OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tuskin ymmärrät koko kanavan toimintaa muutenkaan niin ei ole yllätys. Ja se otsikko oli kuule siellä 30 minuuttia striimin lopussa. Että se siitä, mut revittele nyt sillä vaikka et ole paikalla edes ollut. Vittu mitä paskaa tää taas on.
En minä mitään revittele. Itse kuitenkin useasti olet juuri painottanut sitä, että turha negaaminen kannattaa jättää pois. Niin eikö tuo ole juuri sitä kuuluisaa negaamista eli toivotaan jotain huonoa toiselle/toisille.

En minä mitään revittele. Itse kuitenkin useasti olet juuri painottanut sitä, että turha negaaminen kannattaa jättää pois. Niin eikö tuo ole juuri sitä kuuluisaa negaamista eli toivotaan jotain huonoa toiselle/toisille.
No vaikka sitten niin, ihan sama mulle. Helvetin kuustoista. Mua vain otti päähän ne spämmerit ja ärsytin striimin lopussa niitä sillä otsikolla kun ne eivät lopettaneet. Mulla ei mitään mielipidettä siitä joukkueesta ole eikä se kiinnosta yhtään. Mutta pidä toi ja marise siitä. Jeesus tätä nettiä nykyään, missä on ihmisten kivekset? Kamalaa porua joka asiasta aina.

Mike laittoi provosoivan otsikon striimin lopussa kun kanavaa spämmättiin. Voi vitun kyynel sanon minä. Ihan oikeesti.

Mä ainakin voisin kuvitella, että jos mulla olis striimi ja jengi spämmäis sinne jonkun cs-joukkueen juttuja niin hyvin äkkiä päätyisin siihen että en halua koko joukkueesta kuulla, vaikka entuudestaan ei olisi ollut suuntaan tai toiseen mitään mielipidettä siitä. Helposti tää viha sitten kohdistuu siihen joukkueeseen vaikka se ei olisi mulle mitään tehnyt.

Oliko spämmääminen typerää? Oli. Oliko yhtä typerää provosoitua siitä? Oli. Kierre on valmis ja siitähän jonnet saa bensaa liekkeihin.

Olisinko itse tämän kaiken ja oman luonteeni tietäen noissa tilanteissa tyyni ja korrekti buddhalainen munkki? Epäilen vahvasti, vaikken kenenkään häviötä toivoisikaan.

No vaikka sitten niin, ihan sama mulle. Helvetin kuustoista. Mua vain otti päähän ne spämmerit ja ärsytin striimin lopussa niitä sillä otsikolla kun ne eivät lopettaneet. Mulla ei mitään mielipidettä siitä joukkueesta ole eikä se kiinnosta yhtään. Mutta pidä toi ja marise siitä. Jeesus tätä nettiä nykyään, missä on ihmisten kivekset? Kamalaa porua joka asiasta aina.

Mike laittoi provosoivan otsikon striimin lopussa kun kanavaa spämmättiin. Voi vitun kyynel sanon minä. Ihan oikeesti.
Ei kannata heittää vettä kiukaaseen jos et pysty olee lauteilla.

Ymmärrän kyllä Mikeä hyvin. Nuo jonnet on jo viikon spämmäilly tuota paskaa es pärinöissään ympäri nettiä, aivan aivokuollutta porukkaa. Mä toivon todella, että tää "esports" tulee vielä kuolemaan, toi tulee rappioittamaan nuorisoa niin paljon.

Mutta pidä toi ja marise siitä. Jeesus tätä nettiä nykyään, missä on ihmisten kivekset? Kamalaa porua joka asiasta aina.

En nyt halua riitaa haastaa, pohdin tässä nyt vaan mikä poru siitä nousis, kun tällein reagoitas kaikkeen negaan mitä täällä esiintyy esim jonkun kilpailijan ketjussa. "Se oli vaan provosointia, ei tarvii suuttuu..."

Ps. Kiitos kun selvensit tota noiden käyttäytymistä, nyt ymmärrän paremmin että hermothan tommoseen menee.

Mä toivon todella, että tää "esports" tulee vielä kuolemaan, toi tulee rappioittamaan nuorisoa niin paljon.

Heh. Ei taida ihan heti kuolla, taitaa vain olla kasvussa koko ajan. Taisi ympäri Suomea olla kisakatsomoitakin, joissa tätä kyseistä matsia pystyi katsomaan. Olisi kyllä kiva kuulla, että mitenkä se tämä esport nyt sitten rappioittaa nuorison?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hienoohan se on että tulee kisoja ja bisnestä tommoisestakin. Mutta ne fanit, internetissä kasvaneita keskenkasvuisia idiootteja joilla sanavarasto tasoa ylilauta. Ei paljoo nää Hifkin kannattajia tyrkyttämässä randomeille kadulla joukkuettaan. Mutta nää internetin sankarit tunkee sitä omaa juttuaan väkisin joka paikkaan.

Hienoohan se on että tulee kisoja ja bisnestä tommoisestakin. Mutta ne fanit, internetissä kasvaneita keskenkasvuisia idiootteja joilla sanavarasto tasoa ylilauta. Ei paljoo nää Hifkin kannattajia tyrkyttämässä randomeille kadulla joukkuettaan. Mutta nää internetin sankarit tunkee sitä omaa juttuaan väkisin joka paikkaan.
Tuskin tässäkään kaikki, mutta muutamat idiootit pilaa kaikkien maineen samalla. Ja tätä samaa pakotusta on ollut vähän jokapaikassa ja joka alustalla.

Kun nyt kyykkäs tuon ekan viikon treenin etukyykkyä, niin on kyllä merkittävästi erilaisempi kuin takakyykky. Huomaa heti kun tekee pidempää sarjaa. Happea syö enemmän, tuntuu paremmin etureidessä kokonaan ylhäältä asti, vatsat tekee enemmän duunia.

Jos pitäis verrata, niin pidemmät sarjat tulee olemaan pahempia etukyykyssä ja lyhyemmät pahempia takakyykyssä.

Mä en ihan noin isoa eroa odottanut takakyykkyyn, mutta tuntuu kuin tekis aivan erilaista liikettä. Ja hyvä niin.

Heh. Ei taida ihan heti kuolla, taitaa vain olla kasvussa koko ajan. Taisi ympäri Suomea olla kisakatsomoitakin, joissa tätä kyseistä matsia pystyi katsomaan. Olisi kyllä kiva kuulla, että mitenkä se tämä esport nyt sitten rappioittaa nuorison?
Huolestuttavaa, jos noin. Noniin, kyllä mä nään ainakin oman skidin mielummin urheilemassa, ku pelaamassa 6 kertaa viikossa joka päivä se 10 tuntia, mitä nuo joutuu tohon laittamaan, jos huipulle haluaa. Ei tuollainen määrä pelaamista voi tehdä hyvää 15 vuotiaille pojille. Ja varsinkaan, kun ne on ihan muutamat yksilöt jotka tuolta nousee.

Huolestuttavaa, jos noin. Noniin, kyllä mä nään ainakin oman skidin mielummin urheilemassa, ku pelaamassa 6 kertaa viikossa joka päivä se 10 tuntia, mitä nuo joutuu tohon laittamaan, jos huipulle haluaa. Ei tuollainen määrä pelaamista voi tehdä hyvää 15 vuotiaille pojille. Ja varsinkaan, kun ne on ihan muutamat yksilöt jotka tuolta nousee.

Siellähän ne aikuiset miehetki hakkaa ja parhailla jotai 30-40k/kk ansiot ja siihen sitte päälle mahdollisesti turnauksista tulevat jne. Hirveitä summia ku voitosta 440k, 5 pelaajaa ja sit tää tiimin vetäjä siinä niiden takana. 4 tollasta vuodessa ja siihen pienemmät päälle.

Siellähän ne aikuiset miehetki hakkaa ja parhailla jotai 30-40k/kk ansiot ja siihen sitte päälle mahdollisesti turnauksista tulevat jne. Hirveitä summia ku voitosta 440k, 5 pelaajaa ja sit tää tiimin vetäjä siinä niiden takana. 4 tollasta vuodessa ja siihen pienemmät päälle.

Niin kuin Naigell kirjoitti, vain muutamat pääsee sinne huipulle. Urheilusta sentään saa hyvän peruskunnon jos ei huipulle yllä. Tuosta pelaamisesta taas ei jää muuta käteen kuin likinäköisyys ja huono ryhti.

Niin kuin Naigell kirjoitti, vain muutamat pääsee sinne huipulle. Urheilusta sentään saa hyvän peruskunnon jos ei huipulle yllä. Tuosta pelaamisesta taas ei jää muuta käteen kuin likinäköisyys ja huono ryhti.

Urheilu myös vaurioittaa kehoa, varsinkin huipulla. Myös harrastelijat kärsii polvi/yleisesti kropan ongelmista. ”muutamat pääsee huipulle” Ei jalkapallossakaan sinne huipulle kävele kuin pieni prosentti.

E-urheilusta ei sinänsä tietoa, mutta eiköhän siitä jää käteen yhtä paljon tai enemmänkin.

Raha pyörii, pelaajilla on kivaa ja vapaaotteluun verrattuna aivotkin varmaan skulaa kovemmin.

kuten näköradio ja rokkenrolli!

Tässähän tää olisi tiivistettynä. Aina, kun tulee joku uus juttu muotiin se on vanhemman porukan mielestä perseestä. Nuoriso on ollut varmaan ikuisesti edellistä sukupolvea paskempi, jos tällästä mielipidetilastoa olisi aina edeltäneeltä sukupolvelta kerätty.

"Kyllä ennen oli kaikki paremmin."

Urheilu myös vaurioittaa kehoa, varsinkin huipulla. Myös harrastelijat kärsii polvi/yleisesti kropan ongelmista. ”muutamat pääsee huipulle” Ei jalkapallossakaan sinne huipulle kävele kuin pieni prosentti.

E-urheilusta ei sinänsä tietoa, mutta eiköhän siitä jää käteen yhtä paljon tai enemmänkin.

Raha pyörii, pelaajilla on kivaa ja vapaaotteluun verrattuna aivotkin varmaan skulaa kovemmin.
Mä olen ainakin saanut elantoni ja työllistänyt itseni treenaamalla ja sitten siitä kehittänyt osaamista tähän hommaan netissä. Ei oo tarttenut kisata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom