Se näytetään X-näyttöä ja katoaa sitten. Sitä määrää en tiedä.
X kertaa ei ollut loppupeleissä kovinkaan monta kertaa, nyt ei enää pomppaa silmille

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se näytetään X-näyttöä ja katoaa sitten. Sitä määrää en tiedä.
Noin, se kamppis tais olla siinä ja näytöt täynnä. Mutta saihan porukka taas valittaa. Ja Huhtis palaa vasta lokakuussa :D Nyt taas kestää useampi kuukausi ja tulee uudestaan jos tulee. Sitten taas on kaikki perseestä.X kertaa ei ollut loppupeleissä kovinkaan monta kertaa, nyt ei enää pomppaa silmille![]()
Voishan tommoisen premiumin tehdä forumin puolelle. Mut se olis sitten tyyliin 5-10 egee kuussa.Itseä ei mainokset haittaa yhtään, mutta monia näyttäis haittaavan, niin miten ois semmonen että vip jäsenyyden lisäks olis joku premium jäsenyys että ei tule mainoksia näkyviin ollenkaan ja hinta jäsenyydellä olis kuitenkin semmonen että se korvais mainostulot. Ei olis kellään ainakaan mitään syytä valittaa mainoksista, koska jos ei jaksa niitä katsella niin ostaa vaan sen jäsenyyden.
Pakko kyllä kommentoida tähän, ja oikeastaan rekisteröityä kymmenen vuoden jälkeen uudelleen Pakkikselle ihan tämän takia.Ajatelkaa ihmiset näin päin, niin kauan kun on mainoksia, on foorumikin pystyssä. Mainokset tuo rahaa ja mahdollistaa Miken toimentulon, joka jälleen mahdollistaa, että meillä on pakkis!
Mä oon kymmenen vuotta viettänyt aikaa täällä foorumilla ja mä ihmettelen mistä toi sun uhriutuminen oikein kumpuaa? Mun mielestä tässäkin on aivan asiallisesti ja rakentavasti keskusteltu käyttäjälähtöisyydestä, ja sä olet saanut kullan arvoista kommenttia siitä mitä sun asiakkaat haluavat. Tää on sun reaktio. Ihan oikeasti hei.No tehdäänpäs niin, että mä annan luvan take-over mainontaan ja myös rajuun pop-uppien käyttöön jatkuvasti. Katotaan sitten uudestaan ja muistellaan aikaa kun täällä oli vielä jotenkin linjassa mainokset. Kyllä yksi pop-uppi muutaman tunnin ajan voi saada koko porukan aivan sekaisin.
Muiden saittien ylläpitäjät eivät ole aktiivisesti 78 tuhannella viestillä mukana keskustelemassa kaikkien kanssa. Ja usko pois, homma ei toimi niin, että hypitään jokaisen käyttäjän mielen mukaan sinne ja tänne. Täällä ei olisi ainuttakaan mainosta, jos käyttäjistä kiinni olisi.Pakkiksen todellinen arvo tulee kävijöistä. Isommat ja menestyneemmät saitit mittaa ja testaa kokoajan miten ne saa pidettyä kävijöitä pidempään palvelussaan
Joo, otanta on vaan muutama viesti. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että milloin sä olet viimeksi tutkinut pakkislaisten preferenssejä, mikä saa ne pysymään pakkiksella ja viettämään enemmän aikaa täällä? Kiinnostaako sua loppupeleissä se edes?Muiden saittien ylläpitäjät eivät ole aktiivisesti 78 tuhannella viestillä mukana keskustelemassa kaikkien kanssa. Ja usko pois, homma ei toimi niin, että hypitään jokaisen käyttäjän mielen mukaan sinne ja tänne. Täällä ei olisi ainuttakaan mainosta, jos käyttäjistä kiinni olisi.
Missä vaiheessa tein ison numeron? Sä itse teet helvetin ison numeron pakkiksesta joka ei taida edes olla sinun perustama. Sä lähinnä tunnut ratsastavan sillä että olet ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja nauttinut ensin ns "first mover advantagesta" bodyaihesen foorumin osalta aikakautena, jolloin tämänkaltaiset keskustelufoorumit nousivat suosioon muiden alustojen vielä kehittyessä. Nyt tällä hetkellä ratsastat vielä fitnessbuumin harjalla.Tehdään iso numero miten työskennellään mainosalalla ja ollaan niin olevinaan, fakta on kuitenkin se, että sä olet töissä jollain ja mulla on tämä forum, sulla ei
Aloittaisin ihan mutulla siitä, että keskustelufoorumeiden aikakausi tämmöisinään on mitä todennäköisimmin jo ohi. Sä varmaan itsekin tiedostat asian että eletään aika vahvasti laskusuhdanteessa (inb4: pakkiksella isot kävijämäärät). Iso osa keskusteluista valuu nykyään aivan muihin alustoihin, kuten Facebookiin.Joten jos nyt pitäis lähteä kysymään neuvoa miten kasvatetaan iso keskusteluforumi..
Joten kysynkin sulta, millä avuilla sä siinä olet nyt jakelemassa neuvoja ja miksi pop-up triggeröi sut noin pahasti?
Joo, otanta on vaan muutama viesti. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että milloin sä olet viimeksi tutkinut pakkislaisten preferenssejä, mikä saa ne pysymään pakkiksella ja viettämään enemmän aikaa täällä? Kiinnostaako sua loppupeleissä se edes?
Jossain haastattelussa aikoinaan sanoit, että suurin osa keskusteluistakin on kaikkea muuta kuin bodausaiheista. Voisin uskoa siis että pelkkä sun sisällöntuotanto ei ole merkityksellistä kuin annat usein olettaa. Paljonko on aktiivisten kävijöiden määrä muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana?
https://www.marmai.fi/uutiset/pakkotoisto-com-osaksi-city-digital-networkia-6270258
Yllä olevan jutun perusteella kävijämäärät ovat dropanneet aika huolella. Sulla tietysti tarkempaa dataa. Olis hienoa jos voisit valottaa tarkemmin.
Missä vaiheessa tein ison numeron? Sä itse teet helvetin ison numeron pakkiksesta joka ei taida edes olla sinun perustama. Sä lähinnä tunnut ratsastavan sillä että olet ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja nauttinut ensin ns "first mover advantagesta" bodyaihesen foorumin osalta aikakautena, jolloin tämänkaltaiset keskustelufoorumit nousivat suosioon muiden alustojen vielä kehittyessä. Nyt tällä hetkellä ratsastat vielä fitnessbuumin harjalla.
Sä teet isoja oletuksia siitä mitä mulla on ja mitä mulla ei ole.
Aloittaisin ihan mutulla siitä, että keskustelufoorumeiden aikakausi tämmöisinään on mitä todennäköisimmin jo ohi. Sä varmaan itsekin tiedostat asian että eletään aika vahvasti laskusuhdanteessa (inb4: pakkiksella isot kävijämäärät). Iso osa keskusteluista valuu nykyään aivan muihin alustoihin, kuten Facebookiin.
Millä avuilla jakelen neuvoja? Olen itse rakentanut hyvin lyhyessä ajassa varsin menestyksekkäitä saitteja joilla on myös tuhansia uniikkeja kävijöitä päivittäin. Aikaa tosin ei ole kulunut 20 vuotta. Vaikka mä olen sua olen reippaasti nuorempi, niin mä osaan sen verran sanoa elämänohjeeksi että kannattaa miettiä miten suhtautuu rakentavasti annettuun palautteeseen. Sä voit joko olla kokoajan valmiudessa hyökkäämään palautteen antajia vastaan, tai sitten ihan vaan funtsia onko niissä jotain perää.
Mun ainoa pointti on se, että käyttäjäystävällisyys on avain minkä tahansa palvelun tekemisessä. Sun asenne on vain ja ainoastaan ylimielinen ja ihmeellisen hyökkäävä kun joku kertoo häiritsevästä käyttäjäkokemuksesta. Historiassa on tuhansia caseja, joissa helvetin isot ja vakiintuneetkin bisnekset ovat menneet päin vittua sen vuoksi että kuvitellaan asioiden jatkuvan ikuisesti ja että sopivan myötätuulen avustuksella voidaan nostella jalat pöydälle näyttäen sentteriä omille asiakkailleen.
Kuten sanoin, mua ei nuo pop-upit häiritse. Toin esiin oman taustani sen vuoksi, että mä kiinnitän netissä surffaillessa varmaan enemmän huomiota nimenomaan mainontaan ja monetisointiin, kuin itse sivuston sisältöön. Ajattelin käyttää aikaani ihan vain hyvän tekemiseen ja ajatuksieni esiin tuomiseen. Niistä joko voi ottaa hyödyn irti tai pitää sitä "yksittäisen käyttäjän triggeröitymisenä". Jätän aiheen käsittelyn tältä osin tähän.
Ai jumalauta tätä ihanaa forumia. Siis vain ja ainoastaan täällä joku randomi mimimerkki on ammattilainen forumin vetämisessä kuin itse forumin vetäjä. Uskomatonta, mä en voi enää ymmärtää.Mukava lukee selkeesti ammattilaisen kirjoittamaa neutraalia tekstiä![]()