OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

No miksei kameralle ole nappia, ai niin, swipe on parempi. Mutta sitten toisaalla se ei olekaan parempi. Miten nyt sattuu epäloogisesti olemaankin, niin android-mies ei luovuta. Vaikka perseeseen asti pitäis kurottaa, niin se on yhtäkkiä luonnollista. Oikeesti, päätä nyt, nappi vai ei?
Sun pitää kyllä tosiaan olla oikein kunnon fanboy. Mä yritän keskustella asiasta fiksusti ilman tunteita, mutta sulla menee kuppi nurin. Mä en väitä että toinen on toista parempi. Väitän ainostaan, että se on parempi mihin on tottunut. Ja sitä tottumustakin voi vaihtaa. Se on niin monta kertaa nähty.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sun pitää kyllä tosiaan olla oikein kunnon fanboy. Mä yritän keskustella asiasta fiksusti ilman tunteita, mutta sulla menee kuppi nurin. Mä en väitä että toinen on toista parempi. Väitän ainostaan, että se on parempi mihin on tottunut. Ja sitä tottumustakin voi vaihtaa. Se on niin monta kertaa nähty.
Juurikin näin. Ja jos on tarpeeksi kauan yhdellä tapaa tehnyt, ei välttämättä kunnolla totu muuhun. Kuten jo sanonut itseltä löytyy sitä Android taustaa 10v ja sen lisäksi 2v käyttänyt rinnalla applea, eikä se vaan maistu eikä suju vieläkään.

Sun tottuminen ei tee laitteesta universaalisti parempaa. Jatka sinä vihaamista, mä fanitan kun se ottaa niin koville teillä hatereilla.

Päätä nyt, onko se swipe parempi vai ei? Toisalla se on parempi ja jos androidissa ei ole, niin sitten yhtäkkiä se ei olekaan parempi. Kukas tässä fanittaa oikeesti?

Juurikin näin. Ja jos on tarpeeksi kauan yhdellä tapaa tehnyt, ei välttämättä kunnolla totu muuhun. Kuten jo sanonut itseltä löytyy sitä Android taustaa 10v ja sen lisäksi 2v käyttänyt rinnalla applea, eikä se vaan maistu eikä suju vieläkään.
Mä olen töiden puolesta käyttänyt kolmea eri 3D-suunnitteluohjelmaa ja aina se viimeinen tuntuu parhaalta kun sitä on oppinut käyttämään. Kaksi kuukautta sitten en tykännyt tummasta oluesta, mutta opin juomaan sitä puolivahingossa ja nykyään suorastaan nautin siitä. Oletteko nähneet Toyota Priuksen mittariston? Todella outo ja niin erilainen kuin missään muussa, että eihän sillä osaa edes ajaa. Olen omistanut sellaisen nyt pari vuotta ja huomasin hyvin pian, että se on paras mittaristo mitä on ikinä tehty. En haluaisi vaihtaa enää normaaliin viisarimalliin.

Sun tottuminen ei tee laitteesta universaalisti parempaa. Jatka sinä vihaamista, mä fanitan kun se ottaa niin koville teillä hatereilla.

Päätä nyt, onko se swipe parempi vai ei? Toisalla se on parempi ja jos androidissa ei ole, niin sitten yhtäkkiä se ei olekaan parempi. Kukas tässä fanittaa oikeesti?
Katsopas nyt niitä viestejä. Näytä mulle nyt edes kohta mistä saat sen kuvan, että vihaan Applea. Ja näytä se kohta missä väitän, että nappi on absoluuttisesti parempi kuin pyyhkäisy. Sen jälkeen keksi joku tapa osoittaa aukottomasti, että pyyhkäisy on universaalisti parempi, niin jatketaan sitten. Se, että sun mielestä se on parempi, ei tee sun laitteesta universaalisti parempaa.

Ja jos oikein tarkkaan katsot sitä Instagramiin viittaavaa tekstiä, niin en sanonut, että swipe on siinä parempi. Sanoin päinvastoin, että mä en tee sillä mitään. En edes käytä kameraa IG:n kautta. Teen aina vaikeammalla tavalla, eli otan kuvan puhelimen kamerasovelluksella ja jaan sen sen jälkeen Instaan. Mä vain olen tottunut tekemään niin.

Ei saatana, ei kyllä ylilaudan pojat ole näköjään yhtään väärässä siinä minkälainen spede tätä forumia ylläpitää :woot:

Eikö se nyt ole silloin paras mikä itselle tuntuu parhaalta, oli se sitten mikä käyttis tai luuri tahansa? Tuskin tähän on mitään oikeaa tai väärää vastausta.

Tasan siinä vaiheessa paljastuu vihaaja kun alkaa fanboy-jutut.
Niin, sun omassa päässä. Kuule, Mike, kaikki ihmiset ei ole sua vastaan, vaikka susta joskus siltä tuntuu. Se ajatus tulee sun omasta päästä. Ihan oikeasti mä olen liikkeellä ihan vilpittömin mielin. Oikeastaan harvinaisen puolueettomasti, koska en oikeasti vihaa Applea, mutta en myöskään fanita Androidia.

Niin, sun omassa päässä. Kuule, Mike, kaikki ihmiset ei ole sua vastaan, vaikka susta joskus siltä tuntuu. Se ajatus tulee sun omasta päästä. Ihan oikeasti mä olen liikkeellä ihan vilpittömin mielin. Oikeastaan harvinaisen puolueettomasti, koska en oikeasti vihaa Applea, mutta en myöskään fanita Androidia.
No koitetaas näin päin. OIenko minä tuolla ketjussa valittamassa aina kun tulee uusi puhelin?
Android - puhelimet ja softat | Pakkotoisto.com

En ole, mutta jostain syystä android-miehet ovat aina paikalla kun Apple jotain julkaisee.

No koitetaas näin päin. OIenko minä tuolla ketjussa valittamassa aina kun tulee uusi puhelin?
Android - puhelimet ja softat | Pakkotoisto.com

En ole, mutta jostain syystä android-miehet ovat aina paikalla kun Apple jotain julkaisee.
No älä silti mua siitä syytä. En mä ole ollut siellä kitisemässä. Ehkä sun pitäisi antaa näiden juttujen tulla ja mennä eikä heittää lisää bensaa liekkeihin. Mullakin on se paha tapa, että tartun välillä liian kärkkäästi joihinkin asioihin ja jään väittelemään niistä, mutta se on oikeasti hiton kuluttavaa. Sitä yrittääkin sivuuttaa suurimman osan asioista ja olla vastaamatta.

No älä silti mua siitä syytä. En mä ole ollut siellä kitisemässä. Ehkä sun pitäisi antaa näiden juttujen tulla ja mennä eikä heittää lisää bensaa liekkeihin. Mullakin on se paha tapa, että tartun välillä liian kärkkäästi joihinkin asioihin ja jään väittelemään niistä, mutta se on oikeasti hiton kuluttavaa. Sitä yrittääkin sivuuttaa suurimman osan asioista ja olla vastaamatta.
No eikös se ole vähän nettiforumien idea, että tapellaan ties mistä? Jos kaikki vain sivuuttais kaiken, niin eihän mistään mitään juttua olisi. Eipä noi kyykytkään mitään keskustelua aiheuta.

Ja niistä puheenollen, saa riittää toi Smolovi, alkaa olemaan semmoista tuskaa kun viime viikon maanantaista lähtien 7 kyykkyä tehnyt. Tänään 170kg 8x4 ja voi elämä mitä tuskaa tensorien kanssa. Ens viikolla vois koittaa sikakyykkyä, että onko siinä nyt eteenpäin menty.

No eikös se ole vähän nettiforumien idea, että tapellaan ties mistä? Jos kaikki vain sivuuttais kaiken, niin eihän mistään mitään juttua olisi. Eipä noi kyykytkään mitään keskustelua aiheuta.

Ja niistä puheenollen, saa riittää toi Smolovi, alkaa olemaan semmoista tuskaa kun viime viikon maanantaista lähtien 7 kyykkyä tehnyt. Tänään 170kg 8x4 ja voi elämä mitä tuskaa tensorien kanssa. Ens viikolla vois koittaa sikakyykkyä, että onko siinä nyt eteenpäin menty.
Ehdottomasti se on idea ja se on hyvä että täällä ei moderoida liian rankalla kädellä. Mutta kuten Kummelissa hyvin sanottiin, niin ei ne karhutkaan koko ajan riehu, ne vetää välillä puolukoita. Pitää yrittää sivuuttaa ne aiheet minkä tietää, että alkaa itseä vituttaan.

Ikävä kuulla, että tuo Smolov jää nyt sitten kesken vaikka koitin sua sen kanssa vähän tsempatakin. Mutta ei sille mitään voi ettei paikat kestä. Turha sitä on väkisin jatkaa tai tulee vielä enemmän sanomista.

Sulla on jäänyt toi levy päälle. Koitas nyt keskustella asiasta, äläkä hoe tota fanipoikajuttua. Samalla kato peiliin että mikäs se sieltä kurkistaa. Ihminen joka vihaa tuotemerkkiä.
Pahoittelen, mutta sitä on vähän pakko toistaa, kun et oikein tunnu ymmärtävän lukemaasi.

Rautalankaa:
1. Huoli pois, en ole haukkunut applea.
2. Olen vain ihmetellyt fanipoikien käytöstä, en siis kritisoinut itse laitetta.
3. Laitteista olen todennut sen, että minä en tykkää käyttää niitä, kun mulla menee hermo niiden toimintojen erilaisuuden vuoksi. Olen sitten vielä erikseen todennut, että ne ovat tottumiskysymyksiä.
4. Fanipoika termiä olen käyttänyt sen vuoksi, koska sillä pyrin erottelemaam "muut" ja "fanipojat". Toinen mahdollinen termi olisi varmaan ollut appleuskovainen tai appleleiriläinen jne. mutta ne tuntuisi vähän keinotekoisilta, koska tuo fanipoika termi on yleisesti käytössä myös täällä pakkotoistolla ja sen perusteella ymmärretään mistä ryhmästä puhutaan.
5. En vihaa tuotemerkkiä. Jos vihaisin, niin hävittäisin ne applen tuottee kotoa. Tykkään vain enemmän käyttää pc:tä ja androidia niiden toiminnallisuuden takia. Edit: siis tarkoitan käyttölogiikkaa ja tiettyjä ratkaisuja jotka sopivat paremmin minulle. En tarkoita että ne ovat universaalisesti parhaita kaikessa mielessä.
6. En yritä kieltää mike sinulta applea tai iPhonea.

Niin ja 7. Olen myös todennut, että nämä keskustelut "herättää tunteita" lähinnä "appleryhmäläisissä". Tämäkin keskustelu o mielestäni sen osoittanut.

Peace and love

Fanipoika termin kayttaminen on typeraa ja turhaa provoamista IMO (ja pojittelu yleensa). Informaatioarvo nolla ja trollipisteita 0/10.

Ehdottomasti se on idea ja se on hyvä että täällä ei moderoida liian rankalla kädellä. Mutta kuten Kummelissa hyvin sanottiin, niin ei ne karhutkaan koko ajan riehu, ne vetää välillä puolukoita. Pitää yrittää sivuuttaa ne aiheet minkä tietää, että alkaa itseä vituttaan.

Ikävä kuulla, että tuo Smolov jää nyt sitten kesken vaikka koitin sua sen kanssa vähän tsempatakin. Mutta ei sille mitään voi ettei paikat kestä. Turha sitä on väkisin jatkaa tai tulee vielä enemmän sanomista.
Harmittaahan se, että kerta toisensa jälkeen joutuu keskeyttämään näitä ohjelmia, mutta rinta kun meni, niin senverran opin ettei kannata liian riskillä vetää.

Mulla oli muutama vuosi sitten niin pahoja TFL-ongelmia, että pöntölle piti istua tähtää ja tipahda -metodilla. Paras venytys noihin on sellainen, jossa kiinnität kuminauhan puolapuihin, otat kiinni ja menet polviltesi. Sitten työnnät lantion eteen ja päästät yläkroppa suorassa itsesi taka-asentoon ja sieltä lihasten ja kuminauhan yhteispelillä ylös ja alas.

Mä olen töiden puolesta käyttänyt kolmea eri 3D-suunnitteluohjelmaa ja aina se viimeinen tuntuu parhaalta kun sitä on oppinut käyttämään. Kaksi kuukautta sitten en tykännyt tummasta oluesta, mutta opin juomaan sitä puolivahingossa ja nykyään suorastaan nautin siitä. Oletteko nähneet Toyota Priuksen mittariston? Todella outo ja niin erilainen kuin missään muussa, että eihän sillä osaa edes ajaa. Olen omistanut sellaisen nyt pari vuotta ja huomasin hyvin pian, että se on paras mittaristo mitä on ikinä tehty. En haluaisi vaihtaa enää normaaliin viisarimalliin.
En tarkoittanut että kaikki erilainen ja uusi on automaattisesti paskea. Moneen asiaan itsekkin tottunut ja paremmaksi todennut. Viimeisimpänä uusi työauto.
IOS en silti ole tottunut/tykästynyt kahdessa vuodessa.

Mulla oli muutama vuosi sitten niin pahoja TFL-ongelmia, että pöntölle piti istua tähtää ja tipahda -metodilla. Paras venytys noihin on sellainen, jossa kiinnität kuminauhan puolapuihin, otat kiinni ja menet polviltesi. Sitten työnnät lantion eteen ja päästät yläkroppa suorassa itsesi taka-asentoon ja sieltä lihasten ja kuminauhan yhteispelillä ylös ja alas.
Oon kuminauhoilla tehnyt tuohon mun tensoriongelmaan kaikkea ja sitten vielä 2 viikkoa taukoa Japanissa. Tuli kuitenkin takaisin kun kyykkytahti on niin kova. Nyt pitää harventaa väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom