaneet kiinnostaa, niin koskas tulee mekaaninen kello? (y)
Noita G-Shockeja jos keräilis, mutta alkoi hitsaan aika nopeaan, että sielläkin on kovin vähän malleja, mistä näkee ajan. Kiva kun ei illalla edes kellosta nää aikaa.

Jos sun pitäis hakeutua työntekijäks johonkin nyt (yrittäjyys ei olisi vaihtoehto), niin mille alalle hakeutuisit?
Voi kuule tohon en osaa sanoa alkuunsakaan mitään.

Mites onko Mikellä edelleen se fiilis ettet omia lapsia halua? Ilmeisesti kuitenkin kihlattusi lapsen kans hyvin tuut toimeen instan perusteella, se on hienoa se!

Mites onko Mikellä edelleen se fiilis ettet omia lapsia halua? Ilmeisesti kuitenkin kihlattusi lapsen kans hyvin tuut toimeen instan perusteella, se on hienoa se!
Tulee jos tulee, en enää katso edes kalenteria. Jos on tullakseen, niin sitten on tarkoitettu niin. Luontaisella ehkäisyllä pääsee aika pitkälle kun tasaisissa kuukautisissa ne efektiiviset päivät on about 7 päivää kuukaudessa, niin sen aikaa kun himmaa lasteja sisään, niin ei mitään saumaa. Siellä ei vain ole ketään kotona vaikka kuinka ränniin paukuttaisi. Nyt en siis enää sitä kalenteria katsele ja aktiivisesti ehkäise. Sit se on vain sattumasta kiinni jos ei eritoten ala ajoittamaan. Suuntaan tai toiseen en katso.

Täytyy kyllä hattua nostaa Pakkotoiston tuotannolle noista kisoista. Ollu taas oikein suuren urheilujuhlan tuntua tämä viikonloppu, vaikka ei kultsalle ite päässykkään :)
Harmi ku en hoksannu, että sulla oli se striimi niistä Sihvosen kisoista, niin ei olis tarvinnu itsekseen kisoja katsella. :nolo:

Tossahan se ylhäällä aina bannerina on kun olen online.
99.5% käytän puhelimella pakkista, eikä ainakaan tässä samsungissa näy sitä banneria. Tietokoneella kyllä näkyy. Yleensä kyllä tulee Twitch:ltä ilmoitus striimistä, mutta olin sieltä ulos kirjautuneena jonkin päivityksen jäljiltä. En syytä tästä missauksesta muuta kuin itseäni :)
Ens vuonna sitten toivottavasti taas uusiks (y)

99.5% käytän puhelimella pakkista, eikä ainakaan tässä samsungissa näy sitä banneria. Tietokoneella kyllä näkyy. Yleensä kyllä tulee Twitch:ltä ilmoitus striimistä, mutta olin sieltä ulos kirjautuneena jonkin päivityksen jäljiltä. En syytä tästä missauksesta muuta kuin itseäni :)
Samsungilla näkyy, tosin selaimena Chrome.

Kyllä sen pitäis näkyä myös mobiilissa. Mutta en voi mitään jos ei näy. Etusivullakin on ilmoitus kun olen online.

Kyllä sen pitäis näkyä myös mobiilissa. Mutta en voi mitään jos ei näy. Etusivullakin on ilmoitus kun olen online.
Itse en käytä tietsikalla käytännössä ollenkaan ja kyllä nuo bannerit on ollut näkösällä kun streamit tulilla. Voiko olla luurista kiinni jos ei ole näkynyt? Androidilla selaan itse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom