kuvia kehityksestä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No tietenkin siinä on valokikkailua mutta onhan nuo loistavia saavutuksia jos tosia ovat. Mutta itellänikin on hirmuinen päkki ja rintalihakset oikeassa valossa. Väärässä taas pelkkää fläsää ;/

itse olen saanut seitsemässä kuukaudessa painoa 19 kiloa. aluksi paino oli 72, otin laihuutta 63:n. (sillon ku paino oli 72 olin tehny kunnolla punttia) sit laihuuskauden jälkeen mul nousi tost 63- 82:een. ottakaa välil laihuutta, kroppa hermostuu ja alkaa kerään massaa sen jälkeen valtavasti. kannattaa kokeilla. mielestäni kehitys on kaikissa suhteissa painon kanssa pelleilyä.

Kliinu sanoi:
itse olen saanut seitsemässä kuukaudessa painoa 19 kiloa. aluksi paino oli 72, otin laihuutta 63:n. (sillon ku paino oli 72 olin tehny kunnolla punttia) sit laihuuskauden jälkeen mul nousi tost 63- 82:een. ottakaa välil laihuutta, kroppa hermostuu ja alkaa kerään massaa sen jälkeen valtavasti. kannattaa kokeilla. mielestäni kehitys on kaikissa suhteissa painon kanssa pelleilyä.
I can´t believe this bullshit. l. :kuvia:

Mikä noissa bodyforlife- kuvissa on ollut tuo aikaväli?

Tuo Valentino on kyllä aika säälittävä otus:urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kattelin noita Body For Lifen kuvia. Parissa kuvatekstissä oli juttua, kuinka lääkäri oli patistanut treenaamaan. Liekö kirjoittanut pari "kehitystä nopeuttavaa ja auttavaa" reseptiä ;)

Kyllä toi kuvien napsiminen kannattaa. On motivoivaa katsoa niitä vanhoja kuvia sitten kun on kehitystä tullut.Kyllä se vähän mieltä nostattaa kun näkee millainen kynäniska joskus on ollut :)

jos ryhtyy vipiksi niin tuolla on aika paljon noita kehityskuvia, noin 300 sadasta tyypistä. eli aika runsaasti.

EDIT mutta sähän olet jo vippi

Olisi varmaan ihan kätevää ottaa ne kuvat, mutta en kehtaa posettaa kenellekään ja vielä pyytää ottamaan kuvia:D

Sukulaku sanoi:
Olisi varmaan ihan kätevää ottaa ne kuvat, mutta en kehtaa posettaa kenellekään ja vielä pyytää ottamaan kuvia:D
Sama homma. Pitäis saada tuolla meidän vessassa otettua ne kuvat (tai koulun studiolla) niin tulis just sellane hyvä deivid valaistus! btw. mitää paskoja kuvia viitti ottaa ku valokuvaajaks tulossa -ehkä joskus maybe..

Toi Hulkin kehitys on kyllä ollut kadehdittavaa. No, perästä tullaan... hitaasti... hämäläiset sukujuuret velvoittaa... ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom