OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Anyways, tämän viikon kyykyt tehty. 177,5kg 5x5 ja 137,5kg 5x10. Vielä ei oikein paina, joten ens viikolla sitten 180 ja 140. Jos tää nyt tarpeeksi korkealle menee, niin koitan sikakyykkyä pyramidina ylös ja alas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, no toki siinä oli se että "älä tee näin" mikä pitää 99% paikkaansa ton videon kohdalla. Eikä tosiaan mikään opetusvideo kyseessä mutta silti onhan se ihan aiheesta sanottu. En oo Peten historiaan perehtynyt sen vertaa että tietäisin mikä tossa on se perimmäinen syy tolle tekniikalle työsarjoissa. Mieleen tulee ainakin tässä nopeesti Layne Nortonin maksimikyykyt jotka ei myöskään mitään teknillisiä taidonnäytteitä ole mutta tehokkaita hänen kohdallaan. Hyvin suurella oletuksella voitaneen kuitenkin pitää että molempien ukkojen kohdalla loukkaantumisriskit kasvaa vuosien saatossa jos tekniikat pysyy tollaisina? Layne muistaakseni on selkänsä joskus rikkonutkin. Peten loukkaantumis historiasta mulla ei ole tietoa.

Kyl Petelläkin loukkaantumisia löytyy kuten lähes kaikilta huippu-urheilijoilta, valitettavasti maailmanennätysten tekemistä varten on riskeerattava terveytensä. Olisko Pete yhtä menestynyt jos kyykkäis highbarilla täydellisellä formilla? Tuskin.

Mike jos vetäis maasta niin etusivulla ois varmaan juttu Eddie Hall:in 500kg vedosta, että opettelis vetämään kun on ruma tekniikka. :LOL:
Kiitos tästäkin taas. Ja ole hyvä vain kaikesta ilmaisesta mitä täältä tietoa saat.

Kiitos tästäkin taas. Ja ole hyvä vain kaikesta ilmaisesta mitä täältä tietoa saat.
Olen oikeasti todella kiitollinen tästä foorumista ja sinun tuottamasta materiaalista, mutta välillä jutut vähän karkaa lapasesta. Kommentin oli tarkoitus olla humoristinen, pahoittelut.

Kyl Petelläkin loukkaantumisia löytyy kuten lähes kaikilta huippu-urheilijoilta, valitettavasti maailmanennätysten tekemistä varten on riskeerattava terveytensä. Olisko Pete yhtä menestynyt jos kyykkäis highbarilla täydellisellä formilla? Tuskin.
Joo, ei se tyhjästä ole sanonta tullut: "urheilija ei tervettä päivää näe". Tottakai mitä korkeammalle raudoissa mennään niin riskit kasvaa huomattavasti. Eikä mun pointti ollutkaan että pitäisi highbariksi mennä ja tehdä täydellisellä formilla kaikkia toistoja. Tollasissa vitos vai kutos sarjoissa en kuitenkaan itsekään ehdoin tahdoin lähtisi rikkomaan noin pahasti tekniikkaa. Se on aivan eri asia tehdä rumasti 1-2 toistoa kuin esim 5 toistoa. Kaksi eri asiaa on myös tehdä ruma kisanosto hyväksytysti läpi kuin tehdä rumia tekniikkaa pahasti rikkovia toistoja salilla. Onhan täällä Vertinkin kyykkyjä aikoinaan kritisoitu ja syystä. Sillä tekniikalla mitä Vertti tekee mä hyvin todennäköisesti rikkoisin oman selkäni. Se tapa on silti Vertille kaikista vahvin tapa nostaa maksimaaliset kuormat.

Löytyisikö syy peilistä?
Eiköhän se syy pitkälti ole mun jos musta ei pidetä täällä. Eikä sille enää näin 18 vuoden jälkeen mitään voi. Pakko se on vain sitten katsella tota kuittailua, mutta en jaksa enää vääntää vastaankaan, turhaa hommaa. Ja jos videolla saa vähemmän tykkäyksiä, niin se on ainoastaan mun syy, ei noita videoita isosti katsota enkä oikein onnistu tekemään semmoisia mitä katotaan.

Eiköhän se syy pitkälti ole mun jos musta ei pidetä täällä. Eikä sille enää näin 18 vuoden jälkeen mitään voi. Pakko se on vain sitten katsella tota kuittailua, mutta en jaksa enää vääntää vastaankaan, turhaa hommaa. Ja jos videolla saa vähemmän tykkäyksiä, niin se on ainoastaan mun syy, ei noita videoita isosti katsota enkä oikein onnistu tekemään semmoisia mitä katotaan.
Mä ainaki rakastan sua

Pitäiskö puhua hyvistä kyykyistä välillä?

Mielestäni Mike ainekin kyykkää kiihottavan puhtaasti ja hyvin. Toki välitykset kyykkäämiseen hyvät.

Pitäiskö puhua hyvistä kyykyistä välillä?

Mielestäni Mike ainekin kyykkää kiihottavan puhtaasti ja hyvin. Toki välitykset kyykkäämiseen hyvät.
Kovasti sitä on treenattu, että siitä saa siistimmän. Vielä pitäis opetella se lantion eteenvienti alhaalla, kevyemmillä onnistuu, mutta isommilla kuormilla vaikeaa. Siinä sais selän alhaalla pysymään paremmin pystyssä.

Mä vihaan mutta samalla rakastan.

Tunnetko Miken oikeassa elamassa vai vihaatko keskustelupalstan perusteella? Jos kylla niin en kylla ymmarra. Itse veikkaan etta jos menisin kaljalle jonkun kanssa jonka kanssa olen taalla joskus kinastellut niin varmaan naureskeiltaisiin meidan jutuille. Ei taa niin vakavaa ole.

Tunnetko Miken oikeassa elamassa vai vihaatko keskustelupalstan perusteella? Jos kylla niin en kylla ymmarra. Itse veikkaan etta jos menisin kaljalle jonkun kanssa jonka kanssa olen taalla joskus kinastellut niin varmaan naureskeiltaisiin meidan jutuille. Ei taa niin vakavaa ole.
Tuo nyt oli vaan läppä heitto :LOL:

Jo nyt on maailma kummalliseksi mennyt kun mä sain yhteydenoton strriimaamisen osalta ja mulle maksettais korvaus pelaamisesta facebookkiin kuukauden testin ajan. Pitää sit 3 päivää viikosta hakata Destinyä siellä jos korvaus on kohdallaan. Kävin ihan videopuhelun siis jenkkeihin tämän osalta ja ovat bonganneet Pakkotoiston striimin nousun siellä. Oon reippaan vuoden striimannut ja rank 5 suomenkielisissä striimeissä.

Jo nyt on maailma kummalliseksi mennyt kun mä sain yhteydenoton strriimaamisen osalta ja mulle maksettais korvaus pelaamisesta facebookkiin kuukauden testin ajan. Pitää sit 3 päivää viikosta hakata Destinyä siellä jos korvaus on kohdallaan. Kävin ihan videopuhelun siis jenkkeihin tämän osalta ja ovat bonganneet Pakkotoiston striimin nousun siellä. Oon reippaan vuoden striimannut ja rank 5 suomenkielisissä striimeissä.
Ne pakottaa sut pelaa rdr2:sta. ;)

NOuset 4nneks ku aleeksi reenaa 2-3 vkoa seuraaviin majoreihin, ei striimaa about kuukauteen.

Muutaman kerran tavannut Miken ja pakkoa sanoa että on mukava herra. Paljon olen saanut tietoa Mikeltä treenaamisen suhteen ja olen siitä todella kiitollinen hänelle.(y)

Suositut

Back
Ylös Bottom