Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarinan opetus onkin se, että sen kaverin pitää oppia olemaan kuuntelematta vain niitä muutamaa negatiivista palautetta, mutta samalla vastaanottaa kasaantuva negatiivinen palaute. Ei sillä ettetkö sä olisi nähdäkseni toiminut aika hyvin kyseisellä tavalla, mutta ne yksittäiset valittajat jää myös painamaan sun mieltä.Sitten kun se kaveri on perustanut 50 ravintolaa ja aina toistuu sama juttu, niin ehkä sitä alkaa vituttamaan ne muutamat suolasta valittajat.
Metsään mennään. Mä katsos pidän keskusteluforumia. Otetaan jonkun kisaajan ketju jossa itse kisaaja ei edes kirjoita, onko sun mielestä jotenkin ok, että sitten minä vain katselen kun dissaaminen alkaa ja annan olla? Sitten kun sen annetaan vain olla, se leviää seuraavaan ketjuun ja samat tyypit menee sinne. Mun mielestä äärimmäisen kiero ajattelutapa, joka ultimaalisesti johtaa ylilaudan tasoiseen paskaan jossa ei kenestäkään ole sanaakaan postiviista. Mutta joo, aika selvä trendi se on, että pelkkä paska tuo katsojia, melko turhaan mä taistelen tässä. Pitäisi vain hyväksyä, että negatiivinen kirjoittelu on se juttu ja alkaa varmaan siihen itsekin sitten.mutta samalla vastaanottaa kasaantuva negatiivinen palaute.
Negatiivinen palaute on ennemminkin sellaista rakentavaa negatiivista. Pelkkään paskan jauhantaan ja vittuiluun pitääkin puuttua. Ei se ole palautetta.Metsään mennään. Mä katsos pidän keskusteluforumia. Otetaan jonkun kisaajan ketju jossa itse kisaaja ei edes kirjoita, onko sun mielestä jotenkin ok, että sitten minä vain katselen kun dissaaminen alkaa ja annan olla? Sitten kun sen annetaan vain olla, se leviää seuraavaan ketjuun ja samat tyypit menee sinne. Mun mielestä äärimmäisen kiero ajattelutapa, joka ultimaalisesti johtaa ylilaudan tasoiseen paskaan jossa ei kenestäkään ole sanaakaan postiviista. Mutta joo, aika selvä trendi se on, että pelkkä paska tuo katsojia, melko turhaan mä taistelen tässä. Pitäisi vain hyväksyä, että negatiivinen kirjoittelu on se juttu ja alkaa varmaan siihen itsekin sitten.
Metsään mennään. Mä katsos pidän keskusteluforumia. Otetaan jonkun kisaajan ketju jossa itse kisaaja ei edes kirjoita, onko sun mielestä jotenkin ok, että sitten minä vain katselen kun dissaaminen alkaa ja annan olla? Sitten kun sen annetaan vain olla, se leviää seuraavaan ketjuun ja samat tyypit menee sinne. Mun mielestä äärimmäisen kiero ajattelutapa, joka ultimaalisesti johtaa ylilaudan tasoiseen paskaan jossa ei kenestäkään ole sanaakaan postiviista. Mutta joo, aika selvä trendi se on, että pelkkä paska tuo katsojia, melko turhaan mä taistelen tässä. Pitäisi vain hyväksyä, että negatiivinen kirjoittelu on se juttu ja alkaa varmaan siihen itsekin sitten.
Tubessa Kenny KO:lla, joka vain levittää paskaa, haukkuu kaikki, juoruilee ja joka ikinen video on hyökkäys jotakin kohtaan, omaa enemmän tilaajia kuin John Meadows, joka jakaa asiallista tietoa.
Kerrotko lisää moderoinnista? Mä voin sitten antaa sulle dataa montako viestiä on deletoitu vaikka viikon aikana. Se on tosi pieni määrä. Miltä osin moderointi on paskaa?Nimenomaan itsellä tulee mieleen negatiivisuus nimenomaan pakkotoistosta, täällä on todella negatiivinen ilmapiiri verrattuna vaikka siihen "paskaan" ylilautaan.Siellä on paskaa mutta täällä äärimmäisen kireä ilmapiiri.Siellä on olematonta moderointi mutta täällä moderointi on nimenomaan paskaa ja aiheuttaa paskan lumipalloefektin, joka ainut kerta.
- Tää Sampsa tais olla Olmalan valmennuksessa? Innolla ootan mitä se Jarno sieltä loihtii! Kireys on varmana tuttua Olmalan laatua
- Jarno Olmala valmentaa kyllä.
- Minkä pitunen kaveri? Jos ei muuta niin tukka on ainakin mintissä.
- Hän näyttää punaisissa vaatteissaan ihan pieneltä joulutontulta.
- Ääh ei vittu mitä paskaa
- Mistä sais sinistä lootuskukkaa? Onko kova steroidi?
- Miten voi elämänkalluus haiskahtaa näin pahasti ennen kuin edes avaa videota...
- Lol. Oon reenannu 8 kk ja vitunpaljon isompi ja vahvempi ku tuo. Vai onko menossa manfitness kisoihi vai mihi???
En mä ajatellutkaan että vastaisit. Tässä taas esimerkki negaamisesta, jota ei perustella mitenkään, kunhan pääsee vain.Nimenomaan itsellä tulee mieleen negatiivisuus nimenomaan pakkotoistosta, täällä on todella negatiivinen ilmapiiri verrattuna vaikka siihen "paskaan" ylilautaan.Siellä on paskaa mutta täällä äärimmäisen kireä ilmapiiri.Siellä on olematonta moderointi mutta täällä moderointi on nimenomaan paskaa ja aiheuttaa paskan lumipalloefektin, joka ainut kerta.
Täältä löytyy heti yksi ostaja "PERSE RUOHOON" pakkotoistopaidalle
Juuei, kyllä se .com siihen kuuluuHävitä toi .com, pakkotoisto riittää kyllä.
Sittenhän se tarkoittaa ihan muuta kuin tätä sivustoa.Hävitä toi .com, pakkotoisto riittää kyllä.
En mä ajatellutkaan että vastaisit. Tässä taas esimerkki negaamisesta, jota ei perustella mitenkään, kunhan pääsee vain.