OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Joka tapauksessa, mä en ole ollut facessa tykittämässä muiden jutuista. Sä olet. Ja kyllä sä Kasvin tapauksessa ihan hyvin tiesit tilanteen ja siksi sen laitoitkin, en paljoa ole muita käryjä sun nähnyt tiedottavan. Ei se sun homma edes ole. Että älä viitti mistään negaamisesta puhua, koska mitään positiivista sun noissa julkiannoissa ei ole ollut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, sä teet sen reilusti streamissa. Ja tuskin oot nähnyt mun muista käryistä tiedottavan, kun blokkasit mut Facessa vuonna 2015.
Mä en sun yksityisasioita ole toitottanut striimeissä. Se on aivan eri asia alkaa puuttumaan toisten parisuhdejuttuihin esim. Mä sen sijaan sun pyynnöstä poistin täältä asiaa koskevat viestit. Meissä on iso ero ja sä koitat nyt esittää jeesusta, mutta et ole. Jos mä pilailen jollain cantonin kanalla ja sä meet sotkemaan jossan parisuhderiidassa soppaa, niin ollaan aivan eri levelillä. Lopeta ja ole kiitollinen että mä kunnioitin sun pyyntöä ja poistin ne yksityiselämää koskevat paskat täältä.

Jep, sä teet sen reilusti streamissa. Ja tuskin oot nähnyt mun muista käryistä tiedottavan, kun blokkasit mut Facessa vuonna 2015.
Ihan pieni sivuhuomautus viereisestä pöydästä: Tänä vuonna IFBB:n (SFU) EM-kisoissa kärysi 23 kisaajaa ja etpä sä ihme kyllä niistäkään kommentoinut yhtään mitään tai edes jakanut sitä uutista. Facessa ja pakkiksella en ainakaan nähnyt yhtäkään kommenttia tai uutisen jakoa vai olenko väärässä? Kai se Kasvin käryäminen oli isompi shokki kuin toi 23 käryä samassa kisassa.:)

"Innoissaan kovaan ääneen" --> jaoin Suomen Fitnessurheilu Ry:n FB-sivulla olleen julkisen tiedotteen saatesanalla "HUH!" Uutinen oli mulle aika iso yllätys – siksi "HUH!"

Ja minä kyllä blokkaan kun tommoista alkaa tekemään. En mä ennen sitä Kasvin juttua ollut nähnyt mitään tiedottamista Tomin facessa, mutta sattumoisin se käry oli sitten pakko laittaa. Mä taas en kostoksi alkanut puuttumaan Tomin ihmissuhdesotkuihin, kun ei kiinnosta eikä ole mun asia puuttua.

Ihan pieni sivuhuomautus viereisestä pöydästä: Tänä vuonna IFBB:n (SFU) EM-kisoissa kärysi 23 kisaajaa ja etpä sä ihme kyllä niistäkään kommentoinut yhtään mitään tai edes jakanut sitä uutista. Facessa ja pakkiksella en ainakaan nähnyt yhtäkään kommenttia tai uutisen jakoa vai olenko väärässä?
Oon poistanut joskus yli vuosi sitten sut Facebook-kavereista, joten et olisi nähnyt, vaikka olisinkin jakanut.

Tää on jännä miten porukka lisää facebook kavereihin kavereita jotka ei sit kuitenka oikeesti oo kavereita. Ehkä jotain tuttuja jostain somesta tai muuta sellasta. Sit heti ensimmäisen yhteenoton jälkeen poistetaan kavereista :david:

Olkaa ihmiset kiitollisia kuinka hyvin teillä on asiat että ongelmat on tuolla tasolla. Voisi olla paljon huonomminkin kun katsoo keskustelun aihetta. No, ei siinä. Keskustelupalstahan tämä on!

Tää on jännä miten porukka lisää facebook kavereihin kavereita jotka ei sit kuitenka oikeesti oo kavereita. Ehkä jotain tuttuja jostain somesta tai muuta sellasta. Sit heti ensimmäisen yhteenoton jälkeen poistetaan kavereista :david:
"Byhyy, Jarno oli eri mieltä mun kanssa pakkiksella. Poistanpa sen heti facekavereista ettei nää mun päivityksiä enään.":LOL: Ja kun livenä ollaan nähty niin ikinä ei ole mitään ongelmia ollut.

Kyllähän tää suomen bodyskene on jo jopa surkuhupaisaa luettavaa. :facepalm :-)
Niinpä, pääsispä sun mahtavaa elämää katsomaan, siinä olis kyllä isommatkin starat ihmeissään. Ei nyt jaksa kaivaa, mutta mä voisin pistää vetoa, että esim Sihvosen isoista voitoista et ole sinä ollut sanomassa miten hienoa se on. Mutta kyllä nyt taas ollaan niin äänessä että heikottaa kun pääsee vähän rokottamaan. Todistit juuri aikaisemman pointtini.

Nää skenen ”alfojen” ämmämäiset väännöt julkisesti toisen somepäivityksistä on kyllä parhautta. Tätä draamaa on viihdyttävää lukea täältä. ”Sä et tykänny mun päivityksestä vaikka tykkäsit Janin päivityksestä ja se postas mun jälkeen ni varmasti olit nähnyt sen mun päivityksen. Nyt blokkaan sut!” Piristävää, jatkakaa!

Edit: Siis oikeasti nää kinastelut on parhaita!

Ja seuraava joka todisti pointtini, kun paikka tulee, niin sillon puukotetaan niin perkeleesti. Katsokaa nyt, nämä eivät vain voi itselleen mitään, tulee kuin tourette. Sitten ite ollaan niin täydellistä että. Voi elämä, niinkuin tässä olis taas joku tappanut jonkun.

Ja seuraava joka todisti pointtini, kun paikka tulee, niin sillon puukotetaan niin perkeleesti. Katsokaa nyt, nämä eivät vain voi itselleen mitään, tulee kuin tourette.

Tää ei pelkästään ollut tarkoitettu sulle. Parhaimpia väittelyitä oli aikanaan se IFBB Bodybuilder etuliitteen käyttäminen someprofiilissa. Nyyssis, Kotipohja ja Kohonen ottivat lujasti yhteen ja ainakin Nyyssis haukuttiin ihan paskaksi.

Tää ei pelkästään ollut tarkoitettu sulle. Parhaimpia väittelyitä oli aikanaan se IFBB Bodybuilder etuliitteen käyttäminen someprofiilissa. Nyyssis, Kotipohja ja Kohonen ottivat lujasti yhteen ja ainakin Nyyssis haukuttiin ihan paskaksi.
No miten sä voisit edes mulle tommoista tarkoittaa, mä en paljoa missään facessa heilu. Mutta onko se nyt jotenkin niin raskas asia käsitellä, että ihmiset kinastelee nykymaailmassa tosi pienistäkin asioista, ei siinä ole mun mielestä mitään omituista. Täällähän väännetään kuten joka forumilla millon mistäkin maailmaa turhemmasta asiasta. Se vähän niinkuin kuuluu keskustelukulttuuriin, mutta se ei kuulu, että aletaan yksityiselämän asioita revittelemään kuten jotkut tekevät.

No miten sä voisit edes mulle tommoista tarkoittaa, mä en paljoa missään facessa heilu. Mutta onko se nyt jotenkin niin raskas asia käsitellä, että ihmiset kinastelee nykymaailmassa tosi pienistäkin asioista, ei siinä ole mun mielestä mitään omituista. Täällähän väännetään kuten joka forumilla millon mistäkin maailmaa turhemmasta asiasta. Se vähän niinkuin kuuluu keskustelukulttuuriin, mutta se ei kuulu, että aletaan yksityiselämän asioita revittelemään kuten jotkut tekevät.

Joo, olihan Tomilla siinä selvästi sitä ilkkumista sua kohtaan. Kyse oli kuitenkin julkisesta tiedosta, jolla mässäiltiin. Samalla lailla voisi hakea Tomin verotiedot tohon joka vuosi ja nauraa muiden kanssa vertaillen. Tietyllä tapaa jotkut jutut voisi jättää vanhan vihanpidon tieltä. Jostain haastattelusta jäi kuva, että on edelleen katkera kun luopui pakkiksesta aikanaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom