OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä olen ainakin saanut elantoni ja työllistänyt itseni treenaamalla ja sitten siitä kehittänyt osaamista tähän hommaan netissä. Ei oo tarttenut kisata.

Tottakai, sä oot onnistunut siinä missä taas niin moni ei. Mutta siis lähinnä otin kantaa lainaamaani viestiin, jossa puhuttiin, että huipulle pääsee vain pieni prosentti jne...

Ja hieman puolustaen e-urheilua, että ei se sen kummempaa ole harrastaa varmasti kuin mikään muu laji.

Ja mä en näe mitään vikaa missään bisneksessä, mulle on aivan sama vaikka joku myy persettään. Jos netti mahdollistaa pelaamisella rahantekemisen, niin hyvä hyvä. Mutta kyllä kieppas toi kaksi päivää kestänyt spämmääminen, onko nää fanit sitten aivan aivokuolleita kusipäitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin häiriköidä kuten jalkapallohuligaanit? Jalkapallossa niinikään joukkueet saa huonoa mainetta huligaanien sekoilujen takia. Ja mä en yksinkertaisesti vain ymmärrä, että miten kukaan voi millään tasolla paheksua sen sanan bannaamista jos se aiheutta spämmiä.

Ja mä en näe mitään vikaa missään bisneksessä, mulle on aivan sama vaikka joku myy persettään. Jos netti mahdollistaa pelaamisella rahantekemisen, niin hyvä hyvä. Mutta kyllä kieppas toi kaksi päivää kestänyt spämmääminen, onko nää fanit sitten aivan aivokuolleita kusipäitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin häiriköidä kuten jalkapallohuligaanit? Jalkapallossa niinikään joukkueet saa huonoa mainetta huligaanien sekoilujen takia. Ja mä en yksinkertaisesti vain ymmärrä, että miten kukaan voi millään tasolla paheksua sen sanan bannaamista jos se aiheutta spämmiä.
Juu ei tuota tainnut kukaan sinänsä paheksua. Citizen Erased vain ihmetteli mistä moinen banniminen ja nega Enceä kohtaan johtuu, kun ei tuosta spämmistä ollut tietoa.

Juu ei tuota tainnut kukaan sinänsä paheksua. Citizen Erased vain ihmetteli mistä moinen banniminen ja nega Enceä kohtaan johtuu, kun ei tuosta spämmistä ollut tietoa.
Joo ja sen olisi voinut kysyä multa heti, mutta kun tulee paikka hutkia, niin hutkitaan. Muut kyllä kysyi heti privalla, että sori, en tiennyt että tulee automaattisesti. Citizen Erased taas tapansa mukaan innostui että nyt pääsee taas tykittämään.

Twitch on hassu paikka. Aika yleistä on seuraava

78CarMustang65 started following.

"Kiitos seuraamisesta mustang ja tervetuloa"
"Vittu sä oot pelle jätkä".
BAN

Siten kun tulee ulkomaalainen

78596fkmdfvmkfd569686 tarted following
"STEROIDS, LAME"

BAN

Twitch on hassu paikka. Aika yleistä on seuraava

78CarMustang65 started following.

"Kiitos seuraamisesta mustang ja tervetuloa"
"Vittu sä oot pelle jätkä".
BAN

Siten kun tulee ulkomaalainen

78596fkmdfvmkfd569686 tarted following
"STEROIDS, LAME"

BAN

Tuollaista se on kasvavilla kanavilla. Ei niitä kannata heti bannia, koska niistä myös hyötyy. Yleensä noille nimittäin sun oma yhteisö antaa täyslaidallisen ja vittuilee takaisin niin paljon, että lopulta ne lähtee vähin äänin pois ja tätä myös tapahtuu tuolla sun kanavalla. Se taas kasvattaa ja tiivistää sun omaa yhteisöä.

Sitten jos on niin suuri yhteisö takana, että voi pitää sub modea päällä jatkuvasti, niin se on win-win jokatapauksessa, koska vittuilijat joutuu maksamaan sulle rahaa, että pääsee vittuilemaan.

Tuollaista se on kasvavilla kanavilla. Ei niitä kannata heti bannia, koska niistä myös hyötyy. Yleensä noille nimittäin sun oma yhteisö antaa täyslaidallisen ja vittuilee takaisin, niin paljon, että lopulta ne lähtee vähin äänin pois. Se taas kasvattaa ja tiivistää sun omaa yhteisöä.

Sitten jos on niin suuri yhteisö takana, että voi pitää sub modea päällä jatkuvasti, niin se on win-win jokatapauksessa, koska vittuilijat joutuu maksamaan sulle, että pääsee vittuilemaan.
Tää on vähän huono keskustella kun monet ei ole ollut mukana tätä vajaata vuotta ja nähnyt miten tuolla toimitaan. Niiden annetaan välillä trollata siellä, välillä ei. Lopetetaan tää keskustelu tästä aiheesta kun selkeesti suurimmalla osalla ei ole oikein käryä miten tuo kanava on toiminut ja miksi siellä tehdään mitäkin. Siellä on rostattu kymmeniä kertoja noita, mutta oikeesti "kuka löi" hokemista ei vain jaksa katsella. Kun ne ei osaa trollata, vaan niiden jutut on ihan puhdasta kohinaa vain.

Tää on vähän huono keskustella kun monet ei ole ollut mukana tätä vajaata vuotta ja nähnyt miten tuolla toimitaan. Niiden annetaan välillä trollata siellä, välillä ei. Lopetetaan tää keskustelu tästä aiheesta kun selkeesti suurimmalla osalla ei ole oikein käryä miten tuo kanava on toiminut ja miksi siellä tehdään mitäkin. Siellä on rostattu kymmeniä kertoja noita, mutta oikeesti "kuka löi" hokemista ei vain jaksa katsella. Kun ne ei osaa trollata, vaan niiden jutut on ihan puhdasta kohinaa vain.

Ei tietenkään paria minuuttia pidempään kannata noille uhrata. Olen mä tuolla kanavalla ollut ihan alusta asti ja viihdyn kyllä itse siellä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei tietenkään paria minuuttia pidempään kannata noille uhrata. Olen mä tuolla kanavalla ollut ihan alusta asti ja viihdyn kyllä itse siellä.
Sitten kyllä ainakin sä tajuut miten höntsää toi on. Ja sub-modea ei oikein vielä voi tai kannata käyttää. Mutta ei ole enää paljoa intoa toivottaa tervetulleeksi ketään kun aika moni on mitä on sitten.

Urheilu myös vaurioittaa kehoa, varsinkin huipulla. Myös harrastelijat kärsii polvi/yleisesti kropan ongelmista. ”muutamat pääsee huipulle” Ei jalkapallossakaan sinne huipulle kävele kuin pieni prosentti.

E-urheilusta ei sinänsä tietoa, mutta eiköhän siitä jää käteen yhtä paljon tai enemmänkin.

Raha pyörii, pelaajilla on kivaa ja vapaaotteluun verrattuna aivotkin varmaan skulaa kovemmin.
E-urheilu ei ole mitään urheilua. Kuten ei shakkikaan ole.

Kyllähän näistä esport huippupelaajista moni harrastaa sitä "perus" urheilua pelaamisen ohella.
Ja vaikka ei harrastaisikaan niin nykyään voi sentään salilla kuntoilla kaiken ikäiset ja kokoiset.
Silloin kun ite oli skidi niin kuntoilua oli punnerrukset ja lenkkipolku. Jos ne ei kiinnostanut niin melkein oli johonkin seuraan liityttävä.

Siitä iso kiitos Ahnuldille ja Weidereille!

E-urheilu on yhtä paljon urheilua kuin moottoriurheilu; mielestäni kumpikaan ei ole urheilua. Vielä parempi termi e-urheilulle on kilpapelaaminen. Kumpaakaan noista en kuitenkaan väheksy millään lailla.
Kilpapelaaminen mielestäni hyvä termi.
Moottoriurheilussa joutuu kuitenkin aika paljon enempi tekemään fyysistä työtä pärjätäkseen, siksi hyväksyn siinä sanan urheilu.

Köyryselkä sitä ja niskat kyyryssä tätä. Noilla monella huippujengeillä on ihan fysiikkavalmentajia ja täten pitäävät aika moni kunnostaan huolta, ei toki kaikki.

`
Köyryselkä sitä ja niskat kyyryssä tätä. Noilla monella huippujengeillä on ihan fysiikkavalmentajia ja täten pitäävät aika moni kunnostaan huolta, ei toki kaikki.

Se seikka, että pelaamisensa ulkopuolella urheilee, ei tee pelaamisesta urheilua.

Joo, mäkin pelasin äsken puolisen tuntia. Hauskaa oli. Ei tullut kylläkään hiki. Enkä hengästynyt. Enpä juuri edes liikkunut, paitsi että pieraistessani nostin kankkuani. En koe sitäkään perseennostoa urheilulliseksi liikkeeksi.

Se mitä jokainen omassa mielessään pitää urheiluna tai ei pidä, on täysin merkityksetöntä tässä asiassa. Faktoja ei kiinnosta mielipiteet ja fakta on se, että E-urheilu on urheilua ja täyttää riittävän osan urheilun määritelmästä.:whistle::pano:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom