OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Onko sulla myös elektroninen parkkikiekko käytössä? Ehkä maailman kätevin keksintö. Laitat siitä kerran ajan ja päivämäärän ja liimaat ikkunaan, niin ikinä ei tarvi enää miettiä, että muistitko laittaa parkkikiekon, koska se aktivoituu liiketunnistimella auton pysähtyessä ja laittaa näkyviin oikean parkkikiekkoajan.
image.jpg

Tosi harvoin kylläkään olen kiekkopaikoilla, mutta ei toi tossa haittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka toteuttaisit yksijakoisessa ohjelmassa selkätreenin, kun tarkoitus olisi korjata puolieroja selkälihasten välillä (esim kulmasoutu tangolla, toinen käsi dominoi liikettä), toinen epäkäs on kohollaan ja rinta on reippaasti selkää vahvempi? Itse kuvittelisin, että selkä kaipaisi kovasti paksuntavia liikkeitä.

Jäsenkorjaajallekin olen menossa, mutta on juuri sopivasti lomalla. Kyykyt jäävät ohjelmasta pois, koska kiero hartialinja vie asiaa vain pahemmaksi. Sama maven kans. Varmaan jaloille hetken aikaa askelkyykkyä smithissä ja jalkaprässiä. Samoin leuat jää pois. Rinnalle pitäisi keksi joku fiksu liike, jossa olisi helppo saada aikaan rasitusta, mutta silti olla pahentamatta tätä ongelmaa.

Kuinka toteuttaisit yksijakoisessa ohjelmassa selkätreenin, kun tarkoitus olisi korjata puolieroja selkälihasten välillä (esim kulmasoutu tangolla, toinen käsi dominoi liikettä), toinen epäkäs on kohollaan ja rinta on reippaasti selkää vahvempi? Itse kuvittelisin, että selkä kaipaisi kovasti paksuntavia liikkeitä.

Jäsenkorjaajallekin olen menossa, mutta on juuri sopivasti lomalla. Kyykyt jäävät ohjelmasta pois, koska kiero hartialinja vie asiaa vain pahemmaksi. Sama maven kans. Varmaan jaloille hetken aikaa askelkyykkyä smithissä ja jalkaprässiä. Samoin leuat jää pois. Rinnalle pitäisi keksi joku fiksu liike, jossa olisi helppo saada aikaan rasitusta, mutta silti olla pahentamatta tätä ongelmaa.
Punnerrukset rinnalle yhdellä kädellä esim hammerin koneissa, muutenkin loistava tapa hakea parempaa kohdistettua rasitusta kun ei ole toinen puoli kompensoimassa ja joo, se kompensoi vaikka olisi vapaasti liikkuvat kahvat.

Selälle kanssa sama periaate, että teet mahdollisimman raskaita liikkeitä latsi kerrallaan, jolloin sitä kompensaatiota ei tapahdu. Pitää kuitenkin muistaa, että raskaat yhden käden tukemattomat soudut pitää tehdä tarkkaan, ettei tule kovaa kiertoa ja täten sitten taas sitä toisen puolen rasitusta jos toinen puoli on heikompi. Tämä heikompi puoli sitten ajaa väistämättä kiertoon kroppaa joka vahvistaa sitten toispuoleisesti pitkiä selkälihaksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom