OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Muistakaa nyt hyvät ihmiset, uutta Maccia ei todellakaan ole pakko ostaa. Ja kummallisinta on se, että ne joilla ei koskaan ole Maccia ollut, eivätkä tule ostamaan, ovat AINA valittamassa siitä. Ihan sama mitä se julkaisee, niin etsitään netti läpitte joku mahdoton ja mahdollinen vaihtoehto. Oli puhelin, läppäri, pöytäkone tai mikä tahansa. Sitten se on Apple versus maailman kaikki valmistajat. Sitten sieltä löydetään yksi ja sen mukaan sitten taas Applen tekele on paskin missään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistakaa nyt hyvät ihmiset, uutta Maccia ei todellakaan ole pakko ostaa. Ja kummallisinta on se, että ne joilla ei koskaan ole Maccia ollut, eivätkä tule ostamaan, ovat AINA valittamassa siitä. Ihan sama mitä se julkaisee, niin etsitään netti läpitte joku mahdoton ja mahdollinen vaihtoehto. Oli puhelin, läppäri, pöytäkone tai mikä tahansa. Sitten se on Apple versus maailman kaikki valmistajat. Sitten sieltä löydetään yksi ja sen mukaan sitten taas Applen tekele on paskin missään.
Ja mä sanon että mun kirjoitukset ei liittyny noihin koneisiin mitenkään, kunha autovertaukseen otin kantaa :LOL: Jokainen saa mun mielestä ostaa mitä tahansa, oli sitten vieressä ale tuote tai kalliimpi

Se on kyllä jännä juttu miten Apple herättää ihmisissä niin helvetisti tunteita puolesta ja vastaan. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja niille jotka suorastaan vihaa Applen tuotteita tai vaikka ei vihaa niin ei ikinä ostais. Itse aikoinaan lähdin Applen kelkkaan eikä ole tarvinu katua päivääkään päätöstä ja löytyy myös uusiakin win koneita taloudesta. Omassa käytössä kaikki laitteet Applen ja onhan tuo kokonaisuus ihan eri luokkaa kuin muilla valmistajilla.

Omassa käytössä kaikki laitteet Applen ja onhan tuo kokonaisuus ihan eri luokkaa kuin muilla valmistajilla.

Makukysymyksia. iPhone mulla oli pari vuotta mutta kun vaihdoin Samsungiin, ei ole ollut ikava takaisin Apple luuriin. Toissa mulla on seka PC ja MAC ja tykkaan PC:sta enemman, vaikka MACissa ei mitaan vikaa olekaan. iPhone mulla on myoskin testaamista varten eli kaikkia kaytan yhta aikaa.

Autolla liikutaan ihmisten ilmoilla nii luonnollisesti valitaan sitä hienompaa jos on varaa, mutta monilla varmaa hälläväliä koneen kanssa kun se on piilossa sielä kotinurkassa

Makukysymyksia. iPhone mulla oli pari vuotta mutta kun vaihdoin Samsungiin, ei ole ollut ikava takaisin Apple luuriin. Toissa mulla on seka PC ja MAC ja tykkaan PC:sta enemman, vaikka MACissa ei mitaan vikaa olekaan. iPhone mulla on myoskin testaamista varten eli kaikkia kaytan yhta aikaa.

Nimenomaan se on monelle makukysymys. Itellä ollut myös anteroluureja mutta ihmeitä pitää tapahtua jos sellaiseen vielä joskus takaisin vaihtaisin. Apple brändinä varmaan yksi suurimpia tunteiden herättäjiä maailmassa joko ollaan puolella tai vastaan. Aina kun jotain julkistetaan on joka puolella itkua kuinka kalliita kaikki Applen tuotteet on, onneksi niitä ei ole kenenkään pakko ostaa.

itkua kuinka kalliita kaikki Applen tuotteet on, onneksi niitä ei ole kenenkään pakko ostaa.

Köyhillehän ne on kalliita ja muille ihan samanhintasia vaa. Ps. enneku kukaa suuttuu nii minäki elän työttömyysturvalla ja toimeentulotuella, suuttuukaa mielummi siitä. Toisaalta oon opiskellu työkkärintuen eteen ja jos valtio tämän kaiken mahdollistaa niin siirtäkää mahdollinen vihanne sitten sinne. Pääasia ettei se viha patoutuis nyt sisällä

Mulla oli iPhone vuodesta 2010 vuoteen 2017, ja en vaihtaisi enää edes ilmaiseksi iPhoneen. Sen sijaan Windows-konetta ei tule ikinä tähän taloon näin 9 vuoden mäcceilyn jälkeen.

Mua naurattaa jalustan hinnasta syntynyt meteli. Se jalustahan on superhyvä, kevyt liikutella ja erittäin konfiguroitava.

Eihän sitä näyttöä osta kuin ammattilaiset työntekoon. Siinä kun laskee tuolin, pöydän, työhuoneen, koneen ja näytön mukaan niin tonni supernäytönjalasta on tippa meressä. Varsinkin jos sen ansiosta työteho paranee edes vähän tai saa niskavaivoja välteltyä.

Ja onko pakko laittaa Applen oma? Niiden monitorijalka on vähän hifimpi versio, ei mikään tavis mountti. Maksaakin sitten mekaniikan takia enemmän.
Puolella hinnalla saat `88 XR1 fiestan. sen koneen ja tasauspyörästön kun levität työpöydälles, nii siinä on "hifimpää mekaniikkaa" kaupan päälle saat sen sen ruosteisen kopan.

Kyllä pitää olla ostajalla päässä muutakin kuin kusta, jos jostain vitun lampunvarresta tonnin maksaa. Hifimpää mekaniikkaa LOL

Ostan heti jonkun Applen ylihintaisen tuotteen ja pääsen Bugattimiesten kerhoon. Laittakaa nyt vittu valoja päälle! Ite elvistelin veljeltä lainatulla iphonella helsinki-vantaan lentokentällä enkä edes loungeen päässy. Pakko ostaa Bugatti seuraavaksi...

Itsellä on liuta Applen tuotteita käytössä ja ei ole mitään valittamista. Käyttökokemus paranee vain, mitä enemmän saman ekosysteemin laitteita löytyy. Jos joku yksittäinen killer-tuote pitäisi valita niin tableteissa iPad:it on ihan omaa luokkaansa.

Itselläkin tällä hetkellä iphone 8 käytössä ja on kyllä hyvä ollut. Kun vertaa Honor 8 (mikä minulla oli ennen iphonea) niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Honor alkoi jo 3 kuukauden jälkeen olla hidas ja esimerkiksi akku saattoi yhtäkkiä vähentyä 20%:sta nollaan. Iphonen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Androideihin en vaihda enää koskaan.

Itselläkin tällä hetkellä iphone 8 käytössä ja on kyllä hyvä ollut. Kun vertaa Honor 8 (mikä minulla oli ennen iphonea) niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Honor alkoi jo 3 kuukauden jälkeen olla hidas ja esimerkiksi akku saattoi yhtäkkiä vähentyä 20%:sta nollaan. Iphonen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Androideihin en vaihda enää koskaan.
Kyllä Applessakin on omat onglemansa akun kanssa ollut, mutta ne nyt on korjattu onneksi. Kaikissa puhelimissa on vikoja ja feeluja, eikä noi muut sen huonompia ole. Apple vain tekee ton ekosysteemin niin perkeleen hyvin laitteiden kesken, että se ainakin itsellä on negatiivisestikin ajateltuna koukku käyttää Applea.

Mitä ihmiset tekee kännyköillä? Mietin sitä kun käytän n 100e samsungin ja se toimii erittäin hyvin. Siis pystyy surffaamaan netissä ihan hyvin vaikka näyttö sais olla isompi. Onko mitään järkeä ostaa 1000 iphone tai vastaava? Ymmärtääkseni kamera on parempi ja enemmän muistia..en ole ymmärtäny enkä tutkinut asiaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom