Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällähän näyttäisi olevan ämmiä linjoilla. Mun kaveripiirissä on muutamia ässiä. Voitaisiin sopia sillä lailla että Hietalahden torilla huomenna kello kuusi ässät vetävät avareita ämmille, eikä maksa mitään. Molemmat saa. Jos siis ymmärsin oikein, niin on suorastaan kohtuutonta inistä noin mitättömistä avareista, joita kenen tahansa jouluapulaisen tai toimitusjohtajan tai talkootyläisen tai hommia muuten vain sivusta seuraavan tulisi mukisematta ja iloiten ottaa vastaan.

S&M

^^Exactly. Olisi hauska nähdä miten nämä oikeuttamattoman väkivallan puolustelijat täällä suhtautuisivat itse harmittoman pikku taaksepäin kaatavan avarin saamiseen, mistä ei saisi edes inistä, koska sehän olisi täysin akkamaista.

Oonko missään välin sanonu että tuo tuomarin läpsäisy ois jotenkin siistii?

Voi voi kun iso mies pahotti mielensä jonnen mielipiteistä :D

En sano että mikään ikäluokka ansaitsee tätä yksin koska esim viime vkl sain ikävä kyllä töissä kaksi potkua kiville ja vaikka olivat 40+ ei se heitä estänyt. Inhoan kaikenlaista taistelua ovella ja vielä enemmän tälläistä asiaankuulumatonta protestointia jossa ei varsinaista kiihdykettä edes saa tuomareiden puolelta. Elinikäinen banni minusta ainoa ratkaisu. Olisi edes heilutellut tuota kullia koko yleisölle niin naiset ois saanut siitä jotain viihdykettä mutta tietty koskemattomuus pitää säilyttää

Olisi hauska nähdä miten nämä oikeuttamattoman väkivallan puolustelijat täällä suhtautuisivat itse harmittoman pikku taaksepäin kaatavan avarin saamiseen, mistä ei saisi edes inistä, koska sehän olisi täysin akkamaista.
mun kokemuksen mukaan ihan kaikki aina pahoittavat mielensä itseensä kohdistuvasta väkivallasta ja saattavat asian viranomaisten tietoon, vaativat rangaistusta, korvauksia jne. Ja kyllä ne samat tyypit kuitenkin saattavat hekotella nähdessään jonkun muun saavan nyrkistä lärviinsä. Eli ihan perussettiä on nauraa muille, mutta kun napsahtaa omaan leukaan, niin ihan kaikki "tosimiehen" oloisetkin kaivaa ylös päästyään sen luurin esiin ja itkevät poliisille. Ja ihan sama, vaikka olisivat itse aloittaneet, niin ei tietoakaan mistään ns. rehdistä pelistä, että paiskattais vaan kättä ja mentäis paidat riekaleina kotiin.

^^Exactly. Olisi hauska nähdä miten nämä oikeuttamattoman väkivallan puolustelijat täällä suhtautuisivat itse harmittoman pikku taaksepäin kaatavan avarin saamiseen, mistä ei saisi edes inistä, koska sehän olisi täysin akkamaista.
En puolustele oikeudetonta väkivaltaa mutta eihän tuo nyt tuntuisi missään.

mun kokemuksen mukaan ihan kaikki aina pahoittavat mielensä itseensä kohdistuvasta väkivallasta ja saattavat asian viranomaisten tietoon, vaativat rangaistusta, korvauksia jne. Ja kyllä ne samat tyypit kuitenkin saattavat hekotella nähdessään jonkun muun saavan nyrkistä lärviinsä. Eli ihan perussettiä on nauraa muille, mutta kun napsahtaa omaan leukaan, niin ihan kaikki "tosimiehen" oloisetkin kaivaa ylös päästyään sen luurin esiin ja itkevät poliisille. Ja ihan sama, vaikka olisivat itse aloittaneet, niin ei tietoakaan mistään ns. rehdistä pelistä, että paiskattais vaan kättä ja mentäis paidat riekaleina kotiin.

Aamen tälle :worship:

Batman-Slapping-Robin-Holy_zpsqmlt1rmd.jpg

Siis peruskysymys: Haluatko olla "neiti":nolo: vai Batman :rock:
Jokainenhan meistä haluaa olla iskunkestävä "Superman" itkeminen on neideille.

ja ihan varmuuden vuoksi jos joku luiskaotsa ei ymmärrä, tuo oli sarkasmia.

Haisee nyt vahvasti testo ja teiniuho näissä jutuissa. Tuskin se avari nyt ketään kauheeti piristää ja isoa hymyä tuo huolille, mutta oli se nyt miten vaan niin selvää se on ettei moiset kuulu millään muotoa mihinkään urheiluun. Oli se sitten shakki tai kehonrakennus. Eik noi kyllä oikeestaan kuulu edes sinne nakkikiskoille tai baareihin. Toisesta saa lihapiirakkaa ja toisesta sitten kaljaa ja naisia. :) rauhaa ihmiset rauhaa....

Lisää syntholia :p

Järkyttävä näky - tekolihakset hankkinut "Hulk" hengenvaarassa, keho vuotaa kuvottavaa öljyä (IL /13.12.2016)
synthjuttu3131216lm_503_bs.jpg

" Rakennustyöntekijä ja kehonrakentaja Valdir Segato on tuorein brasilialainen, joka on astunut rohkeasti esiin synthol-ongelmansa kanssa. Segato esiintyi TLC-kanavan ohjelmassa (oheinen video) ja päästi katsojat seuraamaan kehonrakennusuransa dramaattisimpia hetkiä."
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201612132200040171_bs.shtml

Taitaapi olla ihan vaan mineraaliöljyä. Ei jaksa uskoa että brasilialaisella raksamiehellä olis varaa ~100 dollaria/100ml maksavaan oikeaan syntikkaan.

Lisää syntholia :p

Järkyttävä näky - tekolihakset hankkinut "Hulk" hengenvaarassa, keho vuotaa kuvottavaa öljyä (IL /13.12.2016)
synthjuttu3131216lm_503_bs.jpg

" Rakennustyöntekijä ja kehonrakentaja Valdir Segato on tuorein brasilialainen, joka on astunut rohkeasti esiin synthol-ongelmansa kanssa. Segato esiintyi TLC-kanavan ohjelmassa (oheinen video) ja päästi katsojat seuraamaan kehonrakennusuransa dramaattisimpia hetkiä."
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201612132200040171_bs.shtml
Kehonrakentaja.. kehonrakentajaura.. :D

Sanotte mitä sanotte, mutta tossa on sitä dedikeissöniä ja säkrifaissia aika helvetisti.

Noi epäkkäät on kuin jostain huonosta scifi-leffasta, missä jokin parasiitti mongertelee ihmisen ihon alla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom