OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mike, mitkä on tämänhetkiset lisäravinteet/vitamiinit yms. päivittäisessä käytössä ja kuinka paljon? Myös ajoitus kiinnostaa eli milloin mitäkin ?

Mike, mitkä on tämänhetkiset lisäravinteet/vitamiinit yms. päivittäisessä käytössä ja kuinka paljon? Myös ajoitus kiinnostaa eli milloin mitäkin ?
Ohan niitä tossa käytössä. Laitan nyt vittuillakseni linkit mukaan koska saan niin tehdä.

Multivitamiinipussi Hardcore, muutaman kerran viikossa vain. Sinkki, spirulina, omega3 päivittäin. Green ja Red blends kerran pari viikossa. Nämä kaikki menee jonkun aterian yhteydessä. Magnesiumia käytän joskus jos nesteet alkaa heittelemään alas.

Aamuisin kaurapuuron kanssa otan aina 15 grammaa Chian siemeniä. Jos muista, niin laitan ne edellisenä iltana lillumaan veteen, imeytyy paremmin sillai. Tekee puurosta vielä parempaa jostain syystä.

Aamupuuron proteiinit vaihtelee, riippuu otanko sen päivän treenissä Prezonea. Siinä on proteiinia sen verran, että se korvaa makroissa aamupalan. Jos taas aamupalla otan proteiinia, niin 50g Ps Whey Vanilla frosting 2 desiin kauramaitoa.

Ruokien kanssa ei mene lisäravinteita sen kummoisemmmin mitään. Seuraavat ravinteet tulevat ennen treeniä. Kahvimäärän ajamiseksi päälle 500mg/treeni, otan PWO-juoman, niitä mulla on käytössä Madness, Off the Hook, Inzane, Prezone, otan millon mitäkin, ei niin merkitystä, paitsi Prezonea en yleensä proteiinin takia. Kreatiinia päivittäin riippuen PWO:n kreatiinimäärästä, Sitruliinimalaattia kanssa riippuen PWO:n määrästä.

Keskellä treeniä otan vielä Off the Hook PWO-shotin, että saan ne kofeiinit tarvittavalle tasolle eikä sitä määrää kerralla mun kestä ottaa.

PWO-ravinteissa määrät ihan purkin maksimit.

Treenin aikana lähes vakiona on Osmopure 50g ja EAA 30g. Jalkatreeneihin otan aina Osmon sijaan 50g Supercarbsia.

Palkkaria mulla ei ole ollut vuosiin, mutta kesäisin otan aina treenin päälle kaksi poretablettia Restorea gramman C-poreella maustettuna.

Iltaisin ei ole mitään lisäravinteita, vaan ihan ruokaa. Patukoilla sitten pelaan makroissa päivittäin ja mulla on aina varastossa patukoita, yleensä Best baria.

Viimeksi muokattu:
Huomasin et käytät kauramaitoo, niin ootko jättäny kaikki maito tuotteet poissa vai mistä syy vaihokseen?

Huomasin et käytät kauramaitoo, niin ootko jättäny kaikki maito tuotteet poissa vai mistä syy vaihokseen?
En ole, kauramaito vaan on oivallisen makuista. Mulla menee päivittäin jotain määriä kevyttä jäätelöä. Ingmannilla on sitä maitokaakaota ja kevyt-vaniljaa, 4,2g rasvaa.

Tykkäätkö kookoksesta? Itse ostin nälissäni Alpron kookosjuomaa (20 kcal/100g) ja jumalauta mitä jumalten nektaria se on.
Mä en jostain syystä kookoksesta pidä, mutta rakkaani vetelee sitä joka helvetin muodossa. Se olis kyllä varsin terveellinen vaihtoehto monessa asiassa.

Mä en jostain syystä kookoksesta pidä, mutta rakkaani vetelee sitä joka helvetin muodossa. Se olis kyllä varsin terveellinen vaihtoehto monessa asiassa.
En itsekään tykännyt siitä nuorempana, mutta eräs kaunis päivä maistoin kookoksella päällystettyä taatelia ja taivaan portit aukesivat enkeleiden laulaessa taustalla - nyt voisin vaikka kylpeä kookosmaidossa.

En itsekään tykännyt siitä nuorempana, mutta eräs kaunis päivä maistoin kookoksella päällystettyä taatelia ja taivaan portit aukesivat enkeleiden laulaessa taustalla - nyt voisin vaikka kylpeä kookosmaidossa.
Ne tuunatut taatelit on kyllä hyviä. Niitähän on usealla mausteella.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moi Mike! Onko sulla kovan treenijakson tai treenin jälkeen lämpö kohonnut kropassa tms? Eli toisinsanoen, tuntunut että olisit tullut kipeäksi sen takia, ettet olisi palautunut riittävän hyvin?

Unohdin kreatiinin ja sitruliinimalaatin, lisäsin ne tohon listaan.

Lämmön en ole huomannut nousevan itsellä kuin vain jos sattuu kipeenä olemaan. Lämmönnousu voi olla oire tulehduksestakin, että tarkkana sen kanssa.

Unohdin kreatiinin ja sitruliinimalaatin, lisäsin ne tohon listaan.

Lämmön en ole huomannut nousevan itsellä kuin vain jos sattuu kipeenä olemaan. Lämmönnousu voi olla oire tulehduksestakin, että tarkkana sen kanssa.

Kiitos Mike. Muutaman mielenkiintoisen jutun mainitsit, pitää laittaa harkintaan.

Mikäs ajatus tota kofeiinia on noin helvetisti vetää? Itsellä ainakin selkeesti huomaa, että jos tulee jonkun aikaa käytettyä pwo:ta päivittäisen kahvimäärän (2-3 kuppia) lisänä, niin parin viikon päästä ei sillä samalla pwo määrällä ole mitään vastetta. Käytössä ollut mutant madness ja off the hook (josta nyt muutenkaan en huomannut juurikaan hyötyä, vaikka nostin annosmäärät niin ylös että tuli jäätävä kutina ja kihelmöinti kroppaan). Jos taas käytän pwo:ta vain silloin, kun se on välttämätöntä (duunipäivän jälkeen salilla raskas jalkatreeni tms, käsijumppiin en esimerkiksi ota), niin pwo:ssa pysyy tasainen vaste.

Mikäs ajatus tota kofeiinia on noin helvetisti vetää? Itsellä ainakin selkeesti huomaa, että jos tulee jonkun aikaa käytettyä pwo:ta päivittäisen kahvimäärän (2-3 kuppia) lisänä, niin parin viikon päästä ei sillä samalla pwo määrällä ole mitään vastetta. Käytössä ollut mutant madness ja off the hook (josta nyt muutenkaan en huomannut juurikaan hyötyä, vaikka nostin annosmäärät niin ylös että tuli jäätävä kutina ja kihelmöinti kroppaan). Jos taas käytän pwo:ta vain silloin, kun se on välttämätöntä (duunipäivän jälkeen salilla raskas jalkatreeni tms, käsijumppiin en esimerkiksi ota), niin pwo:ssa pysyy tasainen vaste.
Kofeiini on kaveri! Voimaa ja kestävyyttä | Pakkotoisto.com

Mike kun oot noita kisoja nyt muutamia kuvaillu, niin tuleeko mieleen ketään suomalaista raskaansarjan bodaria joka ois vetäny vaakumin? Oli tuolla Röllin ketjussa puhetta siitä kun Rölli sen veti että ei taida suomalaiset pystyä/tehdä sitä, itse muistelin eka hämärästi Halmoa mutta taisi osottautua vääräksi muistoksi :D

Suositut

Back
Ylös Bottom