OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Todellakin, ja paranee vain käytössä. Tuore nahka on aika jäykkää ja ilkeää alussa. Etenkin 13mm vyön käyttäjät on aivan mustelmilla muutamiaa viikkoja. Sitten kun nahka antaa periksi, niin vyö alkaa istumaan.
Mulla on pari vuotta vanha vyö ja se jättää jäljet edelleen. Olen sitä rullaillut ja käsitellyt muutenkin, mutta on edelleen kova. Ei ole kyllä kokonaan nahkaa, vaan jotain kerrostettua ja tosi jäykkä.

Lever on kyllä mun käytössä ihan ehdoton enkä pois vaihda. Tosin en käytä sitä kuin kyykyssä ja vedossa, eli tarvetta eri kireyksille ei ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on pari vuotta vanha vyö ja se jättää jäljet edelleen. Olen sitä rullaillut ja käsitellyt muutenkin, mutta on edelleen kova. Ei ole kyllä kokonaan nahkaa, vaan jotain kerrostettua ja tosi jäykkä.

Lever on kyllä mun käytössä ihan ehdoton enkä pois vaihda. Tosin en käytä sitä kuin kyykyssä ja vedossa, eli tarvetta eri kireyksille ei ole.
Rasvaa sitä esimerkiksi minkkiöljyllä niin alkaa taipumaan paremmin.

Mikelle tiedoksi vain, olen pahoillani viikon takaisesta humalaisesta palstalle kirjoittelusta, automaattikirjoitus 3 promillessa oli huono idea. Streameissa en ole ollut, ei ole some-tunnuksia ja en tiedä miten mikään muu kuin forumit tai perinteinen tekstimuotoinen vip-chat toimii.

Mikelle tiedoksi vain, olen pahoillani viikon takaisesta humalaisesta palstalle kirjoittelusta, automaattikirjoitus 3 promillessa oli huono idea. Streameissa en ole ollut, ei ole some-tunnuksia ja en tiedä miten mikään muu kuin forumit tai perinteinen tekstimuotoinen vip-chat toimii.
Joo koita jatkossa tulla vain selvinpäin tänne.

Itsellä kesällä ostettu 8.5mm Pioneerin vyö alkoi asettumaan jossain parissa viikossa jo, tosin ekoina päivinä tuli rullailtua vyötä edestakaisin aika paljon ja jätettyä yöksi tiukkaan kieppiin molemmin päin. Vyön tärkein laatukriteerihän tulee käytetyistä materiaaleista ja se näkyy sitten käytännössä juuri tuossa sisäänajettavuudessa. Esim Inzerin vyöt eivät muokkaudu edes vuosien kuluessa koska eivät ole tehty sole leatherista. Paksumpi versio sitten vie varmasti kauemmin Pioneerinkin vöissä. Löytyy jopa 13mm versio, jossa pelkkää nahkaa, eli tuplapaksuus tähän 8.5mm verrattuna (6.5mm nahan osuus). Muiden merkkien 13mm versiot sisältää n. 10-11mm nahkaa.

Selkää ei koskaan voi tehdä liian kovaa | Pakkotoisto.com

800_2478.jpg

Ei siitä olekaan mitään haittaa, mutta suomalaisten käytös netissä on se, että jos joku asia vähänkään ärsyttää, niin se on pakko sanoa.
Viimeksi kun avasin sun streamin, niin eka asia mitä siellä kuulin, oli mun julkinen mollaaminen sun toimesta. Jotain frutti di mare -settiä. Suljin streamin aika nopeasti.

Mutta olet oikeassa – sellaisia me suomalaiset ollaan.

Jotain frutti di mare -settiä
Mikä lie läppä ja keskustelun aihe ollut, monastihan vedän siellä jotain päättömiä huumorimonologeja jostain aiheesta. Esim aina kun kuva on mustavalkoinen, se tarkoittaa että valehtelen aivan helvetisi joka kysymykseen. Sitten jengi kyselee kaikkea ja mä vastaan täysin päinvastoin kaikkeen.

Tätä se Tomi yleensä on, kuten tänään kyykkyä strrimatessa sai lukea. Että älä huoli, mä saan noin tuhat kertaa enemmän tota kun sä, että ota rauhassa vaan.

Screenshot 2019-09-16 at 16.57.04.png

Ja kun sä nyt kerran tolle tielle lähdet, niin avaanko pikkaisen sitä miten mä poistin paskat täältä sun pyynnöstä ja mitä sä teit kiitoksena? Kun Kasvi narahti testeissä, niin kukas se olikaan ekana innoissaan sitä levittämässä facessa kovaan ääneen? Hä? Mites se Peterin keissi, kuka oli facessa taas takomassa puukkoa selkään kun paikka tuli. Että älä edes aloita selittämään mitään kun sinä ite olet se, joka iskee heti jos on paikka vaikka asia ei edes liittyis suhun.

Viimeksi muokattu:
Tätä se Tomi yleensä on, kuten tänään kyykkyä strrimatessa sai lukea. Että älä huoli, mä saan noin tuhat kertaa enemmän tota kun sä, että ota rauhassa vaan.
Tässä ei ole kyse siitä, kuka saa netissä eniten paskaa niskaan. Sulla on vaan tapana päivitellä internetin "negaajista" kovaan ääneen ja arvostella suomalaisten negatiivisuutta. Ei siinä olisi mitään outoa, jos et itse syyllistyisi jatkuvasti streamissa samanlaiseen negaamiseen. Se sun suorittama negaaminen on myös negaamista.

Ja kun sä nyt kerran tolle tielle lähdet, niin avaanko pikkaisen sitä miten mä poistin paskat täältä sun pyynnöstä ja mitä sä teit kiitoksena? Kun Kasvi narahti testeissä, niin kukas se olikaan ekana innoissaan sitä levittämässä facessa kovaan ääneen? Hä? Mites se Peterin keissi, kuka oli facessa taas takomassa puukkoa selkään kun paikka tuli. Että älä edes aloita selittämään mitään kun sinä ite olet se, joka iskee heti jos on paikka vaikka asia ei edes liittyis suhun.
1. "Innoissaan kovaan ääneen" --> jaoin Suomen Fitnessurheilu Ry:n FB-sivulla olleen julkisen tiedotteen saatesanalla "HUH!" Uutinen oli mulle aika iso yllätys – siksi "HUH!" En tiedä, olinko edes tietoinen silloin siitä, että olit ko. henkilön kanssa silloin parisuhteessa, koska en seuraa sua somessa.

2. Sä et itsekään näytä tietävän, mistä "Peterin keississä" oli kyse. Mun ja mun ex-vaimon yhteinen tuttu kirjoitti Peterin exän IG-kuvaan kommentin, jossa viitattiin suoraan minuun, eikä edes rivien välistä. Vastasin kommenttiin, mutta poistin sen melkein heti sen jälkeen, jolloin kyseinen Kerttu K. oli ehtinyt vastata jo siihen. Siihen kommenttiin minä sitten vastasin poistaneeni jo kommenttini. En usko että sinä tai Peter edes ehditte näkemään koko kommenttia. Ja ollaan Peterin kanssa oltu jo pitkään väleissä, joten vähän vaivaannuttavaa käydä tällaista keskustelua 4 vuotta tapahtuneen jälkeen.

1. "Innoissaan kovaan ääneen" --> jaoin Suomen Fitnessurheilu Ry:n FB-sivulla olleen julkisen tiedotteen saatesanalla "HUH!" Uutinen oli mulle aika iso yllätys – siksi "HUH!" En tiedä, olinko edes tietoinen silloin siitä, että olit ko. henkilön kanssa silloin parisuhteessa, koska en seuraa sua somessa.
Tiesit ihan hyvin kyllä tilanteen, eikä sun homma ole tiedottaa mutta tottakai isket kun paikka on. Samoin Peterin tapauksessa sattumoisin menit kommentoimaan, kuinka ollakaan. Ja kuka vinkkas Kimmon jutut iltalehteen?

Tiesit ihan hyvin kyllä tilanteen, eikä sun homma ole tiedottaa mutta tottakai isket kun paikka on. Samoin Peterin tapauksessa sattumoisin menit kommentoimaan, kuinka ollakaan. Ja kuka vinkkas Kimmon jutut iltalehteen?
Lue uudestaan. Vastasin mulle suunnattuun kommenttiin Peterin exän IG-kuvassa.

Mitä vittua? Kimmon jutut? Nyt oikeesti. :ROFLMAO:Ihan tosissas kuvittelet, että kaikki vinkit skeneen liittyen päätyy Iltalehteen mun kautta? Kun poliisi syyllistyy rikoksiin, kaikki mediat uutisoi siitä. Niillä on rikostoimittaja, jotka tonkii paskaa joka päivä kädet kainaloita myöten. Jeesus Kristus oikeesti. :ROFLMAO:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom