En ilmeisesti kun noin paljon hyökätään joka suunnasta.
Niin siis enhän mä ole mistään face kaveri poistoista nostanut mitään sotaa. Muahan nauratti se että pakkiksella kun ollaan väännetty treeneistä yms aiheista niin Tomi on kokenut sen henkilökohtaisena vittuiluna ja poistanut mut facekavereista.
Se tuntuu olevan ihan sama mitä mä kommentoin Tomia vastaan (oli faktaa tai ei) niin se on kuulemma vihaa mun puolelta. Kuten tämä viimeisinkin asia osoitti.
Syytökseni oli faktaa mutta se oli TT kuoropoikien mukaan pelkkää vihaa. Se että Tomi syytti mua aikoinaan mun sairaudesta oli kuitenkin ihan fine samojen
nillittäjien toimesta.
Hassu logiikka. Viimeisin
treenivääntökin oli koskien Tomin jalkapriorisaatiota mistä mulla oli eri näkemys mutta sekin torpattiin vihanpitona Tomia kohtaan. Siitäkin huolimatta että jalkojen kasvatuksesta tiedän kikan jos toisenkin ja
jostain kumman syystä olen natikkana kasvattanut isommat koivet kuin Tomi itse reilun 20v uran aikana "korotetulla korvaushoidolla".
Mutta mitäpä näistä.
Se vaan on hassua että jos aiheesta väännetään ja keskustellaan keskustelufoorumilla niin jos se tapahtuu tietyn henkilön kanssa niin se on heti vihaa, toisen kanssa se on normaalia keskustelua. Esimerkkinä: jokunen päivä sitten Hadin ketjussa mulla oli eri näkemys valmentajista Kotipohjan kanssa niin ei siinä Pekan fanit hyökänneet mun kimppuun syyttäen vihanpidosta.
Samat tekstit Tomin kanssa niin olisi taas ollut kymmeniä viestejä siitä kuinka vihaan Tomia.
Savolaisen ketjussa erehdyin kehumaan normaalin ruuan paremmuutta lisäravinteiden edelle ja sen ruokavalion kuntoon laittamista ennen lisäravinteiden käyttöön ottoa. Sekin oli virhe. Halusin kuulemma torpata Maken bisneksiä katkeruuksissani.
Parempi että säästän aikaani ja mäkin lopetan tänne kirjoittelun koska kuulemma olen ämmä ja en tiedä treenaamiseen liittyvistä asioista yhtään mitään. Pahoitteluni jos olen jotain loukannut henkilökohtaisesti kirjoituksillani. Nyt kiitos ja hei.