kuumesärky pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lassi-s
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
on tullu oltua kipeenä ja nyt muuten terve mut nokka vielä vuotaa jonkun verran. ihmetyttää vaan että miten tämä kauhee särky joka on koko kropassa. eli niveliä särkee, ja epäkkäitä särkee aivan julmetusti ja olkapäitä sekä jalkoja. milläs noi sais pois, muuten kuin särkylääkkeillä.

sunnuntaina olisi tarkoitus jatkaa treeniä taas normaalisti, mutta jos nämä säryt ei ole loppu siihen mennessä niin burananko voimalla treenaan vai kannattaisiko odottaa. mitäs te sanotte ja miten olette tominu itse

Kyllä toi varmaan levolla menee ohi, älä nyt missään nimessä ota buranaa ja mee treenaa tossa kunnossa ... Odottelet nyt vaan että oot terve +1 päivä ja sit jatkat, muuten paikat on varmaan vielä huonommassa kunnossa ku ennen..

Joo, odota tosiaan, että särky menee ohi. Itsekin olen samassa jamassa nyt ja pidän kyllä taukoa tämän viikon kokonaan.

Mistä muuten johtuu säryt ja kivut kipeenä lihaksissa ja nivelissä? Käykö se virus tai bakteeri lihakseenkin ja aiheuttaa tulehdusta vai miksi koskee? Ja joillakin ihmisillä on ihan vakio paikat jotka menee kipeeksi kun flunssa iskee. Itselläni esim. yläselkä menee kivuliaaksi kun nousee kuume. Ja poskipäät puutuvat.

popkorn sanoi:
miks lassi-s teet 2 threadia täysin samasta aiheesta?
vahinko, en tiedä mitä oikein tapahtu kun tein jommankumman näistä eka ja sit kun palas takas tuohon foorumiin niin sitä ei löytyny ollenkaan. nyt vasta itse huomasin että näitähän onkin kaks. wtf????

lassi-s sanoi:
vahinko, en tiedä mitä oikein tapahtu kun tein jommankumman näistä eka ja sit kun palas takas tuohon foorumiin niin sitä ei löytyny ollenkaan. nyt vasta itse huomasin että näitähän onkin kaks. wtf????

No vahinkoja sattuu, se toinen on suljettu ja juttua voi jatkaa tässä. :)

Sama homma mullakin!

Nyt on kolmas päivä menossa tätä perseoloa. Pientä lämpöä ollu kaks viimeistä päivää, sekä tietty nää perus nuha-, yskä- ja röhö -jutut. Nyt ei enää kuumetta, mutta epäkkäät, hartiat, sekä polvet(??) sikakipeet.

Muistelin, että joskus aikoinaan flunssassa oli samat oireet. On se vaan helvettiä, mutta ohi näyttäis menevän (onneksi)

Kai se virus käy visiitillä vähän joka kolossa, eli kiertää veren mukana mestoja läpi.

Hartioille teki vähän gutaa, kun laitoin jääpalapussin hetkeksi.. TSHSHHHH savu nousi melkein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom