OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Pakkotoisto shop | Pakkotoisto.com

image.png

Pakkotoisto shop | Pakkotoisto.com

image.png

image.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuttu biisi? Aattelin et saattaisit tykätä, ellei oo ennestään tuttu. Musta tuo 0:54 alkava kersti on ihan julmetun kova.

Todella monelle tullu yllätyksenä että tää biisi ei ole duetto vaan kaiken laulaa mies. Itselle tuli kanssa aivan puun takaa tämä kun aloin tarkemmin tutkia :D
Tässä pari muuta kovaa biisiä
- Born again
- Sweet true lies
- From hell with love
- Die by the blade
- Unlimited sin
- Ghost in the rain

Yhteen aikaan tuli radio rockilta tyyliin kerran tunnissa niin alkoi hiukan puuduttamaan.

Mutta perkeleen taitava tuo kreikkalainen(?) laulaja kyllä. Bändihän on suomalainen ja aika nopeesti nousi suosioon. Toki varmaan se että Anton oli Battlebeastissa jeesas aika hyvin

Yhteen aikaan tuli radio rockilta tyyliin kerran tunnissa niin alkoi hiukan puuduttamaan.

Mutta perkeleen taitava tuo kreikkalainen(?) laulaja kyllä. Bändihän on suomalainen ja aika nopeesti nousi suosioon. Toki varmaan se että Anton oli Battlebeastissa jeesas aika hyvin
Mä oon ollut niin tyytyväinen, että Kabanen potkittiin Battle Beastista pihalle. Pisti pystyyn kymmenen kertaa paremman. Olen käynyt eläessäni muistaakseni kolmen eri bändin keikalla ja tämä on yksi niistä.

Mä oon ollut niin tyytyväinen, että Kabanen potkittiin Battle Beastista pihalle. Pisti pystyyn kymmenen kertaa paremman. Olen käynyt eläessäni muistaakseni kolmen eri bändin keikalla ja tämä on yksi niistä.
No juu onhan Beast in black 100x parempi. Battlebeastilla nyt ei ole kuin 2 hyvää biisiä (touch in the night ja into the heart of danger). Ei vaan jotenkin uppoo ne Nooran rääkymiset

Onko tuttu biisi? Aattelin et saattaisit tykätä, ellei oo ennestään tuttu. Musta tuo 0:54 alkava kersti on ihan julmetun kova.

Toki on tuttu ja vokalisti on oikeesti todella kovan luokan laulaja. Ja retro fiilis on just pop.

Perkele ku on mystinen tuo tensoriprobleema. Eilisessä jalkatreenissä päätin pitkästä aikaa koittaa kyykkykenkiä ja kolmannen sarjan kohdalla jo niin suuret kivut tensoreissa että meinasin lopettaa treenin siihen. Venyttelin hetken sillai ettei enää sattunut omalla painolla kyykätä ja hain respasta Gravisin kengät joilla tulin, eli perus kovapohjaiset sneakerit. Nostin niillä sitten ilman mitään kipuja ja painoikin vähemmän. Voiko noinkin helvetin pieni muutos vaikuttaa noin radikaalisti, mutta ero on siis huomattava.

Suositut

Back
Ylös Bottom