OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Arvostan Miken panosta tähän sivustoon ja kaikkeen video- ja kuvamatskuun, mutten kyllä tosissaan ymmärrä miksi rakentavaan palautteeseen pitää regoida tyyliin capslock päällä näppäimistöä hakaten kuin mikäkin mieslapsi.
Deuusin kommentti oli täysin asiallinen enkä löydä siitä mitään loukkaavaa ja reaktio oli luokkaa ''painu vittuun neuvomasta''. Ymmärrän, ettei negatiiviseen palautteeseen jaksa aina vastata positiivisesti, mutta tuokin palaute oli mielestäni rakentavaa eikä negatiivista. Sun perustelusi olisi aivan hyvin voinut esittää asiallisestikin. Ja negatiiviseenkin palautteeseen olis parempi vain olla vastaamatta, kuin alkaa puolustelemaan ylimielisesti.
Lisäksi muistelisin sun kerran kirjoittaneen, ettet ole koskaan sallinut pop-uppeja pakkiksella kun sellainen ekan kerran ilmestyi ja korjasit tilanteen, jos muistan oikein niin miksi yhtäkkiä pop-upit onkin ihan jees?
Kiitos palautteestanne.

Nykyään on varmaan paljon enemmän treeniaiheista tietoa sisältäviä nettisivuja, mut joskus 2010-2012, kun googletti jotain treeniaiheista suomeksi, ekat osumat oli aina pakkikselta. Mun monet kaverit tietää pakkiksen tästä syystä, vaikkei ne oo ikinä kiinnostunu treenaamisesta sen enempää.

edit: turhaa lässytystä loppu #viini

Tänään olen tilapäisesti "Turmiolan Tommin" tiellä, joten saatan olla hieman yltiöpositiivinen, mutta siltikin tuo oli kyllä erittäin hyvä video. Arvosanaksi annan 9,65. Käytännön teoreetteettinen max lienee abt 9.8, joten huomioiden semiamatöörltuotanto ja 0budjetti, niin lopputulos on loistava. :worship:

Tuli mieleen tohon Alfalandin podcastiin, kun puhuitte liikunnasta ja sairastavuudesta. Liikunnan aikanahan lihakset erittää interleukiini-6:sta, joka liikunnan stimuloimana vaikuttaakin positiivisesti ihmisen immuniteettiin ja matala-asteisen tulehduksen vähenemiseen. Päivästä toiseen lähes liikkumattomat ihmiset on siis huomattavasti alttiimpia sairastamaan. Siinä siis varmasti yksi osatekijä mikä vaikuttaa suotuisasti immuniteettiin, kun liikuntaa on sopivasti yhdessä ravinnon ja unen kanssa.

Yleensäkkin tuo matala-asteisen tulehduksen hillitseminen vaikuttaa älyttömästi esimerkiksi siihen, että tuleeko nivelkipuja jne kovalla harjoituskaudella. Jokainen voi huvikseen kokeilla syödä vaikka muutaman viikon vähemmän kasviksia, marjoja ja hedelmiä, ja lisätä tilalle prosessoitua paskaruokaa niin todennäköisesti aika nopeesti alkaa tulla jotain pientä polvien kolotusta jne. Toki tässäkin asiassa yksilötasolla on suuria eroja mm. elimistön antioksidanttikapasiteettien, geenien aktivoitumisen kautta jne.

Jonnet ei oo lukenu pakkista tarpeeks kauan, kun aina välillä joku luulee et voi tulla tänne Mikelle pätemään :D

Se että antaa palautetta ei ole välttämättä mitään pätemistä. Samalla logiikalla ei täällä kannata antaa mitään positiivistakaan palautetta koska kyllähän Mike jo tuossa iässä tietää mikä on onnistunut hyvin?

Positiivista on se nykyään, että aina mun ei tartte yksin taistella kaikkia vastaan, enkä voi noita asioita sanoa itse itsestäni. Semmoinen juttu vielä mitä pahinkin vihaaja osaa arvostaa, mä olen kovin antelias ollut näkyvyyden kanssa kun mulla on sitä tarjota. Olen pyrkinyt auttamaan monia hyviä tyyppejä bisneksissä ja urassa vastikkeetta. Vatanen esimerkiksi on yksi jota olen alusta saakka kun tunsin, tukenut kovasti ja siinä on perkele hieno mies. Se mies antaa takaisin. Vatanen on sanonut mulle jotain hienoa, jota en voi kun arvostaa.

Vatsku kysyi että onnistusko muutama promokuva salille. Mä sanoin että tottakai enkä mä mitään rahaa tartte siitä. Vatanen simppelisti vastasi "ei passaa, mä hyödyn, sä hyödyt, sano hinta". Siinä on äijä jonka kanssa on ilo tehdä kaikenlaista. Ja tässä ei ole kyse rahasta, vaan yhteen hiileen puhaltamisesta äijien kesken. Se on semmoinen juttu jota kaipaisi kovasti.

Ja Kille taisi olla ensimmäinen, joka sai videoon kilpailevan kaupan linkin. Ei se nyt multa pois ole jos Kille saa bisnestä kasvamaan edes inasen mun avulla. Mun mielestä semmoinen hirveen negatiivinen kaikki on perseestä asenne on vallannut Pakkotoistoltakin tilaa itselleen.

<3 Yhdessä rakennetaan aina isompaa kuin yksinään, eikä kyse ole vaan että hommat pitää saada isommalle vaan tärkeämpi asia mulle on että pääsee puuhastelemaan hyvien kavereiden kanssa kaikkee. Oot Mike aidosti tosi hyvä tyyppi, yks harvoja kelle en sano koskaan että ei jaksa/pysty.

Screenshot 2019-02-16 at 11.36.06.png

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Jonnet ei oo lukenu pakkista tarpeeks kauan, kun aina välillä joku luulee et voi tulla tänne Mikelle pätemään :D

Mitä helvetin pätemistä se on, jos käyttäjät antavat käytettävyyteen ja käyttäjäystävällisyyteen liittyvää palautetta omistajalle? On se nyt kumma, jos ei voi omista mielipiteistä kirjoittaa ilman, että se tulkitaan negaamiseksi, henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi, arvostuksen puutteeksi tms. Mikeä kohtaan. Kyllä minäkin arvostan ihan helvetisti kaikkea Miken tuottamaa materiaalia (erityisesti Gymlogeja) ja Pakkotoistoa ylipäänsä, ei täällä muuten olisi tullut vietettyä päivittäin aikaa jo kymmenen vuoden ajan. Omasta mielestäni hyvässä hengessä annettu negatiivinenkin palaute kannattaa ottaa vastaan avoimin mielin. Joillain sen palautteen antamisessa saattaa olla takana jotain ns. henkilöön kohdistuvaa vihaamista, mutta luulen, että suurimmalla osalla käyttäjistä ei. Itsekin annoin nyt ensimmäistä kertaa negatiivista palautetta sivustoa kohtaan, eikä sen taustalla todellakaan ole mitään henkilökohtaista Mikeä vastaan.

Mitä helvetin pätemistä se on, jos käyttäjät antavat käytettävyyteen ja käyttäjäystävällisyyteen liittyvää palautetta omistajalle? On se nyt kumma, jos ei voi omista mielipiteistä kirjoittaa ilman, että se tulkitaan negaamiseksi, henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi, arvostuksen puutteeksi tms. Mikeä kohtaan. Kyllä minäkin arvostan ihan helvetisti kaikkea Miken tuottamaa materiaalia (erityisesti Gymlogeja) ja Pakkotoistoa ylipäänsä, ei täällä muuten olisi tullut vietettyä päivittäin aikaa jo kymmenen vuoden ajan. Omasta mielestäni hyvässä hengessä annettu negatiivinenkin palaute kannattaa ottaa vastaan avoimin mielin. Joillain sen palautteen antamisessa saattaa olla takana jotain ns. henkilöön kohdistuvaa vihaamista, mutta luulen, että suurimmalla osalla käyttäjistä ei. Itsekin annoin nyt ensimmäistä kertaa negatiivista palautetta sivustoa kohtaan, eikä sen taustalla todellakaan ole mitään henkilökohtaista Mikeä vastaan.
Mutta palataan siihen käytettävyyteen. Nopeat palvelimet, hyvin jäsennelty keskustelualue. 100% responsiivinen layout. Pop-uppikampanjoita 18 vuoden aikana kaksi, toinen kesti 3 tuntia. Muutoin mainokset sijoiteltu järkevästi ja niitä on randomisti, ei kokoajan. Värit leiskassa helposti luettavat. Fontti sopiva. Säädöt kaikille montako viestiä ketjussa näkyy. Listaa riittää, mikä vika siis käytettävyydessä on käyttäjän kannalta?

Ettekö te luota, että mä osaan käytettävyyttä vaalia HUOMATTAVASTI paremmin kuin joku randomi mainostoimiston työntekijä? Eikö mulla ole massiivisesti enemmän kokemusta omasta saitista jota käytän itse päivittäin tunteja kohta 20 vuotta? Jos tämä teidän ylistämä sankari nyt antaisi erimerkkejä sivustoista joita lesotti tehneensä, niin mennään porukalla arvostelemaan käytettävyyttä ja katsotaan onko sivut vielä tehokkaana online edes kahden vuoden päästä.

Ja mikä tuhosi Pakkotoiston käytettävyyden, 3 tunnin ajan pop-up. Miettikää nyt teettekö kärpäsestä härkästä.

Mutta palataan siihen käytettävyyteen. Nopeat palvelimet, hyvin jäsennelty keskustelualue. 100% responsiivinen layout. Pop-uppikampanjoita 18 vuoden aikana kaksi, toinen kesti 3 tuntia. Muutoin mainokset sijoiteltu järkevästi ja niitä on randomisti, ei kokoajan. Värit leiskassa helposti luettavat. Fontti sopiva. Säädöt kaikille montako viestiä ketjussa näkyy. Listaa riittää, mikä vika siis käytettävyydessä on käyttäjän kannalta?

Yleisesti ottaen ei olekaan mitään vikaa. Nyt kun muutoin erinomaiseen sivustoon tuli marginaalivika, niin eikö se ole aika luonnollista, että siihen tartutaan ja ihmetellään, että mikäs helvetti tämä on? Luulisi, että sinäkin haluaisit kommenttia ihan niistä kaikista pienimmistäkin asioista, vaikka muutoin raamit ovat kunnossa, että tietää jatkon kannalta mikä niitä negatiivisia tunteita ihmisissä saattaa herättää.

Yleisesti ottaen ei olekaan mitään vikaa. Nyt kun muutoin erinomaiseen sivustoon tuli marginaalivika, niin eikö se ole aika luonnollista, että siihen tartutaan ja ihmetellään, että mikäs helvetti tämä on? Luulisi, että sinäkin haluaisit kommenttia ihan niistä kaikista pienimmistäkin asioista, vaikka muutoin raamit ovat kunnossa, että tietää jatkon kannalta mikä niitä negatiivisia tunteita ihmisissä saattaa herättää.
En halua kommenttia päivänselvistä asioista, pop-upit ei ole kivoja ja niitä on superharvoin. Mä nyt vain sanon, että te teette asiasta aivan liian ison numeron, se kamppis kesti 3 tuntia ja kaikilla meni hermot siinä ajassa. Vähän siimaa nyt hei, ei täällä usein mitään törkymainontaa näy. Muualla pop-uppeja on vähän väliä.

Haluatko kommentin silloin jos tämä päivänselvä asia on positiivinen?
Todellakin, kuten monta monta kertaa on tässä avattu jo keskustelua siitä ikuisesta valittamisesta ja aina vain negatiivisesta sanotaan, niin joo, sitä positiivista on mukava saada vastapainoksi. Joka somekanava täytetään jollain valituksella jostain, ei sitä aina vain jaksa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom