Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen tekemässä pakkikselle omaa blogia, jonne kasaan sitten somelinkit ja voin alkaa jotain kirjoittamaankin.
Hassu yleistys. Monelle meistä mave on suoraan sanottuna ihan paska liike noin niinkuin kehonrakennusmielessä.Kokeile seuraavaks mavea, tuut kokemaan ihmeitä.
Hassu yleistys. Monelle meistä mave on suoraan sanottuna ihan paska liike noin niinkuin kehonrakennusmielessä.
Niinno, Mike kuitenkin tietääkseni näitä ohjelmia toteuttaa ns. Kehonrakennustarkoitukseen eli reisien kasvattamiseen. Eli nämä erilaiset ohjelmat/ kaavat/ progressiot mitä hän on käyttänyt on toimineet enemmän "motivaattorina" - joskus on mielekkäämpää treenata kun on jokin selkeästi mitattavissa oleva tapa seurata kehitystä. En tunne Mikeä, mutta tuskin noita ohjelmia tekisi ellei niillä reidet kasvaisi. Se, että voimaa tulee lisää ja sarjapainot nousevat, on täten pikemminkin sivutuote.Voimaohjelmalta toi etukyykky proge näytti, ei bodaus. Siitä syystä suosittelin samaan tavoitteeseen mavea.
Niinno, Mike kuitenkin tietääkseni näitä ohjelmia toteuttaa ns. Kehonrakennustarkoitukseen eli reisien kasvattamiseen. Eli nämä erilaiset ohjelmat/ kaavat/ progressiot mitä hän on käyttänyt on toimineet enemmän "motivaattorina" - joskus on mielekkäämpää treenata kun on jokin selkeästi mitattavissa oleva tapa seurata kehitystä. En tunne Mikeä, mutta tuskin noita ohjelmia tekisi ellei niillä reidet kasvaisi. Se, että voimaa tulee lisää ja sarjapainot nousevat, on täten pikemminkin sivutuote.
Käsittääkseni (korjatkoon jos olen väärässä) niin tuo oli vaan yksi monesta eri ohjelmasta mitä tässä viime aikoina Mike on kokeillut.Noita progressioita löytyy kyllä varmasti paremmin tukien lihaksen kasvatusta, joissa voi mitata täysin samalla tavalla kehitystä. Mikehän itsekkin totesi tuossa tekstissä ettei tuolla ohjelmalla massa lisääntynyt, päinvastoin. Mikellä tosin se lihasmassan saanti ei varmaan ole reenistä kiinni vaan ihan muista tekijöistä.
Ihan mielenkiinnosta onko mave paska liike bodaukseen koska se vie liikaa palautumiskapasiteettiä vai kasvattaa vääriä lihaksia?
Käsittääkseni (korjatkoon jos olen väärässä) niin tuo oli vaan yksi monesta eri ohjelmasta mitä tässä viime aikoina Mike on kokeillut.
Niinno, mun mielestä siitä ei tullut sitä. Kunhan keskustellaan maven tarpeellisuudesta sekä eri kyykkyohjelmien tarkoituksesta. Tää on keskustelufoorumi.Niin on ja siitä huolimatta ohjelma on mielestäni suunniteltu voiman hankintaan, jonka vuoksi suosittelin Mikelle toista hyvää apuliikettä voiman hankintaan. Ihme jankkaus tuli tästäkin keskustelusta.
Tyssäs kyllä vanteiden maalaus melko alkuunsa. Hain noi toiset Rota-designin vanteet Audilta ja herranjumala miten ihmeessä kukaan voi ajaa 450 euron kappalehintaiset vanteet siihen kuntoon missä ne oli. Mä en yksinkertaisesti tajua. Toiset mulla on nätissä kunnossa ja toiset aivan järkyttävässä kunnossa. No Allu katsoo saako niille tehtyä mitään, eli valkoiseksi reunat ja mustaksi pysytpuolat, mutta saak kyllä antaa jallajallaa vanteille kun näyttää siltä, että jyrsijällä olis vedetty reunat. Allu on jeesus jos noista taikoo vielä kelpoiset.
Alla olevia en ala maalaamaan, ne saa olla talvella alla, joten jos noita toisia ei fiksattua saa, niin pitää sit varmaan ostaa mustat mutta ei noita samoja kylläkään.
Joo ne on kyllä melko järkyttävän näköisiä kun jollain on kokomustat vanteet. Vanne näyttää neljä tuumaa pienemmältä kun ei tiedä mihin kumi loppuu ja mistä vanne alkaa. Siinä on oltava jotain kontrastia välissä.Mä en millään haluaisi kokomustia laittaa, kovin tukkoinen lookki tulee alakerrasta. Sais olla valkoista vanteissa ainakin ulkoreunassa.
Juuri näin itsekin näen kun visuaalinen ihminen olen. Eli vanteen ja renkaan välissä olisi hyvä olla edes jotain pientä kontrastia.Joo ne on kyllä melko järkyttävän näköisiä kun jollain on kokomustat vanteet. Vanne näyttää neljä tuumaa pienemmältä kun ei tiedä mihin kumi loppuu ja mistä vanne alkaa. Siinä on oltava jotain kontrastia välissä.
En@Mike Kysäsitkö sieltä Suomen Vannekorjauksesta paljon siellä kustantais vanteiden laitto?