OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vasemmistolaisessa politiikassa ei ole oltu koskaan kiinnostuneita rahan säästämisestä, päinvastoin.

Ja kun kirstun pohja alkaa paistaa, ratkaisuna on koventaa veroja.

Vasemmistolaisuus perustuu tasapäistämisen ideologiaan ja kateuden ylläpitämiseen. Ja periaatteeseen, että ”Kaikki sosialisoidaan. Paitsi se, mikä on minun!”

Jep, juurikin näin. Siks ihmettelinkin tota Tri Cepsin vassarilogiikkaa. Voi toki ajatella, ettei oo humaania istua linnassa pitkään, mut noita tuomioita säädettäessä raha on varmasti ollut ihmisoikeuksia tärkeämpi juttu.

Pikkuinen palaute tänne koskien tuota Twitch-popuppia, kun en keksi muutakaan lankaa mihin tämän kertoa. Itse selaan foorumia usein niin että avaan kilpailijat osion, ja sen jälkeen availen uusiin välilehtiin kaikki ketjut joissa on lukemattomia viestejä. Kun tuo Twitch popup on aktiivisena ja suljen sen ensimmäisestä välilehdestä pois se "katoaa" muilta välilehdiltä mutta audio toistuu silti. Eli ikäänkuin se elementti jää kellumaan taustalle, vaikka ei enää tule näkyviin näillä muilla välilehdillä. Täysin mitätön asia mikä ei sinällään edes häiritse kun sen saa refreshillä pois, mutta kerrotaan nyt jos tuo jotain vaikka häiritsee.

Pikkuinen palaute tänne koskien tuota Twitch-popuppia, kun en keksi muutakaan lankaa mihin tämän kertoa. Itse selaan foorumia usein niin että avaan kilpailijat osion, ja sen jälkeen availen uusiin välilehtiin kaikki ketjut joissa on lukemattomia viestejä. Kun tuo Twitch popup on aktiivisena ja suljen sen ensimmäisestä välilehdestä pois se "katoaa" muilta välilehdiltä mutta audio toistuu silti. Eli ikäänkuin se elementti jää kellumaan taustalle, vaikka ei enää tule näkyviin näillä muilla välilehdillä. Täysin mitätön asia mikä ei sinällään edes häiritse kun sen saa refreshillä pois, mutta kerrotaan nyt jos tuo jotain vaikka häiritsee.
Aika outoa että se ääni jää vielä sinne killumaan.

Sinänsä tuo popup on kyllä hyvä. En jaksa itse ennakkoon katsoa milloin on streameja, mutta jos selailen foorumia ja pomppaa tuo ilmoitus esille, niin tulee usein klikattua streami auki.

Sinänsä tuo popup on kyllä hyvä. En jaksa itse ennakkoon katsoa milloin on streameja, mutta jos selailen foorumia ja pomppaa tuo ilmoitus esille, niin tulee usein klikattua streami auki.
Eikä se toiminut, että ilmoitin joka somekanavalla tarkan ajan, ei se aktivoinut porukkaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ootko muuten haarniskaa kokeillu etukyykyssä? En oo varma oliko kysytty jo, mutta joku sivu sitten oli puhetta olkapäiden kipuilusta etarissa.

Ootko muuten haarniskaa kokeillu etukyykyssä? En oo varma oliko kysytty jo, mutta joku sivu sitten oli puhetta olkapäiden kipuilusta etarissa.
En tykkää siitä yhtään ja hankala muualla sitten kyykkää jos siihen tottuu. Samoin ei noi olkapäät enää vaivaa, niin tohon vain tottuu. Mustelmilla on aina, mut ei se vaarallista ole.

Musta on aina välillä mukava heitellä Mikelle kyssäreitä joistain kappaleista. Miten toimii tällainen konemusan ja raskaan musan sekoitus? Etenkin 1:38 alkaa kova meno imo.

Suositut

Back
Ylös Bottom