Jeah, kiitos. Vaatekoko 40-42, suuri osa suomalaisista naisista on varmaan just tuota kokoa? Mutta 20-vuotiaista, ehkä 20%?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeah, kiitos. Vaatekoko 40-42, suuri osa suomalaisista naisista on varmaan just tuota kokoa? Mutta 20-vuotiaista, ehkä 20%?
Siis pienempiä kuin esim 30-50-vuotiaat keskimäärin?Onko 20vuotiaat mielestäsi isompia vai pienempiä?
Siis pienempiä kuin esim 30-50-vuotiaat keskimäärin?
Jos on 178cm pitkä, kuten myös minä, niin tuskin mahtuu alle 40-42 koon vaatteeseen vaikka olisi kuinka laiha. Minulle tuokin koko on liian pieni, ja painoakin vain kilon verran vähemmän kuin tuolla mallilla. Tuo nainen on ihan oikeasti iso, ei läski.
Väsynyt sanoi:Olenko ainoa, jonka mielestä 178cm/81kg mitat eivät ole 20v naiselle mitenkään tavoittelemisen arvoisia?
Niin, no, riippuu näkökulmasta. Kaunis/timmi ja normaali ei ole sama asia. Eikä kaikkien ole tarvis tavoitella minkään moista kauneusihannetta, normaalissa ei ole mitään vikaa. Onnellisuuden ja hyvinvoinnin ei pitäisi olla kiinni siitä miten tiukka mahanahka on etukumarassa istuma-asennossa. (Panisin..)Mut kyllä toi makkara mun mielestäni liikaa on.
Voiko tuota nyt isoksikaan sanoa? Iso kuulostaa lähinnä sellaiselta..Toi nainen on nimenomaan ISO, ei lihava.
Niin, no, riippuu näkökulmasta. Kaunis/timmi ja normaali ei ole sama asia. Eikä kaikkien ole tarvis tavoitella minkään moista kauneusihannetta, normaalissa ei ole mitään vikaa. Onnellisuuden ja hyvinvoinnin ei pitäisi olla kiinni siitä miten tiukka mahanahka on etukumarassa istuma-asennossa. (Panisin..)
edit. 36-38 -kokoinen 180cm nainen lienee mallia riisipuikko? Ei kuulosta ihan normaalilta sekään. Oikeestaan aika kamalalta.