Kuva, josta kaikki puhuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Japi koittaa varmaankin kysyä, että miksi sen täytyy ottaa se 4-5 kg pois jos kerta itse on omasta mielestään kaunis. Saatko ite nukuttaa yös paremmin jos se olis laihempi? :D

Ei mulle tulis ainakaan mieleen tuputtaa kenellekkään omia kauneusihanteitani.

Onhan fitnesskisoihinkin kauneuskriteerit, jotka pitää täyttää, ennenkuin voi mennä lavalle. Ja mallin työ on vielä ammatti. Mua ei kyllä ois saanu lavalle 80-kiloisena. Mut mä olen eri mieltä, en halua tyrkyttää mielipidettäni, mut en haluis kattella lavalla punkeroitakaan. Laitan siis silmät kiinni. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juurikin tätä kultaista keskitietä minäkin tarkoitin..
ei ole pakko olla anorektikko, mutta ei tarvitse myöskään olla punkero defaulttina, suomalainen vartalo tosin siihen menee helpolla, mutta itse en henkilökohtaisesti halua laskea naiselta kylkiluita jos sillä on vaatteet päällä ja itse olen 50 metrin päässä naisesta.. :P

juurikin tätä kultaista keskitietä minäkin tarkoitin..
ei ole pakko olla anorektikko, mutta ei tarvitse myöskään olla punkero defaulttina, suomalainen vartalo tosin siihen menee helpolla, mutta itse en henkilökohtaisesti halua laskea naiselta kylkiluita jos sillä on vaatteet päällä ja itse olen 50 metrin päässä naisesta.. :P

itse en henkilökohtaisesti halua laskea naiselta vatsamakkaroita jos sillä on vaatteet päällä ja itse olen 100 metrin päässä naisesta.. :P

threadin pointtia tähän asti tiivistettynä:

-kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset on perseestä
-hoikat ja kauniit ovat perseestä
-mallit ovat kaikki perseestä
-nyky kauneusihanteet on perseestä
-normaalia isokokoisempi ja erittäin löysän vatsanahan omaava nainen on normaali
-80kg nainen on normaali ja erittäin hieno juttu

ei mitää jatkakaa :piis:

Auttaa tiivistelmän teossa hurjasti jos ensin lukee sen thredin mitä aikoo tiivistää.

Painoindeksin mukaan tuo eukko oli normimitoissa, se että on malli ei tarkoita että pitäisi edustaa kauneusihannetta vaan myydä rättejä; jos tolla makkaralla se onnistuu niin mainio juttu.

itse en henkilökohtaisesti halua laskea naiselta vatsamakkaroita jos sillä on vaatteet päällä ja itse olen 100 metrin päässä naisesta.. :P

sekö on kultainen keskitie mielestäsi? puhun naisesta jolla ei ole anorektiaa, ja joka ei ole pullukka, niin sun mielestä sellaiselta voi laskea makkarat jo 100 metrin päästä, otetaan vaikka tämän kuvan kaltainen nainen, ei varmasti näy makkaroita 100 metrin päästä vaatteet päällä, saatikka 4 metrin päästä vaatteet päällä, mutta tämä ei sulle käy silti, on se melkosta tää nykynuoren elämä :P

sekö on kultainen keskitie mielestäsi? puhun naisesta jolla ei ole anorektiaa, ja joka ei ole pullukka, niin sun mielestä sellaiselta voi laskea makkarat jo 100 metrin päästä, otetaan vaikka tämän kuvan kaltainen nainen, ei varmasti näy makkaroita 100 metrin päästä vaatteet päällä, saatikka 4 metrin päästä vaatteet päällä, mutta tämä ei sulle käy silti, on se melkosta tää nykynuoren elämä :P

Vaatemallit tekee myös bikinikuvauksia, joissa ei seistä selkä suorana.

Vaatemallit tekee myös bikinikuvauksia, joissa ei seistä selkä suorana.

blurb_facepalm2_20090622.jpg

Joo antaa olla, onnellista loppuelämää.

Onhan fitnesskisoihinkin kauneuskriteerit, jotka pitää täyttää, ennenkuin voi mennä lavalle. Ja mallin työ on vielä ammatti. Mua ei kyllä ois saanu lavalle 80-kiloisena. Mut mä olen eri mieltä, en halua tyrkyttää mielipidettäni, mut en haluis kattella lavalla punkeroitakaan. Laitan siis silmät kiinni. :rolleyes:

Mallin työ on ammatti ja kuvan malli on täystyöllistetty, kuten jo avaustekstistä voit lukea.

En kokoketjua lukenut lävitse, mutta tuli mieleeni ajatus...

Kyllä naisten mahaan herkästi otetaan kantaa, ehkä unohtamatta millainen reppu siellä itseltä löytyy. Eikun samaan asentoon ja kaveri/tyttöystävä ottamaan kuvaa !

Ei taida tulla monella ihan malli settiä.

Mallin työ on ammatti ja kuvan malli on täystyöllistetty, kuten jo avaustekstistä voit lukea.

Ja mallitkin lihoo välillä ja laihduttaa, koska haluaa pitää työtilanteestaan kiinni. Asiakkaat huomauttaa kyllä ja pyytää uutta mallia, jos ei miellytä.

Kyllä kelpaisi, vaikka nirso olenkin. Toi vatsan löysyys on kyllä kieltämättä hieman erikoista, mutta kyllä se vatsa sit on ihan jees seistäessä/vaa'assa. Kurveja syntyy lisäkiloista, mikä tekee naisen kropasta naisen kropan, imo. Hienoo, että ollaan pystytty/yritetty rikkoa mielikuvaa naisen ihannekropasta, säästyy monelta teiniltä masistelut. Lisää kurveja! Vaikka ei tällä kyseisellä kauniilla naisella niitä silti painostaan huolimatta paljoltikaan ole, mutta ollaan silti tosiaan menossa parempaan suuntaan.

Ja mallitkin lihoo välillä ja laihduttaa, koska haluaa pitää työtilanteestaan kiinni. Asiakkaat huomauttaa kyllä ja pyytää uutta mallia, jos ei miellytä.

Meni pointti ohi? Ilmeisesti asiakkaita miellyttää, jos tämä "huolestuttavan näköinen" parikymppinen tyttö on onnistunut itsensä täysin työllistämään.. :jahas:

heitin vaan ku sulla nyt tuntuu olevan joku himo lynkata "anorektikkoja" eipä niitä anorektikonkaa kylkiluita kykene laskemaan 50 metrin päästä ku sillä on vaatteet päällä, eikä kyllä siitä 4 metrinkää päästä vaatteet päällä.

meinasin kirjoittaa pitkän tarinan tähän mutta kumitinki sen vittuun koska en nyt halua aloittaa mitää pakkis vs minä ottelua taas.

jos te pidätte löysemmästä lihasta siitä vaan, minä korjaan timmit ja urheilulliset naiset parempaan talteen sitten :piis:

Onko tämä kauheusihanne juttu edes niin iso ongelma kuin annetaan ymmärtää? Luulis, että se on aina pieni osa ihmisiä joilla on niin suuria ongelmia oman minäkuvansa kanssa, että se tuottaa itsetunto-ongelmia.

Mallit ovat laihoja, mutta mitä sitten? Miksi sen pitäisi kenenkään elämään vaikuttaa? No toki vaikuttaa jos haluaa olla malli, mutta todella pieni porukka sekin on.

En ihan hirveästi usko median voimaan näissä ulkonäköasioissa. Enemmän oma elinpiiri vaikuttaa.

Eikä tämä edes ole paino asia vaan voi ihmisillä olla vaikka mitä fiksaatioita omasta ulkonäöstään. Mistä päästään taas ikuisuuskysymykseen, että korvaako hyvä pärstä ei niin hyvän kropan ja päinvastoin.

Jos omaa nuoruutta muistelee niin enemmän sitä mietti missä kunnossa naama on kuin, että onko liikaa vai liian vähän painoa.

tuo nainen on kyllä täysin normaali. Jopa keskivertoa paremmassa kuosissa, ei selluliittiä yms. Pitää muistaa nyt että ollaan pakkotoistolla joka on suurimmalta osaltaan täys ihmisiä joiden vartaloihanteet ei ole normaalia (tavistallaajan mielestä). Tuo on paljonn normaalimpi naisvartalo kuin monella punttimimmillä. IMO

Se minuu täs vähän huvittaa, että kokisin että tässä nimenomaan vielä puhutaan juuri ihanteista, elikäs nääkin tätä "plus-koon" leidiä dissaavat kattoo vaan, että EN kyllä sano tuota ihanteeksi...vaikka itellä ois matkaa vaikkapa juuri tuohon tilaan.

Ainakin kun katto jotain Faidran blogia taannoin, jonne kasa punttimimmejä oli kokoontunut fitnestelemään, niin sellanen offi-time tuntu olevan enempi sääntö kuin poikkeus tällä porukalla. Ehkä näitä sankarittaria ei tässä threadissä kumminkaan ole.

Ja on kai se loppupelissä ihan loogista, että ajattelee, että vaikka MINUN perseelläni pystyy tarvittaessa estämään virtauksen Atlantin ja Itämeren välillä, niin IHANTEENI (sekä käsitykseni siitä millaisia mallien pitää olla) ovat kummiskin melko timmit, joten minä sitten vähän dissailen sellaisia ihanteeni vastaisia bodeja.

Naama on kaunis kuvassa ja sille ei voi mitään, rumat tulee jo siitä kateelliseksi. Tommonen kroppa miellyttää ainakin itellä silmää. Naamakin voisi olla rumempi.

.... mutta tosiasia on että kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset ovat vain todella pieni vähemmistö siitä mitä ihmiset tosissaan ovat.

Itse korjaisin jopa näin, että mitä noilla eri saleilla olen käynyt, niin:
.... mutta tosiasia on että kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset ovat vain todella pieni vähemmistö siitä mitä kuntoilijat tosissaan ovat.

Eli ei kuntoilu ja Pakkikselle skrivailu ihan vielä kauheen timmiks tee. Malliesimerkkinä ("malli", heh) tästä minä itse.

Itse korjaisin jopa näin, että mitä noilla eri saleilla olen käynyt, niin:
.... mutta tosiasia on että kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset ovat vain todella pieni vähemmistö siitä mitä kuntoilijat tosissaan ovat.

Eli ei kuntoilu ja Pakkikselle skrivailu ihan vielä kauheen timmiks tee. Malliesimerkkinä ("malli", heh) tästä minä itse.

Joo totta, mutta ihanteet voivat olla silti sinne timmiin suuntaan..Ei täällä palstalla ainakaan liikaa ruokita asennetta jossa mahalla on vähän ylimääräistä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom