Mutta tiede ja käytäntöhän oli ihan eri puusta? Miten tämä tutkimus on nyt hyvä ja joku minkä tuloksesta et henk. koht. tykkää huono?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta tiede ja käytäntöhän oli ihan eri puusta? Miten tämä tutkimus on nyt hyvä ja joku minkä tuloksesta et henk. koht. tykkää huono?
Jukka Backman.Mike kun oot noita kisoja nyt muutamia kuvaillu, niin tuleeko mieleen ketään suomalaista raskaansarjan bodaria joka ois vetäny vaakumin? Oli tuolla Röllin ketjussa puhetta siitä kun Rölli sen veti että ei taida suomalaiset pystyä/tehdä sitä, itse muistelin eka hämärästi Halmoa mutta taisi osottautua vääräksi muistoksi :D
Mä olen aina käyttänyt kahvia, koska sillä on positiivisia vaikutuksia suorituskykyyn, mutta lisäsin määrää kun tuossa sanotaan, että 5-9mg/painokilo. Siksi iso määrä kahvia. Vastaus ei kuitenkaan kelpaa, niin jätetään tähän, vaihda ketjua kiitos.Mutta tiede ja käytäntöhän oli ihan eri puusta? Miten tämä tutkimus on nyt hyvä ja joku minkä tuloksesta et henk. koht. tykkää huono?
Toki kelpaa, ajattelin vain yleisestä näkökulmasta urheilutiedettä kohtaan. Ei siinä, jatketaan harjoituksia.Mä olen aina käyttänyt kahvia, koska sillä on positiivisia vaikutuksia suorituskykyyn, mutta lisäsin määrää kun tuossa sanotaan, että 5-9mg/painokilo. Siksi iso määrä kahvia. Vastaus ei kuitenkaan kelpaa, niin jätetään tähän, vaihda ketjua kiitos.
Kahvi on niin pieni osa kokonaisuutta, että siinä on hyvin helppo itse testata hyvin lyhyessä ajassa vastine. Kun taas yleisesti kaihdan ajatusta, että jätetään esim isossa mittakaavassa treenaamisesta pois määrättyjä merkittäviä osa-alueita tutkimuksen perusteella. Kahvi ei myöskään ole riippuvainen yksilöstä kauheasti, se on stimulantti, joka joko toimii tai sitten tuo huonon olon. Siinä ei ole vaikutusta, että se ei toimisi ollenkaan.Toki kelpaa, ajattelin vain yleisestä näkökulmasta urheilutiedettä kohtaan. Ei siinä, jatketaan harjoituksia.
Mulla kestää mennä 500mg jos teen ton kikan että kesken treenin nappaan 200mg lisää.Toisaalta haittapuolensakin on, itse en pysty kovinkaan paljoa juomaan kofeiinipitoisia juomia kuten vaikka kahvia. Eli kai se on myös osittain yksilöllistä, sopiiko kofeiini vai ei. Liikaa jos juon vaikka kahvia niin menee yö unet, tosin joskus riittää pienikin määrä liian myöhään nautittuna. Sitten sydän tykyttää välillä, hikoiluttaa, närästää jne. Kahvi, energiajuomat ja treenoboosterit toisaalta taitavat sisältää aika paljon kofeiinia riippuen toki merkistä.
Vähän siistiä että joku lähtee funtsimaan tämmöstä ja saa vielä siihen noin monta ihmistä mukaan. Tossa on vasta pieni lista nimiä ketkä Mike arvostaa sun duunia bodauksen eteen. Täältä kanssa iso peukku hyvin tehdystä työstäToni Kataja oli järkännyt mulle lahjan kiitoksena lajin eteen tehdystä hommasta, kuvauksista jne. Tässä iso lista jotka osallistuivat siihen ja kiitos kaikille kovasti.
Kille Kujala
Tero Kivinen
Tiina Kasvi
Aleksi Laajokiki
Juho Kemppainen
Petri Purtilo
Jani Pernell
Ari Kokkonen
Aikku Halmo
Allan Jokinen
Olli Kemppainen
Jooel Vatanen
Kari Kouvalainen
Sampo Kirjovaara
Eeli Halonen
Jutta Larm
Mikko Malinen
Jari Bull Mentula
Pekka Kotipohja
Olli Suominen
Sami Parkkinen
Tiina Vaskelainen
Jerry Virtanen
Toni Kohonenen
Timo Naapila
Jukka Nyyssölä
Jiipee Pulkkinen
Renne Korppila
Ronnie Niemi
Jari Sorsa
Matias Kari
Heidi Sorsa
Arto Vainio
Mikko Silvennoinen
Jari Kirjonen
Minna Pajulahti
Suski Mantila
Matias Niemi
Matti Halonen
Juho Lukula
Matias Mantela
Vertti Harjuniemi
Jarkko Hinkkanen
Hanssi Fell
Janne Randen
Toni Kataja
Julius Rito
Mika Nyyssölä
Satu Kalmi
Antti Halmo
Sami Jaukkuri
Kata Tunturi
Mika Sihvonen
Markku Suonsivu
Marie Silmäri
Jerry Ossi
Jari Laine
Harri Forsberg
Sami Jääskeläinen
Timo Pikkala
Kati Raatikainen
Arto Hurskainen
Pauli Pöyhiä
Jari Veijola
Eveliina Tistelgren
Teemu Niemi
Noora Vainiolta haluamani maalauksen. Saan siis itse päättää kuvan.Ja heräs uteliaisuus, mitä sait lahjaksi ?
Noora Vainiolta haluamani maalauksen. Saan siis itse päättää kuvan.
Olispa Toni ottanut yhteyttä niin olisin varmasti ollut messissä lahjassa!
Siis siihen tottuu ja se on aika läpinäkyvää koska kaikki mitä teen käännetään esim ylilaudalla paskaksi. Miettikää sitä, että se on niin mielisairasta, että sain fitnesstukulta viestiä, että musta on annettu negatiivista palautetta. Ja ylilaudalla Allan Jokisen langassa kehoitettiin laittamaan fitnesstukulle palautetta, että minkälaisia kavereita mulla on. Mun kohdalla tää paska kun ei vain ole sitä huutelua, vaan ihan oikeeta haitantekoa ja liiketoiminnan häiritsemistä. Ja minkä takia? En ymmärrä.Itseäni eniten ihmetyttää, miten olet osannut käsitellä kaikki nämä vuodet fleimaajia, trolleja ja jonneja.
Siis siihen tottuu ja se on aika läpinäkyvää koska kaikki mitä teen käännetään esim ylilaudalla paskaksi. Miettikää sitä, että se on niin mielisairasta, että sain fitnesstukulta viestiä, että musta on annettu negatiivista palautetta. Ja ylilaudalla Allan Jokisen langassa kehoitettiin laittamaan fitnesstukulle palautetta, että minkälaisia kavereita mulla on. Mun kohdalla tää paska kun ei vain ole sitä huutelua, vaan ihan oikeeta haitantekoa ja liiketoiminnan häiritsemistä. Ja minkä takia? En ymmärrä.
No se selitetään sillä, että olen provosoiva, mutta toki se on aika huono peruste vetää homma noin sairaaksi.Toi ois kyllä jännä tietää mikä sussa ton kaike viha aiheuttaa ja mistä/kuka sen on laittanu liikkeelle
No se selitetään sillä, että olen provosoiva, mutta toki se on aika huono peruste vetää homma noin sairaaksi.
Ja minkä takia? En ymmärrä.