Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotkut kuvat näkyy, jos laittaa välimerkin perään, jotkut ei.
No laitetaanpas sitten tännekkin ... kuva on tuol vippipuolella ... iliman tota keskimmäistä kuvaa ... ihan mukava on verrata onko sitä kehitystä tullu ku tuntuu et mikään ei kasva ja turhauttaa välillä käyä salilla ku tulos on heikko ... ainaskin omasta mielestä ... mut täsä jonkinlainen "selänkehityskuvakaari" toivottavasti seuraavassa kuvassa oon vähärasvasemmassa kuosissa ja lihakset erottuu :D
Saanko kysyä, millaiset sun treenit oli? Eli lähinnä millainen saliohjelma ja teitkö paljon aerobista lisäksi? Entäs ravinto, noudatitko jotain tiettyä ohjelmaa? Sen verran olen lukenut tuolta muualta, että ainakin PN:nia olet noudattanut käsittääkseni ainakin nykyisin. Varmaan tuossa kolmen vuoden aikana on tullut erilaisia vaiheita treeneissä ja ravinnossakin mutta tuollaiset yleiset peruslinjat olisi kiva tietää.
Kiitos motivoivista kuvista. Kiitos erityisesti Halolle, en ole tajunnut että lihaskunto vaikuttaa niin moneen yksityiskohtaan kropassa. Oot mun idoli :-) Pakkotoiston innostamana otin itsestänikin vihdoin jonkinlaiset "ennen"-kuvat... Harmi etten tehnyt sitä jo aiemmin.