• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kaupunki
Kuopio
En haulla löytänyt, joten Mike muistanko ihan väärin vai kerroitko täällä jossain n pari viikkoa sitten jonkun hyvän pohjetreenin? En muista kenen ketju se oli, mutta jos tunnistat itsesi niin laitatkos sen vielä!

Ei hitto, nyt kukaan ei tajua mitä paidan teksti tarkoittaa ja kaikki nauraa kirjoitusvirhettä.
Eiköhän paitaprinttinä puhekielisenä lauseena "how bad you want IT" ole ihan okei

En varsinaisesti tarkoittanut sita etta kuvaa prosessoitaisiin paljon (itsella on articial intelligence moodi pois paalta P20 Prossa) vaan esim. otin panorama kuvan luurilla ja kameralla ja luuri yhdisti kuvat sata kertaa paremmin kun kamera kun tehoa nitoa ne yhteen on niin paljon enemman. Toinen esimerkki on video jota kannykka stabiloi hiton hyvin lennossa softalla ja kameran video tarisee kasien mukana huomattavasti pahemmin. Kolmas esimerkki on HDR / nightmode moodit jotka toimii hienosti kun prosessointitehoa on paljon.
En tiedä millä kameralla oikeen kuvaat mutta itse en ole vielä sellaiseen nykyaikaiseen järkkäriin törmänny josta ei saisi ulos raaka kuvaa.
Eli ei sen kameran tarvitse mitään panoraaman yhdistämisiä tehdä ne tehdään tietokoneella jälkeenpäin, jossa taas tehoa on juuri niin paljon kun koneella sattuu olemaan, mutta itselläni ainakin rutosti enemmän kuin mitä puhelimessa.

Kännykkä joo stabiloi videota softalla hyvin, mutta monissa kameroissa, sekä linsseissä on nykyään myös vakaimet.

Ja viimeinen esimerkki menee taas metsään koska sitä prosessointi tehoa on edellleen siinä tietokoneessa vitusti enemmän kun luurissa.

@Mike tuossa jo hyvin sanoikin että puhelin vie käytännölllisyydessä kameraa 100-0 mutta kyllä se kamera edelleen vie kuvanlaadussa puhelinta 100-0.

Ei niitä fysiikan lakeja niin vaan pikku prosessoinneilla muuteta. iso kenno=on iso kenno.

Ja mietitäänpä vielä asiaa ihan jo hinnankin kautta.
Puhelin maksaa noin 1000€ ja siitä summasta itse kameraan on panostettu varmaan max 30%.

Hyvä järkkäri hyvällä lasilla maksaa +5000€ ja tuo koko summa on nimen omaan panostettu kameraan.

Miten yli 10* pienemmällä rahallisella panostuksella päästäisiin edes lähelle?

Eroa ei välttämättä heti selvästi huomaa puhelimen pikku näytöltä tihrustaessa. Mutta tulostappa edes A4 kokoisena ”oikea kuva” ja puhelimella otettu kuva, niin ero on jo valtava, ja mitä isompaan kokoon mennään niin sitä suuremmaksi vaan muuttuu.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
En haulla löytänyt, joten Mike muistanko ihan väärin vai kerroitko täällä jossain n pari viikkoa sitten jonkun hyvän pohjetreenin? En muista kenen ketju se oli, mutta jos tunnistat itsesi niin laitatkos sen vielä!
En mä nyt tiedä kelle tää hyvä on, mut ite teen kuitenkin monta kertaa viikossa.

Jalka kerrallaan omalla painolla hyvin puristellen 5x10. Perään heti sitten resteillä ja pakoilla 50 toistoa kahdella jalalla omalla painolla. Saa pistää lisää painoa jos on liian helppoa omalla painolla.

Kaupunki
Oulu
En mä nyt tiedä kelle tää hyvä on, mut ite teen kuitenkin monta kertaa viikossa.

Jalka kerrallaan omalla painolla hyvin puristellen 5x10. Perään heti sitten resteillä ja pakoilla 50 toistoa kahdella jalalla omalla painolla. Saa pistää lisää painoa jos on liian helppoa omalla painolla.
Toi yhen jalan omalla painolla on kova!

Tämä voisi olla kanssa ihan kokeilemisen arvoinen metodi jos kehitys on tyssännyt:
The Answer for Massive Calves | T Nation

Pähkinänkuoressa: 100 toistoa omalla painolla, tempo 2:0:2:2 (kahden sekunnin negatiivinen, kahden sekunnin konsentrinen, kahden sekunnin supistus, ei taukoa alhaalla). Joka päivä tuota kunnes se sata toistoa menee rikki, ja sitten voi heittää lisäpainoa päälle. Noin kuukausi olisi hyvä tehdä tuota

Muistaakseni joku täällä testasi tuota, ja totesi, notta kivaa on

Disclaimer: en ole kokeillut itse

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tämä voisi olla kanssa ihan kokeilemisen arvoinen metodi jos kehitys on tyssännyt:
The Answer for Massive Calves | T Nation

Pähkinänkuoressa: 100 toistoa omalla painolla, tempo 2:0:2:2 (kahden sekunnin negatiivinen, kahden sekunnin konsentrinen, kahden sekunnin supistus, ei taukoa alhaalla). Joka päivä tuota kunnes se sata toistoa menee rikki, ja sitten voi heittää lisäpainoa päälle. Noin kuukausi olisi hyvä tehdä tuota

Muistaakseni joku täällä testasi tuota, ja totesi, notta kivaa on

Disclaimer: en ole kokeillut itse
Noi on todella mukavia tehdä, joissa on joku selkeä maali.