OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Oliko tomi jarnon ainoa facekaveri kun tällaisesta face poistosta nousee jumalaton sota täällä vaikka kundit ei koskaan ole ollu edes oikeesti varsinaisia kavereita vaan nettituttuja foorumilta?

Savolaisen ketjua selasin ensin ja sitten tulin tänne niin Jarnoa morkataan täällä muijaksi ja toisessa ketjussa aikoja sitten pimeillä valoilla ajavaksi:

"Itse pidin Jarnoa joskus järkimiehenä,mutta sitten sen valot pimeni.."

Jarno ei ilmeisesti ole kovinkaan pidetty kaveri foorumilla kun sille vittuillaan siellä ja täällä? :D
Näin niinkun videoitten ja podcastien tykkääjänä pakko myöntää että jarnosta ja mikestä saa foorumilla jotenki negatiivisemman kuvan syystä tai toisesta. Varmaan se kommentoimisen tiukka sävy tai jtn. But no hard feelings jäbille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko tomi jarnon ainoa facekaveri kun tällaisesta face poistosta nousee jumalaton sota täällä vaikka kundit ei koskaan ole ollu edes oikeesti varsinaisia kavereita vaan nettituttuja foorumilta?

Savolaisen ketjua selasin ensin ja sitten tulin tänne niin Jarnoa morkataan täällä muijaksi ja toisessa ketjussa aikoja sitten pimeillä valoilla ajavaksi:

"Itse pidin Jarnoa joskus järkimiehenä,mutta sitten sen valot pimeni.."

Jarno ei ilmeisesti ole kovinkaan pidetty kaveri foorumilla kun sille vittuillaan siellä ja täällä? :D
En ilmeisesti kun noin paljon hyökätään joka suunnasta.:nolo:

Niin siis enhän mä ole mistään face kaveri poistoista nostanut mitään sotaa. Muahan nauratti se että pakkiksella kun ollaan väännetty treeneistä yms aiheista niin Tomi on kokenut sen henkilökohtaisena vittuiluna ja poistanut mut facekavereista.:LOL:

Se tuntuu olevan ihan sama mitä mä kommentoin Tomia vastaan (oli faktaa tai ei) niin se on kuulemma vihaa mun puolelta. Kuten tämä viimeisinkin asia osoitti. Syytökseni oli faktaa mutta se oli TT kuoropoikien mukaan pelkkää vihaa. Se että Tomi syytti mua aikoinaan mun sairaudesta oli kuitenkin ihan fine samojen nillittäjien toimesta.(y) Hassu logiikka. Viimeisin treenivääntökin oli koskien Tomin jalkapriorisaatiota mistä mulla oli eri näkemys mutta sekin torpattiin vihanpitona Tomia kohtaan. Siitäkin huolimatta että jalkojen kasvatuksesta tiedän kikan jos toisenkin ja jostain kumman syystä olen natikkana kasvattanut isommat koivet kuin Tomi itse reilun 20v uran aikana "korotetulla korvaushoidolla".:whistle: Mutta mitäpä näistä.

Se vaan on hassua että jos aiheesta väännetään ja keskustellaan keskustelufoorumilla niin jos se tapahtuu tietyn henkilön kanssa niin se on heti vihaa, toisen kanssa se on normaalia keskustelua. Esimerkkinä: jokunen päivä sitten Hadin ketjussa mulla oli eri näkemys valmentajista Kotipohjan kanssa niin ei siinä Pekan fanit hyökänneet mun kimppuun syyttäen vihanpidosta. Samat tekstit Tomin kanssa niin olisi taas ollut kymmeniä viestejä siitä kuinka vihaan Tomia.:rolleyes:

Savolaisen ketjussa erehdyin kehumaan normaalin ruuan paremmuutta lisäravinteiden edelle ja sen ruokavalion kuntoon laittamista ennen lisäravinteiden käyttöön ottoa. Sekin oli virhe. Halusin kuulemma torpata Maken bisneksiä katkeruuksissani.

Parempi että säästän aikaani ja mäkin lopetan tänne kirjoittelun koska kuulemma olen ämmä ja en tiedä treenaamiseen liittyvistä asioista yhtään mitään. Pahoitteluni jos olen jotain loukannut henkilökohtaisesti kirjoituksillani. Nyt kiitos ja hei.(y)

Parempi että säästän aikaani ja mäkin lopetan tänne kirjoittelun...

Älä nyt perhana lopeta. Pieni breikki, jos ja ymmärrettävästi kun, vituttaa tuollainen palaute. Mutta täällä suurin osa on sitä tavan seuraajaa, joka ei moniin asioihin kommentoi juuta eikä jaata ja sellaisten selkeästi provokatiivisten tai muuten typerien kommenttien noteeraaminen näin ulkopuolisena tuntuu helvetin turhalta.

Mutta hienosti me ajetaan Utista lähtien pikkuhiljaa tätä kilpailevaa kirjoittajakuntaa helvettiin täältä. Kilpailijat toivovat ketjujensa sulkemista ja/tai lopettavat kirjoittelun Pakkikselle, hyvä me! (y)

Niin siis enhän mä ole mistään face kaveri poistoista nostanut mitään sotaa. Muahan nauratti se että pakkiksella kun ollaan väännetty treeneistä yms aiheista niin Tomi on kokenut sen henkilökohtaisena vittuiluna ja poistanut mut facekavereista.:LOL:
Ei liittynyt treeneihin mitenkään, vaan SFU-juttuihin. Sun jutut ja käytös netissä muuttui ihan täysin, kun tuli nuo SFU-jupakat tapetille.

Mun mielestä Mike ja Tomi on kumpikin olleet omana aikanaan nuoria nälkäisiä kolleja jotka on pystyneet omassa voimaharjoittelussa etenemään seuraavalle tasolle ja voin sanoo että tänä päivänä ovat kumpikin mun idoleja siinä miten 40+ fysiikka voi edelleen kehittyä eteenpäin.

Parempi että säästän aikaani ja mäkin lopetan tänne kirjoittelun koska kuulemma olen ämmä ja en tiedä treenaamiseen liittyvistä asioista yhtään mitään. Pahoitteluni jos olen jotain loukannut henkilökohtaisesti kirjoituksillani. Nyt kiitos ja hei.(y)

Turha se on lopettaa sen vuoksi että jotku jotkut ei pidä sun mielipiteistä.Kyllä siinä Savolaisenkin ketjussa sekoili ihan muut itse Savolaisen johdolla.Nyt ku idoli on taas hävinny ni fanit harhailee tippa linssissä ja hokee sukkakauppias sukkakauppias samalla ku pistelee pieniä neuloja Matias-nukkeen.Sähän voisit myydä Jarno nukkeja ihailijoille.

Se tuntuu olevan ihan sama mitä mä kommentoin Tomia vastaan (oli faktaa tai ei) niin se on kuulemma vihaa mun puolelta. Kuten tämä viimeisinkin asia osoitti. Syytökseni oli faktaa mutta se oli TT kuoropoikien mukaan pelkkää vihaa. Se että Tomi syytti mua aikoinaan mun sairaudesta oli kuitenkin ihan fine samojen nillittäjien toimesta.(y) Hassu logiikka. Viimeisin treenivääntökin oli koskien Tomin jalkapriorisaatiota mistä mulla oli eri näkemys mutta sekin torpattiin vihanpitona Tomia kohtaan. Siitäkin huolimatta että jalkojen kasvatuksesta tiedän kikan jos toisenkin ja jostain kumman syystä olen natikkana kasvattanut isommat koivet kuin Tomi itse reilun 20v uran aikana "korotetulla korvaushoidolla".:whistle: Mutta mitäpä näistä.

Se vaan on hassua että jos aiheesta väännetään ja keskustellaan keskustelufoorumilla niin jos se tapahtuu tietyn henkilön kanssa niin se on heti vihaa, toisen kanssa se on normaalia keskustelua. Esimerkkinä: jokunen päivä sitten Hadin ketjussa mulla oli eri näkemys valmentajista Kotipohjan kanssa niin ei siinä Pekan fanit hyökänneet mun kimppuun syyttäen vihanpidosta. Samat tekstit Tomin kanssa niin olisi taas ollut kymmeniä viestejä siitä kuinka vihaan Tomia.:rolleyes:

Savolaisen ketjussa erehdyin kehumaan normaalin ruuan paremmuutta lisäravinteiden edelle ja sen ruokavalion kuntoon laittamista ennen lisäravinteiden käyttöön ottoa. Sekin oli virhe. Halusin kuulemma torpata Maken bisneksiä katkeruuksissani.

Boldattu esimerkiksi ylemmästä viestistäsi kohdat, jotka selittävät mielestäni varsin hyvin suhtautumista sinuun tällä foorumilla.

Käyt henkilökohtaisuuksiin, vittuilet ja vääristelet asioita. Nämä ovat hiukan eri asioita kuin "väännöt" tai "näkemykset". Moniko täällä on sanonut, että vihaat Takamaata? Ja Kotipohjan ketjussa viestiesi sävy oli kyllä ihan samaa sarjaa. Syy siihen, että miksi "TT kuoropojat" käyvät kimppuusi, on simppelisti jatkuva toistuvuus ja debattien tarkotuksenhakuisuus. Jos hyökkäisit jokaisen Pekan viestiin (joita muuten tulee aika harvoin) samalla tapaa kuin Tomin, niin ihan varmasti saisit samaan tyyliin rapaa niskaasi.

Summa summarum: jos viestiesi sävy olisi pikkuisen vähemmän hyökkäävämpi ja vittuilevampi, sekä niistä voisi tulkita asioiden riitelevän ihmisten sijaan, niin varmasti palautekin sinua kohtaan olisi erilaista.

Summa summarum: jos viestiesi sävy olisi pikkuisen vähemmän hyökkäävämpi ja vittuilevampi, sekä niistä voisi tulkita asioiden riitelevän ihmisten sijaan, niin varmasti palautekin sinua kohtaan olisi erilaista.
Joo ja nää muuthan ei koskaan kirjoita vittuilevaan sävyyn, ei laisinkaan.

Jos nettikirjoittajista suurin osa olisi valmis kestämään saman määrän paskaa kuin mitä suoltaa itse, niin todella moni täällä kirjoittava/kirjoittanut kisaaja olisi saanut kyllä merkittävästi vähemmän kuraa niskaansa. Ikävä kyllä tällaista reiluutta ei nykyään enää juuri ole, kai se on se mielensäpahoittajien sukupolvi, mikä vaikuttaa.

Jos nettikirjoittajista suurin osa olisi valmis kestämään saman määrän paskaa kuin mitä suoltaa itse, niin todella moni täällä kirjoittava/kirjoittanut kisaaja olisi saanut kyllä merkittävästi vähemmän kuraa niskaansa. Ikävä kyllä tällaista reiluutta ei nykyään enää juuri ole, kai se on se mielensäpahoittajien sukupolvi, mikä vaikuttaa.

Kuka keskustelisi sitten keskustelupalstalla, jos omalla naamalle vedettäisiin? Näihin kaikkien kehumiseen, ylistämiseen ja samaa mieltä olemiseen some huippukehitettyine alustoineen soveltuu huomattavasti paremmin.

Joo ja nää muuthan ei koskaan kirjoita vittuilevaan sävyyn, ei laisinkaan.

Enpä ole kyllä itse huomannut Takamaan tai Kotipohjan viesteissä samanlaista tarkoituksenhakuista vittumaista ja riitelevää sävyä. Ainakaan niin, että jo keskustelunavaukseen sisällytetään kaikki edellisessä viestissäni mainitsemat seikat.

Tuo Olmalan itsensäkin esiin vetämä viesti Kotipohjan ketjussa on minusta varsin hyvä esimerkki tällaisesta keskustelutyylistä.

Enpä ole kyllä itse huomannut Takamaan tai Kotipohjan viesteissä samanlaista tarkoituksenhakuista vittumaista ja riitelevää sävyä
Mä taas nään täällä teidän normaalien keskustelijoiden toimesta oikein trendin, että kun paikka tulee, niin joukolla aletaan sitten vittuilemaan. Millon mistäkin on pakko sanoa jotain ärsytävää.

Mä taas nään täällä teidän normaalien keskustelijoiden toimesta oikein trendin, että kun paikka tulee, niin joukolla aletaan sitten vittuilemaan. Millon mistäkin on pakko sanoa jotain ärsytävää.

Vai olisikos siellä joukossa niitäkin, jotka sanoo suoraan? Eihän suoraan sanominen ole vittuilua. Toki kaikki varmasti tietävät, että joukossa on myös trolleja, mutta minusta täällä menee useallakin tyypillä sekaisin suora palaute ja vittuilu.

Vai olisikos siellä joukossa niitäkin, jotka sanoo suoraan?
Joo ja kun mä sanon suoraan, niin siitäkös poru alkaa. Valitettavasti se on niin, että kuka tahansa saa anonyymina sanoa mitä tahansa vastuuttomasti, mutta siihen vastaaminen vaatii sitten uskomattoman asiallisen sävyn, joka ei siltikään usein riitä.

Joo ja kun mä sanon suoraan, niin siitäkös poru alkaa. Valitettavasti se on niin, että kuka tahansa saa anonyymina sanoa mitä tahansa vastuuttomasti, mutta siihen vastaaminen vaatii sitten uskomattoman asiallisen sävyn, joka ei siltikään usein riitä.

Ei vastuuton tarkoita samaa kuin suoraan. Monesti tollanen hyvän fiiliksen hypepaskapuhe on sitä vastuuttominta puhetta. Siitäkö vasta jengi hajoaa palasiksi, kun joku tulee sanomaan asiat, niin kuin ne ovat. Sen takia nimimerkin takaa porukka uskaltaa paremmin sanoa, koska ei joudu vastuuseen puheistaan - saati joudu vastahyökkäyksiin tms.

Olettehan te varmasti monasti nähnyt, miten olen sanonut jonkun asian suoraan ja sitten aikamoinen kasa käyttäjiä tulee porukalla vetämään alas. Se kaava on toistunut satoja kertoja täällä. Eli se oikeus sanoa suoraan ja sitten myös vittuilla on vain ja ainoastaan anonyyyminä. Meidän julkisten pitäis kokoajan miettiä "Minkä kuvan nyt annat sivuston edustajana" ja blaa blaa.

Kyllä täällä omalla nimellään kirjoittavat ovat aina altavastaajina, joiden kirjoituksia analysoidaan suurennuslasin kanssa. Totaalisen vääristynyttä touhua kun miettii, että anonyymi välttyy henkilökohtaisuuksilta jo lähtökohtaisesti. Jarnot, Tomit, Miket ja kumppanit on jokainen saanut osansa henkilökohtaisista loukkauksista vain ja ainoastaan, että rohkenevat kirjoittaa omilla nimillään. Lievästi sanottuna epäreilua. Jokainen nimimerkillä asiattomuuksia kirjoittava voisi mennä itseensä ja miettiä hetken mitä gaggaa on tullut suollettua. Onko munaa seisoa omien sanojensa takana myös omana itsenään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom