Niitähän tehtiin Peterin kanssa varmaan sadasta treenistä. Voin tehdä toki lisääkin.Nätti toi uusi kuvapostaus selkätreenistä Jarin ja Pasin kanssa. Tollasia olis kiva nähdä lisää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitähän tehtiin Peterin kanssa varmaan sadasta treenistä. Voin tehdä toki lisääkin.Nätti toi uusi kuvapostaus selkätreenistä Jarin ja Pasin kanssa. Tollasia olis kiva nähdä lisää.
Tohon lienee varmasti joku simppeli plugari, koitan etsiä semmoista. Yleensä kaikki erikoisemmat jutut on ihan vain plugarin päässä.Jos nyt yhtä helppoa teknistä uudistusta voisi pyytää, niin olisi kiva, jos linkit linkkautuisivat samalla tavalla kuin esim. Io-techin keskustelupalstan Xenforossa. En tiedä millä nimellä sitä kutsutaan, mutta Pakkiksellakin Youtube-linkit tulee automaattisesti videoiksi, niin olisi kiva, jos esim. uutislinkeistä näkisi suoraan sen sivun otsikon eikä pelkän linkin urlia kuten esim. tässä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59455ccf-5f65-4cea-bf77-28c03908b964
Ja tässä näemme asiallisen viestin liittyen käytettävyyteen. Ei Tomi alkanut sillä jalalla tätä, että hei, mä olen Iltalehdessä modena ollut ja mä katon tiedän miten nää asiat hoidetaan ja blaa blaa.Jos nyt yhtä helppoa teknistä uudistusta voisi pyytää, niin olisi kiva, jos linkit linkkautuisivat samalla tavalla kuin esim. Io-techin keskustelupalstan Xenforossa. En tiedä millä nimellä sitä kutsutaan, mutta Pakkiksellakin Youtube-linkit tulee automaattisesti videoiksi, niin olisi kiva, jos esim. uutislinkeistä näkisi suoraan sen sivun otsikon eikä pelkän linkin urlia kuten esim. tässä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59455ccf-5f65-4cea-bf77-28c03908b964
Tämä ei ole varmaan kauhean erikoinen. Tätä siis tarkoitin.Tohon lienee varmasti joku simppeli plugari, koitan etsiä semmoista. Yleensä kaikki erikoisemmat jutut on ihan vain plugarin päässä.
Mike! Onko aina menny viimesessä 15 toistoa vai onko Feilannu?Mun täytyy sanoa, että en tajua millä mä ton läpi menen, maanantaina pitäis taas mennä kyykkään ja tuli vedettyä vielä Leskisen kanssa äsken kova selkätreeni ja vkl pitäis takoa kädet ja takareidet.
Viimeisessä menee 30 toistoa, mutta joo, kaikki 15 sarjat on täyteen mennyt.Mike! Onko aina menny viimesessä 15 toistoa vai onko Feilannu?
Se on aina hieno asia jos tämä saitti on avuksi vaikka nyt sitten ajanviettopaikkana. Lisää plugareita voisin asentaa käyttäjien iloksi, jos jossain näette toimivia juttuja, niin mulle infoa.Itse voin sanoa Pakkotoiston osalta sen etta olen todella kiitollinen sen olemassaolosta. Yleensa paivittain tulee ainakin hetki pari vietettya taalla ja ei tule mieleen mitaan muuta samanlaista paikkaa. Suuri kiitos vaan Mikelle taman paikan pyorittamisesta!
En katso laisinkaan kieroon muunkielisiä sarjoja. Ollaan katottu ranskalainen sarja, islantilainen sarja, ruotsalainen jne. Korealainen menis kanssa jos on idealtaan hyvä.En tiiä tykkäätkö Mike korealaisista sarjoista mut suosittelen kattoo netflixistä Mr.Sunshine sarjan ihan pelkästään sen elokuvauksen takia.
Ja taas se alkaa. HUOH!Puhelimella kun selaa, niin koko ajan hyppää seikon mainos näytölle?
Chillaa Mike, se vain vituttaa ihmisiä. Mutta kyllä se kuitenkin kestetään!Ja taas se alkaa. HUOH!
Siksikö pakkis ei hetkeen toiminut äskettäin?Helvetti kun mä aina unohdan noi palvelimet, vaikka ne varottelee mua monta kertaa ennenkuin sammutetaan, niin joka kerta mä oon menossa lisään saldoa ja sitten tulee joku helvetin puhelinsoitto tai vastaavaa ja unohtuu ja sitten taas reboottia.