Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä ainakin itse odottaisin tällä hetkellä 5G versioita.En ole vielä varma vai oottelenko 5G versiota ens vuonna.
Kyllä mä ainakin itse odottaisin tällä hetkellä 5G versioita.
Etenkin jos kuitenkin nykyinen luuri menee vielä hienosti 5G versioihin asti.
Helsingissä kuitenkin on jo 5G alueita, ja tuohon Applen 5G laitteeseen mennessä varmaan koko PK-seutu katettu.
On ne 5G nopeudet parhaimmillaan ihan häiriityneitä, plus olettaisin löytyvän toimintavarmuutta enemmän. Ei ehkä ihan niin ruuhkaa noissa tolpissa vs 4G on kaikilla?
Koskas näitä 5G luureja voisi odotella kauppojen hyllyille?
Onhan noita jo.Eikös OnePlussalta tullu jo
Onhan noita jo.
Elisalla ainakin just inoksi mainitsema OnePlus 7 Pro 5G, sekä ZTE Axon 10 Pro 5G, Huawei Mate 20 X 5G ja Samsung Galaxy S10 5G.
Tosin toi Samsung tulee varastoon vasta kuukauden päästä.
Kai noita alkaa valumaan pian enemmänkin.
Jaa niin aivan, heh.Anteeksi huono kysymyksen asetteluni edellisessä viestissä. Tarkoitin nimenomaan näitä Applen 5G luureja?
SBD:n vyössä on semmoinen lever-belt mitä voi säätää ihan kuinka kireelle vain haluaa. Se on aika paljon fiksumpi systeemi kuin monissa muissa. Ja todella hienon vyön tilasit! Noin siistejä vöitä harvoin näkee.Ja vitsi miten hyvä toi lukitus. Saa sitten niin tarkkaan laitettua ku vain haluu. Mä esim en pidä kyykkykireydessä vyötä kulmasouduissa, niin lever belt ei toimi.
Joo, mutta siinä on tuuman välit kanssa, eli tuo Pioneerin cut kiinnitys antaa puolen tuuman säätövaran.SBD:n vyössä on semmoinen lever-belt mitä voi säätää ihan kuinka kireelle vain haluaa.
No se on kyllä tarkkasäätö.Joo, mutta siinä on tuuman välit kanssa, eli tuo Pioneerin cut kiinnitys antaa puolen tuuman säätövaran.
Tuplaholkeilla puoli tuumaa ei onnistu kun ne repii sitten sen välin rikki, tossa kuvassa näkee miten puoli tuumaa menee lomittain ja salpa liikkuu pystysuunnassa halutun reiän mukaan. Loistava käyttää ja saa tosiaankin säädettyä mukavan tarkasti tota.No se on kyllä tarkkasäätö.
Lista on pitkä jonka ite sitten määrittelin.Speksasitko ite vyön mitat vai tuliko valmiista sapluunasta? Siis leveys ja paksuus.
Törkeen siisti on kyllä.
Todellakin, ja paranee vain käytössä. Tuore nahka on aika jäykkää ja ilkeää alussa. Etenkin 13mm vyön käyttäjät on aivan mustelmilla muutamiaa viikkoja. Sitten kun nahka antaa periksi, niin vyö alkaa istumaan.No on siinä rahalle vastinetta, tuo on kuitenkin hyvällä pidolla semmoinen kampe jota ei tarvii olla uusimassa ihan heti kohta.
Ei ainakaan mitään perinteistä jenkkien takuulappua. Sivuilla lukee lifetime warranty.Joo on kyllä komee vyö ja värit. Tuliks tolle mitään takuuta ?