OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Siksikö pakkis ei hetkeen toiminut äskettäin?
Juuri siksi. Aina joskus unohdan vaikka päivällä tuli ilmoitus että saldo loppuu. Ihan sama kuinka paljon sitä lisää, niin aina se vain sitten kuluu ja viimeisenä päivänä laitan takaisin.

Ja taas se alkaa. HUOH!

Itselläni tuo mainos on näkynyt todella satunnaisesti kerran päivässä, jos silloinkaan. Sillon alussa se puski sitä joka sivun latauksella, nyt harvoin. Äskön tuli herätessä ko foorumin avasi, muttei enään uudestaan tule.
Säästääkö tuo ostettu kampanja jotenkin viimeisiä näyttökertoja mistä on maksettu näyttämällä sitä harvemmin lopussa, vai mihin tuo perustuu ? Tosin näköjään tuo muilla näkyy useammin jostain syystä. Ihan mielenkiinnosta markkinointia kohtaan, eipä tuo nyt itseä häiritse. Tiedostan miksi mainokset on olemassa ja pystyn asian kanssa elään.

Joka kerta ku avaa threadin ni luurilla tulee mut ihan sama.
Toi seikon mainos mulla ei jostain syystä ole näkynyt kuin pari kertaa mutta olisko se ollut joku rajalan mainos aikoinaan mikä pomppasi itsellä samalla tapaa joka kerta sivua avatessa. Tosin niin mitätön harmi loppujen lopuksi koko mainosten näkyminen niin mitä väliä kun foorumi muuten toimii moitteetta.:)

Itsellä tuli silloin muutama päivä sitten jokaisella päivityksellä, niin en jaksanut hetkeen selata foorumia kännykällä. Nyt tulee enää satunnaisesti, niin tuo nyt on ihan se ja sama. Ei paljon haittaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Piti oikein puhelimella mennä katsomaan tämä paljon puhetta aiheuttanut mainos.
Eikö ollutkin kaameata ja suorastaan sytytti koko maailman tuleen ja ikuiseen kadotukseen? Kai selvisit kuitenkin iliman terapia aikaa? :D

Eikö ollutkin kaameata ja suorastaan sytytti koko maailman tuleen ja ikuiseen kadotukseen? Kai selvisit kuitenkin iliman terapia aikaa? :D
Kyllä mä nyt ymmärrän sen tuskan jota ihmettelin. Katotaan saanko unta tänään yöllä, meinaan aika pahat traumat jäi. Kaikki jotka tosta ovat valittaneet, I feel you!

ps. toivottavasti hinta kohtaa nyt tämän tuskan.

Kyllä mä nyt ymmärrän sen tuskan jota ihmettelin. Katotaan saanko unta tänään yöllä, meinaan aika pahat traumat jäi. Kaikki jotka tosta ovat valittaneet, I feel you!

ps. toivottavasti hinta kohtaa nyt tämän tuskan.

Toivottavasti saat! Mulla ei oo viikkoon tullu kunnolla unta, vaikka oon nyt iltamurojen tilalla syöny tenoxeja ja suomiviinaa. Ainoastaa painajaista näkee seikon kelloista jos nukahan hetkeksi. Koville on ottanu mutta en anna periksi perkele!

Toivottavasti saat! Mulla ei oo viikkoon tullu kunnolla unta, vaikka oon nyt iltamurojen tilalla syöny tenoxeja ja suomiviinaa. Ainoastaa painajaista näkee seikon kelloista jos nukahan hetkeksi. Koville on ottanu mutta en anna periksi perkele!
Se tulee useammin jos on ranteessa Casion kello, eli ota se pois.

Ite täällä jo aikaa otan et kauan menee ku seuraava kitinä mainoksista alkaa.

20190219_150856.jpg

Viesti toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Seiko kanssa.

Seikon mainoksesta sen verran positiivista, että se on helppo sulkea nopeasti. Enemmän vituttaa ne mainokset mitä klikkaa vahingossa, koska ne pomppaavat esiin just sillä vitun hetkellä kun klikkaat jotain "näytä uudet viestit" -nappia. Fool me once, shame on you. Fool me twice, heitän hiiren seinään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom