Sulla on jäänyt toi levy päälle. Koitas nyt keskustella asiasta, äläkä hoe tota fanipoikajuttua. Samalla kato peiliin että mikäs se sieltä kurkistaa. Ihminen joka vihaa tuotemerkkiä.
Pahoittelen, mutta sitä on vähän pakko toistaa, kun et oikein tunnu ymmärtävän lukemaasi.
Rautalankaa:
1. Huoli pois, en ole haukkunut applea.
2. Olen vain ihmetellyt fanipoikien käytöstä, en siis kritisoinut itse laitetta.
3. Laitteista olen todennut sen, että minä en tykkää käyttää niitä, kun mulla menee hermo niiden toimintojen erilaisuuden vuoksi. Olen sitten vielä erikseen todennut, että ne ovat tottumiskysymyksiä.
4. Fanipoika termiä olen käyttänyt sen vuoksi, koska sillä pyrin erottelemaam "muut" ja "fanipojat". Toinen mahdollinen termi olisi varmaan ollut appleuskovainen tai appleleiriläinen jne. mutta ne tuntuisi vähän keinotekoisilta, koska tuo fanipoika termi on yleisesti käytössä myös täällä pakkotoistolla ja sen perusteella ymmärretään mistä ryhmästä puhutaan.
5. En vihaa tuotemerkkiä. Jos vihaisin, niin hävittäisin ne applen tuottee kotoa. Tykkään vain enemmän käyttää pc:tä ja androidia niiden toiminnallisuuden takia. Edit: siis tarkoitan käyttölogiikkaa ja tiettyjä ratkaisuja jotka sopivat paremmin minulle. En tarkoita että ne ovat universaalisesti parhaita kaikessa mielessä.
6. En yritä kieltää mike sinulta applea tai iPhonea.
Niin ja 7. Olen myös todennut, että nämä keskustelut "herättää tunteita" lähinnä "appleryhmäläisissä". Tämäkin keskustelu o mielestäni sen osoittanut.
Peace and love