OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

"Byhyy, Jarno oli eri mieltä mun kanssa pakkiksella. Poistanpa sen heti facekavereista ettei nää mun päivityksiä enään.":LOL: Ja kun livenä ollaan nähty niin ikinä ei ole mitään ongelmia ollut.
Ei se nyt ihan noinkaan mennyt. Poistin sut kavereista sen jälkeen, kun aloit vittuilla mulle systemaattisesti ihan kaikesta. Ja ei olla nähty sen jälkeen livenä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se nyt ihan noinkaan mennyt. Poistin sut kavereista sen jälkeen, kun aloit vittuilla mulle systemaattisesti ihan kaikesta. Ja ei olla nähty sen jälkeen livenä.
Mua kiinnostaisi tietää mitä on taustalla tälle Jarnon perustamalle epäviralliselle Tomin vihaamiskerholle. Kun foorumin kautta välittyy sellainen kuva, että niitä syitä ei oikeastaan ole.

Jotenkin tylsää lukea kun ei ole ensimmäinen kerta jolloin Tomi väittelee jonkun/joidenkin kanssa, ja tuntuu että Jarno ottaa systemaattisesti vastapuolen puolia ihan vaan silkasta ilosta.

Voihan se ollakin tätä internetkulttuuria vaan.

Noniin pojat. Tikulla silmään joka vanhoja muistelee vai miten se meni. Noi on menneitä hommia ja niille ei voi enää mitään tehdä. Ja toi kaunan kantaminen ja kostaminenkin on aivan turhaa vaikka sillä tuntuu olevan joillekkin hirveesti jonkunsortin viihdearvoa.

Kannattaa ottaa tavaksi miettiä vähän ennen kun painaa sitä entteriä että sanoisiko samoin kasvotusten. Otin itse asian tavaksi vuosia sitten nettikeskusteluissa ja on säästänyt hermoja ja ihmissuhteita aika hyvin.

Kannattaa ottaa tavaksi miettiä vähän ennen kun painaa sitä entteriä että sanoisiko samoin kasvotusten. Otin itse asian tavaksi vuosia sitten nettikeskusteluissa ja on säästänyt hermoja ja ihmissuhteita aika hyvin.
Curryn tyylisesti kaikki syvät urat puuttuu, mutta muuten hyvä.
Sä varmaan sanoisit Brandon Currylle noin ?

Mees nyt muualle jeesustelemaan :ROFLMAO:

Sä varmaan sanoisit Brandon Currylle noin ?

Mees nyt muualle jeesustelemaan :ROFLMAO:
Tuskin sanoisin. Et tainnut ihan nyt ymmärtää pointtia. En lähettänyt tuota viestiä Currylle vaan lankaan jossa keskusteltiin hänen fysiikastaan. Puhuin tilanteista jossa ihmiset riitelee netissä toisen kurkussa roikkuen mutta livenä ei sanota mitään ilkeästi. Fysiikan asiallinen kritisointi sille tarkoitetussa langassa on nyt vähän eri asia.

Mua kiinnostaisi tietää mitä on taustalla tälle Jarnon perustamalle epäviralliselle Tomin vihaamiskerholle. Kun foorumin kautta välittyy sellainen kuva, että niitä syitä ei oikeastaan ole.

Jotenkin tylsää lukea kun ei ole ensimmäinen kerta jolloin Tomi väittelee jonkun/joidenkin kanssa, ja tuntuu että Jarno ottaa systemaattisesti vastapuolen puolia ihan vaan silkasta ilosta.

Voihan se ollakin tätä internetkulttuuria vaan.
Jännä että et noteerannut kuitenkaan sitä että mun väittämä piti paikkaansa. Tomihan tapansa mukaan jätti vastaamatta siihen yhteen ainoaan kysymykseen minkä esitin ja siirsi huomion toisaalle. Jonka jälkeen TT fanit taas hyökkää mun kimppuun unohtaen koko viestin pointin. Mitäs sitä faktoilla pilaamaan omia mielikuvia...:)

Kuka tätä Suomen bodarit -sarjaa käsikirjoittaa? Olisi kyllä Oscarin paikka! :worship:
Loistava juonenkäänne, kun kesken Takamaan ottaman niskalenkin hyppää peliin tämän pahin arkkivihollinen ja Miken oma puudeli Olmala räkyyttämään ja puloustelemaan isäntäänsä!

Miten tämän tason viihde voi olla ilmaista?! Kiitos Mike ja koko tuotantotiimi! :rock:

Kuka tätä Suomen bodarit -sarjaa käsikirjoittaa? Olisi kyllä Oscarin paikka! :worship:
Loistava juonenkäänne, kun kesken Takamaan ottaman niskalenkin hyppää peliin tämän pahin arkkivihollinen ja Miken oma puudeli Olmala räkyyttämään ja puloustelemaan isäntäänsä!

Miten tämän tason viihde voi olla ilmaista?! Kiitos Mike ja koko tuotantotiimi! :rock:
Ja sinä ja kasa äpäriä tekemässä aaltoja ylilaudalla :D

Tehkööt laudan jonnet mitä tekevät, mutta onhan tuo Olmala antanut itsestään kyllä niin ämmän vaikutelman tässä viimeaikoina. :LOL: Oletko eri mieltä?
No en ole kerennyt seuraamaan missä näin edes olisi tapahtunut. Mutta totahan voidaan nyt sitten hokea vaikka pari viikkoa.

Jännä että et noteerannut kuitenkaan sitä että mun väittämä piti paikkaansa. Tomihan tapansa mukaan jätti vastaamatta siihen yhteen ainoaan kysymykseen minkä esitin ja siirsi huomion toisaalle. Jonka jälkeen TT fanit taas hyökkää mun kimppuun unohtaen koko viestin pointin. Mitäs sitä faktoilla pilaamaan omia mielikuvia...:)

Aivan samalla tavalla kun sinä jätit vastaamatta yhteen ainoaan kysymykseen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom