OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Siis siihen tottuu ja se on aika läpinäkyvää koska kaikki mitä teen käännetään esim ylilaudalla paskaksi. Miettikää sitä, että se on niin mielisairasta, että sain fitnesstukulta viestiä, että musta on annettu negatiivista palautetta. Ja ylilaudalla Allan Jokisen langassa kehoitettiin laittamaan fitnesstukulle palautetta, että minkälaisia kavereita mulla on. Mun kohdalla tää paska kun ei vain ole sitä huutelua, vaan ihan oikeeta haitantekoa ja liiketoiminnan häiritsemistä. Ja minkä takia? En ymmärrä.

Ton jonneilun vielä joten kuten ymmärtäisin, kun pysyisivät omissa pikku piireissään yhdellä saitilla.
Mutta tuo on kyllä niin vitun perseestä, kun toisen ansiotuloja yritetään hiekottaa. Tuollaisesta pitäisi yksinkertaisesti menettää fyysisen koskemattomuuden suoja. Ts. tollasia pitäs vaan saada vetää pataan oikein huolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse mietin ihan samaa. Hieno teko Tonilta kyllä, ja kyllä Mike lahjansa ansaitsi ! Pakko arvostaa. Kiitoksia Mikelle kaikesta. : )

Mä tiesin jo kerätessäni porukkaa kasaan, että unohtaisin monta tärkeää ja hyvää tyyppiä listalta, niin kuin teinkin.
Mutta Mike tietää, että tämän muistamisen takana hengessä mukana on valtava määrä kilpailijoita, faneja, Pakkislaisia, kovaa treenaavia, ja lajista kiinnostuneita ihmisiä. Valtaosa sellaisia, joiden nimeä ei löydy paperista. Mä halusin vain hankkia tän ajatuksen taakse myös oikeita kasvoja, joka itsestä tuntuisi henkilökohtaisemmalta, kuin anonyymi tunnustus koko skeneltä.

Mä tiesin jo kerätessäni porukkaa kasaan, että unohtaisin monta tärkeää ja hyvää tyyppiä listalta, niin kuin teinkin.
Mutta Mike tietää, että tämän muistamisen takana hengessä mukana on valtava määrä kilpailijoita, faneja, Pakkislaisia, kovaa treenaavia, ja lajista kiinnostuneita ihmisiä. Valtaosa sellaisia, joiden nimeä ei löydy paperista. Mä halusin vain hankkia tän ajatuksen taakse myös oikeita kasvoja, joka itsestä tuntuisi henkilökohtaisemmalta, kuin anonyymi tunnustus koko skeneltä.
Joo eikä nimien määrä mikään merkittävä juttu ole, vaan koko idea on todella mukava mulle. On se vain kiva saada myös noin palautetta tästä piiiitkästä matkasta joka on tullut veivattua.

Mikellä oli todella hyvän näköistä räkkivetoa instan storyssa :puntti: Mitä itse olen salilla nähnyt liikettä tehtävän, niin 99 % laittaa siihen aivan liikaa painoa, jolloin lapoja ei jakseta vetää taakse.

Mikellä oli todella hyvän näköistä räkkivetoa instan storyssa :puntti: Mitä itse olen salilla nähnyt liikettä tehtävän, niin 99 % laittaa siihen aivan liikaa painoa, jolloin lapoja ei jakseta vetää taakse.
Monesti olen tosta puhunut, että räkkiveto on eri asia kuin se perinteinen olkapäät roikkuen alaselän tuhoaminen. Eli leveempi ote ja viedään sinne supistukseen yläselkä. Halmo tekee ton täydellisesti.

Voisko noi sivun alalaidassa olevat mainokset mutelle? Tai ainaki niin ettei ne äänet rupee huutamaan aina ku avaan uuden sivun
Sulla on joku autoplay päällä, niissä on mute defaulttina, pitää painaa että menee äänet päälle.

Monesti olen tosta puhunut, että räkkiveto on eri asia kuin se perinteinen olkapäät roikkuen alaselän tuhoaminen. Eli leveempi ote ja viedään sinne supistukseen yläselkä. Halmo tekee ton täydellisesti.

Muistatko, oliko tuosta täydellisestä räkkivetotekniikasta videopätkää missään?

Tuossa taitaa ainakin olla yksi esimerkki. Vetokorkeutta voi sitten säädellä haluamansa mukaan. Alkaa kohdasta ->

Thanks!!

Eli Halmo tekee tuon niin, että jännitys ei missään vaiheessa katoa ja tanko ei koske rautoihin, oteleveys leveä

Ihan hyvin tuo etukyykkyyn totuttelu meni. 120kg 7x3 etukyykyssä eka. Sitten 200kg takakyykky ja 160kg etukyykky.

Piti olla vielä yksi treeni tätä, mutta menin jo yli viimeisen treenin painojen.

Nyt sitten 6 viikon rajumpi voimajakso jonka painot postaan pian.

Mun periaate näissä treeneissä on tehdä edelleen reisillä, eli mä en ota kaikkia mahdollisia keinoja teknisesti käyttöön, että saisin enemmän kuormaa ylös. Pidän formin aina ja rauhallisia toistoja. Kun mä tein niitä takakyykkyjä 7x15, niin niissä sai ottaa happpea jo kasin kohdalla. Joku tuli sitten sinne striimiin vihaamaan, että onpas raskasta pienillä painoilla, niin yhden sarjan näytin miten se paino lentää jos teen vain toistoja. Tein putkeen 15 toistoa heittämällä pompotellen menemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom