OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mitä sitten jos joku mainos silloin tällöin hyppii ruudulle? Olen itse jo ns.vanhajyyrä,joka tykkää lukea tälläistä forumia,eikä ole mainokset ikinä liikaa häirinneet. Täällä on bodauksen lisäksi todella hyvää keskustelua esim. Kamppailulajeista,maahanmuutto asioista (jonne saa vielä näinä aikoina kirjoittaa hyvinkin vapaasti...siitä iso plussa)

Ja ei ole kyllä ikinä tullut mieleenkään olla mikelle kateellinen että tienaa sen vuodessa minkä normi duunari kahdessa tai kolmessa.
Tämä on valintojen maailma ja jos joku omalla duunilla tienaa rahaa niin en vaan ymmärrä miten se on joltain toiselta pois?

Että kiitos vaan hyvästä foorumista!

Naurattaa kyllä toi jatkuva ulina Mikeä kohtaan, äijä duunaa just sitä mistä nauttii, ei oo mulkku pomo sanomassa mitä pitää tehdä, vaan tekee juuri niin kuin itse haluaa, ei oo aamulla kello herättämässä, jos ei itse niin halua. Tää taitaa hiertää jengiä, ei tuota hyökkäilyä muuten miestä kohtaan voi ymmärtää. Täältä varmasti moni vaihtais paikkaa Miken kanssa, jos mahdollisuus tulisi.

Kiitokset Mikelle hienosta forumista ja pitkäjänteisestä työstä sen eteen.
Tullut vuosia käytyä täällä silloin tällöin ja oikeastaan tämä saitti avannut oven penkkiurheilijana koko bodyskeneen. Miken välillä aggressiivisesta tyylistä keskustella en aina tykkää, mutta mitä väliä? Mainokset kuuluu asiaan ja kun täällä saa ilmaiseksi pyöriä, niin toisen kerran, mitä väliä?

Positiivista on se nykyään, että aina mun ei tartte yksin taistella kaikkia vastaan, enkä voi noita asioita sanoa itse itsestäni. Semmoinen juttu vielä mitä pahinkin vihaaja osaa arvostaa, mä olen kovin antelias ollut näkyvyyden kanssa kun mulla on sitä tarjota. Olen pyrkinyt auttamaan monia hyviä tyyppejä bisneksissä ja urassa vastikkeetta. Vatanen esimerkiksi on yksi jota olen alusta saakka kun tunsin, tukenut kovasti ja siinä on perkele hieno mies. Se mies antaa takaisin. Vatanen on sanonut mulle jotain hienoa, jota en voi kun arvostaa.

Vatsku kysyi että onnistusko muutama promokuva salille. Mä sanoin että tottakai enkä mä mitään rahaa tartte siitä. Vatanen simppelisti vastasi "ei passaa, mä hyödyn, sä hyödyt, sano hinta". Siinä on äijä jonka kanssa on ilo tehdä kaikenlaista. Ja tässä ei ole kyse rahasta, vaan yhteen hiileen puhaltamisesta äijien kesken. Se on semmoinen juttu jota kaipaisi kovasti.

Ja Kille taisi olla ensimmäinen, joka sai videoon kilpailevan kaupan linkin. Ei se nyt multa pois ole jos Kille saa bisnestä kasvamaan edes inasen mun avulla. Mun mielestä semmoinen hirveen negatiivinen kaikki on perseestä asenne on vallannut Pakkotoistoltakin tilaa itselleen.

Ai jumalauta tätä ihanaa forumia. Siis vain ja ainoastaan täällä joku randomi mimimerkki on ammattilainen forumin vetämisessä kuin itse forumin vetäjä. Uskomatonta, mä en voi enää ymmärtää.

Mut hei, kaikkien teidän iloksi, onneksi mä teen enkä selitä.

Mä putoaisin hyvin aina Pakkotoistolla maanpinnalle jos olisin leijuvaa sorttia. Täällä mä en osaa mitään, penkit ei ole mitään, forumia en osaa vetää, treenaamisesta en tiedä mitään, enkä osaa valokuvatakaan. Uhriutumisessa olen kuulemma mestari. Uskomatonta miten paljon voi saada aikaan saamatta aikaan muiden mielestä yhtään mitään.

En ottanut kantaa nimimerkin fooruminpyöritys taitoihin, vaan hyvin jäsenneltyyn, perusteltuun ja neutraaliin postaukseen. Mukavaa vaihtelua nykyaikana, kun suurin osa mitä someen tulee on huonolla suomen kielellä, ilman mitään sen kummempia pohdintoja tai perusteluja kirjoitettu.

Pakkotoisto on ainoita foorumeita mitä olen aktiivisesti seurannut (n. 10v.), eikä minulla siitä moitittavaa. Mielestäni olet pyörittänyt Pakkista kiitettävästi.

Positiivista on se nykyään, että aina mun ei tartte yksin taistella kaikkia vastaan, enkä voi noita asioita sanoa itse itsestäni. Semmoinen juttu vielä mitä pahinkin vihaaja osaa arvostaa, mä olen kovin antelias ollut näkyvyyden kanssa kun mulla on sitä tarjota. Olen pyrkinyt auttamaan monia hyviä tyyppejä bisneksissä ja urassa vastikkeetta. Vatanen esimerkiksi on yksi jota olen alusta saakka kun tunsin, tukenut kovasti ja siinä on perkele hieno mies. Se mies antaa takaisin. Vatanen on sanonut mulle jotain hienoa, jota en voi kun arvostaa.

Vatsku kysyi että onnistusko muutama promokuva salille. Mä sanoin että tottakai enkä mä mitään rahaa tartte siitä. Vatanen simppelisti vastasi "ei passaa, mä hyödyn, sä hyödyt, sano hinta". Siinä on äijä jonka kanssa on ilo tehdä kaikenlaista. Ja tässä ei ole kyse rahasta, vaan yhteen hiileen puhaltamisesta äijien kesken. Se on semmoinen juttu jota kaipaisi kovasti.

Ja Kille taisi olla ensimmäinen, joka sai videoon kilpailevan kaupan linkin. Ei se nyt multa pois ole jos Kille saa bisnestä kasvamaan edes inasen mun avulla. Mun mielestä semmoinen hirveen negatiivinen kaikki on perseestä asenne on vallannut Pakkotoistoltakin tilaa itselleen.
Hyvä kirjoitus.

nimetä mitään muuta nettisivua joka on edes samantapainen, joka olisi ollut pystyssä ja voisi edelleen hyvin 18 vuoden jälkeen.

Murobbs? Alexa (Suomen) listan sijalla 121. Ei siis ole mikään hyökkäys pakkotoistoa kohtaan kunhan vain mieleeni juolahti. Eipä tosin muuta tule mieleen.

Ei pakkiksessa mitään vikaa ole hyvä foorumihan tämä on, ainoa mikä on ärsyttänyt on nuo pomppaavat mainokset kuten niistä haloo on jo nostettu niin en enempää jatka.

Kyllähän pakkotoisto nyt on oikein hyvä foorumi ja täällä on kaikille kaikkea. Vaikka en netti-Miken persoonasta ja ulosannista aina pidä, ei netissä varmasti ole toista foorumia mistä maksaisi vip-maksua tai olisi jaksanut 15 vuotta pyöriä. Livenä Mike on varmasti oikein hyvä jätkä ja kaikki haastattelut on aina hyvässä hengessä kuvattuja.

Mun mielestä mainokset, hyvin aseteltuina jne., tekevät sivusta arvokkaamman näköisen. Joku tolkku täytyy tietysti olla, mutta kyllä ne mun näkökulmasta parantaa brändiä ja antaa laadukkaamman vaikutelman. Jos jollain F1 -tallilla ei olisi mainoksia, niin tyhmältä sekin näyttäisi. Varmasti karsisi faneja.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Vaikka pakkista päivittäin luenkin niin aika harvoin tulee mitään kommentoitua. Se täytynee sanoa että minulle ainakin todella suuri osa suomalaisista bodareista/ voimamiehistä ja kamppailijoista olisi jäänyt täysin tuntemattomaksi jos ei pakkista olis tässä muodossa missä se nyt on. En pahemmin seuraile eri some kanavia niin kyllä tämä saitti on se mistä tieto haetaan. Harvoin näkee kenenkään kirjoittelevan siitä kuinka paljon pakkotoistolla on ollu vaikutusta siihen, että herrat esim, Nyyssölät, Killeri, Sihvonen, Vatanen jne jne (näitä on lukematon määrä ketä vois luetella mutta tuossa muutama esimerkki) ovat tulleet tunnetuksi scenessä juuri pakkotoiston kautta. Itse en ainakaan tietäisi näistä juuri ketään jos ei pakkotoistolla olisi näistä omaa ketjua ja keskutelua.

Olisi kiva tietää kuinka paljon pakkotoistolla on ollu vaikutusta siihen miten tunnetuiksi alan henkilöt ovat tulleet pelkästään pakkotoistolla olevan näkyvyyden vuoksi. Onhan tuolla Mikellä kärkäs kirjoitustyyli mutta mitä sitten? kyllä täältä ainakin tulee isot rispektit siihen suuntaan et jaksaa vuodesta toiseen tehdä työtä scenen näkyvyyden eteen ja siinä samalla elättää itsensä ja välillisesti montaa muutakin.

Kiitos helvetin hyvästä foorumista (y)

Te ette arvaakaan miten paljon noi teidän sanat mulle merkkaa, eikä kukaan osaa arvata miten paljon se tuntuu kun saa lukea itsestään jotain perättömiä juttuja vuosia. Mutta omaan tunteet ja se on hyvä asia ettei ole ihan kylmä ihminen.

Itse koen kanssa, että pakkotoisto on se yhdistävä tekijä mikä sitoo koko suomen bodyscenen yheen. Ilman Mikee ja pakkotoistoo bodaus ei olis ollenkaan niin näkyvä laji kun mitä se nyt on.

Luen paljon foorumeita sekä ulkomaalaisia että kotimaisia ja pakkotoiston taso on erittäin hyvä. Jos aloittaa uuden threadin jossain muualla niin käy usein niin että ei tule vastauksia tai sitten jos tulee niin 30% on vittuilua.

Siinä missä jollain aamu alkaa paikallislehden uutisilla, on itsellä pakkotoiston sivuille kiire. Päivittäiseksi rutiiniksi tullut.
Harvemmin tulee kommentoitua mutta koettanut aina pitämään sisällön positiivisena ja kannustavana.
Toivottavasti luetaan pakkista toiset 18 vuotta!

Arvostan Miken panosta tähän sivustoon ja kaikkeen video- ja kuvamatskuun, mutten kyllä tosissaan ymmärrä miksi rakentavaan palautteeseen pitää regoida tyyliin capslock päällä näppäimistöä hakaten kuin mikäkin mieslapsi.
Deuusin kommentti oli täysin asiallinen enkä löydä siitä mitään loukkaavaa ja reaktio oli luokkaa ''painu vittuun neuvomasta''. Ymmärrän, ettei negatiiviseen palautteeseen jaksa aina vastata positiivisesti, mutta tuokin palaute oli mielestäni rakentavaa eikä negatiivista. Sun perustelusi olisi aivan hyvin voinut esittää asiallisestikin. Ja negatiiviseenkin palautteeseen olis parempi vain olla vastaamatta, kuin alkaa puolustelemaan ylimielisesti.
Lisäksi muistelisin sun kerran kirjoittaneen, ettet ole koskaan sallinut pop-uppeja pakkiksella kun sellainen ekan kerran ilmestyi ja korjasit tilanteen, jos muistan oikein niin miksi yhtäkkiä pop-upit onkin ihan jees?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom