OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jännä että et noteerannut kuitenkaan sitä että mun väittämä piti paikkaansa. Tomihan tapansa mukaan jätti vastaamatta siihen yhteen ainoaan kysymykseen minkä esitin ja siirsi huomion toisaalle. Jonka jälkeen TT fanit taas hyökkää mun kimppuun unohtaen koko viestin pointin. Mitäs sitä faktoilla pilaamaan omia mielikuvia...:)
Paraskin puhuja kysymyksiin vastaamatta jättämisiin. Edelleen minä muistan joka kerta, kun sinun nimimerkin näen:
Väitit tässä että Savolainen olisi kieltäytynyt sinua valmentamasta, koska ei uskonut sinun pärjäävän tms. Siitä kysyttiin sulta monta kertaa, mutta eipä tullut vastausta. Muuta kyllä selittelit. Enkä ole TT-fani ollenkaan eikä pahemmin kiinnosta tämä teidän nettisaippuaooppera. Kannattas vaan jättää osoittelematta, kun itse oot ihan samanlainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Twitch live podcast! Kaikkiin katsojakysymyksiin pitäisi vastata. *Maksaisin*
Pitäis pitää se keskiviikkona niin betoilla olis viikkorahat kulutettu eikä niillä olis varaa osallistua. Jäis sitten ”kuka löi” ja muut todella fiksut kysymykset tulematta.

Sivuhuomiona todettakoon, että Takamaahan ekassa viestissään totesi, että "tälläisiä me suomalaiset ollaan" - ei siis missään vaiheessa väittänyt ettei itse sortuisi negaamiseen, niinkuin keskustelun toinen osapuoli nyt olettaa.

Paraskin puhuja kysymyksiin vastaamatta jättämisiin. Edelleen minä muistan joka kerta, kun sinun nimimerkin näen:
Väitit tässä että Savolainen olisi kieltäytynyt sinua valmentamasta, koska ei uskonut sinun pärjäävän tms. Siitä kysyttiin sulta monta kertaa, mutta eipä tullut vastausta. Muuta kyllä selittelit. Enkä ole TT-fani ollenkaan eikä pahemmin kiinnosta tämä teidän nettisaippuaooppera. Kannattas vaan jättää osoittelematta, kun itse oot ihan samanlainen.
Herra on väärässä. Mä vastasin kyllä. Ota ihan rauhassa happea siellä.

Sivuhuomiona todettakoon, että Takamaahan ekassa viestissään totesi, että "tälläisiä me suomalaiset ollaan" - ei siis missään vaiheessa väittänyt ettei itse sortuisi negaamiseen, niinkuin keskustelun toinen osapuoli nyt olettaa.
En mä ainakaan revittele muiden yksityiselämällä netissä.

Jännä että et noteerannut kuitenkaan sitä että mun väittämä piti paikkaansa. Tomihan tapansa mukaan jätti vastaamatta siihen yhteen ainoaan kysymykseen minkä esitin ja siirsi huomion toisaalle. Jonka jälkeen TT fanit taas hyökkää mun kimppuun unohtaen koko viestin pointin. Mitäs sitä faktoilla pilaamaan omia mielikuvia...:)

Jännä, että sinä et millään tavalla noteerannut lainaamasi kirjoittajan pointtia. Eihän hän millään tavalla ottanut kantaa tähän väittelyyn, vaan pelkästään sinun yleiseen suhtautumiseesi Takamaahan ja hänen kirjoitteluihinsa.

Allekirjoittanutta kiinnostaisi myöskin tietää, että mistä nämä Takamaa-antipatiasi kumpuavat?

Noteerasin kyllä. Mun pohdinta oli enemmän yleisellä tasolla. En ole tt-fani, vaikka valmentajana suuresti arvostankin. Yhtälailla kuin Jarnoa urheilijana.

Tsisus kylläpä jo legendaarisiksi muuttuneet puukot lentelee. :-D mun mielestä tää on vaan hupaisaa ja toimii hyvin = saa viihdettä. Mukava lueskella, en mä ny jaksa oikein puukkoa heittää enkä kyllä liioin ole kehumassakaan. Kunhan totean vain jotta hauskaa viihdettä. Mikä on hyvä, taas tulee klikkiä Pakkikselle

Mikä on hyvä, taas tulee klikkiä Pakkikselle
No jos nyt noin ajattelee, niin enemmän tässä liikennettä tulee ja kommenttia kuin postaa vaikka Mika Sihvosen podcasti tai video tänne. Ihmisiä kiinnostaa vain paska, koska silloin voi tuntea olevansa parempi.

Tässä varmaan kiinnostusta herättää skenessä hyvin tunnettujen henkilöiden keskinäinen sananvaihto.

Ihan sama oisko kyseessä Marko Savolainen tai kuka tahansa niin kyllähän se herättää mielenkiintoa tämmöinen.

Voin sanoa kyllä että mua ihan vähäsen kyllä kiinnostaa tämmöinen, kun henkilöt joita seuraa ovat osallisena. Mutta en mä itseäni ketään paremmaksi tunne.

Ei nää keskustelut susta huonoa tee eikä esim Takamaastakaan päinvastoin. Enkä mä tän nyt paskanakaan näe.
No jokaisella on jotain kinaa elämässä, osa sitten sattuu syystä että olemaan julkisempia, ei nää nyt mitään isoja asioita ole, ehkä näitä paisutellaan liikaa. Kaikestahan saa paskaa jos oikein yrittää.

"Byhyy, Jarno oli eri mieltä mun kanssa pakkiksella. Poistanpa sen heti facekavereista ettei nää mun päivityksiä enään.":LOL: Ja kun livenä ollaan nähty niin ikinä ei ole mitään ongelmia ollut.
Oliko tomi jarnon ainoa facekaveri kun tällaisesta face poistosta nousee jumalaton sota täällä vaikka kundit ei koskaan ole ollu edes oikeesti varsinaisia kavereita vaan nettituttuja foorumilta?

Savolaisen ketjua selasin ensin ja sitten tulin tänne niin Jarnoa morkataan täällä muijaksi ja toisessa ketjussa aikoja sitten pimeillä valoilla ajavaksi:

"Itse pidin Jarnoa joskus järkimiehenä,mutta sitten sen valot pimeni.."

Jarno ei ilmeisesti ole kovinkaan pidetty kaveri foorumilla kun sille vittuillaan siellä ja täällä? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom