OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mulla vähän lagaa kädet ja jalat muuhun kroppaan nähden, ja tarttis niihin panostaa nyt enemmän. Mietin tämmöistä kiertoa:

Rinta, selkä, olkapäät
Jalat
Kädet
Jalat

Eli eka treeni on vähän kuin paikkotreeni yläkropalle, käsipäivä on sitten erikseen. Ja kaks eri jalkatreeniä. Mitä mieltä tästä?

Vaikka en meinannut jatkaa enää juttua, onko pelaaminen urheilua, niin sanonpa kuitenkin. Pelaaminen on mun mielestä urheilua, mutta pelaaminen EI ole liikuntaa.

Sitten kysymys Mikelle. Minkälaiset lämmittelysarjat otat kyykyissä ennen työsarjoja?

Etukyykkyohjelman kilot jotka ajattelin tehdä ja ajaa kroppaa sisään etukyykkyyn. About 5 päivän kierrolla noi.

1. 90kg 4x10
  2. 120kg 7x3
  3. 105kg 5x7
  4. 127,5kg 5x2
  5. 112,5kg 6x5
  6. 135kg 3x1
  7. 120kg 7x3
  8. 142,5kg 1 150kg 1

Juu, ei oikeen IMO noi pitkät sarjat sovi etukyykkyyn. Mielenkiintoinen projekti, otetaan seurantaan!

Mulla vähän lagaa kädet ja jalat muuhun kroppaan nähden, ja tarttis niihin panostaa nyt enemmän. Mietin tämmöistä kiertoa:

Rinta, selkä, olkapäät
Jalat
Kädet
Jalat

Eli eka treeni on vähän kuin paikkotreeni yläkropalle, käsipäivä on sitten erikseen. Ja kaks eri jalkatreeniä. Mitä mieltä tästä?
Rinta, selkä,olkapää päivälle, joka on mun mielestä aivan liian raskas ja tulee sulla aiheuttamaan jonkun noista kolmesta lihasryhmästä lagaamisen. Koita erottaa selkä omalle päivälleen ehdottomasti. Jaloille tee eka treeni etureisipainotteisesti ja 20minuuttia pumppaavaa takareisille. Toinen jalkatreeni sitten takareisipainotteisesti vetojen kanssa ja pumppaavaa ojennusta 20 minuuttia etureisille.

Tehokkaampi kierto siis.

Jalat (etureisipainotus)
Rinta, olkapäät + ojentajille 5 kovaa sarjaa.
Lepo
Kädet
Jalat (takareisipainotus)
Lepo
Selkä + hauiksille 5 kovaa sarjaa.
Lepo

Hieman hupaisaa, että moni täällä kokee olevansa niin vahva auktoriteetti että kykenee määrittelemään urheilun absoluuttisen käsitteen uudelleen.

Omasta puolestani olen asiasta pahoillani ja pyydänkin nyt julkisesti anteeksi, että toin mielipiteeni asiasta täällä esille.

Tajuan kyllä, että internetin keskustelufoorumit olisivat paljon tasokkaampia ja moniulotteisimpia mielipiteiden vaihtopaikkoja, mikäli ihmiset eivät toimisi näin.

Rinta, selkä,olkapää päivälle, joka on mun mielestä aivan liian raskas ja tulee sulla aiheuttamaan jonkun noista kolmesta lihasryhmästä lagaamisen. Koita erottaa selkä omalle päivälleen ehdottomasti. Jaloille tee eka treeni etureisipainotteisesti ja 20minuuttia pumppaavaa takareisille. Toinen jalkatreeni sitten takareisipainotteisesti vetojen kanssa ja pumppaavaa ojennusta 20 minuuttia etureisille.

Tehokkaampi kierto siis.

Jalat (etureisipainotus)
Rinta, olkapäät + ojentajille 5 kovaa sarjaa.
Lepo
Kädet
Jalat (takareisipainotus)
Lepo
Selkä + hauiksille 5 kovaa sarjaa.
Lepo
Jees, kiitos kiitos. Pistetään harkintaan.

Katottiin First man eilen ja elokuvana keskinkertainen, mutta jäi harmittamaan etten mennyt leffaan katsomaan, koska se landing kohtaus musiikkeineen olis teatterissa ollut uskomattoman makea. Puolen välin jälkeen aika matalaa taajuutta ja orkesteri nostattaa nätisti.

Meno on jo melkein kun rokotekriittisten facebookkiryhmässä. Mistään ei oikein mitään tiedetä, termistökään ei ole hallussa, mutta mielipiteitä on kovasti ja niitä tuodaan hanakasti esiin. Mikäli aihe enemmän kiinnostaa ja siitä haluaa jonkinlaisen mielipiteen muodostaa niin kehoitan tutustumaan lainsäädäntöön, oikeusprosessiin ja kriminologiaan. Kansainvälisesti on todettu että rikoksen uusiminen on todennäköisempää niillä jotka saavat samasta rikoksesta ankaramman tuomion. Rikoksesta tuomitut on lähtökohtaisesti tarkoitus saada takaisin osaksi yhteiskuntaa.
Se, mitä te vasemmistolaisen kriminaalipolitiikan sokeuttamat humanistit ette käsitä on se, että yhteiskunnan päätehtävä on suojella jäseniään, eikä yrittää tehdä paatuneista sosiopaateista yhteiskunnan tuottavia ja hyödyllisiä jäseniä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oon tota vedellyt jo muutamia viikkoja.
Katsoin pitkästä aikaa gymlogien ekan foodcornerin (teitte jauhelihachilipastacarbonara setin) niin siinä ainakin puhuit, että tuollainen vähärasvainen jauheliha on aivan helvetin paskaa :D Mikä on saanut mielen muuttumaan?

Se, mitä te vasemmistolaisen kriminaalipolitiikan sokeuttamat humanistit ette käsitä on se, että yhteiskunnan päätehtävä on suojella jäseniään, eikä yrittää tehdä paatuneista sosiopaateista yhteiskunnan tuottavia ja hyödyllisiä jäseniä.

Mä oon tulkinnu sit taas tän "vasemmistolaisen" kriminaalipolitiikan yritykseks säästää rahaa. Ei kai sillä mitään tekemistä ihmisarvon kanssa ole.

Katsoin pitkästä aikaa gymlogien ekan foodcornerin (teitte jauhelihachilipastacarbonara setin) niin siinä ainakin puhuit, että tuollainen vähärasvainen jauheliha on aivan helvetin paskaa :D Mikä on saanut mielen muuttumaan?
Laitan sitä semmoiseen tomaattikastikepapu-juttuun.

Mä oon tulkinnu sit taas tän "vasemmistolaisen" kriminaalipolitiikan yritykseks säästää rahaa. Ei kai sillä mitään tekemistä ihmisarvon kanssa ole.
Vasemmistolaisessa politiikassa ei ole oltu koskaan kiinnostuneita rahan säästämisestä, päinvastoin.

Ja kun kirstun pohja alkaa paistaa, ratkaisuna on koventaa veroja.

Vasemmistolaisuus perustuu tasapäistämisen ideologiaan ja kateuden ylläpitämiseen. Ja periaatteeseen, että ”Kaikki sosialisoidaan. Paitsi se, mikä on minun!”

Suositut

Back
Ylös Bottom