Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sais kunnon paikan tonne niin joo, yleisön sekaan en lähde kuvaamaan.
En mä oikein tiedä mitä sillä videolla tekisin. Melkonen matka ja kulut sit joku 5000 katsoo sen. Viime driftausvideota katottiin 14t kertaa ja liput maksoi enemmän mitä se edes tuotti. Mä en nykyään enää viitsi panostaa rahallisesti tekemiseen kun siinä menee rahat hukkaan pahasti.
Mitä oot Mike mieltä jos kävisit kuvaamassa Seinäjoella Driftingin SM-sarjan viimeisen kisan?
EPUA DRIFTING SM SEINÄJOKI
24.8.2019
Helkkarin hienoja videoita tekevät driftaamisesta.
Mike tiedät vielä Porvoon MLV x SPD Hkd - driftistä miten nuo vehkeet antaa ääntä, niin olisi hieno kuulla myös sinun tallentamana rähinää.
Itse asiassa Suomessa kalusto on kyllä nykypäivänä ihan pirun kovaa ja muuttunut laji hurjasti viime vuosina. Toki Japani on ykkösmaa driftingissä mutta ei pidä väheksyä yhtään Suomen tasoa. Onhan täältä pari tyyppiä jenkeissäkin käynyt ajamassa d1 sarjaaEnskerralla kun matkustat japaniin, niin siellä käyt kuvailemassa driftingiä. Vähän eri kaliiberissa siellä kun täällä pohjoismaissa tulis varmaan mageeta pätkää
Itse asiassa Suomessa kalusto on kyllä nykypäivänä ihan pirun kovaa ja muuttunut laji hurjasti viime vuosina. Toki Japani on ykkösmaa driftingissä mutta ei pidä väheksyä yhtään Suomen tasoa. Onhan täältä pari tyyppiä jenkeissäkin käynyt ajamassa d1 sarjaa
Gatebilissä on kyllä helvetinmoista ruuhkaa radalla ja siellä nyt näkee paljon sleeper pappavolvoja Mun mielestä Suomessa kilpailut on hyvin järjestettyjä, tuomarit on kokeneita ja hyvin asiantuntevia ja autot on muuttunut hurjasti. Jos mennään vaikka 8v taaksepäin niin silloin autot oli paljon vanhempia, ulkonäköön ei niin panostettu ja tehoa oli liian vähän siihen nähden minkälaisia Suomessa noi radat yleensä on.No pelkästään gatebilissä pyörineenä olisin erimieltä ihan jo tapahtumien järjestämisen tasolla,mutta ehkäpä olen väärässä. En ole livenä ollut itse vielä japanissa katselemassa.
Ja eikös d1 sarja nimenomaan ole japanissa ja formula d jenkeissä?
En mä haluu.Kova kunto. Onko kuinka vittumainen ajatus heittää edes muutama pakollinen pose jossain salin pukkarissa tms? Hämärästi muistan, että sulla olisi ollut myös aika hyvä rakenne/malli ihan oikeasti, jota nyt ei tietenkään tällaisten kuvien perusteella voi todentaa. Jos et muuten meinaa suostua, niin mieti sitä vihaajien paskamyrskyä ;D
Toi olis hauska. Mutta snäpissä kuuluttelin treenaavia tyyppejä joilla on siisti auto. Sit vain videota. M5 ja Supra oli ekat ehdotukset.Hieno ja hyvä video! Tehkää Nyyssölän kanssa joku hassutteluvideo, kun Mika tulisi esittelemään jotain dx corollaa ja siihen treenit päälle.
Juha Rintanen siellä on käynyt täräyttämässä Formula D -sarjaa, mutta ei häävillä menestyksellä. Kukas muu siellä on ollut?Onhan täältä pari tyyppiä jenkeissäkin käynyt ajamassa d1 sarjaa
Hokkasen Harri ja eikös Murtoon Tapiokin. Juhalla tais tekniikkamurheet piinata sillon, muistaakseni pari vaihdelaatikkoo meniJuha Rintanen siellä on käynyt täräyttämässä Formula D -sarjaa, mutta ei häävillä menestyksellä. Kukas muu siellä on ollut?