OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mike kun oot noita kisoja nyt muutamia kuvaillu, niin tuleeko mieleen ketään suomalaista raskaansarjan bodaria joka ois vetäny vaakumin? Oli tuolla Röllin ketjussa puhetta siitä kun Rölli sen veti että ei taida suomalaiset pystyä/tehdä sitä, itse muistelin eka hämärästi Halmoa mutta taisi osottautua vääräksi muistoksi :D
Jukka Backman.

Mutta tiede ja käytäntöhän oli ihan eri puusta? Miten tämä tutkimus on nyt hyvä ja joku minkä tuloksesta et henk. koht. tykkää huono?
Mä olen aina käyttänyt kahvia, koska sillä on positiivisia vaikutuksia suorituskykyyn, mutta lisäsin määrää kun tuossa sanotaan, että 5-9mg/painokilo. Siksi iso määrä kahvia. Vastaus ei kuitenkaan kelpaa, niin jätetään tähän, vaihda ketjua kiitos.

Mä olen aina käyttänyt kahvia, koska sillä on positiivisia vaikutuksia suorituskykyyn, mutta lisäsin määrää kun tuossa sanotaan, että 5-9mg/painokilo. Siksi iso määrä kahvia. Vastaus ei kuitenkaan kelpaa, niin jätetään tähän, vaihda ketjua kiitos.
Toki kelpaa, ajattelin vain yleisestä näkökulmasta urheilutiedettä kohtaan. Ei siinä, jatketaan harjoituksia.

Toki kelpaa, ajattelin vain yleisestä näkökulmasta urheilutiedettä kohtaan. Ei siinä, jatketaan harjoituksia.
Kahvi on niin pieni osa kokonaisuutta, että siinä on hyvin helppo itse testata hyvin lyhyessä ajassa vastine. Kun taas yleisesti kaihdan ajatusta, että jätetään esim isossa mittakaavassa treenaamisesta pois määrättyjä merkittäviä osa-alueita tutkimuksen perusteella. Kahvi ei myöskään ole riippuvainen yksilöstä kauheasti, se on stimulantti, joka joko toimii tai sitten tuo huonon olon. Siinä ei ole vaikutusta, että se ei toimisi ollenkaan.

Absoluuttisia tieteen juttuja en kyseenalaista, kuten vaikka hiilijhydraattien tominta, keuhkojen toiminta jne. Mutta kyseenalaistan vahvasti rajatulla ryhmällä tehdyt tutkimukset, joissa jokainen on yksilö eikä näin ollen voi verrata ollenkaan isompaan massaan.

Toni Kataja oli järkännyt mulle lahjan kiitoksena lajin eteen tehdystä hommasta, kuvauksista jne. Tässä iso lista jotka osallistuivat siihen ja kiitos kaikille kovasti.

Kille Kujala
Tero Kivinen

Tiina Kasvi
Aleksi Laajokiki

Juho Kemppainen
Petri Purtilo

Jani Pernell
Ari Kokkonen
Aikku Halmo
Allan Jokinen

Olli Kemppainen
Jooel Vatanen

Kari Kouvalainen
Sampo Kirjovaara

Eeli Halonen
Jutta Larm

Mikko Malinen
Jari Bull Mentula

Pekka Kotipohja
Olli Suominen

Sami Parkkinen
Tiina Vaskelainen

Jerry Virtanen
Toni Kohonenen

Timo Naapila
Jukka Nyyssölä

Jiipee Pulkkinen
Renne Korppila

Ronnie Niemi
Jari Sorsa

Matias Kari
Heidi Sorsa

Arto Vainio
Mikko Silvennoinen

Jari Kirjonen
Minna Pajulahti

Suski Mantila
Matias Niemi

Matti Halonen
Juho Lukula

Matias Mantela
Vertti Harjuniemi

Jarkko Hinkkanen
Hanssi Fell
Janne Randen
Toni Kataja

Julius Rito

Mika Nyyssölä

Satu Kalmi

Antti Halmo

Sami Jaukkuri

Kata Tunturi

Mika Sihvonen

Markku Suonsivu

Marie Silmäri

Jerry Ossi

Jari Laine

Harri Forsberg

Sami Jääskeläinen

Timo Pikkala

Kati Raatikainen

Arto Hurskainen

Pauli Pöyhiä

Jari Veijola

Eveliina Tistelgren

Teemu Niemi

Toisaalta haittapuolensakin on, itse en pysty kovinkaan paljoa juomaan kofeiinipitoisia juomia kuten vaikka kahvia. Eli kai se on myös osittain yksilöllistä, sopiiko kofeiini vai ei. Liikaa jos juon vaikka kahvia niin menee yö unet, tosin joskus riittää pienikin määrä liian myöhään nautittuna. Sitten sydän tykyttää välillä, hikoiluttaa, närästää jne. Kahvi, energiajuomat ja treenoboosterit toisaalta taitavat sisältää aika paljon kofeiinia riippuen toki merkistä.

Toisaalta haittapuolensakin on, itse en pysty kovinkaan paljoa juomaan kofeiinipitoisia juomia kuten vaikka kahvia. Eli kai se on myös osittain yksilöllistä, sopiiko kofeiini vai ei. Liikaa jos juon vaikka kahvia niin menee yö unet, tosin joskus riittää pienikin määrä liian myöhään nautittuna. Sitten sydän tykyttää välillä, hikoiluttaa, närästää jne. Kahvi, energiajuomat ja treenoboosterit toisaalta taitavat sisältää aika paljon kofeiinia riippuen toki merkistä.
Mulla kestää mennä 500mg jos teen ton kikan että kesken treenin nappaan 200mg lisää.

Toni Kataja oli järkännyt mulle lahjan kiitoksena lajin eteen tehdystä hommasta, kuvauksista jne. Tässä iso lista jotka osallistuivat siihen ja kiitos kaikille kovasti.

Kille Kujala
Tero Kivinen

Tiina Kasvi
Aleksi Laajokiki

Juho Kemppainen
Petri Purtilo

Jani Pernell
Ari Kokkonen
Aikku Halmo
Allan Jokinen

Olli Kemppainen
Jooel Vatanen

Kari Kouvalainen
Sampo Kirjovaara

Eeli Halonen
Jutta Larm

Mikko Malinen
Jari Bull Mentula

Pekka Kotipohja
Olli Suominen

Sami Parkkinen
Tiina Vaskelainen

Jerry Virtanen
Toni Kohonenen

Timo Naapila
Jukka Nyyssölä

Jiipee Pulkkinen
Renne Korppila

Ronnie Niemi
Jari Sorsa

Matias Kari
Heidi Sorsa

Arto Vainio
Mikko Silvennoinen

Jari Kirjonen
Minna Pajulahti

Suski Mantila
Matias Niemi

Matti Halonen
Juho Lukula

Matias Mantela
Vertti Harjuniemi

Jarkko Hinkkanen
Hanssi Fell
Janne Randen
Toni Kataja

Julius Rito

Mika Nyyssölä

Satu Kalmi

Antti Halmo

Sami Jaukkuri

Kata Tunturi

Mika Sihvonen

Markku Suonsivu

Marie Silmäri

Jerry Ossi

Jari Laine

Harri Forsberg

Sami Jääskeläinen

Timo Pikkala

Kati Raatikainen

Arto Hurskainen

Pauli Pöyhiä

Jari Veijola

Eveliina Tistelgren

Teemu Niemi
Vähän siistiä että joku lähtee funtsimaan tämmöstä ja saa vielä siihen noin monta ihmistä mukaan. Tossa on vasta pieni lista nimiä ketkä Mike arvostaa sun duunia bodauksen eteen. Täältä kanssa iso peukku hyvin tehdystä työstä (y)

Ja heräs uteliaisuus, mitä sait lahjaksi ?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Noora Vainiolta haluamani maalauksen. Saan siis itse päättää kuvan.

Komea lista nimiä eli käytännön koko skenen tunnetut nimet. Kertoo arvostuksesta. Onhan jäbä tehnyt aivan ainutlaatuisen pioneerityön. Rock!

Itseäni eniten ihmetyttää, miten olet osannut käsitellä kaikki nämä vuodet fleimaajia, trolleja ja jonneja.

Itseäni eniten ihmetyttää, miten olet osannut käsitellä kaikki nämä vuodet fleimaajia, trolleja ja jonneja.
Siis siihen tottuu ja se on aika läpinäkyvää koska kaikki mitä teen käännetään esim ylilaudalla paskaksi. Miettikää sitä, että se on niin mielisairasta, että sain fitnesstukulta viestiä, että musta on annettu negatiivista palautetta. Ja ylilaudalla Allan Jokisen langassa kehoitettiin laittamaan fitnesstukulle palautetta, että minkälaisia kavereita mulla on. Mun kohdalla tää paska kun ei vain ole sitä huutelua, vaan ihan oikeeta haitantekoa ja liiketoiminnan häiritsemistä. Ja minkä takia? En ymmärrä.

Siis siihen tottuu ja se on aika läpinäkyvää koska kaikki mitä teen käännetään esim ylilaudalla paskaksi. Miettikää sitä, että se on niin mielisairasta, että sain fitnesstukulta viestiä, että musta on annettu negatiivista palautetta. Ja ylilaudalla Allan Jokisen langassa kehoitettiin laittamaan fitnesstukulle palautetta, että minkälaisia kavereita mulla on. Mun kohdalla tää paska kun ei vain ole sitä huutelua, vaan ihan oikeeta haitantekoa ja liiketoiminnan häiritsemistä. Ja minkä takia? En ymmärrä.

Toi ois kyllä jännä tietää mikä sussa ton kaike viha aiheuttaa ja mistä/kuka sen on laittanu liikkeelle

Toi ois kyllä jännä tietää mikä sussa ton kaike viha aiheuttaa ja mistä/kuka sen on laittanu liikkeelle
No se selitetään sillä, että olen provosoiva, mutta toki se on aika huono peruste vetää homma noin sairaaksi.

Toki siitä tietää menestyneensä kun alkaa saamaan paskaa niskaan. Muista kuitenkin että jokasta Jonnee kohti on aika monta tyyppiä jotka tykkäilee äijän tekemisiä. Toki tässä joukos on paljo niitä joiden mielestä se positiivisen palautteen antaminen on liian homoo ja se jää sitten antamatta. Paskaa on kaikkien sitte niin paljo helpompi jauhaa. Sitte ku löytää samanmielisiä niin aletaan keksiin yhdes jo jotain noin sairasta kiusantekoo. Eipä noita varmaan kovin moni pysty ymmärtämään. Ja en tiedä tarviiko edes.

Hieno ele kuitenkin koko porukalta muistaa jätkää. Pakkiksen suurinta antia nimenomaan se että kilpailijat ja alan toimijat on aktiivisena. Jokos on jotain ideaa lahjan aiheeseen?

No se selitetään sillä, että olen provosoiva, mutta toki se on aika huono peruste vetää homma noin sairaaksi.

No ei pitäs iha pelkkä provo saaha nui pahasti kalsareita vinoo :D Toki yksilöllisyys tulee tässäki ilimi.

Ja minkä takia? En ymmärrä.

Kateus!

Jotkut ihmiset (varsinkin Suomessa) tuntevat/kokevat että toisten menestys on jotenkin heiltä pois.
Jotkut näistä ihmisistä on valmiita menemään jopa niin pitkälle että yritetään häiritä/tuhota menestyneemmän yksilön elämää jotta tunnettaisiin oma olo paremmaksi.

Varmaan jokaisen elämässä menestyneen ihmisen takana riittää niitä kateellisia paskan puhujia.
Sinun kohdallasi tämä korostuu koska olet itse todella aktiivisesti esillä etkä peittele menestystäsi (ja minusta ei myöskään pidä peitellä).

Suositut

Back
Ylös Bottom