OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen tekemässä pakkikselle omaa blogia, jonne kasaan sitten somelinkit ja voin alkaa jotain kirjoittamaankin.

Hyvä idea, tonnehan voisit myös pyytää kisaajia kirjoittelemaan tekstejä kanssa.

Tuli mieleen tosta kyykkypohdinnasta kohta
"T-nationin jälkeen etukyykkyä tekemään takakyykyn tukemama ja tässä systeemissä huomasin miten etukyykky on vahva apuliike takakyykylle."
Mitä vittua menikö sulla 20 treenivuotta tuo huomata? Kokeile seuraavaks mavea, tuut kokemaan ihmeitä.

Voimaohjelmalta toi etukyykky proge näytti, ei bodaus. Siitä syystä suosittelin samaan tavoitteeseen mavea.
Niinno, Mike kuitenkin tietääkseni näitä ohjelmia toteuttaa ns. Kehonrakennustarkoitukseen eli reisien kasvattamiseen. Eli nämä erilaiset ohjelmat/ kaavat/ progressiot mitä hän on käyttänyt on toimineet enemmän "motivaattorina" - joskus on mielekkäämpää treenata kun on jokin selkeästi mitattavissa oleva tapa seurata kehitystä. En tunne Mikeä, mutta tuskin noita ohjelmia tekisi ellei niillä reidet kasvaisi. Se, että voimaa tulee lisää ja sarjapainot nousevat, on täten pikemminkin sivutuote.

Niinno, Mike kuitenkin tietääkseni näitä ohjelmia toteuttaa ns. Kehonrakennustarkoitukseen eli reisien kasvattamiseen. Eli nämä erilaiset ohjelmat/ kaavat/ progressiot mitä hän on käyttänyt on toimineet enemmän "motivaattorina" - joskus on mielekkäämpää treenata kun on jokin selkeästi mitattavissa oleva tapa seurata kehitystä. En tunne Mikeä, mutta tuskin noita ohjelmia tekisi ellei niillä reidet kasvaisi. Se, että voimaa tulee lisää ja sarjapainot nousevat, on täten pikemminkin sivutuote.

Noita progressioita löytyy kyllä varmasti paremmin tukien lihaksen kasvatusta, joissa voi mitata täysin samalla tavalla kehitystä. Mikehän itsekkin totesi tuossa tekstissä ettei tuolla ohjelmalla massa lisääntynyt, päinvastoin. Mikellä tosin se lihasmassan saanti ei varmaan ole reenistä kiinni vaan ihan muista tekijöistä.

Ihan mielenkiinnosta onko mave paska liike bodaukseen koska se vie liikaa palautumiskapasiteettiä vai kasvattaa vääriä lihaksia?

Viimeksi muokattu:
Noita progressioita löytyy kyllä varmasti paremmin tukien lihaksen kasvatusta, joissa voi mitata täysin samalla tavalla kehitystä. Mikehän itsekkin totesi tuossa tekstissä ettei tuolla ohjelmalla massa lisääntynyt, päinvastoin. Mikellä tosin se lihasmassan saanti ei varmaan ole reenistä kiinni vaan ihan muista tekijöistä.

Ihan mielenkiinnosta onko mave paska liike bodaukseen koska se vie liikaa palautumiskapasiteettiä vai kasvattaa vääriä lihaksia?
Käsittääkseni (korjatkoon jos olen väärässä) niin tuo oli vaan yksi monesta eri ohjelmasta mitä tässä viime aikoina Mike on kokeillut.

En sanonut että mave on lähtökohtaisesti paska liike bodaukseen, vaan että monelle meistä se on sitä. Syyt voi varmasti vaihdella, itselleni se on pääasiassa se, että sillä kasvaa pelkästään jo valmiiksi dominoiva perse. Näyttäisin Kim Kardashianilta jos tekisin vielä lisäksi mavea.

Käsittääkseni (korjatkoon jos olen väärässä) niin tuo oli vaan yksi monesta eri ohjelmasta mitä tässä viime aikoina Mike on kokeillut.

Niin on ja siitä huolimatta ohjelma on mielestäni suunniteltu voiman hankintaan, jonka vuoksi suosittelin Mikelle toista hyvää apuliikettä voiman hankintaan. Ihme jankkaus tuli tästäkin keskustelusta. :cautious:

Niin on ja siitä huolimatta ohjelma on mielestäni suunniteltu voiman hankintaan, jonka vuoksi suosittelin Mikelle toista hyvää apuliikettä voiman hankintaan. Ihme jankkaus tuli tästäkin keskustelusta.
Niinno, mun mielestä siitä ei tullut sitä. Kunhan keskustellaan maven tarpeellisuudesta sekä eri kyykkyohjelmien tarkoituksesta. Tää on keskustelufoorumi.

Mä olen skipannut kulmasoutujakin, koska tässä kyykätään niin tiheään, etten halua selkää rasittaa enempää. Mun periaate on kyykätä mahdollisimman puhtaalla tekniikalla ja etureisipainotteisesti. Mulla ei selässä juurikaan ole ongelmia pitää asentoa, joten en mä mavella nää mitään pointtia mun treeneissä. Räkkivedolla mä autan sitä puolivälin jälkeistä vaihetta kyykyssä ja hyvin on toiminut.

Se taas miksi noita erilaisia systeemeitä koitin, oli sikakyykyn avustaminen sekä sitten ihan empiirinen testaaminen mikä olisi mulle paras tapa treenata jalkoja. Ja näin vuoden kokemusten perusteella hands down isot määrät pidempää sarjaa toimii mulla parhaiten.

Ja miksi kesti 20 vuotta tajuta että etukyykky on takakyykylle hyvä apuliike, niin syy on siinä, että olen kyykännyt vasta kaksi vuotta ja tänä vuonna ekaa kertaa etukyykännyt, mistäs sitä voisi tietää testaamatta ite.

Tyssäs kyllä vanteiden maalaus melko alkuunsa. Hain noi toiset Rota-designin vanteet Audilta ja herranjumala miten ihmeessä kukaan voi ajaa 450 euron kappalehintaiset vanteet siihen kuntoon missä ne oli. Mä en yksinkertaisesti tajua. Toiset mulla on nätissä kunnossa ja toiset aivan järkyttävässä kunnossa. No Allu katsoo saako niille tehtyä mitään, eli valkoiseksi reunat ja mustaksi pysytpuolat, mutta saak kyllä antaa jallajallaa vanteille kun näyttää siltä, että jyrsijällä olis vedetty reunat. Allu on jeesus jos noista taikoo vielä kelpoiset.

Alla olevia en ala maalaamaan, ne saa olla talvella alla, joten jos noita toisia ei fiksattua saa, niin pitää sit varmaan ostaa mustat mutta ei noita samoja kylläkään.

Tyssäs kyllä vanteiden maalaus melko alkuunsa. Hain noi toiset Rota-designin vanteet Audilta ja herranjumala miten ihmeessä kukaan voi ajaa 450 euron kappalehintaiset vanteet siihen kuntoon missä ne oli. Mä en yksinkertaisesti tajua. Toiset mulla on nätissä kunnossa ja toiset aivan järkyttävässä kunnossa. No Allu katsoo saako niille tehtyä mitään, eli valkoiseksi reunat ja mustaksi pysytpuolat, mutta saak kyllä antaa jallajallaa vanteille kun näyttää siltä, että jyrsijällä olis vedetty reunat. Allu on jeesus jos noista taikoo vielä kelpoiset.

Alla olevia en ala maalaamaan, ne saa olla talvella alla, joten jos noita toisia ei fiksattua saa, niin pitää sit varmaan ostaa mustat mutta ei noita samoja kylläkään.

Käyny paria autoa itelle katsomassa, missä vanteet ajettu johki kanttariin tyyliin puolesta välistä asti rouhinu.
Jäljistä kun on maininnut, niin myyjä vaan tokassu et "no sehä on vähä mielipide kysymys haluaako noi vaihtaa vai ajeleeko noin, ainahan niihin kolhuja tulee" :ROFLMAO:

Kyllähän jotkut pakkeloi vanteita jos on niin pahat naarmut tai runnottu kunnolla kanttareita. Kai niihin ihan omat pakkelinsa on

Ainahan niihin tulee joo, mutta saa kyllä aika julmasti vetää. Noissa vanteissa tosin se rouhittu osa on alle sentin paksuinen reuna, melkein joka vanteessa ulkoreuna rouhittu. Jos ne nyt hioo ja tasoittelee metalliseoksella ja vetää valkoiseksi, niin se voi olla vielä hyvä. Nyt kuitenkin puhutaan varmaan 150-200 euron duunista / vanne ja sillä alkaa saamaan uusia mustia vanteita.

Olen minäkin vanteitani vähän kolhinut, mutta en nyt noin pahasti koskaan. Sit ne toiset on ihan priimakunnossa, en tajua.

Mä en millään haluaisi kokomustia laittaa, kovin tukkoinen lookki tulee alakerrasta. Sais olla valkoista vanteissa ainakin ulkoreunassa.
Joo ne on kyllä melko järkyttävän näköisiä kun jollain on kokomustat vanteet. Vanne näyttää neljä tuumaa pienemmältä kun ei tiedä mihin kumi loppuu ja mistä vanne alkaa. Siinä on oltava jotain kontrastia välissä.

Joo ne on kyllä melko järkyttävän näköisiä kun jollain on kokomustat vanteet. Vanne näyttää neljä tuumaa pienemmältä kun ei tiedä mihin kumi loppuu ja mistä vanne alkaa. Siinä on oltava jotain kontrastia välissä.
Juuri näin itsekin näen kun visuaalinen ihminen olen. Eli vanteen ja renkaan välissä olisi hyvä olla edes jotain pientä kontrastia.

Tossa allaolevassa vanteessa toi on tehty just sopivasti mustalla versiolla. Noita vanteita mulla on siis 8kpl harmaana.

media.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom