Positiivista on se nykyään, että aina mun ei tartte yksin taistella kaikkia vastaan, enkä voi noita asioita sanoa itse itsestäni. Semmoinen juttu vielä mitä pahinkin vihaaja osaa arvostaa, mä olen kovin antelias ollut näkyvyyden kanssa kun mulla on sitä tarjota. Olen pyrkinyt auttamaan monia hyviä tyyppejä bisneksissä ja urassa vastikkeetta. Vatanen esimerkiksi on yksi jota olen alusta saakka kun tunsin, tukenut kovasti ja siinä on perkele hieno mies. Se mies antaa takaisin. Vatanen on sanonut mulle jotain hienoa, jota en voi kun arvostaa.
Vatsku kysyi että onnistusko muutama promokuva salille. Mä sanoin että tottakai enkä mä mitään rahaa tartte siitä. Vatanen simppelisti vastasi "ei passaa, mä hyödyn, sä hyödyt, sano hinta". Siinä on äijä jonka kanssa on ilo tehdä kaikenlaista. Ja tässä ei ole kyse rahasta, vaan yhteen hiileen puhaltamisesta äijien kesken. Se on semmoinen juttu jota kaipaisi kovasti.
Ja Kille taisi olla ensimmäinen, joka sai videoon kilpailevan kaupan linkin. Ei se nyt multa pois ole jos Kille saa bisnestä kasvamaan edes inasen mun avulla. Mun mielestä semmoinen hirveen negatiivinen kaikki on perseestä asenne on vallannut Pakkotoistoltakin tilaa itselleen.