OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Sattumalta huomasin että olit otsikoinu striimis jotenkin " toivottavasti ence häviää " niin päätin tulla tiedustelee että miksi näin, jos vaikka sulla on jotain kaunaa heitä kohtaa tai muuta( en siis itse seuraa cs kisoja enkä aio katsoa tota finaalia mistä on uutisoitu) Noh, heti kysymyksen jälkeen asiallisesti esitettyny bannasit miut. Siis mitä ? Sitten sielä striimissä huutelit miten aioit bannaa kaikki jotka kysyvät encestä. Aika lapsellista toimintaa sulta Mike, ei muuta.

Se alkoi eilen. Jengiä tuli Arnold classic striimissä hokemaan jotain enceä. Kukaan ei tiennyt mikä se on. Häiritsi vain meidän striimiä. Se paheni tänään. Kymmeniä tuli spämmimään sitä. Pistin estoon sen sanan.

Mutta tottakai Mike on mulkku. Ei mitään uutta. Nyt kaikki vittuilemaan.

Maikki!

Kysymys: Intrajuoman (50g osmolite+15g eaa) jälkeen tunnin sisään droppaa verensokerit nii prkl alas että tuntuu että taju lähtee. Ei oo erillistä palkkaria vaan pyrkimys just syödä ruokaa tossa tunnin sisään, mut jos toi olo kerkee alkaa nii siinä ei kanat ja riisit enää auta vaan kaikkee paskaa pitää syödä pää jääkaapissa ettei lähe äly.. Kannattaisko tohon ottaa sit hiilaria sisältävä palkkari vielä perään vai päästä syömään nopeammin vai jättää toi intra kokonaan pois vai onko tuo normaalia? Tykkään kuitenki pirusti käyttää intraa ihan eri treenitehot mut tätä oon pohtinut mikä ois optimaalisin kaava välttää toi hypoglykemia?

Ps. Kiitti kaikesta matskusta ja hatunnosto omistautumisesta ja lajin näkyvyyden eteen tehdystä työmäärästä!

Maikki!

Kysymys: Intrajuoman (50g osmolite+15g eaa) jälkeen tunnin sisään droppaa verensokerit nii prkl alas että tuntuu että taju lähtee. Ei oo erillistä palkkaria vaan pyrkimys just syödä ruokaa tossa tunnin sisään, mut jos toi olo kerkee alkaa nii siinä ei kanat ja riisit enää auta vaan kaikkee paskaa pitää syödä pää jääkaapissa ettei lähe äly.. Kannattaisko tohon ottaa sit hiilaria sisältävä palkkari vielä perään vai päästä syömään nopeammin vai jättää toi intra kokonaan pois vai onko tuo normaalia? Tykkään kuitenki pirusti käyttää intraa ihan eri treenitehot mut tätä oon pohtinut mikä ois optimaalisin kaava välttää toi hypoglykemia?

Ps. Kiitti kaikesta matskusta ja hatunnosto omistautumisesta ja lajin näkyvyyden eteen tehdystä työmäärästä!
Ihan normaalia haiman toimintaa tuo on, elikä sulle ratkaisuksi ottaisin jotain kevyitä pieniä alle 50g prodepatukoita varmuuden vuoksi, tai muutama riisikakku jos iskee kamalat dropit, tokenee siitä hetkeksi ja sitten ruokaa naamariin.

Sattumalta huomasin että olit otsikoinu striimis jotenkin " toivottavasti ence häviää " niin päätin tulla tiedustelee että miksi näin, jos vaikka sulla on jotain kaunaa heitä kohtaa tai muuta( en siis itse seuraa cs kisoja enkä aio katsoa tota finaalia mistä on uutisoitu) Noh, heti kysymyksen jälkeen asiallisesti esitettyny bannasit miut. Siis mitä ? Sitten sielä striimissä huutelit miten aioit bannaa kaikki jotka kysyvät encestä. Aika lapsellista toimintaa sulta Mike, ei muuta.
Tykkäyksistä päätellen 7 muutakin pitää tuota spämmäämistä asiallisena ja hienona juttuna ja spämmin estämistä lapsellisena. Pitää alkaa harrastaan tuota hienoa toimintaa ja alkaa puffaan omaa kanavaa usuttamalla kaikki 400 katsojaa spämmäämään kanavaa muihin striimeihin. Sit jos joku estää sen spämmin, niin haukkuu sen lapselliseksi.

Tykkäyksistä päätellen 7 muutakin pitää tuota spämmäämistä asiallisena ja hienona juttuna ja spämmin estämistä lapsellisena.

Ite kuulun noihin tykkääjiin. En tiedä mitä striimissäsi on tapahtunut. Ihmettelen vain tuota suhtautumistapaa otsikoinnis suhteen. Miksei tuota voinut hoitaa vain tyyliin "hienoa, että suomalaiset jossain pärjää, täällä siitä ei kuitenkaan keskustella" - Tuosta nykyisestä tulee mieleen just tyypillinen suomalainen käyttäytyminen - johon viittasin jo poistetussa viestissäni. Toki en tiedä striimin tapahtumia, joka vaikuttaa mielipiteeseeni.

Enkä muuten seuraa cs:kään, mutta hienoa että pojat menestyy ja faneja kiinnostaa.

Edit. Tuskin kukaan pitää spämmiä asiallisena tai sen estämistä lapsellisena. Tässä on nyt täysin kyse siitä miten nuo asiat hoidetaan.

Viimeksi muokattu:
Ite kuulun noihin tykkääjiin. En tiedä mitä striimissäsi on tapahtunut. Ihmettelen vain tuota suhtautumistapaa otsikoinnis suhteen. Miksei tuota voinut hoitaa vain tyyliin "hienoa, että suomalaiset jossain pärjää, täällä siitä ei kuitenkaan keskustella" - Tuosta nykyisestä tulee mieleen just tyypillinen suomalainen käyttäytyminen - johon viittasin jo poistetussa viestissäni. Toki en tiedä striimin tapahtumia, joka vaikuttaa mielipiteeseeni.

Enkä muuten seuraa cs:kään, mutta hienoa että pojat menestyy ja faneja kiinnostaa.

Edit. Tuskin kukaan pitää spämmiä asiallisena tai sen estämistä lapsellisena. Tässä on nyt täysin kyse siitä miten nuo asiat hoidetaan.
Siinä oli eka, että älkää tulko selittämään csgo juttua, ei kiinnosta. Sekään ei auttanut, sitten alkoi vasta kunnon spämmi. Sitten laitettiin estoon koko sana. Et tosiaan ollut paikalla, etkä ymmärrä varmaan minkälaista toi jatkuva räkänokkien huutelu tuolla on. Mua ei kiinnosta peli, eikä pätkääkään se joukkue, mutta se kiinnostaa mua jos mun striimiä tullaan spämmäämään paskalla.

Mutta joo, selvä homma tääkin, teet niin tai näin, vituiksi menee. Siellä kuule moni muukin sanoi "mistä näitä sikiää" ja se spämmi häiritsee koko keskustelua siellä. Mutta ilmeisesti vitun jees ja se pitäis vain kuitata nätisti. Eikä vahingossakaan laittaa sanaa estoon, tai saa lukea pakkotoistolta miten on lapsellinen.

Huomenna joudun laittamaan subaaja-moden päälle jalkatreeenin striimissä, muuten se on täynnä paskaa kun en pääse moderoimaan kun kyykkään. Sitten ei kukaan normaali seuraaja voi osallistua keskusteluun. Mutta pääasia, että Citizen Erased pääsi taas haukkumaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hieno chatti. Jengiä tuli vain sanomaan sen joukkueen nimeä.

Screenshot 2019-03-03 at 22.06.49.png

Twitch nyt vaan sattuu olemaan pelaajille suunnattu stream alusta, joka vetää pelaajia katsojiksi. CSGO selkeästi suosituimpia kilpapelejä ja Suomi joukkue finaalissa. Ihan vaan ilmoitin ettei tule Mikelle yllätyksenä seuraavalla kerralla jos joku suomalainen pärjää, mutta toivotaan joo ettei pärjäisi.(y)

Itse striimissä olleena voin sanoa että Mike useaan otteeseen sanoi ihan nätisti että striimissä ei keskusteltaisi tosta cs;stä. Sit se homma kuitenkin villiinty ja meni sellaiseksi vittumaiseksi härnäämiseksi että tota cs:sää huudeltiin joka raossa. Te jotka kommentoitte täällä mutta ette olleet muutamassa edellisessä striimissä katsomassa sitä keskustelua, ette voi tietää millasta paskaa se välillä oli siellä. Joten ymmärrän Mikeä täysin että meni vähän hermo. Turha siis lytätä Mikeä tässä asiassa.

Ihan vaan ilmoitin ettei tule Mikelle yllätyksenä seuraavalla kerralla jos joku suomalainen pärjää
Mutta kun meidän kanava on talk show ja meillä on semmoinen teema. Ei kiinnosta noi muiden jutut oikeesti.

Tykkäyksistä päätellen 7 muutakin pitää tuota spämmäämistä asiallisena ja hienona juttuna ja spämmin estämistä lapsellisena. Pitää alkaa harrastaan tuota hienoa toimintaa ja alkaa puffaan omaa kanavaa usuttamalla kaikki 400 katsojaa spämmäämään kanavaa muihin striimeihin. Sit jos joku estää sen spämmin, niin haukkuu sen lapselliseksi.
Kukaan ei sanonut että spämmääminen olisi asiallista, vedät taas mutkia suoriksi. Tulin heittää vaan yhden kommentin ja heti tuli bannia.
Kannattaa varmaan laittaa striimille sääntöjä, niitähän saa laitettua esim että pitää olla seuraajana pidemmän aikaa että voi kommentoida. Tolla ehkäsee paljon ei toivottua spämmäämistä. Sitten vaan laitat modet bannaamaan nää spämmijät jos niitä vielä ilmenee.

Kannattaa varmaan laittaa striimille sääntöjä, niitähän saa laitettua esim että pitää olla seuraajana pidemmän aikaa että voi kommentoida
En mä ala kanavalla muiden asiallisten katsojien keskustelua rajoittamaan sen takia, jos munapäät spämmää. Tietkö, että sä olisit tosta automaattisesta bannista päässyt vain laittamalla asiallisen viestin, että et tiennyt sen olevan automaattinen ja olisin poistanut. Se tehtiin niitä apinoita varten jotka sitä spämmäs. Sen sijaan, että olisit asian hoitanut kuten pitää, olet täällä fleimaamassa paskaa mun niskaan vaikka sulla ei ole alkuunkaan mitään käryä koko kanavan toiminnnasta. Samalla olet täällä kertomassa miten mun pitäis striimata ja mitä sääntöjä mun pitäis sinne laittaa.

Koko twitch on aivan lasten hiekkalaatikko ja tyhmyys kasvaa siellä exponentaalisesti.

En nyt kuitenkaan ymmärrä, että minkä takia sille Encelle häviötä tarvitsee toivoa sen takia, että jotkin jonnet tulevat riehumaan striimiin. Ei kai se Encen vika ole, että jotkin eivät osaa käyttäytyä.
Tuskin ymmärrät koko kanavan toimintaa muutenkaan niin ei ole yllätys. Ja se otsikko oli kuule siellä 30 minuuttia striimin lopussa. Että se siitä, mut revittele nyt sillä vaikka et ole paikalla edes ollut. Vittu mitä paskaa tää taas on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom