Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monen kanssa olen jutellut ja suurimmalla osalla on tiedossa arvot.Osaatko heittää arviota moniko sun tuntemista bodareista seurailee säännöllisesti veriarvojaan? Tyylillä x kymmenestä seuraa
Monen kanssa olen jutellut ja suurimmalla osalla on tiedossa arvot.
Kolesterolit 3 kertaa vuodessa kun suvussa on korkea LDL. Mulla on HDL viitteissä, mutta se LDL vaivaa. Mutsilla tosi korkee. Verenpaineita ei tartte tässä painossa katsella.Mittailetko itse säännöllisin väliajoin veriarvoja tai verenpainetta?
Kolesterolit 3 kertaa vuodessa kun suvussa on korkea LDL. Mulla on HDL viitteissä, mutta se LDL vaivaa. Mutsilla tosi korkee. Verenpaineita ei tartte tässä painossa katsella.
Ei se mitään jos on vähän yli. Mulla 187 ja lääkäre sanoi vaan että pikkaisen korkea. Aina voi käydä luovuttamassa verta jos siltä tuntuuOletko hemoglobiinia mittauttanut? Kun se ilmeisesti pyrkii nousemaan teston takia, ainakin mulla oli hiukan yli viitearvojen vaikka olen vasta muutaman kuukauden ollut korvaushoidossa enkä sitä ennen ole mitään käyttänyt.
Sydän ja verisuonitautien riski siinä taitaa vähän kasvaa.
Ei se mitään jos on vähän yli. Mulla 187 ja lääkäre sanoi vaan että pikkaisen korkea. Aina voi käydä luovuttamassa verta jos siltä tuntuu
Voishan nekin mittaa ja voihan nuo olla koholla kun treenitkin on semmoisia, että saattaa punasoluja lisää.Oletko hemoglobiinia mittauttanut? Kun se ilmeisesti pyrkii nousemaan teston takia, ainakin mulla oli hiukan yli viitearvojen vaikka olen vasta muutaman kuukauden ollut korvaushoidossa enkä sitä ennen ole mitään käyttänyt.
Sydän ja verisuonitautien riski siinä taitaa vähän kasvaa.
ps. toivottavasti hinta kohtaa nyt tämän tuskan.
Eiköhän tuo kamppis nyt tuosta tokene pois pian.Mulle ihan sama vaikka joka toinen viesti olisi mainos, mutta on aika raskas käyttää puhelimella kun mainos hienosta kellosta hyppää näytölle ihan jatkuvasti
Keskisen kellosta osamaksulla. Ei muuta ku seiko ranteeseen.Mistä lähtien foorumit on maksanu? Mulle ihan sama vaikka joka toinen viesti olisi mainos, mutta on aika raskas käyttää puhelimella kun mainos hienosta kellosta hyppää näytölle ihan jatkuvasti. Tulee köyhälle paha mieli.
Juu, samaa mietin. Jos nyt joku Seiko heilahtaa näytölle kun foorumin avaa, niin se on sekunnissa suljettu.Mulla on varmaan ihan oikeitakin ongelmia, koska nuo mainokset ei haittaa lainkaan. Ja onhan siinä oikeassa yläkulmassa rasti mistä sen saa pois, jos ei hienot kellot kiinnosta.
Mulla on varmaan ihan oikeitakin ongelmia, koska nuo mainokset ei haittaa lainkaan. Ja onhan siinä oikeassa yläkulmassa rasti mistä sen saa pois, jos ei hienot kellot kiinnosta.
Juu, samaa mietin. Jos nyt joku Seiko heilahtaa näytölle kun foorumin avaa, niin se on sekunnissa suljettu.
Okei, no joo. Kyllä muakin alkais vituttaa jos joka kerta esim. foorumin eri osiolle siirtyessä tulis joku näytönkokoinen mainos. Mulla toi mainos pläjähtää vaan sen kerran.Joo eihän se jos kerran heilahtais, mutta kun se tulee jokaisella sivun avauksella. Meni sitten eteen tai taaksepäin. Enkä nyt jankkaa tätä mikelle vaan vastasin vaan kommenttiin.
Jännä et nyt kun safarilla tulin foorumille, niin ei hypi silmille mikään.