Juuri siksi. Aina joskus unohdan vaikka päivällä tuli ilmoitus että saldo loppuu. Ihan sama kuinka paljon sitä lisää, niin aina se vain sitten kuluu ja viimeisenä päivänä laitan takaisin.Siksikö pakkis ei hetkeen toiminut äskettäin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri siksi. Aina joskus unohdan vaikka päivällä tuli ilmoitus että saldo loppuu. Ihan sama kuinka paljon sitä lisää, niin aina se vain sitten kuluu ja viimeisenä päivänä laitan takaisin.Siksikö pakkis ei hetkeen toiminut äskettäin?
Ja taas se alkaa. HUOH!
Ja taas se alkaa. HUOH!
Mulla ei tullut kertaakaan puhelimella eilen eikä tänäänkään ole toistaiseksi tullut. Mistäköhän sitten johtuu että joillain tulee enemmän.
Toi seikon mainos mulla ei jostain syystä ole näkynyt kuin pari kertaa mutta olisko se ollut joku rajalan mainos aikoinaan mikä pomppasi itsellä samalla tapaa joka kerta sivua avatessa. Tosin niin mitätön harmi loppujen lopuksi koko mainosten näkyminen niin mitä väliä kun foorumi muuten toimii moitteetta.Joka kerta ku avaa threadin ni luurilla tulee mut ihan sama.
No ihmekös sitten!Se seikon mainos ei pompi köyhille! Mulle pomppii kokoajan, mut ei haittaa.
Mullekkin pomppii kooajan vaikka ei oo pennin latia ku ostin viime kerralla 6 kelloa !Se seikon mainos ei pompi köyhille! Mulle pomppii kokoajan, mut ei haittaa.
Eikö ollutkin kaameata ja suorastaan sytytti koko maailman tuleen ja ikuiseen kadotukseen? Kai selvisit kuitenkin iliman terapia aikaa? :DPiti oikein puhelimella mennä katsomaan tämä paljon puhetta aiheuttanut mainos.
Kyllä mä nyt ymmärrän sen tuskan jota ihmettelin. Katotaan saanko unta tänään yöllä, meinaan aika pahat traumat jäi. Kaikki jotka tosta ovat valittaneet, I feel you!Eikö ollutkin kaameata ja suorastaan sytytti koko maailman tuleen ja ikuiseen kadotukseen? Kai selvisit kuitenkin iliman terapia aikaa? :D
Kyllä mä nyt ymmärrän sen tuskan jota ihmettelin. Katotaan saanko unta tänään yöllä, meinaan aika pahat traumat jäi. Kaikki jotka tosta ovat valittaneet, I feel you!
ps. toivottavasti hinta kohtaa nyt tämän tuskan.
Se tulee useammin jos on ranteessa Casion kello, eli ota se pois.Toivottavasti saat! Mulla ei oo viikkoon tullu kunnolla unta, vaikka oon nyt iltamurojen tilalla syöny tenoxeja ja suomiviinaa. Ainoastaa painajaista näkee seikon kelloista jos nukahan hetkeksi. Koville on ottanu mutta en anna periksi perkele!
FEIKKI! Kellonaika väärä!!!!!1111Ite täällä jo aikaa otan et kauan menee ku seuraava kitinä mainoksista alkaa.
katso liitettä 153276
Viesti toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Seiko kanssa.