Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
divelle ja Mayflower: Good job!:rock:

Minäkään en saa noita yhtiä kuvia näkymään... Välilyönnillä enkä ilman. Hemmetin sammakko!:curs::nolo:

No voi itku!

Se on jostain asetuksista kiinni enkä tajua mistään mitään mutta kokeilun kautta laittakaa kysymysmerkki noiden ekojen kuvien perään ja poistakaa kysymysmerkki noista jäkeen-kuvista.

Oon niin datis, että osaan kirjoittaa tähän kohtaan että LOL :D

Noh, laitetaas nyt sitten kun jaksoin askarrella kunnolliset vertailukuvat.

Nämä ihan ensimmäiset aloituskuvat on otettu joskus -05 alussa, jonka jälkeen piilotin ne jonnekin koneen syövereihin kun häpesin niitä niin paljon.

Ensimmäiset anatomiset kuvat otettiin joskus -05 kesällä pienen treeni- ja dieettispurtin jälkeen, tosin nuo shortsit peittää aika lailla ja vedän mahaa sisään niin paljon kuin jaksan :D En kehdannut ottaa vielä taka-anatomisesta tuossa vaiheessa kuvaa, joten ensimmäinen löytyy -06 alkuvuodelta.

IMO ihan hyvää kehitystä tullut, toki vastaavaan olisi pystynyt paljon lyhyemmässäkin ajassa, mikäli kaiken olisi tehnyt fiksusti. Itse olen kuitenkin tyytyväinen :)

Liitteet

• vertailu 1 05-08.webp
    vertailu 1 05-08.webp
    29,4 KB · Katsottu: 4 874
  • anat 3 05-08.webp
    anat 3 05-08.webp
    16,2 KB · Katsottu: 4 227
  • anat 2 05-08.webp
    anat 2 05-08.webp
    27,4 KB · Katsottu: 3 355
  • anat 1 05-08.webp
    anat 1 05-08.webp
    29,3 KB · Katsottu: 3 405
  • vertailu 3 05-08.webp
    vertailu 3 05-08.webp
    30,5 KB · Katsottu: 4 868
  • vertailu 2 05-08.webp
    vertailu 2 05-08.webp
    20,5 KB · Katsottu: 6 742
Todella hieno muutos näkyy noissa kuvissa! Antaa varmasti kaikille mimmeille motivaatiota siitä, että kovalla työllä ja ajalla voi saavuttaa tuloksia.

Saanko kysyä, millaiset sun treenit oli? Eli lähinnä millainen saliohjelma ja teitkö paljon aerobista lisäksi? Entäs ravinto, noudatitko jotain tiettyä ohjelmaa? Sen verran olen lukenut tuolta muualta, että ainakin PN:nia olet noudattanut käsittääkseni ainakin nykyisin. Varmaan tuossa kolmen vuoden aikana on tullut erilaisia vaiheita treeneissä ja ravinnossakin mutta tuollaiset yleiset peruslinjat olisi kiva tietää.

Halon kroppa noissa myöhemmissä kuvissa on kyllä aivan upea! Siro mutta lihaksikas :) Tuollaiseen joskus kun itekki pääsis.. Toki ruumiinrakenne rajoittaa himppasen, ite oon vähän "rujompaa" tyyppiä. Kovasti oot varmasti panostanu, mutta mahtaa olla sen arvoista?

No laitetaanpas sitten tännekkin ... kuva on tuol vippipuolella ... iliman tota keskimmäistä kuvaa ... ihan mukava on verrata onko sitä kehitystä tullu ku tuntuu et mikään ei kasva ja turhauttaa välillä käyä salilla ku tulos on heikko ... ainaskin omasta mielestä ... mut täsä jonkinlainen "selänkehityskuvakaari" toivottavasti seuraavassa kuvassa oon vähärasvasemmassa kuosissa ja lihakset erottuu :D

kehitysta.jpg

No laitetaanpas sitten tännekkin ... kuva on tuol vippipuolella ... iliman tota keskimmäistä kuvaa ... ihan mukava on verrata onko sitä kehitystä tullu ku tuntuu et mikään ei kasva ja turhauttaa välillä käyä salilla ku tulos on heikko ... ainaskin omasta mielestä ... mut täsä jonkinlainen "selänkehityskuvakaari" toivottavasti seuraavassa kuvassa oon vähärasvasemmassa kuosissa ja lihakset erottuu :D

Kyllä on mahtavat olkapäät :rock:. Sinusta olisi kiva nähdä perusposet. Kuvia lisää!

Saanko kysyä, millaiset sun treenit oli? Eli lähinnä millainen saliohjelma ja teitkö paljon aerobista lisäksi? Entäs ravinto, noudatitko jotain tiettyä ohjelmaa? Sen verran olen lukenut tuolta muualta, että ainakin PN:nia olet noudattanut käsittääkseni ainakin nykyisin. Varmaan tuossa kolmen vuoden aikana on tullut erilaisia vaiheita treeneissä ja ravinnossakin mutta tuollaiset yleiset peruslinjat olisi kiva tietää.

Tässäpä tätä selostusta:

Saliohjelma on yhtä muutaman kuukauden 4-jakoiskokeilua lukuunottamatta ollut joko 1- tai 2-jakoinen, ja olen päätynyt siihen lopputulokseen, että vähäjakoiset ohjelmat ovat minulle sopivimpia. Olen tehnyt alusta lähtien mm. kyykkyä, (suorinjaloin)maastavetoa ja muita raskaita perusliikkeitä vapailla painoilla, ja olen täydentänyt sitten taljoilla ja laitteilla. Viimeisen vuoden ajan olen käyttänyt vähemmän ja vähemmän laitteita, ja tällä hetkellä niitä ei ole ohjelmassa ollenkaan, en usko tarvitsevani niitä kuin ehkä joskus satunnaisesti.

Nykyinen ohjelma on koko kropan treeni (3 erilaista treeniä viikkoon, 1 lyhyillä, 1 keskipitkillä ja 1 pidemmillä sarjoilla), jossa suosin 1-jalan liikkeitä ja teen kaiken vuorosarjoina useimmiten aika tiuhaan tahtiin.

Ruokailu... on ollut aika monenlaista. Alussa varsinkin vaivasi naisten perusongelma; liian vähän proteiinia. Söin paljon mm. leipää ja kuvittelin saavani jogurtista ja maidosta reilusti prodea. Kasviksia en myöskään syönyt nykystandardieni mukaan tarpeeksi, hyvät rasvat oli onneksi mukana alusta saakka.

Jännä miten tässä vuosien mittaan oma käsitys hyvästä ruokavaliosta muuttuu. Muutama vuosi sitten mä söin karkkia, jätskiä, keksiä tai jotain vastaavaa oikeasti joka ikinen päivä. Oisin voinut elää irtokarkilla. Yritin dieetata sillä periaatteella että "kalori on kalori", ja muistan vieläkin kun korvasin yhden aterian light-jäätelöllä, koska "se mahtuu kalorirajoihin". :rolleyes: Sit esim. viime viikolla mulla oli jotenkin sellainen olo, että olin syönyt vähän huonosti ja herkutellut liikaa. Mietin sitten tarkemmin, mitä olinkaan syönyt; normiaterioiden (proteiini + kasvikset + hyvät rasvat) lisäksi olin syönyt viikon aikana 2 pussia salmiakkia ja 2 patonkia voilla ja juustolla :rolleyes:. Ehkä tuosta ei nyt kuitenkaan viikko mene pilalle.

Nykyään tosiaan noudatan tuota PN:ää, suosittelen tutustumista lämpimästi. Voitte aloittaa lukemalla Faidran K&F-lehteen kirjoittaman todella hyvän artikkelin.

Edit. Tsiisus noita Barbababan olkapäitä! :eek:

Edit2. inhoan aerobista, teen intervalleja sen sijaan! :D

Nämä muodonmuutokset on niin järjettömän upeita, että :worship: Hillitön motivaation kasvattamisketju! Niin tekis mieli laittaa ittensä samanlaiseen huippukuntoon, mutta jotenkin pää tappelee mulla vastaan. Jos päätän, että nyt alkaa esim. kunnon treenikausi ja dieetti, niin kahden viikon päästä olen jo mieltä muuttanut ja homma hajoaa siihen:rolleyes:

Hassua. Satun omistamaan tämän "brassipyllyn" eli ylimääräinen kertyy helposti reisiin. Viimeisten vuosien aikana olen viihtynyt kropassa aika huonokaisesti ja sitä on yrittänyt epätoivoisesti dietata ja treenata, mutta tietty epäsäännöllisesti. Siksi sitä on yrittänyt hokea itselleen että täytyy tyytyä tähän mitä on sattunut saamaan mutta kun näitä kuvia katsoo niin hämmästyin.
Minulle tuli melkein uutena asiana että reisistä voi oikeasti saada kauniit vaikkei lähtöasetelma miellyttäisi silmää. Tietty se vaatii työtä, työtä ja työtä, mutta että sellainen mahdollisuus on olemassa...:eek:

Kiitoksia mimmit, pelastitte jälleen yhden harhailevan sielun elämän!:D

Naulan kantaan. Kyllähän mullakin noita treenejä on takana jo useammalta vuodelta, mutta edelleen näytän samalta löllyreideltä kuin kaiken alussa, koska en ole syönyt oikein enkä riittävästi. Sekin tietty hyvä asia kun on kaksi raskauttakin takana eli tilanne voisi olla paljon pahempikin.... mutta pointti on se, että jonakin päivänä minäkin saatan omistaa tuollaiset reidet ja selän! SUURKIITOS kuvista. :)

Kiitos motivoivista kuvista. Kiitos erityisesti Halolle, en ole tajunnut että lihaskunto vaikuttaa niin moneen yksityiskohtaan kropassa. Oot mun idoli :-) Pakkotoiston innostamana otin itsestänikin vihdoin jonkinlaiset "ennen"-kuvat... Harmi etten tehnyt sitä jo aiemmin.

Kiitos motivoivista kuvista. Kiitos erityisesti Halolle, en ole tajunnut että lihaskunto vaikuttaa niin moneen yksityiskohtaan kropassa. Oot mun idoli :-) Pakkotoiston innostamana otin itsestänikin vihdoin jonkinlaiset "ennen"-kuvat... Harmi etten tehnyt sitä jo aiemmin.

Oho, tämä oli mennyt ihan ohi. Kiitoksia vain, mukava että joku saa jotain irti noista :D

Sitten vuoden parin päästä on hyvä postata ne ennen-kuvat tänne nettiin, kun on näyttää mitä saatiin aikaan, eiks je? ;)

Edit. Mimmit nyt hei, lisää kuvia tänne! Tiedän että teiltä löytyy sellaisia.

No niin, kun Halo noin kannusti ja satuin vielä löytämään pari huonoimpien aikojen otosta, lienee pakko osallistua tähän ketjuun.
attachment.php

Tässä siis totuutta jostain vuosilta 2004 ja 2005. Naama on mulla muutenkin pyöreä, joten tuolloin se oli todella pyöreä ja kertoi vielä enemmän koko kehon tilasta kuin tuo vartalo vaatteiden alla. Painoa oli 68-72 kiloa noissa kuvissa, lihasta varmaan aika lailla vähän ja rasvaa paljon.

Tässä ensimmäinen kuva vuodelta 2007 19 kilon painonpudotuksen jälkeen (ennen saliharrastuksen aloittamista), kaksi seuraavaa tältä syksyltä, kun painoa on tullut 3-4 kiloa lisää, josta ehkä lihastakin vähäsen. Joitain tarkempia kuvia on Punttimimmien galleriassa, enkä halua kaikkia yleiselle puolelle laittaakaan. Selvää lienee, että varsinainen kehon muokkaus on vasta aluillaan, vaikka saliharrastusta onkin jo takana hyvä tovi.
attachment.php
attachment.php
attachment.php

Edit: Pahoittelen hieman epämääräisiä kuvia.

Liitteet

• etu1.webp
    etu1.webp
    5,4 KB · Katsottu: 28 036
  • IMG_7518-03.webp
    IMG_7518-03.webp
    11,2 KB · Katsottu: 27 955
  • vanhakeho2.webp
    vanhakeho2.webp
    15,4 KB · Katsottu: 27 938
  • taka2.webp
    taka2.webp