Kuva, josta kaikki puhuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä runkkari voi olla ilman stondistakin.

Asiaan: jos tämä on jonkun mielestä paha, niin toivon onnea ja menestystä sekä piakkoin huonontuvaa näkökykyä näiden saavuttamiseksi. En missään nimessä kannata valasmaisen ulkomuodon tuloa normiksi tai ehdota, että ihmisten tulisi hylätä kauneusihanteet kokonaan, mutta joku roti nyt saatana. Kosmeettisten haittojen asteista voidaan olla montaa eri mieltä, se ei tulle koskaan muuttumaan, mutta meikäläistä tämä nykymeno lähinnä hirvittää.

Ekassa kuvassa muuten luulisin, että henkilö vetää ylävatsaa sisään, jotta näyttäisi kuvassa kivemmalta ja edestä päin varmasti luonnoliselta, ja tuo alavatsa taas jää sen takia vähän tyhjemmän näköiseksi ja muistuttaa synnyttäneen vatsaa. Tokassa kuvassa taas on selkä toiseen suuntaan kaarella ja vatsaan jää normaali pömppö, joka taas ei seisoma-asennossa jää tuollaiseksi "pussiksi". Ihonalaista + syvempää rasvaa molempia jonkin verran, mielestäni ihan normaali. Halukkaat voivat toki tulkita tämän niin, että kateellisena tahallaan ihailen sellaista vartaloa, joka on saavutettavissani helpommin kuin kisaavan fitnesspimun; aivan vapaasti. Joka tapauksessa olen enemmän kuin tyytyväinen, että sain olla teini-ikäinen jo vuosia sitten enkä nyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekassa kuvassa muuten luulisin, että henkilö vetää ylävatsaa sisään, jotta näyttäisi kuvassa kivemmalta ja edestä päin varmasti luonnoliselta, ja tuo alavatsa taas jää sen takia vähän tyhjemmän näköiseksi ja muistuttaa synnyttäneen vatsaa. Tokassa kuvassa taas on selkä toiseen suuntaan kaarella ja vatsaan jää normaali pömppö, joka taas ei seisoma-asennossa jää tuollaiseksi "pussiksi". Ihonalaista + syvempää rasvaa molempia jonkin verran, mielestäni ihan normaali.

Kah. Ultimecia on samaa mieltä. Tuohon asentoon kun viikataan otos tuon ikäisiä keskiverto naisia, niin vähemmistössä on ne, joilla ei sitä kamalaa makkaraa tuohon alamahalle ei tule.

Nostetaan tuo nainen seisomaan normaaliin ryhtiin, niin vaikutelma on vallan eri, "normaali".

Niin, onhan se kiva kun malli näyttää inhimilliseltä eikä kuolevalta luukasalta...luulis myyvän kledjujakin paremmin.

Jos tosta ottaa 4-5 kiloa pois, ei oo vielä luuviulu.

Riippumatta siitä, että hän on malli. Nyt päästiin asian ytimeen. Pitäisikö yksilön laihduttaa vaikka mahdollisesti näyttäisi hoikempana paremmalta. Ja riittäiskö sekään vaikka niin tekisi. Ei kaikki näe omaa ulkonäköään loputtomana projektina.

tuo nainen on kyllä täysin normaali. Jopa keskivertoa paremmassa kuosissa, ei selluliittiä yms. Pitää muistaa nyt että ollaan pakkotoistolla joka on suurimmalta osaltaan täys ihmisiä joiden vartaloihanteet ei ole normaalia (tavistalllaajan mielestä). Tuo on paljonn normaalimpi naisvartalo kuin monella punttimimmillä. IMO

Jos tosta ottaa 4-5 kiloa pois, ei oo vielä luuviulu.
Mutta kysymys kuuluukin miksi siitä pitäisi ottaa se 4-5 kg pois?

Anteeksi vaan kaikille osapuolille, mutta minua ainakin henkilökohtaisesti oksettaa laihuuden ihannointi sen kaikissa muodoissaan. Erilaisuus pitää hyväksyä, emme vaan kaikki ole saaneet Heidi Klum -geenejä vanhemmiltamme. Ei tarvitse saamattomaksikaan heittäytyä, mutta ihan oikeasti mun mielestä se on rikkaus, että me ihmiset ollaan erinäköisiä, eikä samasta muotista veistettyjä.

Minusta malli on kaunis, ja toivonkin, että mediassa näkyisi enemmän noita normaalin näköisiä naisia, eikä pelkästään niitä hoikkia.

Anteeksi vaan kaikille osapuolille, mutta minua ainakin henkilökohtaisesti oksettaa laihuuden ihannointi sen kaikissa muodoissaan. Erilaisuus pitää hyväksyä, emme vaan kaikki ole saaneet Heidi Klum -geenejä vanhemmiltamme. Ei tarvitse saamattomaksikaan heittäytyä, mutta ihan oikeasti mun mielestä se on rikkaus, että me ihmiset ollaan erinäköisiä, eikä samasta muotista veistettyjä.

Minusta malli on kaunis, ja toivonkin, että mediassa näkyisi enemmän noita normaalin näköisiä naisia, eikä pelkästään niitä hoikkia.

Komppaan tätä.
Jos itse on sinut kroppansa kanssa, niin miksi pitäisi laihduttaa vain ollaakseen jonkin yleisen kauneusihanteen mukainen ja jotta joku teinipoika ei saisi oksennusrefleksiä kuvan nähdessään?

Kuten sanoin, niin noi on makuasioita ja mun henkilökohtainen mielipiteeni on, että kyseinen henkilö todennäköisesti näyttäis mun silmään paremmalta 5 kiloa laihempana, kuin mitä nyt on. En siis sanonut että pitäis laihduttaa.

Eikä malli ole mun mielestäni ns. tavis vaan sen duuni on esitellä niitä vaatteita ja esim. bikinikuvauksissa se kroppa nyt vaan on työkalu, jonka tulee täyttää jotkin kriteerit.

Kuten sanoin, niin noi on makuasioita ja mun henkilökohtainen mielipiteeni on, että kyseinen henkilö todennäköisesti näyttäis mun silmään paremmalta 5 kiloa laihempana, kuin mitä nyt on. En siis sanonut että pitäis laihduttaa.

Eikä malli ole mun mielestäni ns. tavis vaan sen duuni on esitellä niitä vaatteita ja esim. bikinikuvauksissa se kroppa nyt vaan on työkalu, jonka tulee täyttää jotkin kriteerit.

Niitä vaatteita ostaa yleensä normikroppaiset naiset, joten miksei mallikin voi silloin olla normaalipainoinen, eikä nälkäkurki?

Niitä vaatteita ostaa yleensä normikroppaiset naiset, joten miksei mallikin voi silloin olla normaalipainoinen, eikä nälkäkurki?
Jostain luin, että vaatteet istuu paremmin noille langanlaihoille kuin ns. normaalipainoisille. Eli myyntikuva näyttää siis paremmalta lehdessä.
Bikinimallit on sitten erikseen. Sinne haetaan hieman enemmän muotoja omaavia, mutta silti ovat vielä omaan makuun just ja just normaaleissa mitoissa.

Edit: Pakkotoisto on kyllä hieman väärä foorumi puida kauneusihanteista :D Erot ovat aika suuret ns. valtaväestöön niin ku täällä on jo todettu.

Jos tosta ottaa 5 kiloa pois, ei ole nälkäkurki, en mäkään nälkiintyneitä malleja kannata.

Tulevaisuudessa joskus ehkä vielä kun ihmisten keskimääräinen älykkyys nousee päästään todennäköisesti siihen tilanteeseen että bikinejä ei myydä sen mukaan miltä ne näyttää anorektikoiden päällä, vaan miltä ne näyttää ns. normaaleissa mitoissa olevien päällä, bikinithän eivät ketään saa laihemmalta näyttämään, markkinatkin olisi suuremmat ihan varmasti jos tehtäisiin/ myytäisiin vaatteita jotka mahtuvat muidenkin kuin mallien päälle istuvasti, pakkotoisto voi olla vähän hassu paikka avautua tästä, mutta tosiasia on että kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset ovat vain todella pieni vähemmistö siitä mitä ihmiset tosisaan ovat.

Vaatteita nyt vaan tällä hetkellä myydään vain ja ainoastaan "kauneusihanteiden" avulla, mutta ehkä sitten joskus valaistuminen tähänkin asiaan tulee, ja kun asioita päättävät muut kuin näiden anorektikoiden ihailijat, Ehrnaminkin mielipiteistä paistaa läpi tämä mediän kauneuskuvan ihannointi, onnea oman mallityttösi etsintään, mikäli löydät anorektikon joka täyttää kaikki kauneusihanteesi, niin 90% varmuudella voin luvata että ei kannata älyllistä keskustelua oottaa, ja totuttele siihen että teillä katsotaan kauniita ja rohkeita joka päivä.

Tulevaisuudessa joskus ehkä vielä kun ihmisten keskimääräinen älykkyys nousee päästään todennäköisesti siihen tilanteeseen että bikinejä ei myydä sen mukaan miltä ne näyttää anorektikoiden päällä, vaan miltä ne näyttää ns. normaaleissa mitoissa olevien päällä, bikinithän eivät ketään saa laihemmalta näyttämään, markkinatkin olisi suuremmat ihan varmasti jos tehtäisiin/ myytäisiin vaatteita jotka mahtuvat muidenkin kuin mallien päälle istuvasti, pakkotoisto voi olla vähän hassu paikka avautua tästä, mutta tosiasia on että kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset ovat vain todella pieni vähemmistö siitä mitä ihmiset tosisaan ovat.

Vaatteita nyt vaan tällä hetkellä myydään vain ja ainoastaan "kauneusihanteiden" avulla, mutta ehkä sitten joskus valaistuminen tähänkin asiaan tulee, ja kun asioita päättävät muut kuin näiden anorektikoiden ihailijat, Ehrnaminkin mielipiteistä paistaa läpi tämä mediän kauneuskuvan ihannointi, onnea oman mallityttösi etsintään, mikäli löydät anorektikon joka täyttää kaikki kauneusihanteesi, niin 90% varmuudella voin luvata että ei kannata älyllistä keskustelua oottaa, ja totuttele siihen että teillä katsotaan kauniita ja rohkeita joka päivä.

Miksi heti pitää ottaa toi anoreksiakortti, jos mä koitan sanoa, että toi nainen ois nätimpi ilman sitä mahamakkaraa, joka lähtis 4-5 kiloa tiputtamalla. Ei se silti oo tod anorektikko, vaan normaali nainen ilman mahamakkaraa.

Miksi heti pitää ottaa toi anoreksiakortti, jos mä koitan sanoa, että toi nainen ois nätimpi ilman sitä mahamakkaraa, joka lähtis 4-5 kiloa tiputtamalla. Ei se silti oo tod anorektikko, vaan normaali nainen ilman mahamakkaraa.
Japi koittaa varmaankin kysyä, että miksi sen täytyy ottaa se 4-5 kg pois jos kerta itse on omasta mielestään kaunis. Saatko ite nukuttaa yös paremmin jos se olis laihempi? :D

Ei mulle tulis ainakaan mieleen tuputtaa kenellekkään omia kauneusihanteitani.

Tietty naiset haluaisivat nähdä jonkun punkeron yleisenä kauneusihanteena, voi sitten perustella itselleen minkälaisen elämän tahansa ilman syyllisyyttä. Juustokaakkuja voi syödä huoleti, siideripersekin alkaa olemaan hyvä juttu. Sitten jos kuitenkin innostuu reenailemaan niin tulee oikein omahyväinen fiilis kun pääsee vaivihkaa vertaamaan siihen punkerodefaulttiin. Se olisi tavallaan win/win-tilanne naiselle, ei voi hävitä mitenkään. Itselle kuitenkin ihan sama, mainostakoot miten haluavat.

Tietty naiset haluaisivat nähdä jonkun punkeron yleisenä kauneusihanteena, voi sitten perustella itselleen minkälaisen elämän tahansa ilman syyllisyyttä. Juustokaakkuja voi syödä huoleti, siideripersekin alkaa olemaan hyvä juttu. Sitten jos kuitenkin innostuu reenailemaan niin tulee oikein omahyväinen fiilis kun pääsee vaivihkaa vertaamaan siihen punkerodefaulttiin. Se olisi tavallaan win/win-tilanne naiselle, ei voi hävitä mitenkään. Itselle kuitenkin ihan sama, mainostakoot miten haluavat.

No eiköhän anorektikon ja punkeron välissä ole jonkinlainen kultainen keskitie ilman nälkädieettiä ja armotonta treenaamista tai jatkuvaa mässytystä?

threadin pointtia tähän asti tiivistettynä:

-kuntoilevat ja huippukroppaiset ihmiset on perseestä
-hoikat ja kauniit ovat perseestä
-mallit ovat kaikki perseestä
-nyky kauneusihanteet on perseestä
-normaalia isokokoisempi ja erittäin löysän vatsanahan omaava nainen on normaali
-80kg nainen on normaali ja erittäin hieno juttu

ei mitää jatkakaa :piis:

No eiköhän anorektikon ja punkeron välissä ole jonkinlainen kultainen keskitie ilman nälkädieettiä ja armotonta treenaamista tai jatkuvaa mässytystä?

On toki. Yritän hahmotella vain teoriassa niitä kannustimia jotka motivoivat yksilöä toteuttamaan olemassaoloaan sosiaalisen paineen alla. En siis ota kantaa mihinkään, pohdin vain mihin suuntaan ajattelumalli voi kehittyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom