kuvia kehityksestä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

mxm

Onkos porukalla kuvia tai jotain linkkejä bodaajien/aloittelijoiden kehityksestä? Se on aina niin motivoivaa kun kuulee, että joku äijä on saanut 20 kiloa lisää massaa vuodessa, itellä kun tahti on hieman toisenlainen...

Hulkillahan on tuo oma galleriansa, mutta annan miehen itse linkittää sen tänne, koska muuten varmaan rikkoisin jotain lakia.

Amerikan Jeesus sanoi:
Hulkillahan on tuo oma galleriansa, mutta annan miehen itse linkittää sen tänne, koska muuten varmaan rikkoisin jotain lakia.

tuo hulkin galleria on erittäin motivoiva...jos joku vain viitsii postata tähän threadin esim. omia ennen-jälkeen kuvia niin olisin erittäin kiitollinen...harmittaa kun ei tullut otettua kuvia omilta riisitauti-vuosilta :itku:

Tuollahan on vippipuolen kuvaosio täynnä ennen- ja jälkeen-kuvia.

Amerikan Jeesus sanoi:
Joo, paras jättää linkit postittamatta tai 2 toimistopäivän päästä postiluukustasi tipahtaa haaste käräjäoikeuteen. Vien sulta korvauksina henkisistä kärsimyksistä kaiken omaisuutesi ja palkkaan vielä Igor-nimisen nekrofiilipalkkatappajan raiskaamaan sun kallosi. :rolleyes:

http://members.surfeu.fi/hulkki/morph.htm

Hulkki sanoi:
Joo, paras jättää linkit postittamatta tai 2 toimistopäivän päästä postiluukustasi tipahtaa haaste käräjäoikeuteen. Vien sulta korvauksina henkisistä kärsimyksistä kaiken omaisuutesi ja palkkaan vielä Igor-nimisen nekrofiilipalkkatappajan raiskaamaan sun kallosi. :rolleyes:

http://members.surfeu.fi/hulkki/morph.htm
En ihmettelis :hyper:
Aika kovan luokan kehitystä sulla ollut :worship:

Noissa helmikuun 2002 kuvissa hulkki näyttää saatanan pelottavalta, siis ilmeen, naaman ja letin takia.

Sitten näissä kesäkuun 2003 kuvissa on letti leikattu ja näyttää mukavalta naapurin pojalta.

Tainnut tulla juotua liikka sitä yrtti-efe teetä vuonna 2002

:hyper:

Tässähän tuli oikeen hyvä mieli, ku kattelin että olen isompi ku Hulkki 80 kilosena :D:D tästä se lähtee..... :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pertti 123 sanoi:
Noissa helmikuun 2002 kuvissa hulkki näyttää saatanan pelottavalta, siis ilmeen, naaman ja letin takia.

:hyper:

Ollaan käyty hulkin kanssa saman uimahallin salilla vuonna 2002 :thumbs:

Johonkin noihin netissä olevista kehitys-kuvista kannattaa sen verran suhtautua varauksella, että omalla kohdalla se kehitys ei ole välttämättä yhtä hurjaa samassa ajassa. Riippumatta siitä miten kuvat on otettu, ja ovatko aitoja. Eli realistiset tavoitteet, niin ei se motivaatio tai halua käydä salilla katoa kun ei saavuta samanlaisia tavoitteita niin nopeasti mitä jossain kuvasarjassa.
Eli tavoitteita pitää olla, mutta siihen kuntoon pääsemiseen käytettävän ajan tulisi olla suhteessa omaan kasvuvauhtiin.

Valokikkailua? - KYLLÄ!
Hieno saavutus? - KYLLÄ!
ryan_grabenstein.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom