Ompa ollu kiva viime aikoina lukia foorumia ku alan ammattilaiset ollu kommentoimassa aktiivisesti ja muutenki pysyny suhteellisen järkevänä kommentointi 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohan niitä tossa käytössä. Laitan nyt vittuillakseni linkit mukaan koska saan niin tehdä.Mike, mitkä on tämänhetkiset lisäravinteet/vitamiinit yms. päivittäisessä käytössä ja kuinka paljon? Myös ajoitus kiinnostaa eli milloin mitäkin ?
En ole, kauramaito vaan on oivallisen makuista. Mulla menee päivittäin jotain määriä kevyttä jäätelöä. Ingmannilla on sitä maitokaakaota ja kevyt-vaniljaa, 4,2g rasvaa.Huomasin et käytät kauramaitoo, niin ootko jättäny kaikki maito tuotteet poissa vai mistä syy vaihokseen?
Mä en jostain syystä kookoksesta pidä, mutta rakkaani vetelee sitä joka helvetin muodossa. Se olis kyllä varsin terveellinen vaihtoehto monessa asiassa.Tykkäätkö kookoksesta? Itse ostin nälissäni Alpron kookosjuomaa (20 kcal/100g) ja jumalauta mitä jumalten nektaria se on.
En itsekään tykännyt siitä nuorempana, mutta eräs kaunis päivä maistoin kookoksella päällystettyä taatelia ja taivaan portit aukesivat enkeleiden laulaessa taustalla - nyt voisin vaikka kylpeä kookosmaidossa.Mä en jostain syystä kookoksesta pidä, mutta rakkaani vetelee sitä joka helvetin muodossa. Se olis kyllä varsin terveellinen vaihtoehto monessa asiassa.
Ne tuunatut taatelit on kyllä hyviä. Niitähän on usealla mausteella.En itsekään tykännyt siitä nuorempana, mutta eräs kaunis päivä maistoin kookoksella päällystettyä taatelia ja taivaan portit aukesivat enkeleiden laulaessa taustalla - nyt voisin vaikka kylpeä kookosmaidossa.
Ihan saatanan hyvää :DAi kauhia se kookos-suklaa, bounty(?). Voiko hirveempää olla!
nyt voisin vaikka kylpeä kookosmaidossa.
Unohdin kreatiinin ja sitruliinimalaatin, lisäsin ne tohon listaan.
Lämmön en ole huomannut nousevan itsellä kuin vain jos sattuu kipeenä olemaan. Lämmönnousu voi olla oire tulehduksestakin, että tarkkana sen kanssa.
Kofeiini on kaveri! Voimaa ja kestävyyttä | Pakkotoisto.comMikäs ajatus tota kofeiinia on noin helvetisti vetää? Itsellä ainakin selkeesti huomaa, että jos tulee jonkun aikaa käytettyä pwo:ta päivittäisen kahvimäärän (2-3 kuppia) lisänä, niin parin viikon päästä ei sillä samalla pwo määrällä ole mitään vastetta. Käytössä ollut mutant madness ja off the hook (josta nyt muutenkaan en huomannut juurikaan hyötyä, vaikka nostin annosmäärät niin ylös että tuli jäätävä kutina ja kihelmöinti kroppaan). Jos taas käytän pwo:ta vain silloin, kun se on välttämätöntä (duunipäivän jälkeen salilla raskas jalkatreeni tms, käsijumppiin en esimerkiksi ota), niin pwo:ssa pysyy tasainen vaste.