OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Osaatko heittää arviota moniko sun tuntemista bodareista seurailee säännöllisesti veriarvojaan? Tyylillä x kymmenestä seuraa
Monen kanssa olen jutellut ja suurimmalla osalla on tiedossa arvot.

Mittailetko itse säännöllisin väliajoin veriarvoja tai verenpainetta?
Kolesterolit 3 kertaa vuodessa kun suvussa on korkea LDL. Mulla on HDL viitteissä, mutta se LDL vaivaa. Mutsilla tosi korkee. Verenpaineita ei tartte tässä painossa katsella.

Kolesterolit 3 kertaa vuodessa kun suvussa on korkea LDL. Mulla on HDL viitteissä, mutta se LDL vaivaa. Mutsilla tosi korkee. Verenpaineita ei tartte tässä painossa katsella.

Oletko hemoglobiinia mittauttanut? Kun se ilmeisesti pyrkii nousemaan teston takia, ainakin mulla oli hiukan yli viitearvojen vaikka olen vasta muutaman kuukauden ollut korvaushoidossa enkä sitä ennen ole mitään käyttänyt.
Sydän ja verisuonitautien riski siinä taitaa vähän kasvaa.

Kuuluuko tuon toimia tällä hetkellä mobiilissa niin, että jokaisen sivun/valikon avaus tuo ton mainoksen näkyviin? Iphonea käyttäessä näyttää tuota ainakin itellä tekevän.

Oletko hemoglobiinia mittauttanut? Kun se ilmeisesti pyrkii nousemaan teston takia, ainakin mulla oli hiukan yli viitearvojen vaikka olen vasta muutaman kuukauden ollut korvaushoidossa enkä sitä ennen ole mitään käyttänyt.
Ei se mitään jos on vähän yli. Mulla 187 ja lääkäre sanoi vaan että pikkaisen korkea. Aina voi käydä luovuttamassa verta jos siltä tuntuu

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Voishan nekin mittaa ja voihan nuo olla koholla kun treenitkin on semmoisia, että saattaa punasoluja lisää.

ps. toivottavasti hinta kohtaa nyt tämän tuskan.

Mistä lähtien foorumit on maksanu? Mulle ihan sama vaikka joka toinen viesti olisi mainos, mutta on aika raskas käyttää puhelimella kun mainos hienosta kellosta hyppää näytölle ihan jatkuvasti. Tulee köyhälle paha mieli.

Mulle ihan sama vaikka joka toinen viesti olisi mainos, mutta on aika raskas käyttää puhelimella kun mainos hienosta kellosta hyppää näytölle ihan jatkuvasti
Eiköhän tuo kamppis nyt tuosta tokene pois pian.

Mistä lähtien foorumit on maksanu? Mulle ihan sama vaikka joka toinen viesti olisi mainos, mutta on aika raskas käyttää puhelimella kun mainos hienosta kellosta hyppää näytölle ihan jatkuvasti. Tulee köyhälle paha mieli.
Keskisen kellosta osamaksulla. Ei muuta ku seiko ranteeseen.

Mulla on varmaan ihan oikeitakin ongelmia, koska nuo mainokset ei haittaa lainkaan. Ja onhan siinä oikeassa yläkulmassa rasti mistä sen saa pois, jos ei hienot kellot kiinnosta.

Ruskea kieli iloinen mieli vai miten se oli? Ei mutta kommenttien perusteella tuntuu et nuo mainokset käyttäytyy erilailla useimmille? Johtuuko sitten laitteista ja sovelluksista/selaimista? Ei mua mainokset haittaa. Ymmärrän miksi niitä on, mutta jos se alkaa selkeästi haittaamaan foorumin käyttöä, niin ei se mukava ole.

Juu, samaa mietin. Jos nyt joku Seiko heilahtaa näytölle kun foorumin avaa, niin se on sekunnissa suljettu.

Joo eihän se jos kerran heilahtais, mutta kun se tulee jokaisella sivun avauksella. Meni sitten eteen tai taaksepäin. Enkä nyt jankkaa tätä mikelle vaan vastasin vaan kommenttiin.
Jännä et nyt kun safarilla tulin foorumille, niin ei hypi silmille mikään.

Joo eihän se jos kerran heilahtais, mutta kun se tulee jokaisella sivun avauksella. Meni sitten eteen tai taaksepäin. Enkä nyt jankkaa tätä mikelle vaan vastasin vaan kommenttiin.
Jännä et nyt kun safarilla tulin foorumille, niin ei hypi silmille mikään.
Okei, no joo. Kyllä muakin alkais vituttaa jos joka kerta esim. foorumin eri osiolle siirtyessä tulis joku näytönkokoinen mainos. Mulla toi mainos pläjähtää vaan sen kerran.

Se tulee siis ihan joka kerta kun vaihtaa sivua tai päivittää sivun. Ei haittais yhtää jos se tulis vaikka mainos bannerina sivua selatessa mut toi hyppää koko näytöllä kokoajan. Tiedä vaikka tästä tää kehittyy siihe et kohta availee ponnahdus ikkunoita sivua vaihtaessa... no toivottavasti ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom