OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä muuta tuo applen monitorijalka tarjoaa perus pysty ja kiertosäädön lisäksi?
Varmaan pari extra omena-logoa, kiertosäätökin on varmaan vaan vastapäivään koska ei kenenkään tarttee kääntää myötäpäivään kun saman asian tekee kääntämällä vastapäivään! Applen tuntien siihen näyttöön nimenomaan ei saa mitään muuta jalkaa kiinni kuin tuommonen Ijalka.

No eikö toi sinusta oo huvittavaa? 1000 € on kuitenkin aika paljon rahaa tai ainakin meille tavallisille kuolevaisille.
Ei kai noita kukaan kuluttaja kuitenkaan osta, varmaan ammattikäyttöön menevät suurin osa. Jos rikkaat fanipojat ovatkin lompakko auki, niin johonkin typerään ne joka tapauksessa rahansa heittäisivät.
Ja melko nerokas markkinointikikka jälleen Applelta hinnoitella tavaraa noin, kun kaikki puhuvat tuotteesta ja sen älyvapaasta hinnasta, ja ylipäätään Applesta

No eikö toi sinusta oo huvittavaa? 1000 € on kuitenkin aika paljon rahaa tai ainakin meille tavallisille kuolevaisille.
No kuka pakottaa laittaan sitä? Oletko sä itkemässä Veyronin vanteiden hinnoista? EN tajua tota vitun määkimistä.

1500hp Golf vs. Chiron. get the point?

se-image-4d7e0aefef47f54a3b7f7c4c8d619141.jpg
1300-hp-vw-golf-mk-ii-humiliates-1500-hp-lamborghini-aventador-in-1-2-mile-run-118078_1.jpg

On muute nätti auto tuo Bugatti
On, mutta naurettava hinta ja fanboyt vain ostaa. Jaa vielä kun pitää renkaat vaihtaa, niin maksaa 20 tonnia kierros. Ja huollot sairasta kusetusta. Virittämällä saa yhtä tehokkaan Golffin paljon halvemmalla.

Ei noi urheiluautotkaan mitä tahansa kestä.. Jos niillä vedetään samalla lailla kuin itse rakennetuilla niin kyllä niistäkin saadaan kiertokanget lentämään lohkosta läpi.

Ei noi urheiluautotkaan mitä tahansa kestä.. Jos niillä vedetään samalla lailla kuin itse rakennetuilla niin kyllä niistäkin saadaan kiertokanget lentämään lohkosta läpi.
Eikä pysty itse vaihtamaan, ihan paska koko auto.

Eikä pysty itse vaihtamaan, ihan paska koko auto.
Noo en tiedä jos piruuttaan ovat jotkut bugatti kannat pultteihin laittaneet niin ei välttämättä onnistukaan :LOL:

Pointti vaan oli että yleensä noilla urheiluautoilla ajetaan aika maltilla, tietty välillä pikku kiihdyttelyt mutta tehon takia sitä poljinta ei tartte lattiaan asti lyödä. Eikä niitä radallakaan huudateta rajoitinta vasten. Mikä on mun mielestä fiksua.

Ei noista itse rakennetuista "pommeista" tosiaankaan vastaavia saa mutta kokeneiden kavereiden avustuksella saadaan rakennettua se auto ja moottori juuri itselle sopivaksi. Ja se kampiakseli vaihtuu yllättävän rivakkaan kun sen koneen on pari kertaa avannut :LOL:

On, mutta naurettava hinta ja fanboyt vain ostaa. Jaa vielä kun pitää renkaat vaihtaa, niin maksaa 20 tonnia kierros. Ja huollot sairasta kusetusta. Virittämällä saa yhtä tehokkaan Golffin paljon halvemmalla.

Jep. Miksi ei voi kuluttaja ystävällistä tehä kerta normi autonki saa virittämällä samaa kuosii??

En ole teidän mihinkään vitun nörtti keskusteluihin osallistunut

Vitun nörtti keskustelut :D Lähtökohtasesti kaikki netissä tapahtuva on nörttikeskustelua ku tosimiehet on raksalla tai metässä kaatamassa puita ja porisevat siellä niinku normaalit ihimiset kasvotusten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom