Ei onneksi, koska sanoin siinä keskustelussa, että esim Days gonen lopetin kesken kun piti kerätä kukkasia. Nauroi vaan.Ne pakottaa sut pelaa rdr2:sta. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei onneksi, koska sanoin siinä keskustelussa, että esim Days gonen lopetin kesken kun piti kerätä kukkasia. Nauroi vaan.Ne pakottaa sut pelaa rdr2:sta. ;)
Ei onneksi, koska sanoin siinä keskustelussa, että esim Days gonen lopetin kesken kun piti kerätä kukkasia. Nauroi vaan.
Tämähän on mahtava juttu, toivottavasti kaikki menee putkeen!Jo nyt on maailma kummalliseksi mennyt kun mä sain yhteydenoton strriimaamisen osalta ja mulle maksettais korvaus pelaamisesta facebookkiin kuukauden testin ajan. Pitää sit 3 päivää viikosta hakata Destinyä siellä jos korvaus on kohdallaan. Kävin ihan videopuhelun siis jenkkeihin tämän osalta ja ovat bonganneet Pakkotoiston striimin nousun siellä. Oon reippaan vuoden striimannut ja rank 5 suomenkielisissä striimeissä.
Mä striimaisin kuukauden 3 päivänä peliplatformille ja sitten 4 päivänä Twitchiin normaalia talk-showta. Ne halus mun siirtyvän kokonaan heti pelistriimaajaksi ja olisivat korvanneet enemmän mitä Twitch nyt tuottaa. Mutta sanoin että en voi lopettaa talk-showta kun sillä on muutakin tarkoitusta mulle kun kaupalliset tarkoitukset. Talk-showssa olen välittömässä yhteydessä seuraajien kanssa ja juttelen aktiivisesti treenaamista ja muusta. Samalla voin promota videoita, tarpeen vaatiessa vastaan lisäravinnnekysymyksiin kun kysytään tukulta parhaat tarjoukset, kertoa tulevista kuvauksista ja selata pakkista muutenkin.Oliko siis puhetta siitä korvauksesta vielä, vai oliko tämä vain joku alustava keskustelu? Eli onko rahallisesti järkevää vaihtaa pois twitchista, kun niistä subscribereista ja muista jokunen satanen kuitenkin tulee kuussa.
Kiitos, harmittaa vain nähdä miten tässäkin ketjussa niin usein nuo dissaavat kommentit saa enemmän tykkäyksiä kuin tekemäni video esim. Silti aina piristävämpää saada tämmöistä palautetta, uskokaa tai älkää, sitä tarttee välillä.Älä ota turhan vakavasti. Helppo tietysti täältä perältä huudella. En sua tunne Mike, mutta vaikutat hyvältä tyypiltä. Olen lisäksi saanut valtavasti motivaatiota ja tietoa treenaamiseen Pakkikselta. Matsku on huippua - informatiivista ja viihdyttävää. Thanks kamu.
Näin se on. Mähän juuri kirjoitin tästä, että positiivista palautetta on vaikeampi saada kuin negatiivista ja siitä ei pitäisi ikinä vetää liian suuria johtopäätöksiä, koska ne on luultavasti täysin vääriä. Jos Mike pistäisi pystyyn gallupin "Onko Mike paska jätkä" niin saattaisi yllättyä iloisesti.Kyllä sun tekemää duunia arvostetaan. Tahtoo vaan nuo räkyttäjät pitää kovempaa ääntä, kun ne jotka tuotoksistasi diggaavat. Ikävä kyllä.
Katso peiliin, vastaus löytyy sieltä.Chili kerää enemmän tykkäyksiä kommenteillaan kun meikä viimeisimmällä kyykkyvideopostilla tällä forumilla :D Meikä ei kyllä omalla forumilla enää ole kovinkaan kovassa huudossa. Harmi.
Mikset kysy neuvoa asiaan vaikkapa jto:lta?Kovasti sitä on treenattu, että siitä saa siistimmän. Vielä pitäis opetella se lantion eteenvienti alhaalla, kevyemmillä onnistuu, mutta isommilla kuormilla vaikeaa. Siinä sais selän alhaalla pysymään paremmin pystyssä.
Toi olisi kiva, mutta noinkohan jto haluaa kuvaansa tai ääntänsä mihinkään. Kaikki ei vaan halua olla esillä, ja jto nyt ei hirveämmin ole herutellut itsestään.Olis aika kova juttu jos tekisit jonkinlaista settiä jto:n kanssa. Videoo tai podcastia.
Toi olisi kiva, mutta noinkohan jto haluaa kuvaansa tai ääntänsä mihinkään. Kaikki ei vaan halua olla esillä, ja jto nyt ei hirveämmin ole herutellut itsestään.
Tässä asiassa olisin kyllä mielelläni väärässä.
Tokolan Milkon kanssa mä juttelin yhteistreenistä. Samoin Murtosen kanssa jutellut tosta. Kuten sanoin, se onnistuu vallan hyvin alemilla kuormilla, mutta esim kovat vitoset, siinä keskittymistä menee myös kaikkeen muuhun enemmän, niin se on vaikeampaa.Mikset kysy neuvoa asiaan vaikkapa jto:lta?
Tokolan kanssa kyykkysessio ja höpöttelyä treenistä, olis kyllä kova.Tokolan Milkon kanssa mä juttelin yhteistreenistä. Samoin Murtosen kanssa jutellut tosta. Kuten sanoin, se onnistuu vallan hyvin alemilla kuormilla, mutta esim kovat vitoset, siinä keskittymistä menee myös kaikkeen muuhun enemmän, niin se on vaikeampaa.
Kyllä sun tekemää duunia arvostetaan. Tahtoo vaan nuo räkyttäjät pitää kovempaa ääntä, kun ne jotka tuotoksistasi diggaavat. Ikävä kyllä.
Tälle iso ääni! Olis mielenkiintonen pätkä kuten kaikki Miken tuottama materiaali. Jatka samaan malliin kaikesta paskasta negasta huolimatta. Vaikka me fanit pidetään pienempää ääntä ku negaajat ja vittuilijat niin meitä on varmasti isompi määrä. Rock Mike!Tokolan Milkon kanssa mä juttelin yhteistreenistä. Samoin Murtosen kanssa jutellut tosta. Kuten sanoin, se onnistuu vallan hyvin alemilla kuormilla, mutta esim kovat vitoset, siinä keskittymistä menee myös kaikkeen muuhun enemmän, niin se on vaikeampaa.
Mike on äärettömän mukava kaveri eikä tippaakaan ylimielinen,pari viikkoa sitten olin meijerillä poseeraamassa niin heti Mike tuli morjestamaan ja kehumaan. Lisäksi aivan mahtavaa matskua tulee ulos vähän väliä, siitä voi ihmiset ilmaiseksi tietoa imeä Bodauksesta ja voimailusta, ei ennen tämmösiä ollu missään. Tsemppiä Mikelle! Hienoa työtä teet!Kiitos, harmittaa vain nähdä miten tässäkin ketjussa niin usein nuo dissaavat kommentit saa enemmän tykkäyksiä kuin tekemäni video esim. Silti aina piristävämpää saada tämmöistä palautetta, uskokaa tai älkää, sitä tarttee välillä.