OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mitä ihmiset tekee kännyköillä? Mietin sitä kun käytän n 100e samsungin ja se toimii erittäin hyvin. Siis pystyy surffaamaan netissä ihan hyvin vaikka näyttö sais olla isompi. Onko mitään järkeä ostaa 1000 iphone tai vastaava? Ymmärtääkseni kamera on parempi ja enemmän muistia..en ole ymmärtäny enkä tutkinut asiaa

Itellä ainakin iso osa normaalielämän toimista tapahtuu kännykällä. Pakettien seuranta ja nouto, matkaliput, ajokortti, pankkiasiat, kassalla maksu, jonka lisäksi tietysti normaalit toimet - yhteydenpidot, kuvaus, some, netin selaus, musiikin ja podcastien kuuntelu, navigointi, urheilutrackerit... Nykyajan keskisarjan puhelimet ovat jo erittäin hyvä, jotka varmasti riittää tähän tarkoitukseen vallan mainiosti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä ainakin iso osa normaalielämän toimista tapahtuu kännykällä. Pakettien seuranta ja nouto, matkaliput, ajokortti, pankkiasiat, kassalla maksu, jonka lisäksi tietysti normaalit toimet - yhteydenpidot, kuvaus, some, netin selaus, musiikin ja podcastien kuuntelu, navigointi, urheilutrackerit... Nykyajan keskisarjan puhelimet ovat jo erittäin hyvä, jotka varmasti riittää tähän tarkoitukseen vallan mainiosti.
Joo sama juttu. Kokelin siskon kännykkää joku 800e puhelin en muista mallia ja ihmettelin että tässäkö kaikki. Miksi tämä maksaa 5 kertaa enemmän..

Joo sama juttu. Kokelin siskon kännykkää joku 800e puhelin en muista mallia ja ihmettelin että tässäkö kaikki. Miksi tämä maksaa 5 kertaa enemmän..
Nimenomaan.200 - 300e saa jo sellaisen että tekee nuo kaikki vaivatta. Joissain jopa ihan hyvä kamerakin.
Sitten jos siihen kameraan on obsessio niin joutuu valitettavan paljon maksaan tai ostaa erillisen vehkeen sitä varten

Kyllä Applessakin on omat onglemansa akun kanssa ollut, mutta ne nyt on korjattu onneksi. Kaikissa puhelimissa on vikoja ja feeluja, eikä noi muut sen huonompia ole. Apple vain tekee ton ekosysteemin niin perkeleen hyvin laitteiden kesken, että se ainakin itsellä on negatiivisestikin ajateltuna koukku käyttää Applea.

Juuri näin.

Jos pitäisi valita minkä puhelimen ottaisin pelkästään sillä perusteella että se olisi yksi yksittäinen laite, valinta todennäköisesti olisi joku Android luuri.
Mutta kun käytössä on puhelin, tabletti ja tietokone niin valinta on ehdottomasti Apple.

Laitteiden toimiminen yhdessä on vaan aivan ylivoimainen verrattuna muihin.

Tää iphone 7 on ainekin alkanu hidasteleen. Onhan tää koht jo 3 vai 4 vuotta vanha. Josko sitä syksyllä tulis joku uus malli ni vois päivittää seuraavaan vaikka rapiat tonnin maksaaki. Ihan yks ja sama.

Itsekin olen aiemmin maksanut puhelimesta korkeintaan 400 euroa, mutta Huawei P30 Pron kamera sai sellaista kehua, jotta sorruin ja ostin sen. Ja onhan tämä aivan mahtava luuri: toimii nopeasti, loistava akkukesto, supernopea lataus, erinomainen näyttö ja kamera on ylivoimaisesti paras nykyluureista. Jos minulla ei olisi käyttöä puhelimen kameralle, niin olisin tietenkin ostanut halvemman puhelimen.

Itsekin olen aiemmin maksanut puhelimesta korkeintaan 400 euroa, mutta Huawei P30 Pron kamera sai sellaista kehua, jotta sorruin ja ostin sen. Ja onhan tämä aivan mahtava luuri: toimii nopeasti, loistava akkukesto, supernopea lataus, erinomainen näyttö ja kamera on ylivoimaisesti paras nykyluureista. Jos minulla ei olisi käyttöä puhelimen kameralle, niin olisin tietenkin ostanut halvemman puhelimen.

3 viime puhelinta ollut Huawei, hinta / laatu kohtaa omasta mielestä hyvin.

Tulin tänne vain sanomaan kun moni kehuu puhelimiaan niin itse olen omistanut 2 iphonea vuodesta 2012 julkaistun 5 ja nyt SE. Yhteis hintaan olisiko joku 900€ yhdellä akun vaihdolla. Ehkä sanoo samsung ja huowei pojille jotain laadusta.. ja jos joku haluaa niin ton vitosen voin 10€+postit laittaa toimivuustakuulla..

Edit: SE 8kk vanha

Tulin tänne vain sanomaan kun moni kehuu puhelimiaan niin itse olen omistanut 2 iphonea vuodesta 2012 julkaistun 5 ja nyt SE. Yhteis hintaan olisiko joku 900€ yhdellä akun vaihdolla. Ehkä sanoo samsung ja huowei pojille jotain laadusta.. ja jos joku haluaa niin ton vitosen voin 10€+postit laittaa toimivuustakuulla..

Miten tätä ajetaan? En löydä privan lähetystä, joko meni luuri, otan jos ei menny

Ei sano kyllä yhtään mitään. Minulla on ollut Huawein lisäksi Nokiaa, Samsungia, Sonya ja LG:tä, eikä yksikään ole hajonnut eikä yhteenkään ole tarvinnut vaihtaa akkua. Samsunginkin heitin vahingossa tiiliseinään ja kulmaan tuli vain pieni naarmu ja näyttö säilyi ehjänä.

PC ei koskaan ole vastannut Maccia, eikä tule koskaan vastaamaan.

Ostit Audin etkä BMW, koska halusit Audin. Ostat Mac etkä PC, koska haluat Macin. Turha sitä on sen enempää alkaa perustelemaan. Ihan normaalia merkkiuskovaisuutta.

Teetkö Mike suorin jaloin mavee? Tangolla tai käsipainoilla?
Mikä on sun mielestä kuningasliike takareisille?
En tee vetoja reisille kun niin paljon kyykkään ja teen soutuja, että ei siihen enää viitsi ottaa alaselkään lisää rasitusta. Suorinjaloin mave on kuitenkin yksi tehokkaimmista takareisiliikkeistä ylipäätänsä.

Juuri näin.

Jos pitäisi valita minkä puhelimen ottaisin pelkästään sillä perusteella että se olisi yksi yksittäinen laite, valinta todennäköisesti olisi joku Android luuri.
Mutta kun käytössä on puhelin, tabletti ja tietokone niin valinta on ehdottomasti Apple.

Laitteiden toimiminen yhdessä on vaan aivan ylivoimainen verrattuna muihin.
Keskustelin juuri kaverin kanssa hyvässä hengessä mitä sen Applen laitteilla voi tehdä mitä mun Windows - Android - Samsungin tv -kombolla ei voi tehdä. Sieltä löytyi tekstin kopioiminen laitteelta toiseen ihan kopioi - liitä systeemillä. En kyllä tiedä saako sen Androidilla toimimaan kun ei ole tullut kyseinen edes mieleen, vaikka toisinaan se olisi kyllä ollut ihan näppärä. Applen kunniaksi mainittakoon, että sen laitteissa nämä on sisäänrakennettuna, jos parin sovelluksen lataaminen nyt sitten on hirveä vaiva. Mutta toimii se toisinpäinkin. Mun Oneplus jakaa kuvia, videoita ja musiikkia, tai peilaa vaikka näytön telkkarin kanssa. Apple vaatii siihen erillisen lisälaitteen, Apple TV:n.

Haluatko kertoa hölmölle kuinka tuo toteutetaan? Vai ootko vaan ottanu kuvan siitä :D

Kappas, nyt oli taas auennut lisää paikkoja betaan. Tai ehkä se on nyt rajoittamaton.
Viimeeksi kun kattelin oli beta täynnä.

Noh, nyt on mobiiliajokortti.

Ehkä eniten hämmentää se, että siihen tuli eri kuva kuin omassa fyysisessä ajokorttissa.
Ei mitään käryä mihin tommonen kuva on edes otettu, näyttää jopa vanhemmalta kuvalta kuin mikä on ajokortissa. Ihan kauhee. :ROFLMAO:

Ei ne applrn tuotteet mitään suuria tunteita herätä muissa kuin fanipojissa. Muut sitten naureskelevat niille fanipojille ja ihmettelevät sitä kuinka apinaa koijataan. Sitten fanipojat ajattelevat sen niin, että muut ovat vain kateellisia ja, että apple aiheuttaa suuria tunteita. Se on just se mikä ehkä aiheuttaa niitä tunteita, siis ne fanipoikien kuvitelmat, ei ne tuotteet. Tuota ekosysteemiasiaa on huudeltu varmaan jo 15 vuotta. Varmaan yli puolet siitäkin ajasta androidit ovat toimineet ekosysteemin sihteen paremmin kuin apple, kun laitteet eivät ole sidottuina toisiinsa. Voit mennä kaverin luo ja näyttää kuvia, peilata näyttöä yms. oli kaverilla mikä merkkinen tv tahansa. Esim. IPhonella se ei onnistu kuin vain toisen fanipojan luona.

Mike, sitten joskus jos siirryt pc-maailmaan niin muista nyt tämä ehdottomuutesi taas ja nämä vertailut golfin ja bugatin välillä.

Ei ne applrn tuotteet mitään suuria tunteita herätä muissa kuin fanipojissa. Muut sitten naureskelevat niille fanipojille ja ihmettelevät sitä kuinka apinaa koijataan. Sitten fanipojat ajattelevat sen niin, että muut ovat vain kateellisia ja, että apple aiheuttaa suuria tunteita. Se on just se mikä ehkä aiheuttaa niitä tunteita, siis ne fanipoikien kuvitelmat, ei ne tuotteet. Tuota ekosysteemiasiaa on huudeltu varmaan jo 15 vuotta. Varmaan yli puolet siitäkin ajasta androidit ovat toimineet ekosysteemin sihteen paremmin kuin apple, kun laitteet eivät ole sidottuina toisiinsa. Voit mennä kaverin luo ja näyttää kuvia, peilata näyttöä yms. oli kaverilla mikä merkkinen tv tahansa. Esim. IPhonella se ei onnistu kuin vain toisen fanipojan luona.

Mike, sitten joskus jos siirryt pc-maailmaan niin muista nyt tämä ehdottomuutesi taas ja nämä vertailut golfin ja bugatin välillä.
Haha. Mikähän siinä sitten on et joka helvetin foorumilla / keskustelu ketjuissa alkaa sama itku aina ensimmäisten kommentoijien kesken kuinka Apple on paska ei kestä akku ei tee sitä ei tee tätä on kallis on sitä ja tätä ei kestä tiputtaa talon katolta eikä ajaa autolla yli. Kunnes paikalle saapuu pari Apple fania ja alkaa puolusteleen. Mitä tuo on jos ei tunteita?

Huhtis kuinka paljon kokemusta ylipäätään Applen tuotteista? Millä muulla valmistajalla ekosysteemi on samalla tasolla?

Oon striimannut jonkun tuhat tuntia Windowsin puolella, eikä hirveetä hinkua sinne kyllä ole. Harmi kun Streamlabs ei saa aikaiseksi Applelle sitä softaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom